Материалдар / Бұл әлемге келген соң

Бұл әлемге келген соң

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек,"Өзін-өзі тану "рухани адамгершілік білім беру,жалпы мақсаттарға қол жеткізу арқылы өскелең тұлғаның үйлесімді қалыптасуына ықпал етеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
03 Қазан 2018
667
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бұл әлемге келген соң...

1 слайд
Бұл әлемге келген соң...

1 слайд

Бұл әлемге келген соң...

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық.

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық.

Мақсаты: Оқушыларға бұл өмірге келген соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу керектігін, өмірдің мәні ізгі

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға бұл өмірге келген соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1.Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңызын түсініру. 2.Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға жанашыр болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға бұл өмірге келген соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1.Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңызын түсініру. 2.Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға жанашыр болуға тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Сабақтың дәйексөзі. «Адамзаттың бәрін сүй» Абай Құнанбайұлы Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. «Адамзаттың бәрін сүй» Абай Құнанбайұлы   Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845 – 1904 — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер, либералды білімді исламға таяна отырып,  орыс және еуропа мәдениетімен жақындасу арқылы қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. 

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. «Адамзаттың бәрін сүй» Абай Құнанбайұлы   Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845 – 1904 — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер, либералды білімді исламға таяна отырып,  орыс және еуропа мәдениетімен жақындасу арқылы қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. 

Сұрақтар: 1. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 2. Риясыз сүйіспеншілігімізді айналамыздағы адамдарға қалай білдіреміз? 3. Дәйексөзд

7 слайд
Сұрақтар: 1. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 2. Риясыз сүйіспеншілігімізді айналамыздағы адамдарға қалай білдіреміз? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сұрақтар: 1. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 2. Риясыз сүйіспеншілігімізді айналамыздағы адамдарға қалай білдіреміз? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы Асығыс үкім Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнел

8 слайд
Мұғалім сыйы Асығыс үкім Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнелтеді. Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты өшеді. Ұзақ уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар еді. Біраз демалу үшін үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі. Біреу сақтандырғышты өшіріп қойған екен. Ажыратқышты (рубильник) қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ мұның мәнісін түсіне алмайды. Жұмысқа қайта кіріскенінде сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл жолы кінәлі адамды көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан дыбыссыз, ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін дәл алдында көреді. Әкесі он жасқа енді толған баласының мұндай опасыздығын кешіре алмайды. Соның кесірінен бір күні босқа кетті. Бір рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас еді. Шаштарынан ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған шапалағы енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай дейді: – Мына баланың мектепте кімдермен араласатынын білуіміз керек! Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы мүмкін! Кейін ең оңай жолын табады. Баласының еш қалдырмай ұстап жүретін күнделігінде достарына қатысты мәлімет бар еді. Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи бастайды. Баласының ең соңғы бетте былай жазғанын көреді: «Бүгін түнде жаман түс көрдім... Цехта жұмыс істеп жатқан кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп – қатерден аман болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін істеймін!»

8 слайд

Мұғалім сыйы Асығыс үкім Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнелтеді. Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты өшеді. Ұзақ уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар еді. Біраз демалу үшін үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі. Біреу сақтандырғышты өшіріп қойған екен. Ажыратқышты (рубильник) қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ мұның мәнісін түсіне алмайды. Жұмысқа қайта кіріскенінде сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл жолы кінәлі адамды көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан дыбыссыз, ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін дәл алдында көреді. Әкесі он жасқа енді толған баласының мұндай опасыздығын кешіре алмайды. Соның кесірінен бір күні босқа кетті. Бір рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас еді. Шаштарынан ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған шапалағы енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай дейді: – Мына баланың мектепте кімдермен араласатынын білуіміз керек! Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы мүмкін! Кейін ең оңай жолын табады. Баласының еш қалдырмай ұстап жүретін күнделігінде достарына қатысты мәлімет бар еді. Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи бастайды. Баласының ең соңғы бетте былай жазғанын көреді: «Бүгін түнде жаман түс көрдім... Цехта жұмыс істеп жатқан кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп – қатерден аман болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін істеймін!»

Сұрақтар: 1.Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір. 2.Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болды?

9 слайд
Сұрақтар: 1.Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір. 2.Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болды? 3.Өздерің өзгелерге жаңашырлық танытасыңдар ма? 4.Жақындарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай көрсетесіңдер? 5.Әңгімеден не түсіндіңіздер?

9 слайд

Сұрақтар: 1.Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір. 2.Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болды? 3.Өздерің өзгелерге жаңашырлық танытасыңдар ма? 4.Жақындарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай көрсетесіңдер? 5.Әңгімеден не түсіндіңіздер?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Жанашырлық» Бала – ананың бауыр еті. 2 – топ:

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Жанашырлық» Бала – ананың бауыр еті. 2 – топ: «Мейірімділік» Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың өмірлік парызы. 3 – топ: «Сүйіспеншілік» Ана алдында — құрмет, Ата алдында — қызмет. 4 – топ: «Ізгілік» Ана алақанының аясы — Ақ шынардың саясы. Тапсырма: Берілген нақыл сөздерді басшылыққа ала отырып сурет салу.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Жанашырлық» Бала – ананың бауыр еті. 2 – топ: «Мейірімділік» Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың өмірлік парызы. 3 – топ: «Сүйіспеншілік» Ана алдында — құрмет, Ата алдында — қызмет. 4 – топ: «Ізгілік» Ана алақанының аясы — Ақ шынардың саясы. Тапсырма: Берілген нақыл сөздерді басшылыққа ала отырып сурет салу.

Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын» Сөзі: С.Қали.

11 слайд
Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын»  Сөзі: С.Қали. Әні: Қ.Махан  Көктем етіп көркейтсе де маңайын,  Көріп жүрміз өкпешілдің талайын,  Өшігуді қояйықшы өзгеге,  Кешірімді болайықшы, ағайын!  Көк нөсерін көл етсе де жауындар,  Көк пен жерді сел етсе де дауылдар,  Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,  Мейірімді болайықшы, бауырлар!  Болашаққа қол ұстасып барайық,  Ақиқаттың ауылын іздеп табайық,  Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,  Кішіпейіл болайықшы, халайық!  Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,  Сонда дағы бөлінумен шаршап ек,  Өзімізге қалайтұғын нәрсені,  Тілейікші өзгеге де болса деп.  Ұлттың қамын жүректермен ұғынып,  Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып,  Қаратайық Қыбылаға жүздерді,  Таратайық адамзатқа жылылық! 

11 слайд

Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын»  Сөзі: С.Қали. Әні: Қ.Махан  Көктем етіп көркейтсе де маңайын,  Көріп жүрміз өкпешілдің талайын,  Өшігуді қояйықшы өзгеге,  Кешірімді болайықшы, ағайын!  Көк нөсерін көл етсе де жауындар,  Көк пен жерді сел етсе де дауылдар,  Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,  Мейірімді болайықшы, бауырлар!  Болашаққа қол ұстасып барайық,  Ақиқаттың ауылын іздеп табайық,  Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,  Кішіпейіл болайықшы, халайық!  Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,  Сонда дағы бөлінумен шаршап ек,  Өзімізге қалайтұғын нәрсені,  Тілейікші өзгеге де болса деп.  Ұлттың қамын жүректермен ұғынып,  Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып,  Қаратайық Қыбылаға жүздерді,  Таратайық адамзатқа жылылық! 

Үй тапсырмасы. 1. №1 - сабақ. Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы эссе жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, «Абай жолы»

12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №1 - сабақ. Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы эссе жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, «Абай жолы» романынан үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып келу.

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №1 - сабақ. Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы эссе жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, «Абай жолы» романынан үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі