БЖБ мен ТЖБ құрастыру алгоритмі
БЖБ мен ТЖБ құрастыру алгоритмі

#1 слайд
1
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын
құрастыру алгоритмі
Орындаған:Орындаған:
1 слайд
1 Free powerpoint template: www.brainybetty.com БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Орындаған:Орындаған:
#2 слайд
Критериалды бағалау жүйесі
Критериалды
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау (ҚБ)
Жиынтық бағалау
(ЖБ)
2 слайд
Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау (ҚБ) Жиынтық бағалау (ЖБ)
#3 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз ететін
және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі
болып табылады.
ҚБ қағидаттары:
•Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»);
•барлық оқумақсаттарықамтылады(оқумақсаттарыбарлық
•сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген);
•бағалау белгіленбейді;
•оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;
•әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
•ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін
қолданылады
Қалыптастырушы бағалау
3 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: •Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); •барлық оқумақсаттарықамтылады(оқумақсаттарыбарлық •сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); •бағалау белгіленбейді; •оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; •әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; •ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады Қалыптастырушы бағалау
#4 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
4
Жиынтық бағалау
•Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін
(тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі),
сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы
бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл
және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.
4 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 4 Жиынтық бағалау •Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.
#5 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
5
Тоқсандық жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде мұғалімге оқу
бағдарламасында берілген оқу мақсаттарына шолу жасап шығу ұсынылады.
Бағалау оқу жоспарында анықталған оқу мақсаттарының меңгерілу деңгейін
анықтайды.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының
бұйрығымен бекітіліп, оқушылар мен ата-аналарын оқу жылының басында
хабардар етеді.
Тоқсандық жиынтық бағалау бір қатардағы барлық сыныптар үшін
бірдей жағдайда ұйымдастырылады. Жиынтық бағалауды қайта орындау
(көшіріп жазу) рұқсат етілмейді.
Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда
(ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы,конференцияға, олимпиадаға және басқа да
ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық
жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі
жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады.
•
5 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5 Тоқсандық жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде мұғалімге оқу бағдарламасында берілген оқу мақсаттарына шолу жасап шығу ұсынылады. Бағалау оқу жоспарында анықталған оқу мақсаттарының меңгерілу деңгейін анықтайды. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, оқушылар мен ата-аналарын оқу жылының басында хабардар етеді. Тоқсандық жиынтық бағалау бір қатардағы барлық сыныптар үшін бірдей жағдайда ұйымдастырылады. Жиынтық бағалауды қайта орындау (көшіріп жазу) рұқсат етілмейді. Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы,конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады. •
#6 слайд
- Тапсырмаларды орындаудың
ұзақтығы;
- Тапсырманың құрылымы;
- Әр жұмысқа қойылатын
балл саны;
Балды сұрақтардың түрлеріне
қарай бөлу.
Оқуды аяқтаған кезде
материалды меңгеруін
өлшейді.
Кері байланыс беру маңызды
емес
Қорытынды баға қою үшін
қолданылады
Оқуды аяқтаған кезде
қолданылады
Тоқсандық жиынтық
бағалау
Жиынтық бағалау
6 слайд
- Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойылатын балл саны; Балды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу. Оқуды аяқтаған кезде материалды меңгеруін өлшейді. Кері байланыс беру маңызды емес Қорытынды баға қою үшін қолданылады Оқуды аяқтаған кезде қолданылады Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау
#7 слайд
Критериалды
бағалау
Жиынтық бағалауҚалыптастырушы бағалау
Бөлім/ортақ
тақырып бойынша
жиынтық бағалау
Тоқсандық
жиынтық бағалау
Білім беру деңгейі
бойынша жиынтық
бағалау
7 слайд
Критериалды бағалау Жиынтық бағалауҚалыптастырушы бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау
#8 слайд
Бөлім /ортақ тақырып бойынша
Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім
(жаратылыстану – ғылыми, тілдік пәндер) және
ортақ тақырыптар
(әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша
өткізіледі;
15-20 минут аралығында өткізіледі; Бағалау
критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне
сәйкес жүзеге асырылады;
Балл дескрипторға сәйкес қойылады;
Оқу жетістіктерінің деңгейі бойынша (төмен, орта,
жоғары) кері байланыс беріледі; Тоқсандық бағаға
әсер етеді (50%).
Тоқсан бойынша
Тоқсанның барлық бөлімдері
бойынша оқу мақсаттарын
қамтиды;
Бөлім (жаратылыстану –ғылыми,
тілдік
пәндер) және ортақ тақырыптар
(әлеументтік-гуманитарлық
пәндер) бойынша өткізіледі;
1 сабақ көлемінде өткізіледі;
Тест спецификациясына сәйкес
жүзеге асады;
Балл қою кестесіне сәйкес
қойылады;
Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%).
