Болашаққа көз салсақ..."Білімді мыңды жығар" сайыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Кедейліктен –еңбек қылсаң құтыласың,
жалғыздықтан-көппен пікіріңді қоссаң құтыласың»
А.Құнанбаев
интеллектуалды ойын «Қаратөбе колледжі» МҚКК
1 слайд
«Кедейліктен –еңбек қылсаң құтыласың, жалғыздықтан-көппен пікіріңді қоссаң құтыласың» А.Құнанбаев интеллектуалды ойын «Қаратөбе колледжі» МҚКК
2 слайд
Кәсіби бағдар берудің негізгі мақсаты жас ұрпақты саналы
түрде мамандық таңдауға дайындау, үйрету екендігі белгілі.
Ол үшін мына нәрселер қажет:
— оқушылардың бойында ішкі психологиялық — әлеуметтік
мәнділікті реттейтін қызмет түрлерін тәрбиелеу;
— түрлі еңбек қызметтері мен сыйластық қатынастарын
тәрбиелеу;
— кәсіпті өз бетінше, саналы түрде жеке қасиеттерін
есепке ала отырып орындау бағытын жетілдіріп, тәрбиелеу.
2 слайд
Кәсіби бағдар берудің негізгі мақсаты жас ұрпақты саналы түрде мамандық таңдауға дайындау, үйрету екендігі белгілі. Ол үшін мына нәрселер қажет: — оқушылардың бойында ішкі психологиялық — әлеуметтік мәнділікті реттейтін қызмет түрлерін тәрбиелеу; — түрлі еңбек қызметтері мен сыйластық қатынастарын тәрбиелеу; — кәсіпті өз бетінше, саналы түрде жеке қасиеттерін есепке ала отырып орындау бағытын жетілдіріп, тәрбиелеу.
3 слайд
Ойын кезеңдері:
1. «Тездет, бірақ қателеспе!»
(Сұрақтарға жауап беру)
2. «Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды
таңдап, жасырынған сөздердің
орысша, ағылшынша атауын
табу)
3. «Ойлы болсаң, озып көр»
(Берілген мамандық бойынша
болашаққа жоспар жасау)
4. «Жұмыла көтерген жүк
жеңіл» (Бизнес жоспар жасау ) .
3 слайд
Ойын кезеңдері: 1. «Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру) 2. «Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу) 3. «Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау) 4. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау ) .
4 слайд
І-кезең:
«Тездет, бірақ
қателеспе!»
(Сұрақтарға жауап беру)
4 слайд
І-кезең: «Тездет, бірақ қателеспе!» (Сұрақтарға жауап беру)
5 слайд
І-топ:
1. Оқу-білім бағдары,
Заманының бағбаны.
(мұғалім)
2. Бал тамған мәзір,
Ол бар жерде әзір.
(Аспаз)
3. Ең, ең күлкілі....
(клоун)
4. Ең, ең жасыл....
(эколог, географ, бақташы)
5. Кімнің алдында адам әрдайым бас киімін шешеді?
(шаштараз)
6. Кім отырып жүреді?
(шахматшы)
5 слайд
І-топ: 1. Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. (мұғалім) 2. Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. (Аспаз) 3. Ең, ең күлкілі.... (клоун) 4. Ең, ең жасыл.... (эколог, географ, бақташы) 5. Кімнің алдында адам әрдайым бас киімін шешеді? (шаштараз) 6. Кім отырып жүреді? (шахматшы)
6 слайд
ІІ-топ:
1. Ұнды жайып , илеген
Ас атасы нан деген
(Наубайшы)
2. Еңбек орны танабы,
Сүйікті орны –дала әні.
Егін салып мәпелеп,
Асырайды қаланы.
(диқан)
3. Ең, ең ақшасы көп.....
(банк қызметкері)
4 . Ең тәтті....
(аспаз, кондитер)
5. Қандай адам бір қолымен автомобиль тоқтата алады?
(жол инспекторы)
6. Кім екі жеңін түсіріп жұмыс жасайды?
(өрт сөндіруші)
6 слайд
ІІ-топ: 1. Ұнды жайып , илеген Ас атасы нан деген (Наубайшы) 2. Еңбек орны танабы, Сүйікті орны –дала әні. Егін салып мәпелеп, Асырайды қаланы. (диқан) 3. Ең, ең ақшасы көп..... (банк қызметкері) 4 . Ең тәтті.... (аспаз, кондитер) 5. Қандай адам бір қолымен автомобиль тоқтата алады? (жол инспекторы) 6. Кім екі жеңін түсіріп жұмыс жасайды? (өрт сөндіруші)
7 слайд
ІІ
ІІ
-кезең -кезең
«Ұшқыр ой»
(Ұяшықтарды таңдап,
жасырынған
сөздердің орысша,
ағылшынша атауын табу)
7 слайд
ІІ ІІ -кезең -кезең «Ұшқыр ой» (Ұяшықтарды таңдап, жасырынған сөздердің орысша, ағылшынша атауын табу)
8 слайд
Қызанақ Жүзім
Қияр Қауын
Қара өрік Жүгері
8 слайд
Қызанақ Жүзім Қияр Қауын Қара өрік Жүгері
9 слайд
Қызанақ
Помидор
Tomato Жүзім
Виноград
Grapes
Қияр
Огурцы
Cucumber Қауын
Дыня
Melon
Қара өрік
C лива
Plum Жүгері
Кукуруза
Sweetcorn
9 слайд
Қызанақ Помидор Tomato Жүзім Виноград Grapes Қияр Огурцы Cucumber Қауын Дыня Melon Қара өрік C лива Plum Жүгері Кукуруза Sweetcorn
10 слайд
ІІІ-кезең:
«Ойлы болсаң,
озып көр»
(Берілген мамандық бойынша болашаққа
жоспар жасау)
10 слайд
ІІІ-кезең: «Ойлы болсаң, озып көр» (Берілген мамандық бойынша болашаққа жоспар жасау)
11 слайд
Кондитер — кондитерлік
өнімдер, десерттерді және басқа да
пісірілген тағамдарды дайындайтын
кәсіби аспаз. Бұл кәсіптің өкілдерін үлкен
қонақ үйлерде, мейманханаларда және
наубайханаларда көруге болады.
Кондитерлік өнімдерді сатумен
айналысатын адамдарды кондитер деп
селдір айтады. .
Жұмыс орны: мейманхана, дәмхана,
асхана, комбинаттар және кондитер
фабрикалары. Кондитерге қойылатын
талаптар: дәмін ұмытпау,
шығармашылық қиялы, дәм және иіс сезу
қабілеті күшті болуы керек. Тамақ
өнімдерін және оның құрамын жақсы
білуге.
11 слайд
Кондитер — кондитерлік өнімдер, десерттерді және басқа да пісірілген тағамдарды дайындайтын кәсіби аспаз. Бұл кәсіптің өкілдерін үлкен қонақ үйлерде, мейманханаларда және наубайханаларда көруге болады. Кондитерлік өнімдерді сатумен айналысатын адамдарды кондитер деп селдір айтады. . Жұмыс орны: мейманхана, дәмхана, асхана, комбинаттар және кондитер фабрикалары. Кондитерге қойылатын талаптар: дәмін ұмытпау, шығармашылық қиялы, дәм және иіс сезу қабілеті күшті болуы керек. Тамақ өнімдерін және оның құрамын жақсы білуге.
12 слайд
Аспаз мамандығы адам өмірінде
жайлы жағдай тудырудың ең маңыздысы
болып саналады. Аспаз өнері адамға өзінің
денсаулығын нығайтуға, кейбір өнімдердің
дәмдік сапасымен рақаттануға көмектеседі.
