Материалдар / Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
бұрыштардың түрлерін ажырата алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2020
1230
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсы

1 слайд
Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі

1 слайд

Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі

Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру,

2 слайд
Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Барлық оқушылар: бұрыштың анықтамасын біледі. Басым бөлігі: бұрыштардың түрлерін ажырата алады.

2 слайд

Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Барлық оқушылар: бұрыштың анықтамасын біледі. Басым бөлігі: бұрыштардың түрлерін ажырата алады.

“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”

3 слайд
“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”

3 слайд

“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”

Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көме

4 слайд
Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы жүйелі түрде жүреді, оқушылар мен мұғалім арасында кері байланыс жүреді . .“ Балалардың білгені тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып отырып,барлық жұмысты балалардың белсене,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп, өзі бейнетеніп тапқан білім берік болады” Ж. Аймауытов. Бағдаршам түстері арқылы бағалау Жасыл түс «5» баға Сары «4» баға Қызыл түс «3» баға

4 слайд

Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы жүйелі түрде жүреді, оқушылар мен мұғалім арасында кері байланыс жүреді . .“ Балалардың білгені тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып отырып,барлық жұмысты балалардың белсене,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп, өзі бейнетеніп тапқан білім берік болады” Ж. Аймауытов. Бағдаршам түстері арқылы бағалау Жасыл түс «5» баға Сары «4» баға Қызыл түс «3» баға

Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............

5 слайд
Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............

5 слайд

Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............