Материалдар / Бұл кісі -суретші.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұл кісі -суретші.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып -3, Бөлім - "Атақты тұлғалар", сабақтың тақырыбы "Бұл кісі -суретші". Орыс сыныптарға арналған сабаққа презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2023
319
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«ЖЫЛЫ ТІЛЕК»

1 слайд
«ЖЫЛЫ ТІЛЕК»

Өткенді қайталау  1. Дина Нұрпейісова кім?  2. Абай Құнанбаев туралы не білесің?  3. Шоқан Уәлиханов кім?  4. Шоқан қайда оқ

2 слайд
Өткенді қайталау  1. Дина Нұрпейісова кім?  2. Абай Құнанбаев туралы не білесің?  3. Шоқан Уәлиханов кім?  4. Шоқан қайда оқыды?  5. Бауыржан Момышұлы қандай соғысқа қатысқан?  6. Бауыржан Момышұлы туралы не білесің?  7. Динаның ұстазы кім?АТАҚТЫ ТҰЛҒАЛАР

Суреттер арқылы бүгінгі тақырыбын анықтаңдар

3 слайд
Суреттер арқылы бүгінгі тақырыбын анықтаңдар

Сабақта өздеріне қандай мақсат қоясыңдар?

4 слайд
Сабақта өздеріне қандай мақсат қоясыңдар?

Тақырып: Бұл кісі суретші  Сабақтың мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес)  Сабақтың мақсаты ( SMART ): сабақтың соңына дейі

5 слайд
Тақырып: Бұл кісі суретші  Сабақтың мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес)  Сабақтың мақсаты ( SMART ): сабақтың соңына дейін тақырып бойынша 5 сөйлем құрастырып, әңгімелеу 3. 2. 3. 1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру. 3. 4. 2. 1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу.

БАҒАЛАУ: Түстер бойынша (әр тапсырма үшін өзін-өзі түстер арқылы бағалайды.  Бәрі дұрыс) – жасыл түс  1-2 қате –көк түс  Жар

6 слайд
БАҒАЛАУ: Түстер бойынша (әр тапсырма үшін өзін-өзі түстер арқылы бағалайды.  Бәрі дұрыс) – жасыл түс  1-2 қате –көк түс  Жарты тапсырманы орындаса –қызыл түс  Тапсырманы орындауға кіріспеді –қара түс.

 Дарын - талант  Үнемі - постоянно  Суретші – художник  Тұлға - личность  Туынды – произведение  Сурет салу

7 слайд
 Дарын - талант  Үнемі - постоянно  Суретші – художник  Тұлға - личность  Туынды – произведение  Сурет салу – рисоват ь  Өнер салушы –основоположник искусства  Бейнелеу –изобразительное искусство« Қарлы кесек» «Снежный ком» ойыны арқылы сөздерді бекіту Жаңа сөздермен жұмыс

Мәтінмен жұмыс Әбілхан бала кезінен сурет салуды жақсы көрді. Бала кезінде ағаштан, тастан адамдармен жануарлардың суретін салғ

8 слайд
Мәтінмен жұмыс Әбілхан бала кезінен сурет салуды жақсы көрді. Бала кезінде ағаштан, тастан адамдармен жануарлардың суретін салған.Ол таудың, жайлаудың, жануарлардың мүсінін жасаған.Әбілханның қылқаламмен салған көптеген суреті бар.Ол табиғат көрісітерімен портреттер салды. Алғаш салған туындылары : «Түрксіб», «Мектеп». Ұлы тұлғалардың : «Жас Абай», «Шоқан Уәлихановтың» да суретін салған.Әбілхан Алматы, Мәскеу қалаларында оқыған. Ұстазы оған бояу мен қылқалам сыйлаған. 1 топ ОҚЫРМАНДА Р (мәнерлеп оқиды) 2 топ КОРРЕСПОНДЕТТЕ Р (сұрақтар құрастырады) 3 топ АНАЛИТИКТЕ Р (негізгісіне бөліп, мазмұнын айтады)ТЫҢДАЛЫМ

9 слайд

АЙТЫЛ ЫМ  әдемі Сөйлем құрастыр 61 БЕТ 4 ТАПСЫРМА еә м і д Әбілхан Қастеев – бейнелеу өнер

10 слайд
АЙТЫЛ ЫМ  әдемі Сөйлем құрастыр 61 БЕТ 4 ТАПСЫРМА еә м і д Әбілхан Қастеев – бейнелеу өнерінің салушы. Ол атақты суретші. Ол табиғатты бейнелейді.

ЖАЗЫЛ ЫМ  Менің сур е тші болғым ке л еді. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жаз.

11 слайд
ЖАЗЫЛ ЫМ  Менің сур е тші болғым ке л еді. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жаз. 61 БЕТ 5 ТАПСЫРМА

ОҚЫЛЫМ – Анашым, мына суреттерге қараңызшы. Өте әдемі – деді Әли. Анасы: – Иә, балам. Бұл – Әбілхан Қастеевтің туындылары. Ол

12 слайд
ОҚЫЛЫМ – Анашым, мына суреттерге қараңызшы. Өте әдемі – деді Әли. Анасы: – Иә, балам. Бұл – Әбілхан Қастеевтің туындылары. Ол кісі – атақты суретші, – деп жауап берді. – Маған «Түрксіб» ерекше ұнады. Менің де сурет салғым келеді. – Әбілхан Қастеев секілді сурет салғың келсе, көп оқып, сурет салып үйрену керек. Қастеев – ұлы тұлға. – Әрине, анашым. Мен сабақты жақсы оқимын. Сурет салуды үйренемін. – Айналайын, ақылдым менің! Онда ертең бейнелеу өнері үйірмесіне жазыламыз. Жарай ма? Әли қуанып: – Алақай! Мен де суретші боламын! – деді. Диалогты рөлге бөліп оқы. 60 БЕТ 2 ТАПСЫРМА Ойлы болсаң, озып көр. «Микрофон» әдісі   Әбілхан Қастеев  деген  кім?   Ол  кісі  туралы  не  білесің?   Ә.Қастеевтің  қандай  туындылары  бар?   Суретші  кімдерді  бейнелеген?  

Әбілхан Қастеев туралы не білдің? Ол атақты .... Әйгілі туындысы .... Қастеев бейнелеу өнерінің ..... Ұлы тұлғалар .....

13 слайд
Әбілхан Қастеев туралы не білдің? Ол атақты .... Әйгілі туындысы .... Қастеев бейнелеу өнерінің ..... Ұлы тұлғалар ....., ..... портретін салған. Ол ..., .... қалаларында оқыған .

ҚОРЫТЫНДЫ  Әбілхан Қастеев деген кім?  Ол кісі туралы не білесің?  Ә.Қастеевтің қандай туындылары бар?  Сур

14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Әбілхан Қастеев  деген  кім?    Ол  кісі  туралы  не  білесің?    Ә.Қастеевтің  қандай  туындылары  бар?    Суретші  кімдерді  бейнелеген?  

Үйге тапсырма: 60 бет 1 тапсырма ауызша сұрақтарға жауап беру

15 слайд
Үйге тапсырма: 60 бет 1 тапсырма ауызша сұрақтарға жауап беру

1- маған ұнады 2 –нені жақсарту керек? 3 –маған ұнады, бірақ келесі сабақта ... РЕФЛЕКСИЯ

16 слайд
1- маған ұнады 2 –нені жақсарту керек? 3 –маған ұнады, бірақ келесі сабақта ... РЕФЛЕКСИЯ