Материалдар / Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2021
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

1 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Сабақтың мақсаты 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі 6.2.2.1

2 слайд
Сабақтың мақсаты 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі 6.2.2.16 теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу. TIMSS және PISA тиімді шешу тәсілдері

2 слайд

Сабақтың мақсаты 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі 6.2.2.16 теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу. TIMSS және PISA тиімді шешу тәсілдері

Сабақтың жоспары 1.Үй тапсырмасы 2. Өткенді қайталау (Бір айнымалысы бар теңсіздіктер) 3. TIMSS, PISA есептері (Фудзи жаңар т

3 слайд
Сабақтың жоспары 1.Үй тапсырмасы 2. Өткенді қайталау (Бір айнымалысы бар теңсіздіктер) 3. TIMSS, PISA есептері (Фудзи жаңар тауы) 4. Кері байланыс (Нысана)

3 слайд

Сабақтың жоспары 1.Үй тапсырмасы 2. Өткенді қайталау (Бір айнымалысы бар теңсіздіктер) 3. TIMSS, PISA есептері (Фудзи жаңар тауы) 4. Кері байланыс (Нысана)

Үй тапсырмасын тексеру «Мен- саған, сен – маған»

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Мен- саған, сен – маған»

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру «Мен- саған, сен – маған»

Өткенді қайталау. 1 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер 2 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік жүйесі

5 слайд
Өткенді қайталау. 1 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер 2 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік жүйесін шешіңдер 3 топ:Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер

5 слайд

Өткенді қайталау. 1 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер 2 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік жүйесін шешіңдер 3 топ:Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер

Дескриптор: Білім алушыға - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координата

6 слайд
Дескриптор: Білім алушыға - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді ;

6 слайд

Дескриптор: Білім алушыға - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді ;

TIMSS тапсырмалары дәптермен жұмыс M 8- 012 4-0125 есепке назар аударайық.

7 слайд
TIMSS тапсырмалары дәптермен жұмыс M 8- 012 4-0125 есепке назар аударайық.  

7 слайд

TIMSS тапсырмалары дәптермен жұмыс M 8- 012 4-0125 есепке назар аударайық.  

Жұптық жұмыс. Сұрақ 1: Фудзи тауына шығу Фудзи тауының басына шығу көпшілік үшін әр жылдың 1 шілдесінен 27 тамызына д

8 слайд
Жұптық жұмыс. Сұрақ 1: Фудзи тауына шығу Фудзи тауының басына шығу көпшілік үшін әр жылдың 1 шілдесінен 27 тамызына дейін ашық. Осы уақыт аралығында 200 000-ға жуық адам Фудзи тауының басына шығады. Орташа есеппен алғанда, күніне шамамен қанша адам Фудзи тауының басына шығады? A~340 B~710 C~3400 Д ескриптор: Білім алушыға - күнін есептептабады, санайды - сол шыққан санды бөледі - орташа есеппен қанша адам шығатын есептейді

8 слайд

Жұптық жұмыс. Сұрақ 1: Фудзи тауына шығу Фудзи тауының басына шығу көпшілік үшін әр жылдың 1 шілдесінен 27 тамызына дейін ашық. Осы уақыт аралығында 200 000-ға жуық адам Фудзи тауының басына шығады. Орташа есеппен алғанда, күніне шамамен қанша адам Фудзи тауының басына шығады? A~340 B~710 C~3400 Д ескриптор: Білім алушыға - күнін есептептабады, санайды - сол шыққан санды бөледі - орташа есеппен қанша адам шығатын есептейді

Топтық жұмыс Сұрақ 2: Фудзи тауына шығу Фудзи тауына апаратын Готемба жолының ұзындығы 9 километрге (км) жуық.

9 слайд
Топтық жұмыс Сұрақ 2: Фудзи тауына шығу Фудзи тауына апаратын Готемба жолының ұзындығы 9 километрге (км) жуық. Жаяу жүргіншілер 18 км жүрістен 20.00-де келуі керек. Марат орташа есеппен бір сағатта 1,5 километр тауға шығатындығын, ал төмен қарай оның жылдамдығы екі есеге көбейетіндігін есептеді. Бұл жылдамдық тамақ ішуге және демалуға үзіліс жасауға мүмкіндік беретін уақытты ескереді. Мараттың есептеуін қолдансақ, кешкі сағат 20.00-де қайтып келу үшін оның жүруді бастайтын ең кеш уақыты қандай? Дескриптор: Білім алушыға - тауға шыққан жолының ұзындығын уақытқа бөледі -төмен түскендегі жолының уақытын табады - қанша уақыт жол жүрген

9 слайд

Топтық жұмыс Сұрақ 2: Фудзи тауына шығу Фудзи тауына апаратын Готемба жолының ұзындығы 9 километрге (км) жуық. Жаяу жүргіншілер 18 км жүрістен 20.00-де келуі керек. Марат орташа есеппен бір сағатта 1,5 километр тауға шығатындығын, ал төмен қарай оның жылдамдығы екі есеге көбейетіндігін есептеді. Бұл жылдамдық тамақ ішуге және демалуға үзіліс жасауға мүмкіндік беретін уақытты ескереді. Мараттың есептеуін қолдансақ, кешкі сағат 20.00-де қайтып келу үшін оның жүруді бастайтын ең кеш уақыты қандай? Дескриптор: Білім алушыға - тауға шыққан жолының ұзындығын уақытқа бөледі -төмен түскендегі жолының уақытын табады - қанша уақыт жол жүрген

Жеке жұмыс Сұрақ 3: Фудзи тауына шығу Марат Готемба жолындағы жүрісінде өзінің қадамдарын есептеу үшін қадам есепт

10 слайд
Жеке жұмыс Сұрақ 3: Фудзи тауына шығу Марат Готемба жолындағы жүрісінде өзінің қадамдарын есептеу үшін қадам есептегішті киіп алды. Оның қадам есептегіші оның жоғарыға қарай 22 500 қадам жасағанын көрсетті. Мараттың Готемба жолындағы 9 км жүрісіндегі орташа қадам ұзындығын есептеңіз. Жауабыңызды сантиметрмен (см) беріңіз. Дескриптор: Білім алушы километрді сантиметрге айналдырады жол ұзындығын қадамға бөледі

10 слайд

Жеке жұмыс Сұрақ 3: Фудзи тауына шығу Марат Готемба жолындағы жүрісінде өзінің қадамдарын есептеу үшін қадам есептегішті киіп алды. Оның қадам есептегіші оның жоғарыға қарай 22 500 қадам жасағанын көрсетті. Мараттың Готемба жолындағы 9 км жүрісіндегі орташа қадам ұзындығын есептеңіз. Жауабыңызды сантиметрмен (см) беріңіз. Дескриптор: Білім алушы километрді сантиметрге айналдырады жол ұзындығын қадамға бөледі

Үйге тапсырма: M 8- 012 4-0125 Кері байланыс «Нысана»

11 слайд
Үйге тапсырма: M 8- 012 4-0125 Кері байланыс «Нысана»

11 слайд

Үйге тапсырма: M 8- 012 4-0125 Кері байланыс «Нысана»

12 слайд

12 слайд