Дұрыс әзірленген тамақ – адамның жақсы
көңіл-күйінің кепілдігі, өйткені тамақ адамның
дене құрылымына барады, оны қуатпен және
қатетті нәрлі заттармен жабдықтайды.
Аспаз мамандығы қандайда болмасын салада
жұмыс істейді. Тамақты жақсы
дайындайтын маман барлық жерде қажет:
перзентханада, балалар үйінде, зауытта,
қазіргі заманғы офис пен сәулетті
мейманханада.
12 слайд
Аспаз мамандығы адам өмірінде жайлы жағдай тудырудың ең маңыздысы болып саналады. Аспаз өнері адамға өзінің денсаулығын нығайтуға, кейбір өнімдердің дәмдік сапасымен рақаттануға көмектеседі. Дұрыс әзірленген тамақ – адамның жақсы көңіл-күйінің кепілдігі, өйткені тамақ адамның дене құрылымына барады, оны қуатпен және қатетті нәрлі заттармен жабдықтайды. Аспаз мамандығы қандайда болмасын салада жұмыс істейді. Тамақты жақсы дайындайтын маман барлық жерде қажет: перзентханада, балалар үйінде, зауытта, қазіргі заманғы офис пен сәулетті мейманханада.
13 слайд
І V -кезең:
«Жұмыла көтерген
жүк жеңіл»
(Бизнес жоспар жасау )
13 слайд
І V -кезең: «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» (Бизнес жоспар жасау )
14 слайд
14 слайд
15 слайд
«Ас - адамның арқауы»,
Аспазшы апай біледі.
Дәмді етіп бар қауымды
Ас-ауқат беріп жүреді.
Еңбегі оның еленер,
Алғысты алып әр күні.
Гүлге де құшақ бөленер,
Құттықтап мейрам барлығы.
Бақытың тасып, ырыс боп,
Шаттықты қайғы жеңбесін.
Орнасын басқа тыныштық,
Қолың да дертті көрмесін. Арманыңыз көп болсын,
Орындалар барлығы.
Бар жұмысшы тоқ болсын,
Айналып сізді бақ нұры.
Аспазшы үлкен мамандық,
Тамағы тілді үйірген.
Сыйлайтын жанға денсаулық,
Өнерді түйген түйіннен.
Қолыңыздан тараған,
Керемет дәм мен көңіл-күй.
Бақ, байлық сізге тілесін,
Дәм татқан сізден әрбір үй.
15 слайд
«Ас - адамның арқауы», Аспазшы апай біледі. Дәмді етіп бар қауымды Ас-ауқат беріп жүреді. Еңбегі оның еленер, Алғысты алып әр күні. Гүлге де құшақ бөленер, Құттықтап мейрам барлығы. Бақытың тасып, ырыс боп, Шаттықты қайғы жеңбесін. Орнасын басқа тыныштық, Қолың да дертті көрмесін. Арманыңыз көп болсын, Орындалар барлығы. Бар жұмысшы тоқ болсын, Айналып сізді бақ нұры. Аспазшы үлкен мамандық, Тамағы тілді үйірген. Сыйлайтын жанға денсаулық, Өнерді түйген түйіннен. Қолыңыздан тараған, Керемет дәм мен көңіл-күй. Бақ, байлық сізге тілесін, Дәм татқан сізден әрбір үй.
16 слайд
Болашақта ел
тұтқасын ұстайтын
азаматтардың болашақ
мамандығын анықтауға
бағыт-бағдар беру –
бүгінгі күн тәртібінде
тұрған маңызды
мәселердің бірі.
Нұрсұлтан Әбішұлы
Назарбаев
16 слайд
Болашақта ел тұтқасын ұстайтын азаматтардың болашақ мамандығын анықтауға бағыт-бағдар беру – бүгінгі күн тәртібінде тұрған маңызды мәселердің бірі. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев