Болашаққа жол




1 слайд
1 слайд

2 слайд
Мақсаты:Мақсаты:
Оқушылардың өзін-өзі Оқушылардың өзін-өзі
танып, өзін-өзі тәрбиелей танып, өзін-өзі тәрбиелей
білуіне және мамандық білуіне және мамандық
таңдауда дұрыс шешім таңдауда дұрыс шешім
қабылдауына көмектесуқабылдауына көмектесу
2 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Оқушылардың өзін-өзі Оқушылардың өзін-өзі танып, өзін-өзі тәрбиелей танып, өзін-өзі тәрбиелей білуіне және мамандық білуіне және мамандық таңдауда дұрыс шешім таңдауда дұрыс шешім қабылдауына көмектесуқабылдауына көмектесу

3 слайд
Міндеті:Міндеті:
• Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу;Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу;
• Танымдық белсенділігін Танымдық белсенділігін
арттыру;арттыру;
• Өзінің кәсіби дамуын жобалай Өзінің кәсіби дамуын жобалай
білетін қабілетін дамыту; білетін қабілетін дамыту;
• Ой- өрісін кеңейту;Ой- өрісін кеңейту;
3 слайд
Міндеті:Міндеті: • Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу;Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу; • Танымдық белсенділігін Танымдық белсенділігін арттыру;арттыру; • Өзінің кәсіби дамуын жобалай Өзінің кәсіби дамуын жобалай білетін қабілетін дамыту; білетін қабілетін дамыту; • Ой- өрісін кеңейту;Ой- өрісін кеңейту;

4 слайд
Жоба бөлімдеріЖоба бөлімдері::
I. «Мен қандаймын?» I. «Мен қандаймын?»
II. «Мен мамандықтар әлеміндемін»II. «Мен мамандықтар әлеміндемін»
III. «Мен таңдаған мамандық» III. «Мен таңдаған мамандық»
IV. «Менің жетістігім» IV. «Менің жетістігім»
4 слайд
Жоба бөлімдеріЖоба бөлімдері:: I. «Мен қандаймын?» I. «Мен қандаймын?» II. «Мен мамандықтар әлеміндемін»II. «Мен мамандықтар әлеміндемін» III. «Мен таңдаған мамандық» III. «Мен таңдаған мамандық» IV. «Менің жетістігім» IV. «Менің жетістігім»

5 слайд
Халық даналығыХалық даналығы
5 слайд
Халық даналығыХалық даналығы

6 слайд
II. Мен қандаймын?. Мен қандаймын?
Оқушылардың қабілеттерін, жеке Оқушылардың қабілеттерін, жеке
қасиеттерін, икемділіктерін қасиеттерін, икемділіктерін
анықтай алуына, түзетуді қажет анықтай алуына, түзетуді қажет
ететін кемшіліктерін дер кезінде ететін кемшіліктерін дер кезінде
көруіне көмектеседі.көруіне көмектеседі.
6 слайд
II. Мен қандаймын?. Мен қандаймын? Оқушылардың қабілеттерін, жеке Оқушылардың қабілеттерін, жеке қасиеттерін, икемділіктерін қасиеттерін, икемділіктерін анықтай алуына, түзетуді қажет анықтай алуына, түзетуді қажет ететін кемшіліктерін дер кезінде ететін кемшіліктерін дер кезінде көруіне көмектеседі.көруіне көмектеседі.

7 слайд
““Өзіңді- өзің “Мен өзімді Өзіңді- өзің “Мен өзімді
бағала”, не үшін білуімбағала”, не үшін білуім
“ “Алақан” керек?”Алақан” керек?”
т.б тренингтерін т.б тренингтерін
жүргізуге болады.жүргізуге болады.
7 слайд
““Өзіңді- өзің “Мен өзімді Өзіңді- өзің “Мен өзімді бағала”, не үшін білуімбағала”, не үшін білуім “ “Алақан” керек?”Алақан” керек?” т.б тренингтерін т.б тренингтерін жүргізуге болады.жүргізуге болады.

8 слайд
IIII.«Мен мамандықтар әлеміндемін».«Мен мамандықтар әлеміндемін»
Оқушылар мамандықтар әлеміне Оқушылар мамандықтар әлеміне
саяхат жасайды. саяхат жасайды.
“ “Мамандықтар әлемі”, “Кім болам?”, Мамандықтар әлемі”, “Кім болам?”,
“ “Мамандығым-мақтанышым” Мамандығым-мақтанышым”
тақырыптарда сынып сағаты, жаттығулар, тақырыптарда сынып сағаты, жаттығулар,
іскерлік ойындар, кездесулер іскерлік ойындар, кездесулер
ұйымдастырылады.ұйымдастырылады.
8 слайд
IIII.«Мен мамандықтар әлеміндемін».«Мен мамандықтар әлеміндемін» Оқушылар мамандықтар әлеміне Оқушылар мамандықтар әлеміне саяхат жасайды. саяхат жасайды. “ “Мамандықтар әлемі”, “Кім болам?”, Мамандықтар әлемі”, “Кім болам?”, “ “Мамандығым-мақтанышым” Мамандығым-мақтанышым” тақырыптарда сынып сағаты, жаттығулар, тақырыптарда сынып сағаты, жаттығулар, іскерлік ойындар, кездесулер іскерлік ойындар, кездесулер ұйымдастырылады.ұйымдастырылады.

