Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі.
Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.
Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың
ерекшелік белгілерін анықтау». Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі.
Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.
Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың
ерекшелік белгілерін анықтау». 8.1.1.4 Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын
ерекше белгілері бойынша тану.
8.1.1.4 Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын
ерекше белгілері бойынша тану.Бағалау
критерийі
Бағалау
критерийіБуынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының
типін анықтайды.
Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын
кластарды сипаттайды.
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын
ерекше белгілері бойынша ажыратады.
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының
типін анықтайды.
Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын
кластарды сипаттайды.
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын
ерекше белгілері бойынша ажыратады.Мектеп:
№12 Ф.Е.Досымова атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынар Серікқызы Базарова
Пәні: Биология
Мектеп:
№12 Ф.Е.Досымова атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынар Серікқызы Базарова
Пәні: Биология Сабақты
мақсаты:
Сабақты
мақсаты:Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін
анықтай алады;
Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды
сипаттай алады;
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше
белгілері бойынша ажырата алады.
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін
анықтай алады;
Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды
сипаттай алады;
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше
белгілері бойынша ажырата алады.
Сабақтың
тақырыбы:
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
Тірі ағзалардың көп
түрлілігі
Ш
иыршық
қағидаты
S
M
A
R
T
Сабақтың
оқу мақсаты:
1 слайд
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау». Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау». 8.1.1.4 Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану. 8.1.1.4 Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану.Бағалау критерийі Бағалау критерийіБуынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін анықтайды. Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды сипаттайды. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша ажыратады. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін анықтайды. Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды сипаттайды. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша ажыратады.Мектеп: №12 Ф.Е.Досымова атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Шынар Серікқызы Базарова Пәні: Биология Мектеп: №12 Ф.Е.Досымова атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Шынар Серікқызы Базарова Пәні: Биология Сабақты мақсаты: Сабақты мақсаты:Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін анықтай алады; Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды сипаттай алады; Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша ажырата алады. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін анықтай алады; Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды сипаттай алады; Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша ажырата алады. Сабақтың тақырыбы: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тірі ағзалардың көп түрлілігі Ш иыршық қағидаты S M A R T Сабақтың оқу мақсаты:
2 слайд
І. «Түрлі түстер терапиясы» арқылы ынтымақтастық
орта құру, білім алушылардың сабаққа ынталығын
арттыру. Пассивті сезімдерді бейнелейтін түстерді
таңдаған білім алушыларды жақсы тілектер айту
арқылы сабаққа ынталандыру. І. «Түрлі түстер терапиясы» арқылы ынтымақтастық
орта құру, білім алушылардың сабаққа ынталығын
арттыру. Пассивті сезімдерді бейнелейтін түстерді
таңдаған білім алушыларды жақсы тілектер айту
арқылы сабаққа ынталандыру.Ақ (ақжарқын);
Көк (өкпелегіш,
уайымшыл);
Сары (қуаныш);
Қызыл (күшті,
белсенді)
Ақ (ақжарқын);
Көк (өкпелегіш,
уайымшыл);
Сары (қуаныш);
Қызыл (күшті,
белсенді)
ІІ. «Идеялар себеті» әдісі.Бейнеролик
көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету, сабақтың мақсатын айқындау.
Тақырыпқа қатысты білгендерін
«Идеялар себетіне» жазады.ІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі.
Сандықшада буынаяқтылар мен хордалы
жануарлар кластары өкілдерінің суреттері
жасырылады.
Таңдаған суреттері бойынша ІІ топқа бөлінеді.
ІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі.
Сандықшада буынаяқтылар мен хордалы
жануарлар кластары өкілдерінің суреттері
жасырылады.