Жиынтық бағалауды рәсімдеу
8 слайд
Бөлім /ортақ тақырып бойынша Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жаратылыстану – ғылыми, тілдік пәндер) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; 15-20 минут аралығында өткізіледі; Бағалау критерийлерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады; Балл дескрипторға сәйкес қойылады; Оқу жетістіктерінің деңгейі бойынша (төмен, орта, жоғары) кері байланыс беріледі; Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). Тоқсан бойынша Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; Бөлім (жаратылыстану –ғылыми, тілдік пәндер) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; 1 сабақ көлемінде өткізіледі; Тест спецификациясына сәйкес жүзеге асады; Балл қою кестесіне сәйкес қойылады; Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). Жиынтық бағалауды рәсімдеу
#9 слайд
Оқу бағдарламасы
(оқу мақсаттары)
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ҮШІН
ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ
Ойлау
дағдыларының
деңгйлері
Бағалау
критерийлері
Тапсырма
Дескрипторлар
және балл
Оқу
жетістіктерінің
деңгейлері
(рубрика)
9 слайд
Оқу бағдарламасы (оқу мақсаттары) БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ Ойлау дағдыларының деңгйлері Бағалау критерийлері Тапсырма Дескрипторлар және балл Оқу жетістіктерінің деңгейлері (рубрика)
#10 слайд
5. Тапсырмаға дескрипторлар
құрастыру
№ Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары
1
Ақпаратпен
жұмыс
жасау
1.1.
Ақпараттың
сипаттары
1.2.
Құжаттармен
бірлесіп
жұмыс жасау
9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін
анықтау (маңыздылық, дәлдік,
сенімділік, құндылық)
9.1.3.1 Бұлтты технологияларды
қолданатын құжаттармен
бірлескен жұмысты жүзеге
асыру
Ойлау
дағдыларының
деңгейлері
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
Қолдану
Ақпараттың қасиеттерін
анықтайды
Бұлтты технологиялардын
ерекшелерін атайды, қолданады
1-тапсырма
Берілген топологияда қолданылған деректерді беру каналын анықтаңыз..
2-тапсырма
Компьютер төмендегідей сипаттамаларға ие:
Дескрипторлар: Оқушы
-Берілген суреттерден деректерді беру
каналдарын анықтайды
-Ішкі жады көлемін анықтайды
-Сыртқы жады көлемін анықтайды
Оқушы
- Берілген суреттерді анықтады
-Ішкі және сыртықы жадын анықтады
1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын
шолу
2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының
деңгейлерімен сәйкестендіру. Білу Түсіну Қолдану
3. Бағалау критерийлерін құру.
4. Тапсырма түрін анықтау және
құрастыру
БЖБ ЖӘНЕ ТЖБ бойынша бағалау
6. Кері байланыс
10 слайд
5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 Ақпаратпен жұмыс жасау 1.1. Ақпараттың сипаттары 1.2. Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау 9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік, сенімділік, құндылық) 9.1.3.1 Бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Қолдану Ақпараттың қасиеттерін анықтайды Бұлтты технологиялардын ерекшелерін атайды, қолданады 1-тапсырма Берілген топологияда қолданылған деректерді беру каналын анықтаңыз.. 2-тапсырма Компьютер төмендегідей сипаттамаларға ие: Дескрипторлар: Оқушы -Берілген суреттерден деректерді беру каналдарын анықтайды -Ішкі жады көлемін анықтайды -Сыртқы жады көлемін анықтайды Оқушы - Берілген суреттерді анықтады -Ішкі және сыртықы жадын анықтады 1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. Білу Түсіну Қолдану 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру БЖБ ЖӘНЕ ТЖБ бойынша бағалау 6. Кері байланыс
#11 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
11
Нәтиже
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын
құрастыру алгоритмі
Тапсырмалардың ұзақтығын
ескеру
Оқу мақсаттарына шолу,
таңдау
Тапсырмаларды
спецификацияға сәйкес
құрастыру
Балл қою кестесін құрастыру
11 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 11 Нәтиже Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Тапсырмалардың ұзақтығын ескеру Оқу мақсаттарына шолу, таңдау Тапсырмаларды спецификацияға сәйкес құрастыру Балл қою кестесін құрастыру
#12 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
12
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 20
Тапсырма түрлері:
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты
тапсырмалар.
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма
бар.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем
түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті
әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі
математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық
бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.
12 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 12 1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу Ұзақтығы - 40 минут Балл саны - 20 Тапсырма түрлері: ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар. Жиынтық бағалаудың құрылымы Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар. Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар. Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады. Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.
#13 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
13
4-тоқсан ішіндегі жиынтық бағалау
рәсімі
Жиынтық бағалау Меншікті
салмағы
1-бөлім бойынша жиынтық бағалау 15%
2-бөлім бойынша жиынтық бағалау 15%
3-бөлім бойынша жиынтық бағалау 20%
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 50%
13 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 13 4-тоқсан ішіндегі жиынтық бағалау рәсімі Жиынтық бағалау Меншікті салмағы 1-бөлім бойынша жиынтық бағалау 15% 2-бөлім бойынша жиынтық бағалау 15% 3-бөлім бойынша жиынтық бағалау 20% 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 50%
#14 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
14
4 -ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минутБалл саны – 30 балл
Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар; ҚЖ– қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар. Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 11
тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап
нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға
білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық
жауапты қажет ететін
сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр
қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және
қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы
мүмкін.
14 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 14 4 -ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 4 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу Ұзақтығы – 40 минутБалл саны – 30 балл Тапсырма түрлері: КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар; ҚЖ– қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар. Жиынтық бағалаудың құрылымы Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 11 тапсырмадан тұрады. Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
#15 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com
15
№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1
3
Электрондық кестеде модель
құрғаны үшін
– 1 балл Берілгендермен
толтырғаны үшін – 1 балл
Электрондық кестені
пішіндегені үшін – 1 балл
2Ctrl+1 1
3Соңғы үш алаңның кез-келгені
«дана» немесе «тг» деп көрсету де мүмкін
2
Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме
- 1 балл
4A, B
Өйткені олардың өзгерісінде заңдылық бар
2 Таңдау үшін - 1 балл
Негіздеме - 1 балл
56.04, 13.04, 20.04, 27.04 1
6
Шартты форматтау ақпаратты түсінікті және көрнекті түрде
көрсету үшін қажет. Бұл ақпаратты түсіну деңгейін
жоғарылатады.
1
7Ереже: 3-тен көп 1
8С5, С8, С9 1 Толық жауап үшін
91)кесте атауы
2)легенда
3)жұмыс аймағы
4)ось атауы
4 Әр жауап үшін 1 балл
Балл қою кестесі
15 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 15 № Жауап Балл Қосымша ақпарат 1 3 Электрондық кестеде модель құрғаны үшін – 1 балл Берілгендермен толтырғаны үшін – 1 балл Электрондық кестені пішіндегені үшін – 1 балл 2Ctrl+1 1 3Соңғы үш алаңның кез-келгені «дана» немесе «тг» деп көрсету де мүмкін 2 Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме - 1 балл 4A, B Өйткені олардың өзгерісінде заңдылық бар 2 Таңдау үшін - 1 балл Негіздеме - 1 балл 56.04, 13.04, 20.04, 27.04 1 6 Шартты форматтау ақпаратты түсінікті және көрнекті түрде көрсету үшін қажет. Бұл ақпаратты түсіну деңгейін жоғарылатады. 1 7Ереже: 3-тен көп 1 8С5, С8, С9 1 Толық жауап үшін 91)кесте атауы 2)легенда 3)жұмыс аймағы 4)ось атауы 4 Әр жауап үшін 1 балл Балл қою кестесі
#16 слайд
Бөлім Тексерілетін
мақсаттар
Ойлау
дағдысының
дәрежесі
Тапсырма
саны*
Тапсырма
№ *
Тапсырма типі
*
Орындау
уақыты, мин*
Балл* Бөлім
бойынша балл
Ақпаратты өлшеу
және компьютер
жады
7.2.1.1 – ақпараттың
өлшем бірліктерін
атап өту
Білу және түсіну
2
1,2
ҚЖ,ТЖ
4
4
14
7.2.1.1–
ақпараттың өлшем
бірліктерін атап
өту
Қолдану
2
3,4
ТЖ, ТЖ
10
4
7.1.1.1 –
компьютердің жады
түрлерінің қызметін
(жедел сақтау
құрылғысы, тұрақты
сақтау құрылғысы,
сыртқы сақтау
құрылғысы, кэш-
жады)
сипаттау
Білу және түсіну
3
5,6,7
ТЖ, ҚЖ
10
4
7.1.2.3 –бірдей
ақпарат сақталған
әртүрлі пішімдегі
файлдардың
көлемін салыстыру
Жоғары деңгей
дағдылары
1
8
ТЖ
6
2
Жүйелер және
қауіпсіздік
7.1.3.1 –
компьютерлік
желілерді топтастыру
Білу және түсіну
2
9,10
ҚЖ
9
6
6
Барлығы: 39 20 20
Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
16 слайд
Бөлім Тексерілетін мақсаттар Ойлау дағдысының дәрежесі Тапсырма саны* Тапсырма № * Тапсырма типі * Орындау уақыты, мин* Балл* Бөлім бойынша балл Ақпаратты өлшеу және компьютер жады 7.2.1.1 – ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту Білу және түсіну 2 1,2 ҚЖ,ТЖ 4 4 14 7.2.1.1– ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту Қолдану 2 3,4 ТЖ, ТЖ 10 4 7.1.1.1 – компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш- жады) сипаттау Білу және түсіну 3 5,6,7 ТЖ, ҚЖ 10 4 7.1.2.3 –бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру Жоғары деңгей дағдылары 1 8 ТЖ 6 2 Жүйелер және қауіпсіздік 7.1.3.1 – компьютерлік желілерді топтастыру Білу және түсіну 2 9,10 ҚЖ 9 6 6 Барлығы: 39 20 20 Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер 1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
шағым қалдыра аласыз













