Материалдар / Болашаққа көз салсақ..."Білімді мыңды жығар" сайыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Болашаққа көз салсақ..."Білімді мыңды жығар" сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар кәсіби мамандықтардың артықшылықтарын біледі. белгілі маман ретінде болашаққа бизнес жоспар құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
475
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Кедейліктен –еңбек қылсаң құтыласың, жалғыздықтан-көппен пікіріңді қоссаң құтыласың» А.Құнанбаев интеллектуалды ойы

1 слайд
«Кедейліктен –еңбек қылсаң құтыласың, жалғыздықтан-көппен пікіріңді қоссаң  құтыласың»  А.Құнанбаев интеллектуалды ойын «Қаратөбе колледжі» МҚКК

1 слайд

«Кедейліктен –еңбек қылсаң құтыласың, жалғыздықтан-көппен пікіріңді қоссаң  құтыласың»  А.Құнанбаев интеллектуалды ойын «Қаратөбе колледжі» МҚКК

Кәсіби бағдар берудің негізгі мақсаты жас ұрпақты саналы түрде мамандық таңдауға дайындау, үйрету екендігі белгілі. Ол

2 слайд
Кәсіби бағдар берудің негізгі мақсаты жас ұрпақты саналы түрде мамандық таңдауға дайындау, үйрету екендігі белгілі. Ол үшін мына нәрселер қажет: — оқушылардың бойында ішкі психологиялық — әлеуметтік мәнділікті реттейтін қызмет түрлерін тәрбиелеу; — түрлі еңбек қызметтері мен сыйластық қатынастарын тәрбиелеу; — кәсіпті өз бетінше, саналы түрде жеке қасиеттерін есепке ала отырып орындау бағытын жетілдіріп, тәрбиелеу.

2 слайд

Кәсіби бағдар берудің негізгі мақсаты жас ұрпақты саналы түрде мамандық таңдауға дайындау, үйрету екендігі белгілі. Ол үшін мына нәрселер қажет: — оқушылардың бойында ішкі психологиялық — әлеуметтік мәнділікті реттейтін қызмет түрлерін тәрбиелеу; — түрлі еңбек қызметтері мен сыйластық қатынастарын тәрбиелеу; — кәсіпті өз бетінше, саналы түрде жеке қасиеттерін есепке ала отырып орындау бағытын жетілдіріп, тәрбиелеу.

Ойын кезеңдері: 1.«Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру) 2.«Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөзде

3 слайд
Ойын кезеңдері: 1.«Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру) 2.«Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу) 3.«Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау) 4.«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау).

3 слайд

Ойын кезеңдері: 1.«Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру) 2.«Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу) 3.«Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау) 4.«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау).

І-кезең: «Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру)

4 слайд
І-кезең: «Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру)

4 слайд

І-кезең: «Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру)

І-топ: 1. Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. (мұғалім) 2. Бал тамған мәзір, Ол б

5 слайд
І-топ: 1. Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. (мұғалім) 2. Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. (Аспаз) 3. Ең, ең күлкілі.... (клоун) 4. Ең, ең жасыл.... (эколог, географ, бақташы) 5. Кімнің алдында адам әрдайым бас киімін шешеді? (шаштараз) 6. Кім отырып жүреді? (шахматшы)

5 слайд

І-топ: 1. Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. (мұғалім) 2. Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. (Аспаз) 3. Ең, ең күлкілі.... (клоун) 4. Ең, ең жасыл.... (эколог, географ, бақташы) 5. Кімнің алдында адам әрдайым бас киімін шешеді? (шаштараз) 6. Кім отырып жүреді? (шахматшы)

ІІ-топ: 1. Ұнды жайып, илеген Ас атасы нан деген (Наубайшы)

6 слайд
ІІ-топ: 1. Ұнды жайып, илеген Ас атасы нан деген (Наубайшы) 2. Еңбек орны танабы, Сүйікті орны –дала әні. Егін салып мәпелеп, Асырайды қаланы. (диқан) 3. Ең, ең ақшасы көп..... (банк қызметкері) 4. Ең тәтті.... (аспаз, кондитер) 5. Қандай адам бір қолымен автомобиль тоқтата алады? (жол инспекторы) 6. Кім екі жеңін түсіріп жұмыс жасайды? (өрт сөндіруші)

