Материалдар / Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштар
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Геометрия 7 “Ә” сынып

1 слайд
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Геометрия 7 “Ә” сынып

1 слайд

А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Геометрия 7 “Ә” сынып

Мақсаты: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету. Өтілген

2 слайд
Мақсаты: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету. Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту

2 слайд

Мақсаты: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету. Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту

Барлық тапсырмалар 3 баллдық жүйеде бағаланады Толық жауап(3 балл)- “5” Көмек сұраса (2 балл)- “4” Көшіріп алса (1 балл)- “3”

3 слайд
Барлық тапсырмалар 3 баллдық жүйеде бағаланады Толық жауап(3 балл)- “5” Көмек сұраса (2 балл)- “4” Көшіріп алса (1 балл)- “3” Бағалау критерийі

3 слайд

Барлық тапсырмалар 3 баллдық жүйеде бағаланады Толық жауап(3 балл)- “5” Көмек сұраса (2 балл)- “4” Көшіріп алса (1 балл)- “3” Бағалау критерийі

Үй тапсырмасы: № 38 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады. Мұндағы АВ= х, АС= х-2. В нүктесі А және С нүктелерінің арас

4 слайд
Үй тапсырмасы: № 38 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады. Мұндағы АВ= х, АС= х-2. В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатады ма ? № 39 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады, ал А нүктесі В және С нүктелерінің арасында жатады. АВ= х, АС= х+4,3, ВС=6,7. АС кесіндісінің ұзындығын табыңдар. № 40 Бір түзудің бойынан С, D және М нүктелері алынған. М нүктесі С мен D нүктелерінің арасында жатады. Егер СМ =a+1 DM = a+2 (a>0) болса, онда СD кесіндісінің ұзындығы 3- тен артық бола ала ма ?

4 слайд

Үй тапсырмасы: № 38 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады. Мұндағы АВ= х, АС= х-2. В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатады ма ? № 39 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады, ал А нүктесі В және С нүктелерінің арасында жатады. АВ= х, АС= х+4,3, ВС=6,7. АС кесіндісінің ұзындығын табыңдар. № 40 Бір түзудің бойынан С, D және М нүктелері алынған. М нүктесі С мен D нүктелерінің арасында жатады. Егер СМ =a+1 DM = a+2 (a>0) болса, онда СD кесіндісінің ұзындығы 3- тен артық бола ала ма ?

Жауаптар ы № 38 В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатпайды, себебі АВ кесіндісі АС кесіндісінен үлкен ( х> x-2). №

5 слайд
Жауаптар ы № 38 В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатпайды, себебі АВ кесіндісі АС кесіндісінен үлкен ( х> x-2). № 39 Жауабы: 5,5 № 40 Жауабы: иә , себебі a> 0 a+1 +a+ 2 > 3

5 слайд

Жауаптар ы № 38 В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатпайды, себебі АВ кесіндісі АС кесіндісінен үлкен ( х> x-2). № 39 Жауабы: 5,5 № 40 Жауабы: иә , себебі a> 0 a+1 +a+ 2 > 3

Ой қозғау 1) неше түзу бар? 2) неше сәуле бар? 3) неше бұрыш бар?

6 слайд
Ой қозғау 1) неше түзу бар? 2) неше сәуле бар? 3) неше бұрыш бар?

6 слайд

Ой қозғау 1) неше түзу бар? 2) неше сәуле бар? 3) неше бұрыш бар?

Тақырыбы: Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштарға есептер шығару

7 слайд
Тақырыбы: Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштарға есептер шығару

7 слайд

Тақырыбы: Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштарға есептер шығару

Мағынаны тану І топ. Бұрыштың қасиеттері ІІ топ. Сыбайлас бұрыштар III топ. Вертикаль бұрыштар

8 слайд
Мағынаны тану І топ. Бұрыштың қасиеттері ІІ топ. Сыбайлас бұрыштар III топ. Вертикаль бұрыштар

8 слайд

Мағынаны тану І топ. Бұрыштың қасиеттері ІІ топ. Сыбайлас бұрыштар III топ. Вертикаль бұрыштар

І топ. 1. №82 1) 2. № 7 ІІ топ. 1. №82 2) 2.

9 слайд
І топ. 1. №82 1) 2. № 7 ІІ топ. 1. №82 2) 2. № 10 III топ. 1. №82 3) 2. № 21 Дарынды оқушы. электрондық оқулықпен жұмыс Ой толғаныс

9 слайд

І топ. 1. №82 1) 2. № 7 ІІ топ. 1. №82 2) 2. № 10 III топ. 1. №82 3) 2. № 21 Дарынды оқушы. электрондық оқулықпен жұмыс Ой толғаныс

Сергіту сәті Кім көп біледі? Термин сөздер айтып шығу (1 немесе 2 сөз )

10 слайд
Сергіту сәті Кім көп біледі? Термин сөздер айтып шығу (1 немесе 2 сөз )

10 слайд

Сергіту сәті Кім көп біледі? Термин сөздер айтып шығу (1 немесе 2 сөз )

Сәйкесін тап № Берілгені Жауабы 1Егер сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 20 градус үлкен болса, онда сыбайлас бұрыштардың

11 слайд
Сәйкесін тап № Берілгені Жауабы 1Егер сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 20 градус үлкен болса, онда сыбайлас бұрыштардың шамасы неге тең ? 90 0 ; 90 0 ; 90 0 ; 90 0 . 2Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың біреуінің шамасы 50 градусқа тең. Қалған бұрыштардың шамасын табыңдар. 88 0 . 3Егер сыбайлас бұрыштардың градустық шамалары 3: 6 болса, онда сыбайлас бұрыштар мынаған тең: 100 0 ; 80 0 4Егер екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрышар тең болса, онда ол бұрыштар мынаған тең: 130 0 ; 50 0 ; 130 0 5Егер берілген бұрыштың биссектрисасы мен қабырғасының арасындағы бұрыш 44 градус болса, онда берілген бұрыш мынаған тең: 60 0 ; 120 0

11 слайд

Сәйкесін тап № Берілгені Жауабы 1Егер сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 20 градус үлкен болса, онда сыбайлас бұрыштардың шамасы неге тең ? 90 0 ; 90 0 ; 90 0 ; 90 0 . 2Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың біреуінің шамасы 50 градусқа тең. Қалған бұрыштардың шамасын табыңдар. 88 0 . 3Егер сыбайлас бұрыштардың градустық шамалары 3: 6 болса, онда сыбайлас бұрыштар мынаған тең: 100 0 ; 80 0 4Егер екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрышар тең болса, онда ол бұрыштар мынаған тең: 130 0 ; 50 0 ; 130 0 5Егер берілген бұрыштың биссектрисасы мен қабырғасының арасындағы бұрыш 44 градус болса, онда берілген бұрыш мынаған тең: 60 0 ; 120 0

Үйге тапсырма: Бұрыш, сыбайлас сөздерінің түрлі мағыналарын танып білу. № 9, №10, №11. Білемін Білдім Білгім келеді?

12 слайд
Үйге тапсырма: Бұрыш, сыбайлас сөздерінің түрлі мағыналарын танып білу. № 9, №10, №11. Білемін Білдім Білгім келеді?

12 слайд

Үйге тапсырма: Бұрыш, сыбайлас сөздерінің түрлі мағыналарын танып білу. № 9, №10, №11. Білемін Білдім Білгім келеді?

Бағалау парағы № Оқушылардың аты –жөні Ү й т а п с ы р - м а с ы О й қ о з ғ а у М а ғ ы н а н ы т а н у О й т о

13 слайд
Бағалау парағы № Оқушылардың аты –жөні Ү й т а п с ы р - м а с ы О й қ о з ғ а у М а ғ ы н а н ы т а н у О й т о л ғ а н ы с С ә к е с і н т а п Қ о р ы т ы н д ы 1 2 3 4 5 6 7 8

13 слайд

Бағалау парағы № Оқушылардың аты –жөні Ү й т а п с ы р - м а с ы О й қ о з ғ а у М а ғ ы н а н ы т а н у О й т о л ғ а н ы с С ә к е с і н т а п Қ о р ы т ы н д ы 1 2 3 4 5 6 7 8

Министірлікпен келісілген курстар тізімі