Материалдар / Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2021
418
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Сабақтың мақсаты 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі 6.2.2.1

2 слайд
Сабақтың мақсаты 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі 6.2.2.16 теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу. TIMSS және PISA тиімді шешу тәсілдері

Сабақтың жоспары 1.Үй тапсырмасы 2. Өткенді қайталау (Бір айнымалысы бар теңсіздіктер) 3. TIMSS, PISA есептері (Фудзи жаңар т

3 слайд
Сабақтың жоспары 1.Үй тапсырмасы 2. Өткенді қайталау (Бір айнымалысы бар теңсіздіктер) 3. TIMSS, PISA есептері (Фудзи жаңар тауы) 4. Кері байланыс (Нысана)

Үй тапсырмасын тексеру «Мен- саған, сен – маған»

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Мен- саған, сен – маған»

Өткенді қайталау. 1 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер 2 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік жүйесі

5 слайд
Өткенді қайталау. 1 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер 2 топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік жүйесін шешіңдер 3 топ:Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешіңдер

Дескриптор: Білім алушыға - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координата

6 слайд
Дескриптор: Білім алушыға - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді ;

TIMSS тапсырмалары дәптермен жұмыс M 8- 012 4-0125 есепке назар аударайық.

7 слайд
TIMSS тапсырмалары дәптермен жұмыс M 8- 012 4-0125 есепке назар аударайық.  

Жұптық жұмыс. Сұрақ 1: Фудзи тауына шығу Фудзи тауының басына шығу көпшілік үшін әр жылдың 1 шілдесінен 27 тамызына д

8 слайд
Жұптық жұмыс. Сұрақ 1: Фудзи тауына шығу Фудзи тауының басына шығу көпшілік үшін әр жылдың 1 шілдесінен 27 тамызына дейін ашық. Осы уақыт аралығында 200 000-ға жуық адам Фудзи тауының басына шығады. Орташа есеппен алғанда, күніне шамамен қанша адам Фудзи тауының басына шығады? A~340 B~710 C~3400 Д ескриптор: Білім алушыға - күнін есептептабады, санайды - сол шыққан санды бөледі - орташа есеппен қанша адам шығатын есептейді

Топтық жұмыс Сұрақ 2: Фудзи тауына шығу Фудзи тауына апаратын Готемба жолының ұзындығы 9 километрге (км) жуық.

9 слайд
Топтық жұмыс Сұрақ 2: Фудзи тауына шығу Фудзи тауына апаратын Готемба жолының ұзындығы 9 километрге (км) жуық. Жаяу жүргіншілер 18 км жүрістен 20.00-де келуі керек. Марат орташа есеппен бір сағатта 1,5 километр тауға шығатындығын, ал төмен қарай оның жылдамдығы екі есеге көбейетіндігін есептеді. Бұл жылдамдық тамақ ішуге және демалуға үзіліс жасауға мүмкіндік беретін уақытты ескереді. Мараттың есептеуін қолдансақ, кешкі сағат 20.00-де қайтып келу үшін оның жүруді бастайтын ең кеш уақыты қандай? Дескриптор: Білім алушыға - тауға шыққан жолының ұзындығын уақытқа бөледі -төмен түскендегі жолының уақытын табады - қанша уақыт жол жүрген

Жеке жұмыс Сұрақ 3: Фудзи тауына шығу Марат Готемба жолындағы жүрісінде өзінің қадамдарын есептеу үшін қадам есепт

10 слайд
Жеке жұмыс Сұрақ 3: Фудзи тауына шығу Марат Готемба жолындағы жүрісінде өзінің қадамдарын есептеу үшін қадам есептегішті киіп алды. Оның қадам есептегіші оның жоғарыға қарай 22 500 қадам жасағанын көрсетті. Мараттың Готемба жолындағы 9 км жүрісіндегі орташа қадам ұзындығын есептеңіз. Жауабыңызды сантиметрмен (см) беріңіз. Дескриптор: Білім алушы километрді сантиметрге айналдырады жол ұзындығын қадамға бөледі

Үйге тапсырма: M 8- 012 4-0125 Кері байланыс «Нысана»

11 слайд
Үйге тапсырма: M 8- 012 4-0125 Кері байланыс «Нысана»

12 слайд