6 слайд

ІІ-топ: 1. Ұнды жайып, илеген Ас атасы нан деген (Наубайшы) 2. Еңбек орны танабы, Сүйікті орны –дала әні. Егін салып мәпелеп, Асырайды қаланы. (диқан) 3. Ең, ең ақшасы көп..... (банк қызметкері) 4. Ең тәтті.... (аспаз, кондитер) 5. Қандай адам бір қолымен автомобиль тоқтата алады? (жол инспекторы) 6. Кім екі жеңін түсіріп жұмыс жасайды? (өрт сөндіруші)

ІІІІ -кезең -кезең «Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу)

7 слайд
ІІІІ -кезең -кезең «Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу)

7 слайд

ІІІІ -кезең -кезең «Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу)

Қызанақ Жүзім Қияр Қауын Қара өрік Жүгері

8 слайд
Қызанақ Жүзім Қияр Қауын Қара өрік Жүгері

8 слайд

Қызанақ Жүзім Қияр Қауын Қара өрік Жүгері

Қызанақ Помидор Tomato Жүзім Виноград Grapes Қияр Огурцы Cucumber Қауын Дыня Melon Қара өрік Cлива Plum Жүгері Кукуруза

9 слайд
Қызанақ Помидор Tomato Жүзім Виноград Grapes Қияр Огурцы Cucumber Қауын Дыня Melon Қара өрік Cлива Plum Жүгері Кукуруза Sweetcorn

9 слайд

Қызанақ Помидор Tomato Жүзім Виноград Grapes Қияр Огурцы Cucumber Қауын Дыня Melon Қара өрік Cлива Plum Жүгері Кукуруза Sweetcorn

ІІІ-кезең: «Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау)

10 слайд
ІІІ-кезең: «Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау)

10 слайд

ІІІ-кезең: «Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау)

Кондитер — кондитерлік өнімдер, десерттерді және басқа да пісірілген тағамдарды дайындайтын кәсіби аспаз. Бұл кәсі

11 слайд
Кондитер — кондитерлік өнімдер, десерттерді  және басқа да пісірілген тағамдарды дайындайтын  кәсіби аспаз. Бұл кәсіптің  өкілдерін үлкен қонақ үйлерде, мейманханаларда және наубайханаларда көруге болады.  Кондитерлік өнімдерді сатумен айналысатын адамдарды кондитер деп селдір айтады.  .  Жұмыс орны: мейманхана, дәмхана, асхана, комбинаттар және кондитер фабрикалары. Кондитерге қойылатын талаптар: дәмін ұмытпау, шығармашылық қиялы, дәм және иіс сезу қабілеті күшті болуы керек.   Тамақ өнімдерін  және оның құрамын жақсы білуге. 

11 слайд

Кондитер — кондитерлік өнімдер, десерттерді  және басқа да пісірілген тағамдарды дайындайтын  кәсіби аспаз. Бұл кәсіптің  өкілдерін үлкен қонақ үйлерде, мейманханаларда және наубайханаларда көруге болады.  Кондитерлік өнімдерді сатумен айналысатын адамдарды кондитер деп селдір айтады.  .  Жұмыс орны: мейманхана, дәмхана, асхана, комбинаттар және кондитер фабрикалары. Кондитерге қойылатын талаптар: дәмін ұмытпау, шығармашылық қиялы, дәм және иіс сезу қабілеті күшті болуы керек.   Тамақ өнімдерін  және оның құрамын жақсы білуге. 

Аспаз мамандығы адам өмірінде жайлы жағдай тудырудың ең маңыздысы болып саналады. Аспаз өнері адамға өзінің ден

12 слайд
Аспаз мамандығы  адам өмірінде жайлы жағдай тудырудың ең маңыздысы болып саналады. Аспаз өнері адамға өзінің денсаулығын нығайтуға,  кейбір  өнімдердің дәмдік сапасымен рақаттануға  көмектеседі.   Дұрыс әзірленген тамақ – адамның  жақсы  көңіл-күйінің кепілдігі, өйткені тамақ адамның дене  құрылымына барады, оны қуатпен және қатетті нәрлі заттармен жабдықтайды. Аспаз мамандығы қандайда болмасын салада жұмыс істейді. Тамақты жақсы  дайындайтын маман барлық жерде қажет: перзентханада, балалар үйінде, зауытта, қазіргі заманғы офис  пен сәулетті   мейманханада.  

12 слайд

Аспаз мамандығы  адам өмірінде жайлы жағдай тудырудың ең маңыздысы болып саналады. Аспаз өнері адамға өзінің денсаулығын нығайтуға,  кейбір  өнімдердің дәмдік сапасымен рақаттануға  көмектеседі.   Дұрыс әзірленген тамақ – адамның  жақсы  көңіл-күйінің кепілдігі, өйткені тамақ адамның дене  құрылымына барады, оны қуатпен және қатетті нәрлі заттармен жабдықтайды. Аспаз мамандығы қандайда болмасын салада жұмыс істейді. Тамақты жақсы  дайындайтын маман барлық жерде қажет: перзентханада, балалар үйінде, зауытта, қазіргі заманғы офис  пен сәулетті   мейманханада.  

ІV-кезең: «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау)

13 слайд
ІV-кезең: «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау)

13 слайд

ІV-кезең: «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау)

14 слайд

14 слайд

«Ас - адамның арқауы», Аспазшы апай біледі. Дәмді етіп бар қауымды Ас-ауқат беріп жүреді. Еңбегі оның еленер, Алғысты ал

15 слайд
«Ас - адамның арқауы», Аспазшы апай біледі. Дәмді етіп бар қауымды Ас-ауқат беріп жүреді. Еңбегі оның еленер, Алғысты алып әр күні. Гүлге де құшақ бөленер, Құттықтап мейрам барлығы. Бақытың тасып, ырыс боп, Шаттықты қайғы жеңбесін. Орнасын басқа тыныштық, Қолың да дертті көрмесін. Арманыңыз көп болсын, Орындалар барлығы. Бар жұмысшы тоқ болсын, Айналып сізді бақ нұры. Аспазшы үлкен мамандық, Тамағы тілді үйірген. Сыйлайтын жанға денсаулық, Өнерді түйген түйіннен. Қолыңыздан тараған, Керемет дәм мен көңіл-күй. Бақ, байлық сізге тілесін, Дәм татқан сізден әрбір үй.

15 слайд

«Ас - адамның арқауы», Аспазшы апай біледі. Дәмді етіп бар қауымды Ас-ауқат беріп жүреді. Еңбегі оның еленер, Алғысты алып әр күні. Гүлге де құшақ бөленер, Құттықтап мейрам барлығы. Бақытың тасып, ырыс боп, Шаттықты қайғы жеңбесін. Орнасын басқа тыныштық, Қолың да дертті көрмесін. Арманыңыз көп болсын, Орындалар барлығы. Бар жұмысшы тоқ болсын, Айналып сізді бақ нұры. Аспазшы үлкен мамандық, Тамағы тілді үйірген. Сыйлайтын жанға денсаулық, Өнерді түйген түйіннен. Қолыңыздан тараған, Керемет дәм мен көңіл-күй. Бақ, байлық сізге тілесін, Дәм татқан сізден әрбір үй.

Болашақта ел тұтқасын ұстайтын азаматтардың болашақ мамандығын анықтауға бағыт-бағдар беру – бүгінгі күн тә

16 слайд
Болашақта ел тұтқасын ұстайтын азаматтардың болашақ мамандығын анықтауға бағыт-бағдар беру – бүгінгі күн тәртібінде тұрған маңызды мәселердің бірі. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев

16 слайд

Болашақта ел тұтқасын ұстайтын азаматтардың болашақ мамандығын анықтауға бағыт-бағдар беру – бүгінгі күн тәртібінде тұрған маңызды мәселердің бірі. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев