Болашаққа ұмтылу




1 слайд
Болашаққа ұмтылу
Балаңызға өз әлеуетіне жетуге қалай көмектесуге
болады?
1 слайд
Болашаққа ұмтылу Балаңызға өз әлеуетіне жетуге қалай көмектесуге болады?

2 слайд
Мақсаты:
Әр бала – ерекше, қайталанбас тұлға.
Жоғары сынып оқушысында қазіргі әлемдегі өмірге
дайындау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру.
2 слайд
Мақсаты: Әр бала – ерекше, қайталанбас тұлға. Жоғары сынып оқушысында қазіргі әлемдегі өмірге дайындау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру.

3 слайд
«Адам ата-анадан туғанда есті болмайды:
естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі
жақсы, жаманды таниды. Сондайдан білгені,
көргені көп болған адам білімді болады.
Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі
өзі де есті болады»
-130 жыл бұрын қазақ халқының ұлы
данышпаны Абай айтқан сөздер ХХІ ғасырда
неге өзекті?
3 слайд
«Адам ата-анадан туғанда есті болмайды: естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды. Сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады» -130 жыл бұрын қазақ халқының ұлы данышпаны Абай айтқан сөздер ХХІ ғасырда неге өзекті?

4 слайд
«Алтын жетілік» жаттығуы
- Баяғыда, егер адам оқи және жаза білсе, бұл оның бәсекелестік
артықшылығы болды. ХХ ғасырдың аяғында компьютерлік сауаттылық
бағалана бастады және цифрлық дағдылары бар адамдар кез келген
компанияда «жұлдыз» болды. Бүгінгі күні тіпті кішкентай бала
гаджеттерді оңай басқарады, бірақ адамдармен қарымқатынас жасау
қабілеті сирек кездесетін сапаға айналады. Жұмысқа орналасу кезінде
эмоционалды интеллект артықшылыққа ие болуы мүмкін. Мұның бәрі
баланың алдына орны, уақыты, келу нүктесі бар нақты мақсат қою жай
ғана тиімсіз емес, сонымен бірге оның жеке тұлғасына, денсаулығына
және эмоционалды саласына зиян тигізетіндігін көрсетеді. Баланы
өмірдің қиын жолына қалай жинауға болады, «оның рюкзагына не салу
керек»? Американдық психологтер Мартин Селигман мен Кристофер
Питтерсон «Сильные стороны характера» кітабында әртүрлі
жағдайларда бейімделуге, мақсаттарына жетуге, өмірін басқаруға
қабілетті табысты тұлғаны қалыптастыру үшін қажетті қасиеттерді
сипаттады. Педагогтер және психологтермен кездесулерден кейін олар
адамды үлкен жетістіктерге жетелейтін 7 күшті анықтады. Селигман
мен Питтерсон оларды «Алтын жетілік» деп атады. Оларды болжап
көрейік
4 слайд
«Алтын жетілік» жаттығуы - Баяғыда, егер адам оқи және жаза білсе, бұл оның бәсекелестік артықшылығы болды. ХХ ғасырдың аяғында компьютерлік сауаттылық бағалана бастады және цифрлық дағдылары бар адамдар кез келген компанияда «жұлдыз» болды. Бүгінгі күні тіпті кішкентай бала гаджеттерді оңай басқарады, бірақ адамдармен қарымқатынас жасау қабілеті сирек кездесетін сапаға айналады. Жұмысқа орналасу кезінде эмоционалды интеллект артықшылыққа ие болуы мүмкін. Мұның бәрі баланың алдына орны, уақыты, келу нүктесі бар нақты мақсат қою жай ғана тиімсіз емес, сонымен бірге оның жеке тұлғасына, денсаулығына және эмоционалды саласына зиян тигізетіндігін көрсетеді. Баланы өмірдің қиын жолына қалай жинауға болады, «оның рюкзагына не салу керек»? Американдық психологтер Мартин Селигман мен Кристофер Питтерсон «Сильные стороны характера» кітабында әртүрлі жағдайларда бейімделуге, мақсаттарына жетуге, өмірін басқаруға қабілетті табысты тұлғаны қалыптастыру үшін қажетті қасиеттерді сипаттады. Педагогтер және психологтермен кездесулерден кейін олар адамды үлкен жетістіктерге жетелейтін 7 күшті анықтады. Селигман мен Питтерсон оларды «Алтын жетілік» деп атады. Оларды болжап көрейік

5 слайд
1. Жүйелілік, ақыл-ой күші,
төзімділік, өміршеңдік
5 слайд
1. Жүйелілік, ақыл-ой күші, төзімділік, өміршеңдік

6 слайд
2. Адамның проблемаларды
шешуде өзіне сену қабілеті және
басқаларға эмоционалды түрде
тәуелді болмауы
6 слайд
2. Адамның проблемаларды шешуде өзіне сену қабілеті және басқаларға эмоционалды түрде тәуелді болмауы

7 слайд
3. Белсенділік, батылдық,
табандылық, серпінділік,
мақсатқа қарай сенімді қозғалыс
7 слайд
3. Белсенділік, батылдық, табандылық, серпінділік, мақсатқа қарай сенімді қозғалыс

8 слайд
- Осылайша, адамның жетістігінің
«Алтын жетілігіне» мыналар кіреді:
1. Мінездің қаттылығы
2. Тәуелсіздік
3. Мақсатқа талпынушылық
4. Әлеуметтік интеллект
5. Алғыс
6. Оптимизм
7. Қызығушылық
8 слайд
- Осылайша, адамның жетістігінің «Алтын жетілігіне» мыналар кіреді: 1. Мінездің қаттылығы 2. Тәуелсіздік 3. Мақсатқа талпынушылық 4. Әлеуметтік интеллект 5. Алғыс 6. Оптимизм 7. Қызығушылық

9 слайд
- Сұраққа жауап беріңіз:
Сіздің балаңыз 10- сыныпқа неге барды?
Бүкіл тізімнен бір ғана жауапты
таңдаңыз.
Жауаптары:
1. Ол оқығанды ұнатады, өйткені оған
көп нәрсені үйренген ұнайды
. 2. Мен ата-анамның дәлелдерімен
келістім.
3. Ол таңдаған мамандық жоғары білімді
қажет етеді.
4. Сыныптастары және мұғалімдерімен
қоштасқысы келмеді
9 слайд
- Сұраққа жауап беріңіз: Сіздің балаңыз 10- сыныпқа неге барды? Бүкіл тізімнен бір ғана жауапты таңдаңыз. Жауаптары: 1. Ол оқығанды ұнатады, өйткені оған көп нәрсені үйренген ұнайды . 2. Мен ата-анамның дәлелдерімен келістім. 3. Ол таңдаған мамандық жоғары білімді қажет етеді. 4. Сыныптастары және мұғалімдерімен қоштасқысы келмеді

10 слайд
-Егер сіз 1-ші немесе 3-ші нұсқаны таңдасаңыз, онда
сіздің балаңыз психологиялық тұрғыдан жоғары
сынып оқушысы және оның тәуелсіздігі
қалыптасқан. Балаға жауапты істерді тапсырудан
қорықпаңыз, әр қадамын қадағаламаңыз, тек істің
соңғы нәтижесі үшін ғана есеп берсін. Оның пікірін
құрметтеп, кеңестерін тыңдаңыз.
-Егер бұл 2-ші немесе 4-ші жауап болса – бұл белгілі
бір жастағы ерекшелік ретінде таңдау тәуелсіздігі
жоқтығының айқын көрсеткіші. Бұл жағдайда ата-ана
жас психологиясын ескере отырып, баланың іс-
әрекетінде тәуелсіздікті мақсатты түрде
қалыптастыруы керек.
10 слайд
-Егер сіз 1-ші немесе 3-ші нұсқаны таңдасаңыз, онда сіздің балаңыз психологиялық тұрғыдан жоғары сынып оқушысы және оның тәуелсіздігі қалыптасқан. Балаға жауапты істерді тапсырудан қорықпаңыз, әр қадамын қадағаламаңыз, тек істің соңғы нәтижесі үшін ғана есеп берсін. Оның пікірін құрметтеп, кеңестерін тыңдаңыз. -Егер бұл 2-ші немесе 4-ші жауап болса – бұл белгілі бір жастағы ерекшелік ретінде таңдау тәуелсіздігі жоқтығының айқын көрсеткіші. Бұл жағдайда ата-ана жас психологиясын ескере отырып, баланың іс- әрекетінде тәуелсіздікті мақсатты түрде қалыптастыруы керек.

11 слайд
Балаңызды жақсы танып
алыңыз
• Қызығушылықтарын, армандарын,
қабілеттерін зерттеңіз.
• Ашық диалог жүргізіңіз.
• «Не нәрсе сені қуантады?» деген сұрақтар
қойыңыз.
11 слайд
Балаңызды жақсы танып алыңыз • Қызығушылықтарын, армандарын, қабілеттерін зерттеңіз. • Ашық диалог жүргізіңіз. • «Не нәрсе сені қуантады?» деген сұрақтар қойыңыз.

12 слайд
Балаңызды жақсы танып
алыңыз
• Қызығушылықтарын, армандарын,
қабілеттерін зерттеңіз.
• Ашық диалог жүргізіңіз.
• «Не нәрсе сені қуантады?» деген сұрақтар
қойыңыз.
12 слайд
Балаңызды жақсы танып алыңыз • Қызығушылықтарын, армандарын, қабілеттерін зерттеңіз. • Ашық диалог жүргізіңіз. • «Не нәрсе сені қуантады?» деген сұрақтар қойыңыз.

13 слайд
Тәртіп пен
жауапкершілікке
баулыңыз
• Күн тәртібі мен міндеттерге үйрету.
• Жауапкершілікке баулу – болашаққа қадам.
13 слайд
Тәртіп пен жауапкершілікке баулыңыз • Күн тәртібі мен міндеттерге үйрету. • Жауапкершілікке баулу – болашаққа қадам.

14 слайд
Өз ісіңізбен үлгі болыңыз
• Мақсат қою мен талпыныс үлгісі.
• Жаңа нәрселерге қызығушылық танытыңыз.
14 слайд
Өз ісіңізбен үлгі болыңыз • Мақсат қою мен талпыныс үлгісі. • Жаңа нәрселерге қызығушылық танытыңыз.

15 слайд
Эмоционалды интеллекті
дамыту
• Эмоцияны тану және басқаруға үйрету.
• Эмпатияны дамыту.
• Қиындықпен күресу жолдарын көрсету.
15 слайд
Эмоционалды интеллекті дамыту • Эмоцияны тану және басқаруға үйрету. • Эмпатияны дамыту. • Қиындықпен күресу жолдарын көрсету.

16 слайд
Қорытынды
• Ата-ана – баланың басты тірегі.
• Сенім мен махаббат – болашақтың негізі.
• Әлеуетін жүзеге асырған бала – табысты тұлға.
16 слайд
Қорытынды • Ата-ана – баланың басты тірегі. • Сенім мен махаббат – болашақтың негізі. • Әлеуетін жүзеге асырған бала – табысты тұлға.