Материалдар / Бизиборд арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бизиборд арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша мамандарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
995
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бизиборд арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту “ Жанерке” балабақшасының әдіскері Жанна Досжанова

1 слайд
Бизиборд арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту “ Жанерке” балабақшасының әдіскері Жанна Досжанова

1 слайд

Бизиборд арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту “ Жанерке” балабақшасының әдіскері Жанна Досжанова

БИЗИБОРД – балаларға арналған дамыту тақтасы «Ойында озған, өмірде де озар» Халық да

2 слайд
БИЗИБОРД – балаларға арналған дамыту тақтасы «Ойында озған, өмірде де озар» Халық даналығы

2 слайд

БИЗИБОРД – балаларға арналған дамыту тақтасы «Ойында озған, өмірде де озар» Халық даналығы

Алғашқы дамыту тақтасын, яғни бизибордты 1907 жылы Итальяндық ағартушы Мария Монтессори жасаған деп саналады.

3 слайд
Алғашқы дамыту тақтасын, яғни бизибордты 1907 жылы Итальяндық ағартушы Мария Монтессори жасаған деп саналады.

3 слайд

Алғашқы дамыту тақтасын, яғни бизибордты 1907 жылы Итальяндық ағартушы Мария Монтессори жасаған деп саналады.

4 слайд

4 слайд

Мақсаты: Монтессори әдісі арқылы балалар ақыл-ойын, әр түрлі заттармен жұмыс жасай отырып, ұсақ қол моторикасын дамыту.

5 слайд
Мақсаты: Монтессори әдісі арқылы балалар ақыл-ойын, әр түрлі заттармен жұмыс жасай отырып, ұсақ қол моторикасын дамыту.

5 слайд

Мақсаты: Монтессори әдісі арқылы балалар ақыл-ойын, әр түрлі заттармен жұмыс жасай отырып, ұсақ қол моторикасын дамыту.

 Өмірдің практикалық дағдыларын үйрету және өзіндік жұмысын дамыту  Баланың танымын, ақыл-ойын, логикалық ойлау тү

6 слайд
 Өмірдің практикалық дағдыларын үйрету және өзіндік жұмысын дамыту  Баланың танымын, ақыл-ойын, логикалық ойлау түйсігін кеңейту, ұсақ қол моторикасын дамыту.  Баланың әртүрлі материалдармен жұмыс жасауға деген қызығушылығы арттыру. Міндеті:

6 слайд

 Өмірдің практикалық дағдыларын үйрету және өзіндік жұмысын дамыту  Баланың танымын, ақыл-ойын, логикалық ойлау түйсігін кеңейту, ұсақ қол моторикасын дамыту.  Баланың әртүрлі материалдармен жұмыс жасауға деген қызығушылығы арттыру. Міндеті:

Қолдану аймағы Б И З И Б О Р Д “ Таным” білім саласының оқу қызметтерінде “ Әлеумет” білім саласының оқу қызметінде “ Қа

7 слайд
Қолдану аймағы Б И З И Б О Р Д “ Таным” білім саласының оқу қызметтерінде “ Әлеумет” білім саласының оқу қызметінде “ Қатынас” білім саласыгың оқу қызметінде Логопед маманының сабағында Жеке баламен жұмыста Педагог психологың дамыту сабақтарында

7 слайд

Қолдану аймағы Б И З И Б О Р Д “ Таным” білім саласының оқу қызметтерінде “ Әлеумет” білім саласының оқу қызметінде “ Қатынас” білім саласыгың оқу қызметінде Логопед маманының сабағында Жеке баламен жұмыста Педагог психологың дамыту сабақтарында

Күтілетін нәтиже : Балалар практикалық дағдылар арқылы өзіндік жұмыс жасай алады, пішіндер мен түстерді ажыратады,

8 слайд
Күтілетін нәтиже : Балалар практикалық дағдылар арқылы өзіндік жұмыс жасай алады, пішіндер мен түстерді ажыратады, тұрмыстық заттармен танысады, қолданады, ақыл – ойы және ұсақ қол моторикасы дамып, логикалық түйсігі қалыптасады.

8 слайд

Күтілетін нәтиже : Балалар практикалық дағдылар арқылы өзіндік жұмыс жасай алады, пішіндер мен түстерді ажыратады, тұрмыстық заттармен танысады, қолданады, ақыл – ойы және ұсақ қол моторикасы дамып, логикалық түйсігі қалыптасады.

Назарларыңызға рақмет!

9 слайд
Назарларыңызға рақмет!

9 слайд

Назарларыңызға рақмет!