9 слайд
Мамандық типтері:Мамандық типтері:
(Е. А. Климов)(Е. А. Климов)
““Адам- табиғат” Адам- табиғат” ((Ботаник, мал дәрігері, )Ботаник, мал дәрігері, )
““Адам- техникаАдам- техника” ” (жүргізуші, инженер, слесарь)(жүргізуші, инженер, слесарь)
““Адам- адам” Адам- адам” (психолог, дәрігер, режиссер) (психолог, дәрігер, режиссер)
““Адам- белгілі жүйе” Адам- белгілі жүйе” (библиотекарь, программист(библиотекарь, программист ))
““Адам- көркем бейне” Адам- көркем бейне” (актер, суретші, дизайнер)(актер, суретші, дизайнер)
9 слайд
Мамандық типтері:Мамандық типтері: (Е. А. Климов)(Е. А. Климов) ““Адам- табиғат” Адам- табиғат” ((Ботаник, мал дәрігері, )Ботаник, мал дәрігері, ) ““Адам- техникаАдам- техника” ” (жүргізуші, инженер, слесарь)(жүргізуші, инженер, слесарь) ““Адам- адам” Адам- адам” (психолог, дәрігер, режиссер) (психолог, дәрігер, режиссер) ““Адам- белгілі жүйе” Адам- белгілі жүйе” (библиотекарь, программист(библиотекарь, программист )) ““Адам- көркем бейне” Адам- көркем бейне” (актер, суретші, дизайнер)(актер, суретші, дизайнер)

10 слайд
IIIIII. «Мен таңдаған мамандық». «Мен таңдаған мамандық»
Оқушылар таңдаған Оқушылар таңдаған
мамандықтарының қыр-сыры, яғни мамандықтарының қыр-сыры, яғни
қызықты қырлары мен қиындығы, бұл қызықты қырлары мен қиындығы, бұл
мамандыққа оқушының икемділігі мамандыққа оқушының икемділігі
анықталады, мамандық таңдау бағыты анықталады, мамандық таңдау бағыты
салмақталады. салмақталады.
10 слайд
IIIIII. «Мен таңдаған мамандық». «Мен таңдаған мамандық» Оқушылар таңдаған Оқушылар таңдаған мамандықтарының қыр-сыры, яғни мамандықтарының қыр-сыры, яғни қызықты қырлары мен қиындығы, бұл қызықты қырлары мен қиындығы, бұл мамандыққа оқушының икемділігі мамандыққа оқушының икемділігі анықталады, мамандық таңдау бағыты анықталады, мамандық таңдау бағыты салмақталады. салмақталады.

11 слайд
IVIV. «Менің жетістігім». «Менің жетістігім»
Оқушылар өзі таңдаған Оқушылар өзі таңдаған
мамандыққа сәйкес тереңірек мамандыққа сәйкес тереңірек
білім білім алуға мүмкіндік білім білім алуға мүмкіндік
алады; өзін-өзі дамытаалады; өзін-өзі дамыта. .
11 слайд
IVIV. «Менің жетістігім». «Менің жетістігім» Оқушылар өзі таңдаған Оқушылар өзі таңдаған мамандыққа сәйкес тереңірек мамандыққа сәйкес тереңірек білім білім алуға мүмкіндік білім білім алуға мүмкіндік алады; өзін-өзі дамытаалады; өзін-өзі дамыта. .

12 слайд
Күтілетін нәтижелер:Күтілетін нәтижелер:
• Өзі- өзі бағалау, талдау дағдысы Өзі- өзі бағалау, талдау дағдысы
артады;артады;
• Өзінің қызығушылығын, икемділігін, Өзінің қызығушылығын, икемділігін,
болшағын сезінеді;болшағын сезінеді;
• Болашағына жауакершілігі артады; Болашағына жауакершілігі артады;
• Алдына мақсат қоюға дағдыланады;Алдына мақсат қоюға дағдыланады;
• Өзінің қабілеті мен икемділігіне Өзінің қабілеті мен икемділігіне
қарай білім алуға қолы жетеді;қарай білім алуға қолы жетеді;
12 слайд
Күтілетін нәтижелер:Күтілетін нәтижелер: • Өзі- өзі бағалау, талдау дағдысы Өзі- өзі бағалау, талдау дағдысы артады;артады; • Өзінің қызығушылығын, икемділігін, Өзінің қызығушылығын, икемділігін, болшағын сезінеді;болшағын сезінеді; • Болашағына жауакершілігі артады; Болашағына жауакершілігі артады; • Алдына мақсат қоюға дағдыланады;Алдына мақсат қоюға дағдыланады; • Өзінің қабілеті мен икемділігіне Өзінің қабілеті мен икемділігіне қарай білім алуға қолы жетеді;қарай білім алуға қолы жетеді;

13 слайд
““Болашаққа жол”Болашаққа жол” жжобасы алдынаобасы алдына
ауқымды мақсат қойып, солауқымды мақсат қойып, сол
мақсатқа жетуге жетелейтін, мақсатқа жетуге жетелейтін,
ішкі сезімін оятып, өзін-өзі ішкі сезімін оятып, өзін-өзі
тәрбиелеуге бағыттайды, болашақ тәрбиелеуге бағыттайды, болашақ
мамандыққа дайындық жасауғамамандыққа дайындық жасауға
мүмкіндік береді.мүмкіндік береді.
13 слайд
““Болашаққа жол”Болашаққа жол” жжобасы алдынаобасы алдына ауқымды мақсат қойып, солауқымды мақсат қойып, сол мақсатқа жетуге жетелейтін, мақсатқа жетуге жетелейтін, ішкі сезімін оятып, өзін-өзі ішкі сезімін оятып, өзін-өзі тәрбиелеуге бағыттайды, болашақ тәрбиелеуге бағыттайды, болашақ мамандыққа дайындық жасауғамамандыққа дайындық жасауға мүмкіндік береді.мүмкіндік береді.

14 слайд
14 слайд