Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
бұрыштардың түрлерін ажырата алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсы

#1 слайд
Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі

1 слайд

Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі

Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру,

#2 слайд
Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Барлық оқушылар: бұрыштың анықтамасын біледі. Басым бөлігі: бұрыштардың түрлерін ажырата алады.

2 слайд

Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Барлық оқушылар: бұрыштың анықтамасын біледі. Басым бөлігі: бұрыштардың түрлерін ажырата алады.

“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”

#3 слайд
“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”

3 слайд

“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”

Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көме

#4 слайд
Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы жүйелі түрде жүреді, оқушылар мен мұғалім арасында кері байланыс жүреді . .“ Балалардың білгені тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып отырып,барлық жұмысты балалардың белсене,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп, өзі бейнетеніп тапқан білім берік болады” Ж. Аймауытов. Бағдаршам түстері арқылы бағалау Жасыл түс «5» баға Сары «4» баға Қызыл түс «3» баға

4 слайд

Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы жүйелі түрде жүреді, оқушылар мен мұғалім арасында кері байланыс жүреді . .“ Балалардың білгені тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып отырып,барлық жұмысты балалардың белсене,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп, өзі бейнетеніп тапқан білім берік болады” Ж. Аймауытов. Бағдаршам түстері арқылы бағалау Жасыл түс «5» баға Сары «4» баға Қызыл түс «3» баға

Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............

#5 слайд
Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............

5 слайд

Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............

Файл форматы:
ppt
03.10.2020
1447
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі