Материалдар / Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Исхакова Гүлназ Абдрашқызы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
759
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бірлік жалпы орта мектебі Исхаков

1 слайд
Бірлік жалпы орта мектебі Исхакова Гүлназ Абдрашқызы Математика пәні мұғаліміҚыс қа мерз і мд і жоспар бойынша таныстырылым

1 слайд

Бірлік жалпы орта мектебі Исхакова Гүлназ Абдрашқызы Математика пәні мұғаліміҚыс қа мерз і мд і жоспар бойынша таныстырылым

Оқу мақсаты: 9.1.1.1 бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру; 9.1.2.1 градусты радианға және радианды градусқа айналдыр

2 слайд
Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу; Кейбір оқушылар орындай алады: Бірлік шеңбердегі нүктенің координаталары (cos а ,sin а ) екен ін біледі;Саба қ та қ ырыбы:Бұрыш пен градустық және радиандық өлшемдері Барлық оқушылар орындай алады: Бұрыштың радиандық өлшемі түсінігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді ; . Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу;

2 слайд

Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу; Кейбір оқушылар орындай алады: Бірлік шеңбердегі нүктенің координаталары (cos а ,sin а ) екен ін біледі;Саба қ та қ ырыбы:Бұрыш пен градустық және радиандық өлшемдері Барлық оқушылар орындай алады: Бұрыштың радиандық өлшемі түсінігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді ; . Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу;

Сабақтың басы. Ой шақыру. «Қызықты деректер»  Велосипедтің спицасы қанша градусқа бұрылғаның қалай көрсетуге болады?  Еге

3 слайд
Сабақтың басы. Ой шақыру. «Қызықты деректер»  Велосипедтің спицасы қанша градусқа бұрылғаның қалай көрсетуге болады?  Егер дөңгелек толық айналса спица бастапқы орнына келеді. Бірақ бұру өлшемі ноль емес 360 градус болады. Ары қарай бұрыштың шамасы үлкейе береді. Кері айналса қандай бұрыштар болады? (- 360 градус). Бұндай мысалдарды көптеп келтіруге болады (самолеттің пропеллері, дизельдің маховигі т.б)  Бұл қатынас күннің қозғалысымен де байланысты. Сағаттың тілдерінің қозғалыс бағыты біздің күннің қозғалысын қалай көретінімізбен жасалған. Бірақ Коперник (1473-1543) өз жаңалығын ашқанда біз көретін күннің Жерді айналу бағытының дұрыс емес екенін дәлелдеген. Сондықтан сағат тілінің бағыты теріс бағыт болып саналады.

3 слайд

Сабақтың басы. Ой шақыру. «Қызықты деректер»  Велосипедтің спицасы қанша градусқа бұрылғаның қалай көрсетуге болады?  Егер дөңгелек толық айналса спица бастапқы орнына келеді. Бірақ бұру өлшемі ноль емес 360 градус болады. Ары қарай бұрыштың шамасы үлкейе береді. Кері айналса қандай бұрыштар болады? (- 360 градус). Бұндай мысалдарды көптеп келтіруге болады (самолеттің пропеллері, дизельдің маховигі т.б)  Бұл қатынас күннің қозғалысымен де байланысты. Сағаттың тілдерінің қозғалыс бағыты біздің күннің қозғалысын қалай көретінімізбен жасалған. Бірақ Коперник (1473-1543) өз жаңалығын ашқанда біз көретін күннің Жерді айналу бағытының дұрыс емес екенін дәлелдеген. Сондықтан сағат тілінің бағыты теріс бағыт болып саналады.

Сабақтың ортасы.Жаңа сабақты түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу.Түсіну. Қолдану. «Мен саған,сен маған» әдісі арқылы к

4 слайд
Сабақтың ортасы.Жаңа сабақты түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу.Түсіну. Қолдану. «Мен саған,сен маған» әдісі арқылы кесте толтыру(жұптық жұмыс) . Дескриптор: Білім алушы Градустық өлшемде берілген бұрышты радианға айналдырады; Радиандық өлшемде берілген бұрышты градусқа айналдырады; Бұрышт ың градусты қ өлшемі 30⁰ 60⁰ 180 ⁰ Бұрышты ң радианды қ өлшемі 30 * π = π /6 180 π ─ 4 π ─ 2 3 π ─ 2

4 слайд

Сабақтың ортасы.Жаңа сабақты түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу.Түсіну. Қолдану. «Мен саған,сен маған» әдісі арқылы кесте толтыру(жұптық жұмыс) . Дескриптор: Білім алушы Градустық өлшемде берілген бұрышты радианға айналдырады; Радиандық өлшемде берілген бұрышты градусқа айналдырады; Бұрышт ың градусты қ өлшемі 30⁰ 60⁰ 180 ⁰ Бұрышты ң радианды қ өлшемі 30 * π = π /6 180 π ─ 4 π ─ 2 3 π ─ 2

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.Талдау. «К өрршіңді тексер »әдісі Сәйкестендіру тесті. (Жеке жұмыс) градус радиан 180 П/2

5 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.Талдау. «К өрршіңді тексер »әдісі Сәйкестендіру тесті. (Жеке жұмыс) градус радиан 180 П/2 30 П/4 45 2П 60 П 90 3П/2 360 П/3 270 П/6

5 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.Талдау. «К өрршіңді тексер »әдісі Сәйкестендіру тесті. (Жеке жұмыс) градус радиан 180 П/2 30 П/4 45 2П 60 П 90 3П/2 360 П/3 270 П/6

Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау. Бағалау. « Ойлан,жұптас,бөліс » әдісі : Оқулықпен жұмыс ( ТЖ) №4.1 Тригонометриялық

6 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау. Бағалау. « Ойлан,жұптас,бөліс » әдісі : Оқулықпен жұмыс ( ТЖ) №4.1 Тригонометриялық шеңбердің көмегімен 150,210,540,-45,-135,-720 градусқа тең бұрыштарды кескіндейді.

6 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау. Бағалау. « Ойлан,жұптас,бөліс » әдісі : Оқулықпен жұмыс ( ТЖ) №4.1 Тригонометриялық шеңбердің көмегімен 150,210,540,-45,-135,-720 градусқа тең бұрыштарды кескіндейді.

4-тапсырма: Иә ,жоқ сұрақ жауап әдісі ( жеке жұмыс )  1.Толық бұрыштың 1/360 бөлігін 1 градустық бұрыш деп атайды.(иә)  2.10

7 слайд
4-тапсырма: Иә ,жоқ сұрақ жауап әдісі ( жеке жұмыс )  1.Толық бұрыштың 1/360 бөлігін 1 градустық бұрыш деп атайды.(иә)  2.10 0 =1 рад ( жоқ )  3.1рад= П/180 0 (жоқ)  4.180 0 =П рад( иә )  5.Радиустың ұзындығына тең болатын доғамен керілген цнетрлік бұрышты 1 радиандық бұрыш дейді.(иә)  Әр топтан бір оқушы шығарып,жауаптарын слайд арқылы бір-бірін тексереді

7 слайд

4-тапсырма: Иә ,жоқ сұрақ жауап әдісі ( жеке жұмыс )  1.Толық бұрыштың 1/360 бөлігін 1 градустық бұрыш деп атайды.(иә)  2.10 0 =1 рад ( жоқ )  3.1рад= П/180 0 (жоқ)  4.180 0 =П рад( иә )  5.Радиустың ұзындығына тең болатын доғамен керілген цнетрлік бұрышты 1 радиандық бұрыш дейді.(иә)  Әр топтан бір оқушы шығарып,жауаптарын слайд арқылы бір-бірін тексереді

« Кім жылдам »әдісі ( жеке жұмыс)  1.3п/10 радианға сәйкес келетін бұрыштың градустық өлшемі қандай?  А.54° В.–4

8 слайд
« Кім жылдам »әдісі ( жеке жұмыс)  1.3п/10 радианға сәйкес келетін бұрыштың градустық өлшемі қандай?  А.54° В.–48° С.64° D.56° Е.–52°  2.Автокөліктің дөңгелегі 1 секунд ішінде толық 6 айналым жасайды. Автокөліктің дөңгелегі 3 секундта қанша айналым жасайды? Жауабын градус өлшемінде бер.  А.6480° В.21600° С.7160° Д.5400° Е.1080° 3.7 1 0° бұрышы қай ширекте орналасқан?  А.І В.ІІ С.ІІІ Д.ІV  4.ІІІ ширекке сәйкес келетін бұрышты тап  А.5П/4 В.3П/2 С.2П/3 Д.11П/3 Е.3П/4

8 слайд

« Кім жылдам »әдісі ( жеке жұмыс)  1.3п/10 радианға сәйкес келетін бұрыштың градустық өлшемі қандай?  А.54° В.–48° С.64° D.56° Е.–52°  2.Автокөліктің дөңгелегі 1 секунд ішінде толық 6 айналым жасайды. Автокөліктің дөңгелегі 3 секундта қанша айналым жасайды? Жауабын градус өлшемінде бер.  А.6480° В.21600° С.7160° Д.5400° Е.1080° 3.7 1 0° бұрышы қай ширекте орналасқан?  А.І В.ІІ С.ІІІ Д.ІV  4.ІІІ ширекке сәйкес келетін бұрышты тап  А.5П/4 В.3П/2 С.2П/3 Д.11П/3 Е.3П/4

Тест жауаптары 1.А 2.А 3. D 4 .А

9 слайд
Тест жауаптары 1.А 2.А 3. D 4 .А

9 слайд

Тест жауаптары 1.А 2.А 3. D 4 .А

Критериалды бағалау Ауызша қолдап мадақтап отыру «Бағдаршам »әдісі бойынша парақша түсіне қарай бағалаймын: Т үсініксіз б

10 слайд
Критериалды бағалау Ауызша қолдап мадақтап отыру «Бағдаршам »әдісі бойынша парақша түсіне қарай бағалаймын: Т үсініксіз болса –қызыл түс А здап түсінсе – сары түс Т олық түсінген болса – жасыл түс қызылқы Ө зара бағалауӨзін-өзі бағалау Дескрипторлар Критериалды бағалау

10 слайд

Критериалды бағалау Ауызша қолдап мадақтап отыру «Бағдаршам »әдісі бойынша парақша түсіне қарай бағалаймын: Т үсініксіз болса –қызыл түс А здап түсінсе – сары түс Т олық түсінген болса – жасыл түс қызылқы Ө зара бағалауӨзін-өзі бағалау Дескрипторлар Критериалды бағалау

Белсенді оқу әдістері Графикалық органайзер: (ТЖ) Б ірлік шеңбер салып,градус,радиан өлшемдерін белгілейді « Көршіңді

11 слайд
Белсенді оқу әдістері Графикалық органайзер: (ТЖ) Б ірлік шеңбер салып,градус,радиан өлшемдерін белгілейді « Көршіңді тексер» (Жеке ж) «Мен саған,сен маған» әдісі (ЖЖ)«қызықты деректер» Белсенді оқу әдістері

11 слайд

Белсенді оқу әдістері Графикалық органайзер: (ТЖ) Б ірлік шеңбер салып,градус,радиан өлшемдерін белгілейді « Көршіңді тексер» (Жеке ж) «Мен саған,сен маған» әдісі (ЖЖ)«қызықты деректер» Белсенді оқу әдістері

Саралау тапсырмалары : Есеп –жаттығуларды тез орындау, сұраққа шапшаң жауап беру негізіне- қарқын әдісі,топтық,жұптық,жеке ж

12 слайд
Саралау тапсырмалары : Есеп –жаттығуларды тез орындау, сұраққа шапшаң жауап беру негізіне- қарқын әдісі,топтық,жұптық,жеке жұмыстар мен кері байланыс кезінде диалог және қолдау тәсілдері,жұмыс қорытындысы бойынша бағалау әдістері,тапсырма арқылы Саралаулар жүзеге асырылады Саралау тапсырмалары :

12 слайд

Саралау тапсырмалары : Есеп –жаттығуларды тез орындау, сұраққа шапшаң жауап беру негізіне- қарқын әдісі,топтық,жұптық,жеке жұмыстар мен кері байланыс кезінде диалог және қолдау тәсілдері,жұмыс қорытындысы бойынша бағалау әдістері,тапсырма арқылы Саралаулар жүзеге асырылады Саралау тапсырмалары :

Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды О қ у ма қ сатына нег і зделген б ағалау критерийлер і н аны қ тау ға м ү мкіндік ал

13 слайд
Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды О қ у ма қ сатына нег і зделген б ағалау критерийлер і н аны қ тау ға м ү мкіндік алдым Белсенді оқу әдістерін оқу мақсатымен байланыстыру жолдарын нақтыладым О қушыларды ң т апсырмаларды игеру де ңг ей і н анықтап,дескрипторларды ж ү йеледім Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды

13 слайд

Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды О қ у ма қ сатына нег і зделген б ағалау критерийлер і н аны қ тау ға м ү мкіндік алдым Белсенді оқу әдістерін оқу мақсатымен байланыстыру жолдарын нақтыладым О қушыларды ң т апсырмаларды игеру де ңг ей і н анықтап,дескрипторларды ж ү йеледім Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!