Материалдар / Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу, 8 сынып алгебра, иррационалдықтан түйңндесіне кқбейту арқылы арылу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2022
1054
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : К ВА Д РАТ Т Ү Б І РЛ Е Р І Б А Р Ө Р Н Е К Т Е РД І Т Ү РЛ Е Н Д І РУ

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : К ВА Д РАТ Т Ү Б І РЛ Е Р І Б А Р Ө Р Н Е К Т Е РД І Т Ү РЛ Е Н Д І РУ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : К ВА Д РАТ Т Ү Б І РЛ Е Р І Б А Р Ө Р Н Е К Т Е РД І Т Ү РЛ Е Н Д І РУ

Оқу мақсаты : 8.1.2.4 бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі;

2 слайд
Оқу мақсаты : 8.1.2.4 бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі;

2 слайд

Оқу мақсаты : 8.1.2.4 бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі;

“ Жұлдызша ” белгісінің орнына көбейкіш қойыңыз : Тексереміз :1 * ) 3 10 )( 8 2 * ) 5 7 )( 7 * ) )( 6 * ) )( 5 15 * 3 5)

3 слайд
“ Жұлдызша ” белгісінің орнына көбейкіш қойыңыз : Тексереміз :1 * ) 3 10 )( 8 2 * ) 5 7 )( 7 * ) )( 6 * ) )( 5 15 * 3 5) 4 2 * 2) 3 * ) 2 8 * 8 ) 1 2                       x a x a b a b a x x m m ) 3 10 )( 8 ) 5 7 )( 7 ) )( 6 ) )( 5 3 ) 4 ) 3 ) 2 8 ) 1     x a b a x m

3 слайд

“ Жұлдызша ” белгісінің орнына көбейкіш қойыңыз : Тексереміз :1 * ) 3 10 )( 8 2 * ) 5 7 )( 7 * ) )( 6 * ) )( 5 15 * 3 5) 4 2 * 2) 3 * ) 2 8 * 8 ) 1 2                       x a x a b a b a x x m m ) 3 10 )( 8 ) 5 7 )( 7 ) )( 6 ) )( 5 3 ) 4 ) 3 ) 2 8 ) 1     x a b a x m

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшек

4 слайд
Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру. Мысалы:

4 слайд

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру. Мысалы:

Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірлері бар өрнектердің қосындысы немесе айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін бө

5 слайд
Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірлері бар өрнектердің қосындысы немесе айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін бөлімінің түйіндес өрнегіне көбейтеміз. Мысалы: Есте сақта! a + b және a – b түріндегі өрнектер түйіндес өрнектер деп аталады

5 слайд

Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірлері бар өрнектердің қосындысы немесе айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін бөлімінің түйіндес өрнегіне көбейтеміз. Мысалы: Есте сақта! a + b және a – b түріндегі өрнектер түйіндес өрнектер деп аталады

Есептер: Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз . Шешімі: Түйіндес өрнектерПрактикалық бөлім

6 слайд
Есептер: Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз . Шешімі: Түйіндес өрнектерПрактикалық бөлім                                             

6 слайд

Есептер: Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз . Шешімі: Түйіндес өрнектерПрактикалық бөлім                                             

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

 нені білдім, нені үйрендім?  не түсініксіз болып қалды?  қандай тапсырмалар бойынша тағы да жұмыс жасау керек?Рефлексия

9 слайд
 нені білдім, нені үйрендім?  не түсініксіз болып қалды?  қандай тапсырмалар бойынша тағы да жұмыс жасау керек?Рефлексия

9 слайд

 нені білдім, нені үйрендім?  не түсініксіз болып қалды?  қандай тапсырмалар бойынша тағы да жұмыс жасау керек?Рефлексия

Үй тапсырмасы

10 слайд
Үй тапсырмасы

10 слайд

Үй тапсырмасы