БЖБ құрастыру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

БЖБ құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
МАЗМҰНЫ 1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсаты 2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3. Күтілетін нәтижелер 4. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5. Модерация және балл қою 6. Оқу жылына арналған жиынтық бағалауға шолу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

#1 слайд
БЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

1 слайд

БЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

Жиынтық бағалау •Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ

#2 слайд
Жиынтық бағалау •Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.

2 слайд

Жиынтық бағалау •Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.

- Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойылатын балл саны; Балды сұрақтардың түрлер

#3 слайд
- Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойылатын балл саны; Балды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу. Оқуды аяқтаған кезде материалды меңгеруін өлшейді. Кері байланыс беру маңызды емес Қорытынды баға қою үшін қолданылады Оқуды аяқтаған кезде қолданылады Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау

3 слайд

- Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы; - Тапсырманың құрылымы; - Әр жұмысқа қойылатын балл саны; Балды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу. Оқуды аяқтаған кезде материалды меңгеруін өлшейді. Кері байланыс беру маңызды емес Қорытынды баға қою үшін қолданылады Оқуды аяқтаған кезде қолданылады Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау

МАЗМҰНЫ 1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсат ы 2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұн ын анықтайты

#4 слайд
МАЗМҰНЫ 1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсат ы 2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұн ын анықтайтын құжаттар 3. Күтілетін нәтижелер 4. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5. Модерация және балл қою 6. Оқу жылына арналған жиынтық бағалауға шолу

4 слайд

МАЗМҰНЫ 1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсат ы 2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұн ын анықтайтын құжаттар 3. Күтілетін нәтижелер 4. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5. Модерация және балл қою 6. Оқу жылына арналған жиынтық бағалауға шолу

1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсаты Оқу жылына арналған жиынтық бағалау пән бойынша білім алушылардың күт

#5 слайд
1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсаты  Оқу жылына арналған жиынтық бағалау пән бойынша білім алушылардың күтілетін нәтижеге жеткенін көрсете алуына қосымша мүмкіндік беру және оқуды жалғастыру үшін қанағаттанарлық баға алу мақсатында өткізіледі. 2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.

5 слайд

1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсаты  Оқу жылына арналған жиынтық бағалау пән бойынша білім алушылардың күтілетін нәтижеге жеткенін көрсете алуына қосымша мүмкіндік беру және оқуды жалғастыру үшін қанағаттанарлық баға алу мақсатында өткізіледі. 2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.

3. Күтілетін нәтижелер Білу: -ақпаратты өлшеу бірліктерін; - компьютерлік желілердің жіктелуін; - берілгендер типінің жі

#6 слайд
3. Күтілетін нәтижелер Білу: -ақпаратты өлшеу бірліктерін; - компьютерлік желілердің жіктелуін; - берілгендер типінің жіктелуін; - моделдеу ортасының негізгі модификаторлары мен элементтерін. Түсіну: - компьютерлік жады түрлерінің қызметін (ЖЕСҚ, ТЕСҚ, СЕСҚ, кеш-жады); - нақты әлем нысандарын моделдеу. Қолдану: - ақпаратты бір өлшем бірлік түрінен басқа түріне аудару дағдысын; - бағдарламалау тілінде алгоритм жазу дағдысын; - кіріктірілген бағдарламалау ортасында сызықтық және тармақталған алгоритмдерді жазу дағдысын; - моделдеу ортасында нысандарды құруға арналған құралдарды; - 3D моделді құру үшін примитивтер мен модификаторларды.

6 слайд

3. Күтілетін нәтижелер Білу: -ақпаратты өлшеу бірліктерін; - компьютерлік желілердің жіктелуін; - берілгендер типінің жіктелуін; - моделдеу ортасының негізгі модификаторлары мен элементтерін. Түсіну: - компьютерлік жады түрлерінің қызметін (ЖЕСҚ, ТЕСҚ, СЕСҚ, кеш-жады); - нақты әлем нысандарын моделдеу. Қолдану: - ақпаратты бір өлшем бірлік түрінен басқа түріне аудару дағдысын; - бағдарламалау тілінде алгоритм жазу дағдысын; - кіріктірілген бағдарламалау ортасында сызықтық және тармақталған алгоритмдерді жазу дағдысын; - моделдеу ортасында нысандарды құруға арналған құралдарды; - 3D моделді құру үшін примитивтер мен модификаторларды.

Талдайды: - бірдей ақпаратты сақтаған түрлі форматтағы файлдар өлшемін; - 3D-редакторларда нысан моделдерін; - модел

#7 слайд
Талдайды: - бірдей ақпаратты сақтаған түрлі форматтағы файлдар өлшемін; - 3D-редакторларда нысан моделдерін; - модель құру кезіндегі примитивтерді. Синтездеу: - тармақталған, сызықтық алгоритм түрінде көрсетілетін ақпаратты; - есепті шешу реттілігін; - алгоритмді жазу түрін таңдау. Бағалау: - енгізу және шығару берілгендерін анықтау және тестілеу арқылы есепті шешу нәтижелерін; - компьютерлік моделдің нақты нысанға сәйкестігін.

7 слайд

Талдайды: - бірдей ақпаратты сақтаған түрлі форматтағы файлдар өлшемін; - 3D-редакторларда нысан моделдерін; - модель құру кезіндегі примитивтерді. Синтездеу: - тармақталған, сызықтық алгоритм түрінде көрсетілетін ақпаратты; - есепті шешу реттілігін; - алгоритмді жазу түрін таңдау. Бағалау: - енгізу және шығару берілгендерін анықтау және тестілеу арқылы есепті шешу нәтижелерін; - компьютерлік моделдің нақты нысанға сәйкестігін.

ЖОБА Қалыптастырушы бағалау барлық тоқсанда күнделікті сабақ беру барысында жүйелі жүргізіледі және сабақтың бөлінбейті

#8 слайд
ЖОБА Қалыптастырушы бағалау барлық тоқсанда күнделікті сабақ беру барысында жүйелі жүргізіледі және сабақтың бөлінбейтін бөлігі болып табылады. Қалыптастырушы бағалау үнемі жүргіліп отырады, балл мен баға қойылмайды, мұғалім мен оқушының арасындағы кері байланыс әрекеті арқылы оқыту үдерісін уақытында түзетіп отыруға, оның өлшемін анықтауға, сабақты ары қарай жоспарлауға ықпал етеді. Жиынтық бағалау мұғалімдер мен оқушыларға белгілі бір оқу кезеңін аяқтағанда (әр бөлім немесе ортақ тақырып бойынша, тоқсан соңында, триместр немесе оқу жылының соңында) оқушыға балл және баға қою арқылы оқу нәтижесінің ілгерілеуі туралы ақпарат беру үшін өткізіледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау барлық пәндер бойынша өткізіледі. Дегенмен, бағалау жолдары оның мазмұны мен түріне сай әртүрлі болады. Жиынтық бағалауды өткізу жолдарының толық нұсқалары әр пән және сыныптарда жиынтық бағалауды өткізуге арналған әдістемелік нұсқаулықтарда берілген. Бағалаудың балық түрлері оқу бағдарламасының мазмұнына негізделіп жасалған. Бағалау түрлері Қалыптастырушы бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау Жиынтық бағалау

8 слайд

ЖОБА Қалыптастырушы бағалау барлық тоқсанда күнделікті сабақ беру барысында жүйелі жүргізіледі және сабақтың бөлінбейтін бөлігі болып табылады. Қалыптастырушы бағалау үнемі жүргіліп отырады, балл мен баға қойылмайды, мұғалім мен оқушының арасындағы кері байланыс әрекеті арқылы оқыту үдерісін уақытында түзетіп отыруға, оның өлшемін анықтауға, сабақты ары қарай жоспарлауға ықпал етеді. Жиынтық бағалау мұғалімдер мен оқушыларға белгілі бір оқу кезеңін аяқтағанда (әр бөлім немесе ортақ тақырып бойынша, тоқсан соңында, триместр немесе оқу жылының соңында) оқушыға балл және баға қою арқылы оқу нәтижесінің ілгерілеуі туралы ақпарат беру үшін өткізіледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау барлық пәндер бойынша өткізіледі. Дегенмен, бағалау жолдары оның мазмұны мен түріне сай әртүрлі болады. Жиынтық бағалауды өткізу жолдарының толық нұсқалары әр пән және сыныптарда жиынтық бағалауды өткізуге арналған әдістемелік нұсқаулықтарда берілген. Бағалаудың балық түрлері оқу бағдарламасының мазмұнына негізделіп жасалған. Бағалау түрлері Қалыптастырушы бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау Жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасы (оқу мақсаттары) БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ

#9 слайд
Оқу бағдарламасы (оқу мақсаттары) БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ Ойлау дағдыларының деңгйлері Бағалау критерийлері Тапсырма Дескрипторлар және балл Оқу жетістіктерінің деңгейлері (рубрика)

9 слайд

Оқу бағдарламасы (оқу мақсаттары) БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ Ойлау дағдыларының деңгйлері Бағалау критерийлері Тапсырма Дескрипторлар және балл Оқу жетістіктерінің деңгейлері (рубрика)

Бөлім/ортақ тақырып бойынша берілген оқу мақсаттары мұғалімнің өз жұмысын жоспарлау арқылы жиынтық бағалауды өткізуіне

#10 слайд
Бөлім/ортақ тақырып бойынша берілген оқу мақсаттары мұғалімнің өз жұмысын жоспарлау арқылы жиынтық бағалауды өткізуіне ықпалын тигізеді. Оқу мақсаттарының мөлшері бөлімдер мен ортақ тақырыптарда белгіленген күтілетін нәтижелерге байланысты. Оқу мақсаты 5.4.1.1 Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын талдайды. 5.1.1.1 Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде түсіндіру.

