Материалдар / body of parts. grade 3
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

body of parts. grade 3

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныпқа "Body of parts" тақырыбына презентация
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
•Animals Grade: 3Unit •Body of partTopic •3.1.6.1 understand some specific information and detail of short

1 слайд
•Animals Grade: 3Unit •Body of partTopic •3.1.6.1 understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics •3.2.3.1 Give shorts, basic description of people and objects on a limited range of general and some curricular topics; •3.3.1.1 Recognize, identify and sound with support a limited range of familiar words in simple sentences. Learning objectives •Identify and name animals body of parts. •Describe “Parts of animal’s body”. •Read aloud familiar words in simple sentences about parts of body. SMART lesson objectives •Low level, Application Level of thinking skills Eshanova G.A., С.Сатыбалдин атындағы ЖОББМ, the branch of Center of Excellence in Pavlodar,2023

1 слайд

•Animals Grade: 3Unit •Body of partTopic •3.1.6.1 understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics •3.2.3.1 Give shorts, basic description of people and objects on a limited range of general and some curricular topics; •3.3.1.1 Recognize, identify and sound with support a limited range of familiar words in simple sentences. Learning objectives •Identify and name animals body of parts. •Describe “Parts of animal’s body”. •Read aloud familiar words in simple sentences about parts of body. SMART lesson objectives •Low level, Application Level of thinking skills Eshanova G.A., С.Сатыбалдин атындағы ЖОББМ, the branch of Center of Excellence in Pavlodar,2023

Teaching methods/approaches: think-pair-share Differentiation methods: by level, by support Learning objectives:3.1.6

2 слайд
Teaching methods/approaches: think-pair-share Differentiation methods: by level, by support Learning objectives:3.1.6.1 understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics Lesson objectives/Assessment criteria: Identify and name animals body of parts. The teacher shows the video. Learn the Animal Body Parts - поиск Яндекса по видео (yandex.kz) A level: Answer the questions. 1. What can you see in the video? 2. Your favorite animal? B level: listen and tick True or False. True or False? While-listening 1.The ant has four antennae. ___ 2.The stork has a beak ___ 3.The bear has claws ___ 4.The rabbit has tree ears ___ Descriptor: learners exchange their opinions and check themselves

2 слайд

Teaching methods/approaches: think-pair-share Differentiation methods: by level, by support Learning objectives:3.1.6.1 understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics Lesson objectives/Assessment criteria: Identify and name animals body of parts. The teacher shows the video. Learn the Animal Body Parts - поиск Яндекса по видео (yandex.kz) A level: Answer the questions. 1. What can you see in the video? 2. Your favorite animal? B level: listen and tick True or False. True or False? While-listening 1.The ant has four antennae. ___ 2.The stork has a beak ___ 3.The bear has claws ___ 4.The rabbit has tree ears ___ Descriptor: learners exchange their opinions and check themselves

Functional literacy skills: communication, collaboration Differentiation methods: by support Learning objectives: 3.3

3 слайд
Functional literacy skills: communication, collaboration Differentiation methods: by support Learning objectives: 3.3.1.1 Recognize, identify and sound with support a limited range of familiar words in simple sentences. Lesson objectives/Assessment criteria: Read aloud familiar words in simple sentences about parts of body. Teacher gives to learners handout with short text “My favorite animal” My favorite animal is a giraffe. It is very tall. It has brown and yellow spots. The giraffe has a long legs and a small head. It lives in Africa. It eats leaves of the trees and grass. It is very beautiful. A level: retelling the text B level: draw an animal that says in the text Descriptor: read the text in pairs

3 слайд

Functional literacy skills: communication, collaboration Differentiation methods: by support Learning objectives: 3.3.1.1 Recognize, identify and sound with support a limited range of familiar words in simple sentences. Lesson objectives/Assessment criteria: Read aloud familiar words in simple sentences about parts of body. Teacher gives to learners handout with short text “My favorite animal” My favorite animal is a giraffe. It is very tall. It has brown and yellow spots. The giraffe has a long legs and a small head. It lives in Africa. It eats leaves of the trees and grass. It is very beautiful. A level: retelling the text B level: draw an animal that says in the text Descriptor: read the text in pairs

Министірлікпен келісілген курстар тізімі