Таңдаған суреттері бойынша ІІ топқа бөлінеді.Белсенді оқу әдістері
Белсенді оқу әдістері
2 слайд
І. «Түрлі түстер терапиясы» арқылы ынтымақтастық орта құру, білім алушылардың сабаққа ынталығын арттыру. Пассивті сезімдерді бейнелейтін түстерді таңдаған білім алушыларды жақсы тілектер айту арқылы сабаққа ынталандыру. І. «Түрлі түстер терапиясы» арқылы ынтымақтастық орта құру, білім алушылардың сабаққа ынталығын арттыру. Пассивті сезімдерді бейнелейтін түстерді таңдаған білім алушыларды жақсы тілектер айту арқылы сабаққа ынталандыру.Ақ (ақжарқын); Көк (өкпелегіш, уайымшыл); Сары (қуаныш); Қызыл (күшті, белсенді) Ақ (ақжарқын); Көк (өкпелегіш, уайымшыл); Сары (қуаныш); Қызыл (күшті, белсенді) ІІ. «Идеялар себеті» әдісі.Бейнеролик көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, сабақтың мақсатын айқындау. Тақырыпқа қатысты білгендерін «Идеялар себетіне» жазады.ІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі. Сандықшада буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластары өкілдерінің суреттері жасырылады. Таңдаған суреттері бойынша ІІ топқа бөлінеді. ІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі. Сандықшада буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластары өкілдерінің суреттері жасырылады. Таңдаған суреттері бойынша ІІ топқа бөлінеді.Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу әдістері
3 слайд
Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу әдістері
«Еркін талқылау» әдісі.
Мәтінмен жұмыс.
Буынаяқтылар мен
хордалы жануарлардың
кластарын ерекше
белгілері бойынша
сипаттаңыздар.
Буынаяқтылар типі
мен хордалылар типі
туралы оқиды, ерекше
белгілерін
сипаттайды.
І топ сұрақтары:
1.Буынаяқтылар типінің
қандай класқа
бөлінетіндігін
анықтаңыздар;
2.Буынаяқтылар типінің
қандай басты ерекше
белгілері болатындығын
талдаңыздар.
ІІ топ сұрақтары:
1.Хордалылар типінің
қандай класқа
бөлінетіндігін
анықтаңыздар;
2.Хордалылар типінің
қандай басты ерекше
белгілері болатындығын
талдаңыздар.№ 2 Тапсырма. (Тж) «Фиш боун» әдісі.
№ 2 Тапсырма. (Тж) «Фиш боун» әдісі.
Қ
Б
«
Б
а
с
б
а
р
м
а
қ
»
ә
д
і
с
і Буынаяқтылар мен хордалылар типінің
кластарын анықтайды;
Буынаяқтылар мен хордалылар типінің
ерекше белгілерін талдайды.
Буынаяқтылар мен хордалылар типінің
кластарын анықтайды;
Буынаяқтылар мен хордалылар типінің
ерекше белгілерін талдайды. Қ
Б
«Е
кі ж
ұлды
з,
бір тілек» әдісі№ 1 тапсырма. (Тж)
№ 1 тапсырма. (Тж)Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
3 слайд
Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу әдістері «Еркін талқылау» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлардың кластарын ерекше белгілері бойынша сипаттаңыздар. Буынаяқтылар типі мен хордалылар типі туралы оқиды, ерекше белгілерін сипаттайды. І топ сұрақтары: 1.Буынаяқтылар типінің қандай класқа бөлінетіндігін анықтаңыздар; 2.Буынаяқтылар типінің қандай басты ерекше белгілері болатындығын талдаңыздар. ІІ топ сұрақтары: 1.Хордалылар типінің қандай класқа бөлінетіндігін анықтаңыздар; 2.Хордалылар типінің қандай басты ерекше белгілері болатындығын талдаңыздар.№ 2 Тапсырма. (Тж) «Фиш боун» әдісі. № 2 Тапсырма. (Тж) «Фиш боун» әдісі. Қ Б « Б а с б а р м а қ » ә д і с і Буынаяқтылар мен хордалылар типінің кластарын анықтайды; Буынаяқтылар мен хордалылар типінің ерекше белгілерін талдайды. Буынаяқтылар мен хордалылар типінің кластарын анықтайды; Буынаяқтылар мен хордалылар типінің ерекше белгілерін талдайды. Қ Б «Е кі ж ұлды з, бір тілек» әдісі№ 1 тапсырма. (Тж) № 1 тапсырма. (Тж)Дескрипторлар: Дескрипторлар:
4 слайд
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі.
Демонстрация.
Берілген суретке қарап
буынаяқтылар мен хордалылар
типіне жататын жануарлардың
өкілдерін ажыратыңыздар.
Екі типті үлестірме парақшаға
латын әріптері бойынша
топтастырыңыздар.
№ 4 тапсырма. (С) «Полиглот» әдісі.
Үш тұғырлы тілді меңгеру.
Буынаяқтылар мен хордалы
жануарлар типінің қазақша, орысша,
ағылшынша термин сөздерін
үйреніңіздер, дәптерге жазыңыздар.
№ 3 тапсырма. (Жж) «Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі. Демонстрация.
.
Дескриптор.
Буынаяқтылар мен хордалылар
типіне жататын жануарларды
ажыратады және топтастырады.
Дескриптор.
Буынаяқтылар мен хордалы
жануарлардың қазақша, орысша,
ағылшынша термин сөздерін
үйренеді және дәптерге жазады.
ҚБ «Беске жету
сатысы» әдісі
ҚБ «Жеміс
ағашы» әдісі
4 слайд
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі. Демонстрация. Берілген суретке қарап буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын жануарлардың өкілдерін ажыратыңыздар. Екі типті үлестірме парақшаға латын әріптері бойынша топтастырыңыздар. № 4 тапсырма. (С) «Полиглот» әдісі. Үш тұғырлы тілді меңгеру. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар типінің қазақша, орысша, ағылшынша термин сөздерін үйреніңіздер, дәптерге жазыңыздар. № 3 тапсырма. (Жж) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Демонстрация. . Дескриптор. Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын жануарларды ажыратады және топтастырады. Дескриптор. Буынаяқтылар мен хордалы жануарлардың қазақша, орысша, ағылшынша термин сөздерін үйренеді және дәптерге жазады. ҚБ «Беске жету сатысы» әдісі ҚБ «Жеміс ағашы» әдісі
5 слайд
Бірінші бағандағы
сөйлемдердегі түсіп
қалған сәйкес сөздерді
екінші бағаннан тауып
жазыңыздар.
Дескриптор.
Бірінші бағандағы сөйлемдердегі
түсіп қалған сәйкес сөздерді екінші
бағаннан тауып жазады.
Сөйлемдер Қажетті сөздер
1.Түрлер және дара саны ең
көп .................
2.Ең жетілген, эволюция соңында
пайда болған .........
3.Буынаяқтылардың сыртқы
қаңқасы ...........
4.Желілі жануарларда ең
алғаш ............ пайда болды.
5.Барлық желілердің жүйке
түтігі ....... тұрады.
6.Буынаяқтылар денесі .......-
буындардан тұрады.
хитинді
буынаяқтылар
жүйке түтігінен
ішкі қаңқасы
сегменттер
желілер№ 5 тапсырма. (Ж)
«Биологиялық диктант» әдісі
№ 5 тапсырма. (Ж)
«Биологиялық диктант» әдісі
Қ
Б
«
Б
а
ғ
д
а
р
ш
а
м
»
ә
д
і
с
і
Рефлексия «Желпуіш» әдісі
Білім алушылардың идеяларын
жинақтау. Жаңа тақырып бойынша
идеялар талқыланады,
жинақталады. А-4 форматты түрлі
түсті парақтан желпуіш жасайды.
Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар
жазады;
Тақырыптан не түсінгенін,
түйгенін және ұнамды тұстарын
жазады;
Тақырыптан не түсініксіз болған
жерлерін жазады.
5 слайд
Бірінші бағандағы сөйлемдердегі түсіп қалған сәйкес сөздерді екінші бағаннан тауып жазыңыздар. Дескриптор. Бірінші бағандағы сөйлемдердегі түсіп қалған сәйкес сөздерді екінші бағаннан тауып жазады. Сөйлемдер Қажетті сөздер 1.Түрлер және дара саны ең көп ................. 2.Ең жетілген, эволюция соңында пайда болған ......... 3.Буынаяқтылардың сыртқы қаңқасы ........... 4.Желілі жануарларда ең алғаш ............ пайда болды. 5.Барлық желілердің жүйке түтігі ....... тұрады. 6.Буынаяқтылар денесі .......- буындардан тұрады. хитинді буынаяқтылар жүйке түтігінен ішкі қаңқасы сегменттер желілер№ 5 тапсырма. (Ж) «Биологиялық диктант» әдісі № 5 тапсырма. (Ж) «Биологиялық диктант» әдісі Қ Б « Б а ғ д а р ш а м » ә д і с і Рефлексия «Желпуіш» әдісі Білім алушылардың идеяларын жинақтау. Жаңа тақырып бойынша идеялар талқыланады, жинақталады. А-4 форматты түрлі түсті парақтан желпуіш жасайды. Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазады; Тақырыптан не түсінгенін, түйгенін және ұнамды тұстарын жазады; Тақырыптан не түсініксіз болған жерлерін жазады.
6 слайд
Тапсырма
Дереккөздер
Қарқын
Қорытынды
Диалог және
қолдау көрсету
Бағалау
Жіктеу
Тапсырманы қарапайымнан күрделіге қарай қабілетін,
дағдыларын ескере отырып шиыршықталған қағидат бойынша
саралау арқылы беремін;
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай көмек немесе қосымша
тапсырмалар беру арқылы саралаймын;
Сабақта ауызша, жазбаша мадақтау және ұсыныс айту
арқылы қолдау көрсетемін;
Білім алушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс
орындағанын білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргізіп,
қаншалықты түсінгендігі туралы мәлімет алып, соған сүйене
отырып оқыту үдерісіне өзгеріс енгізіп, түзетіп отырамын;
АҚТ, электронды окулықтар мен ресурстарды тиімді пайдалану
арқылы білім алушының қызығушылығын арттырамын;
Білім алушыларға нұсқау беріп, танымдық әрекетін күшейтіп,
өзінің кәсіби шеберлігін шыңдай түсуіне ықпал етемін;
Тапсырма беру кезінде топтық, жұптық, жеке орындағанда
қолдау көрсету, білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай
отырып өз ойларын еркін, дәлді түрде жеткізе білуге
ықпал етемін.
Саралау дегеніміз оқушының қажеттілігін
қанағаттандыру.
САРАЛАУ
6 слайд
Тапсырма Дереккөздер Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Бағалау Жіктеу Тапсырманы қарапайымнан күрделіге қарай қабілетін, дағдыларын ескере отырып шиыршықталған қағидат бойынша саралау арқылы беремін; Білім алушылардың қажеттілігіне қарай көмек немесе қосымша тапсырмалар беру арқылы саралаймын; Сабақта ауызша, жазбаша мадақтау және ұсыныс айту арқылы қолдау көрсетемін; Білім алушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргізіп, қаншалықты түсінгендігі туралы мәлімет алып, соған сүйене отырып оқыту үдерісіне өзгеріс енгізіп, түзетіп отырамын; АҚТ, электронды окулықтар мен ресурстарды тиімді пайдалану арқылы білім алушының қызығушылығын арттырамын; Білім алушыларға нұсқау беріп, танымдық әрекетін күшейтіп, өзінің кәсіби шеберлігін шыңдай түсуіне ықпал етемін; Тапсырма беру кезінде топтық, жұптық, жеке орындағанда қолдау көрсету, білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай отырып өз ойларын еркін, дәлді түрде жеткізе білуге ықпал етемін. Саралау дегеніміз оқушының қажеттілігін қанағаттандыру. САРАЛАУ
7 слайд
Бағалау – сабақтың маңызды
ынталандырушы бөлімі. Бағалау
жоспарланған бағалау критерийлері және
қалыптастырушы бағалау жұмысы арқылы
жүргізіледі. Бағалау күнделікті оқыту мен
оқу үдерісінің ажырамас бөлігі. Білім
алушылардың тапсырманы қаншалықты
дұрыс орындағанын білу үшін
қалыптастырушы бағалау жүргіземін.
Білім алушының қаншалықты түсінгендігі
туралы мәлімет алып, соған сүйене отырып
оқыту үдерісіне өзгеріс енгізіп, түзетіп
отырамын. Бағалау
Бағалау
7 слайд
Бағалау – сабақтың маңызды ынталандырушы бөлімі. Бағалау жоспарланған бағалау критерийлері және қалыптастырушы бағалау жұмысы арқылы жүргізіледі. Бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі. Білім алушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Білім алушының қаншалықты түсінгендігі туралы мәлімет алып, соған сүйене отырып оқыту үдерісіне өзгеріс енгізіп, түзетіп отырамын. Бағалау Бағалау