10 слайд

Бөлім/ортақ тақырып бойынша берілген оқу мақсаттары мұғалімнің өз жұмысын жоспарлау арқылы жиынтық бағалауды өткізуіне ықпалын тигізеді. Оқу мақсаттарының мөлшері бөлімдер мен ортақ тақырыптарда белгіленген күтілетін нәтижелерге байланысты. Оқу мақсаты 5.4.1.1 Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын талдайды. 5.1.1.1 Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде түсіндіру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Білімді қолдану Анализ Синтез Бағалау анықтайдысәйкестендіредіталдайд

#11 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Білімді қолдану Анализ Синтез Бағалау анықтайдысәйкестендіредіталдайды біріктіредітүсіндіреді атайды таңдайды зерттейді дәлелдейдіталқылайды жазады шешеді тексереді салыстырады дәлелдейді қайталайды қолданадысәйкестендіредіқұрастырады болжайды Бағалау критерийі Оқушылар әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіреді және ақпаратты әртүрлі нысандарда ұсынады. Мәтіндік ақпаратты кодтайды және декодтайды. Байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіреді

11 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Білімді қолдану Анализ Синтез Бағалау анықтайдысәйкестендіредіталдайды біріктіредітүсіндіреді атайды таңдайды зерттейді дәлелдейдіталқылайды жазады шешеді тексереді салыстырады дәлелдейді қайталайды қолданадысәйкестендіредіқұрастырады болжайды Бағалау критерийі Оқушылар әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіреді және ақпаратты әртүрлі нысандарда ұсынады. Мәтіндік ақпаратты кодтайды және декодтайды. Байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіреді

ТапсырмаТапсырма

#12 слайд
ТапсырмаТапсырма

12 слайд

ТапсырмаТапсырма

«Компьютер және кауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналға

#13 слайд
«Компьютер және кауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика. Бағалау критерийлері        Оқу жетістіктерінің деңгейі                             Төмен   Орташа      Жоғары Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдарын түсіндіреді және ерекшелейді   Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын түсіндіруде және ерекшелеу қиындық туғызады. Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын түсіндіруде және ерекшелеуде қателіктер жібереді Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын түсіндіреді және ерекшелейді Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіреді және түсіндіреді. Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіруде және түсіндіруде қиындық туғызады. Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіруде және түсіндіруде қателіктер жібереді. Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіреді және түсіндіреді.

13 слайд

«Компьютер және кауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика. Бағалау критерийлері        Оқу жетістіктерінің деңгейі                             Төмен   Орташа      Жоғары Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдарын түсіндіреді және ерекшелейді   Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын түсіндіруде және ерекшелеу қиындық туғызады. Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын түсіндіруде және ерекшелеуде қателіктер жібереді Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын түсіндіреді және ерекшелейді Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіреді және түсіндіреді. Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіруде және түсіндіруде қиындық туғызады. Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіруде және түсіндіруде қателіктер жібереді. Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіреді және түсіндіреді.

Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдар

#14 слайд
Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдарын түсіндіреді және ерекшелейді   1 1 бейнеге қарап ереже бұзушылық салдарын түсіндіреді 1 2 бейнеге қарап ереже бұзушылық салдарын түсіндіреді 1 2 Компьютердi тоққа қосатын сымдарға, қос тiлдi розеткiлерге, штеккелерге тиiсуге болмайды жауабын ерекшелейді 1 Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киiммен жұмыс iстеуге болмайды жауабын ерекшелейді 1 Дербес компьютердiң жанына портфельдер, сумкалар, кiтаптар қоюға болмайды жауабын ерекшелейді 1 Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіреді және түсіндіреді 3 Процессор қызметінің анықтамасын сәйкестендіреді 1 Қатқыл диск қызметінің анықтамасын сәйкестендіреді 1 4 Процессор қызметін түсіндіреді 1 Қатқыл диск қызметін түсіндіреді 1 Барлығы 9

14 слайд

Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдарын түсіндіреді және ерекшелейді   1 1 бейнеге қарап ереже бұзушылық салдарын түсіндіреді 1 2 бейнеге қарап ереже бұзушылық салдарын түсіндіреді 1 2 Компьютердi тоққа қосатын сымдарға, қос тiлдi розеткiлерге, штеккелерге тиiсуге болмайды жауабын ерекшелейді 1 Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киiммен жұмыс iстеуге болмайды жауабын ерекшелейді 1 Дербес компьютердiң жанына портфельдер, сумкалар, кiтаптар қоюға болмайды жауабын ерекшелейді 1 Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде сәйкестендіреді және түсіндіреді 3 Процессор қызметінің анықтамасын сәйкестендіреді 1 Қатқыл диск қызметінің анықтамасын сәйкестендіреді 1 4 Процессор қызметін түсіндіреді 1 Қатқыл диск қызметін түсіндіреді 1 Барлығы 9

Файл форматы:
ppt
28.01.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі