Материалдар / Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұрыш, сыбайлас және вертикаль бұрыштар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
257
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А .Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Геометрия 7 “Ә” сынып

1 слайд
А .Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Геометрия 7 “Ә” сынып

1 слайд

А .Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Геометрия 7 “Ә” сынып

Мақсаты:  Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.  Өтілген

2 слайд
Мақсаты:  Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.  Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу .О йлау қабілеттерін, өз беттерім ен ж ұм ы с ж асауы н дам ы ту

2 слайд

Мақсаты:  Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.  Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу .О йлау қабілеттерін, өз беттерім ен ж ұм ы с ж асауы н дам ы ту

Б а р л ы қ т а п с ы р м а л а р 3 б а л л д ы қ ж ү й е д е б а ғ а л а н а д ы Т о л ы қ ж а у а п ( 3 б а л л ) -

3 слайд
Б а р л ы қ т а п с ы р м а л а р 3 б а л л д ы қ ж ү й е д е б а ғ а л а н а д ы Т о л ы қ ж а у а п ( 3 б а л л ) - “ 5 ” К ө м е к с ұ р а с а ( 2 б а л л ) - “ 4 ” К ө ш ір іп а л с а ( 1 б а л л ) - “ 3 ” Бағалау критерийі

3 слайд

Б а р л ы қ т а п с ы р м а л а р 3 б а л л д ы қ ж ү й е д е б а ғ а л а н а д ы Т о л ы қ ж а у а п ( 3 б а л л ) - “ 5 ” К ө м е к с ұ р а с а ( 2 б а л л ) - “ 4 ” К ө ш ір іп а л с а ( 1 б а л л ) - “ 3 ” Бағалау критерийі

Үй тапсырмасы: № 38 А, В, С н үктелері бір түзуде жатады. Мұндағы АВ = х, АС= х-2. В нүктесі А және С нүктелерін

4 слайд
Үй тапсырмасы: № 38 А, В, С н үктелері бір түзуде жатады. Мұндағы АВ = х, АС= х-2. В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатады ма ? № 39 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады, ал А нүктесі В және С нүктелерінің арасында жатады. АВ= х, АС= х+4,3, ВС=6,7. АС кесіндісінің ұзындығын табыңдар. № 40 Бір түзудің бойынан С, D және М нүктелері алынған. М нүктесі С мен D нүктелерінің арасында жатады. Егер СМ =a+1 DM = a+2 (a>0) болса , онда С D кесіндісінің ұзындығы 3- тен арты қ бола ала ма ?

4 слайд

Үй тапсырмасы: № 38 А, В, С н үктелері бір түзуде жатады. Мұндағы АВ = х, АС= х-2. В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатады ма ? № 39 А, В, С нүктелері бір түзуде жатады, ал А нүктесі В және С нүктелерінің арасында жатады. АВ= х, АС= х+4,3, ВС=6,7. АС кесіндісінің ұзындығын табыңдар. № 40 Бір түзудің бойынан С, D және М нүктелері алынған. М нүктесі С мен D нүктелерінің арасында жатады. Егер СМ =a+1 DM = a+2 (a>0) болса , онда С D кесіндісінің ұзындығы 3- тен арты қ бола ала ма ?

Жауаптар ы № 38 В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатпайды, себебі АВ кесіндісі АС кесіндісінен үлкен ( х > x-2 ).

5 слайд
Жауаптар ы № 38 В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатпайды, себебі АВ кесіндісі АС кесіндісінен үлкен ( х > x-2 ). № 39 Жауабы: 5,5 № 40 Жауабы: иә , себебі a> 0 a+1 +a+ 2 > 3

5 слайд

Жауаптар ы № 38 В нүктесі А және С нүктелерінің арасында жатпайды, себебі АВ кесіндісі АС кесіндісінен үлкен ( х > x-2 ). № 39 Жауабы: 5,5 № 40 Жауабы: иә , себебі a> 0 a+1 +a+ 2 > 3

Ой қозғау 1) неше түзу бар? 2) неше сәуле бар? 3) неше бұрыш бар?

6 слайд
Ой қозғау 1) неше түзу бар? 2) неше сәуле бар? 3) неше бұрыш бар?

6 слайд

Ой қозғау 1) неше түзу бар? 2) неше сәуле бар? 3) неше бұрыш бар?

Т а қ ы р ы б ы : Б ұ р ы ш , с ы б а й л а с ж ә н е в е р т и к а л ь б ұ р ы ш т а р ғ а е с е п т е р ш

7 слайд
Т а қ ы р ы б ы : Б ұ р ы ш , с ы б а й л а с ж ә н е в е р т и к а л ь б ұ р ы ш т а р ғ а е с е п т е р ш ы ғ а р у

7 слайд

Т а қ ы р ы б ы : Б ұ р ы ш , с ы б а й л а с ж ә н е в е р т и к а л ь б ұ р ы ш т а р ғ а е с е п т е р ш ы ғ а р у

М а ғ ы н а н ы т а н у І т о п . Б ұ р ы ш т ы ң қ а с и е т т е р і І І т о п . С ы б а й л а с б ұ р ы ш т а р

8 слайд
М а ғ ы н а н ы т а н у І т о п . Б ұ р ы ш т ы ң қ а с и е т т е р і І І т о п . С ы б а й л а с б ұ р ы ш т а р I I I т о п . В е р т и к а л ь б ұ р ы ш т а р

8 слайд

М а ғ ы н а н ы т а н у І т о п . Б ұ р ы ш т ы ң қ а с и е т т е р і І І т о п . С ы б а й л а с б ұ р ы ш т а р I I I т о п . В е р т и к а л ь б ұ р ы ш т а р

І т о п . 1 . № 8 2 1 ) 2 . № 7 ІІ т о п . 1 . № 8 2 2 )

9 слайд
І т о п . 1 . № 8 2 1 ) 2 . № 7 ІІ т о п . 1 . № 8 2 2 ) 2 . № 1 0 III т о п . 1 . № 8 2 3 ) 2 . № 2 1 Д а р ы н д ы о қ у ш ы . эл е к т р о н д ы қ о қ ул ы қ п е н ж ұ м ы с О й т о л ғ а н ы с

9 слайд

І т о п . 1 . № 8 2 1 ) 2 . № 7 ІІ т о п . 1 . № 8 2 2 ) 2 . № 1 0 III т о п . 1 . № 8 2 3 ) 2 . № 2 1 Д а р ы н д ы о қ у ш ы . эл е к т р о н д ы қ о қ ул ы қ п е н ж ұ м ы с О й т о л ғ а н ы с

Сергіту сәті Кім көп біледі? Термин сөздер айтып шығу (1 немесе 2 сөз )

10 слайд
Сергіту сәті Кім көп біледі? Термин сөздер айтып шығу (1 немесе 2 сөз )

10 слайд

Сергіту сәті Кім көп біледі? Термин сөздер айтып шығу (1 немесе 2 сөз )

Сәйкесін тап № Берілгені Жауабы 1 Егер сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 20 градус үлкен болса, онда сыбайлас бұрыштар

11 слайд
Сәйкесін тап № Берілгені Жауабы 1 Егер сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 20 градус үлкен болса, онда сыбайлас бұрыштардың шамасы неге тең ? 90 0 ; 90 0 ; 90 0 ; 90 0 . 2 Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың біреуінің шамасы 50 градусқа тең. Қалған бұрыштардың шамасын табыңдар. 88 0 . 3 Егер сыбайлас бұрыштардың градустық шамалары 3: 6 болса, онда сыбайлас бұрыштар мынаған тең: 100 0 ; 80 0 4 Егер екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрышар тең болса, онда ол бұрыштар мынаған тең: 130 0 ; 50 0 ; 130 0 5 Егер берілген бұрыштың биссектрисасы мен қабырғасының арасындағы бұрыш 44 градус болса, онда берілген бұрыш мынаған тең: 60 0 ; 120 0

11 слайд

Сәйкесін тап № Берілгені Жауабы 1 Егер сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 20 градус үлкен болса, онда сыбайлас бұрыштардың шамасы неге тең ? 90 0 ; 90 0 ; 90 0 ; 90 0 . 2 Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың біреуінің шамасы 50 градусқа тең. Қалған бұрыштардың шамасын табыңдар. 88 0 . 3 Егер сыбайлас бұрыштардың градустық шамалары 3: 6 болса, онда сыбайлас бұрыштар мынаған тең: 100 0 ; 80 0 4 Егер екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрышар тең болса, онда ол бұрыштар мынаған тең: 130 0 ; 50 0 ; 130 0 5 Егер берілген бұрыштың биссектрисасы мен қабырғасының арасындағы бұрыш 44 градус болса, онда берілген бұрыш мынаған тең: 60 0 ; 120 0

Үйге тапсырма: Бұрыш, сыбайлас сөздерінің түрлі мағыналарын танып білу. № 9, №10, №11. Білемін Білдім Білгім келеді?

12 слайд
Үйге тапсырма: Бұрыш, сыбайлас сөздерінің түрлі мағыналарын танып білу. № 9, №10, №11. Білемін Білдім Білгім келеді?

12 слайд

Үйге тапсырма: Бұрыш, сыбайлас сөздерінің түрлі мағыналарын танып білу. № 9, №10, №11. Білемін Білдім Білгім келеді?

Бағалау парағы № Оқушылардың аты –жөні Үй тапсыр- масы Ой қозғау Мағынаны тану Ой толғаныс Сәкесін тап Қорытынды 1

13 слайд
Бағалау парағы № Оқушылардың аты –жөні Үй тапсыр- масы Ой қозғау Мағынаны тану Ой толғаныс Сәкесін тап Қорытынды 1 2 3 4 5 6 7 8

13 слайд

Бағалау парағы № Оқушылардың аты –жөні Үй тапсыр- масы Ой қозғау Мағынаны тану Ой толғаныс Сәкесін тап Қорытынды 1 2 3 4 5 6 7 8