Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қ.
Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович
Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай
ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5
жалпы орта мектебі" коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің математика пәні
мұғалімі
1 слайд
Қ. Сабақ тақырыбы : Бұрыш Авторы: Каденов Бактибай Сейлович Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі
2 слайд
Кейбір
оқушылар: бұрыштарды
транспортирдің көмегімен
өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды
белгілеу және салыстыру
5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу
5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу
5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға
берілген есептерді шығару
Барлық оқушылар:
бұрыштың анықтамасын біледі.
Басым бөлігі: бұрыштардың
түрлерін ажырата алады.
2 слайд
Кейбір оқушылар: бұрыштарды транспортирдің көмегімен өлшей алады.5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Барлық оқушылар: бұрыштың анықтамасын біледі. Басым бөлігі: бұрыштардың түрлерін ажырата алады.
3 слайд
“ Ойлан, топтас, пікірлес”
“ Диалогтық оқыту”
“ Венн диаграммасы”
“ Доп лақтыру”
3 слайд
“ Ойлан, топтас, пікірлес” “ Диалогтық оқыту” “ Венн диаграммасы” “ Доп лақтыру”
4 слайд
Критериалды бағалау –бағалау
оқушылардың оқу үлгерімі
үлгерімі алдын-ала белгіленген
критерийлердің нақты
жиынтығының көмегімен
өлшенеді.Қалыптастырушы
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау күнделікті
оқыту мен оқу
үдерісінің ажырамас
бөлігі болып
табылады және
тоқсан бойы жүйелі
түрде жүреді,
оқушылар мен
мұғалім арасында
кері байланыс
жүреді . .“ Балалардың білгені тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып
отырып,барлық жұмысты балалардың белсене,құлшына өздері істеуі
шарт.Өзі еңбектеніп, өзі бейнетеніп тапқан білім берік болады” Ж.
Аймауытов.
Бағдаршам түстері арқылы
бағалау
Жасыл түс «5» баға
Сары «4» баға
Қызыл түс «3» баға
4 слайд
Критериалды бағалау –бағалау оқушылардың оқу үлгерімі үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы жүйелі түрде жүреді, оқушылар мен мұғалім арасында кері байланыс жүреді . .“ Балалардың білгені тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып отырып,барлық жұмысты балалардың белсене,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп, өзі бейнетеніп тапқан білім берік болады” Ж. Аймауытов. Бағдаршам түстері арқылы бағалау Жасыл түс «5» баға Сары «4» баға Қызыл түс «3» баға
5 слайд
Кер і байланыс
•
Мен жақсы түсіндім..........
•
Менің сұрағым бар...........
•
Мен түсінген жоқпын, өйткені............
5 слайд
Кер і байланыс • Мен жақсы түсіндім.......... • Менің сұрағым бар........... • Мен түсінген жоқпын, өйткені............