CLIL presentation. Тамыз баяндамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
атындағы жалпы орта мектеп
Ағылшын тілі пәні мұғалімі:
1 слайд
атындағы жалпы орта мектеп Ағылшын тілі пәні мұғалімі:
2 слайд
Елбасымыздың «Жаңа әлемдегі жаңа
Қазақстан» атты Халқына жолдауында:
«Тілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын
кезеңдеп жүзеге асыруды қолға алуды
ұсынамын.
Қазақстан- бүкіл әлемге халқы үш тілді
пайдаланатын мәдениетті ел ретінде
танылуға тиіс»деп атап өтті.Яғни –қазақ тілі-
мемлекеттік тіл,орыс тілі-ұлтаралық қатынас
тілі және ағылшын-жаһандық экономикаға
ойдағыдай кіру тілі»деген салиқалы
үндеуінде айтқандай,әлемдік кеңістікке енуде
ағылшын тілінің маңызы зор екендігін айтты.
Н.Назарбаев
2 слайд
Елбасымыздың «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты Халқына жолдауында: «Тілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп жүзеге асыруды қолға алуды ұсынамын. Қазақстан- бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс»деп атап өтті.Яғни –қазақ тілі- мемлекеттік тіл,орыс тілі-ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын-жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі»деген салиқалы үндеуінде айтқандай,әлемдік кеңістікке енуде ағылшын тілінің маңызы зор екендігін айтты. Н.Назарбаев
3 слайд
“ CLIL”- Үштілділік оқыту
бағдарламасын жүзеге асыру
жолдары.
3 слайд
“ CLIL”- Үштілділік оқыту бағдарламасын жүзеге асыру жолдары.
4 слайд
Бүгінгі таңда үш тілді оқыту- жас
ұрпақтың білім кеңістігінде еркін
самғауына жол ашатын,әлемдік ғылым
құпияларына үңіліп, өз қабілетін
танытуына мүмкіндік беретін
қажеттілік.Үш тілде оқыту-заман талабы
десек,оны жүзеге асыру –ұстаздардың
міндеті.Сондықтан да заманауи
ұстаздарға тоқтаусыз ізденіс керек.
4 слайд
Бүгінгі таңда үш тілді оқыту- жас ұрпақтың білім кеңістігінде еркін самғауына жол ашатын,әлемдік ғылым құпияларына үңіліп, өз қабілетін танытуына мүмкіндік беретін қажеттілік.Үш тілде оқыту-заман талабы десек,оны жүзеге асыру –ұстаздардың міндеті.Сондықтан да заманауи ұстаздарға тоқтаусыз ізденіс керек.
5 слайд
C ontent
L anguage
I ntergrated
L earning
Пән мен тілді кіріктіріп
оқыту
5 слайд
C ontent L anguage I ntergrated L earning Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
6 слайд
CLIL- екі мақсатты көздейтін
оқыту әдістемесі
1 ) Екінші немесе үшінші 2 ) Пән арқылы тілді оқыту
тіл арқылы пәнді оқыту
Сәлем!
Пән Сабақ Тіл Hello!
6 слайд
CLIL- екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі 1 ) Екінші немесе үшінші 2 ) Пән арқылы тілді оқыту тіл арқылы пәнді оқыту Сәлем! Пән Сабақ Тіл Hello!
7 слайд
Зерттеулерге шолу
CLIL-(Content Language Intergrated Learning) термині 1990
жылдардан бастап кеңірек қолданыла бастады
(Eurydice.2006)
Европа қоғамының қажеттіліктеріне сай болу үшін білім
беру моделіне өзгерістер енгізу қажеттіліктері
туындауда (Zarobe,2008)
CLIL Европа халықтарының арасында көптілділікті
қалыптастырумен жүзеге асырудың негізгі құралы болып
табылады. (Zarobe,2008)
CLIL Егер Кіріктірілген бағдарлама арқылы жүзеге
асырылатын болса екінші тілді дамытудың өте жақсы
құралы болып табылады (Marsh,2002)
7 слайд
Зерттеулерге шолу CLIL-(Content Language Intergrated Learning) термині 1990 жылдардан бастап кеңірек қолданыла бастады (Eurydice.2006) Европа қоғамының қажеттіліктеріне сай болу үшін білім беру моделіне өзгерістер енгізу қажеттіліктері туындауда (Zarobe,2008) CLIL Европа халықтарының арасында көптілділікті қалыптастырумен жүзеге асырудың негізгі құралы болып табылады. (Zarobe,2008) CLIL Егер Кіріктірілген бағдарлама арқылы жүзеге асырылатын болса екінші тілді дамытудың өте жақсы құралы болып табылады (Marsh,2002)
8 слайд
CLIL әдісінің бес аспектісі
Мәдениет
Әлеуметтік
Тілдік
Пәндік
Оқыту
8 слайд
CLIL әдісінің бес аспектісі Мәдениет Әлеуметтік Тілдік Пәндік Оқыту
9 слайд
9 слайд
10 слайд
CLIL- дегеніміз не?
Біріктірілген пәндік тілдік оқыту
қос хабардар оқу тәсілі болып
табылады,мұнда қосымша тіл,пән
мен тілді бірге үйрену мен үйрету
үшін пайдаланылады. Яғни үйрету
мен үйрену үдерісі барысында
негізгі мән тек пән немесе тек
тілге берілмейді,екеуі де бірге
қатар жүргізіледі.
10 слайд
CLIL- дегеніміз не? Біріктірілген пәндік тілдік оқыту қос хабардар оқу тәсілі болып табылады,мұнда қосымша тіл,пән мен тілді бірге үйрену мен үйрету үшін пайдаланылады. Яғни үйрету мен үйрену үдерісі барысында негізгі мән тек пән немесе тек тілге берілмейді,екеуі де бірге қатар жүргізіледі.
11 слайд
Clil- дің мақсаты
- Мақсаты:
Пәнге байланысты оқушыларға жаңа ұғымдар мен идеяларды таныстыру;
Оқушылардың пән мен тілді қатар меңгеруін қамтамасыз ету;
Оқушылардың екінші тілде сөйлеу сенімділігін арттыру ;
Сабақта пән мазмұнын алдыңғы қатарға қою;
Сабақты екінші тіл оқу жоспарына сәйкес оқушылардың қабілетіне орай
жоспарлау;
Оқушылардың түрлі ойлау қабілетін арттыратын
тапсырмалар беру;
Оқушыларды тіл мен пәнді қатар меңгеруі барысында қолдау көрсету.
11 слайд
Clil- дің мақсаты - Мақсаты: Пәнге байланысты оқушыларға жаңа ұғымдар мен идеяларды таныстыру; Оқушылардың пән мен тілді қатар меңгеруін қамтамасыз ету; Оқушылардың екінші тілде сөйлеу сенімділігін арттыру ; Сабақта пән мазмұнын алдыңғы қатарға қою; Сабақты екінші тіл оқу жоспарына сәйкес оқушылардың қабілетіне орай жоспарлау; Оқушылардың түрлі ойлау қабілетін арттыратын тапсырмалар беру; Оқушыларды тіл мен пәнді қатар меңгеруі барысында қолдау көрсету.
12 слайд
Үш тілде оқытылатын әдіс
тәсілдер
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
Командалық оқыту
Тілдік ортаға ену
12 слайд
Үш тілде оқытылатын әдіс тәсілдер Пән мен тілді кіріктіріп оқыту Командалық оқыту Тілдік ортаға ену
13 слайд
CLIL ДІҢ ТҮРЛЕРІ
Soft
CLIL Midway
CLIL Hard
CLIL
13 слайд
CLIL ДІҢ ТҮРЛЕРІ Soft CLIL Midway CLIL Hard CLIL
14 слайд
Soft CLIL- Жеңіл
Mid –way С LIL- O рта
Hard CLIL- Ауыр
14 слайд
Soft CLIL- Жеңіл Mid –way С LIL- O рта Hard CLIL- Ауыр
15 слайд
CLIL- дің оқушыларға беретін мүмкіндігі
Тілді тек тіл ретінде ғана емес,
таным құралы ретінде қолдану:
Сын тұрғысынан ойлау:
Тілдерді жоғарғы деңгейде меңгеру және
қызметтің барлық салаларында қолдана
білу:
Өз мәдениетін бағалау:
Басқада мәдениеттерді түсініп құрметтеу:
Азаматтық жауапкершілік :
Функциональдық сауаттылық:
Өмір бойы білім алу
15 слайд
CLIL- дің оқушыларға беретін мүмкіндігі Тілді тек тіл ретінде ғана емес, таным құралы ретінде қолдану: Сын тұрғысынан ойлау: Тілдерді жоғарғы деңгейде меңгеру және қызметтің барлық салаларында қолдана білу: Өз мәдениетін бағалау: Басқада мәдениеттерді түсініп құрметтеу: Азаматтық жауапкершілік : Функциональдық сауаттылық: Өмір бойы білім алу
16 слайд
CLIL дің төрт ұстанымы
Пән мазмұны
Коммуникация
Мәдениет
Таным/ Білу
16 слайд
CLIL дің төрт ұстанымы Пән мазмұны Коммуникация Мәдениет Таным/ Білу
17 слайд
С LIL- ДІҢ 4 ҰСТАНЫМЫ
Content - Пән мазмұны-Оқушылар бар білімін және өткен сабақты
ескере отырып жаңа білімді меңгеру.
Communication - Коммуникация- Байланыс-Интерактивтілік
өзара байланыс.Оқу барысында тілді үйрену мен қолданудағы ілгерлеушілік.
Cognition - Ойлау –Білім-Тіл арқылы ойлау
қабілеттерін дамыту. ( Оқытуды жоспарлау,талқылау, бағалау )
Culture - Мәдениет- Ана тілі мен мәдениетін қолдау,бірегейлік басқа
мәдениеттерге құрмет.
17 слайд
С LIL- ДІҢ 4 ҰСТАНЫМЫ Content - Пән мазмұны-Оқушылар бар білімін және өткен сабақты ескере отырып жаңа білімді меңгеру. Communication - Коммуникация- Байланыс-Интерактивтілік өзара байланыс.Оқу барысында тілді үйрену мен қолданудағы ілгерлеушілік. Cognition - Ойлау –Білім-Тіл арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. ( Оқытуды жоспарлау,талқылау, бағалау ) Culture - Мәдениет- Ана тілі мен мәдениетін қолдау,бірегейлік басқа мәдениеттерге құрмет.
18 слайд
Content
Communication
CognitionCulture
18 слайд
Content Communication CognitionCulture
19 слайд
Блум таксономиясы бойынша өткізілген табыс критерийлері
Жинақта
у
Бағалау
Талдау
Қолдану
Түсіну
Білу,тану
19 слайд
Блум таксономиясы бойынша өткізілген табыс критерийлері Жинақта у Бағалау Талдау Қолдану Түсіну Білу,тану
20 слайд
Clil- де оқушылардың қабілеті
екіге бөлінеді
Lower order thinking skills -
o йлау қабілеті төмен .
Higher order thinking skills-
ойлау қабілеті жоғары.
20 слайд
Clil- де оқушылардың қабілеті екіге бөлінеді Lower order thinking skills - o йлау қабілеті төмен . Higher order thinking skills- ойлау қабілеті жоғары.
21 слайд
Bloom’s taxononomy
Higher order thinking
Lower order thinking
Lower order thinking
Remem
ber Unders
tand Apply
Analyze Evalu
ate Create
Lots Hots
21 слайд
Bloom’s taxononomy Higher order thinking Lower order thinking Lower order thinking Remem ber Unders tand Apply Analyze Evalu ate Create Lots Hots
22 слайд
22 слайд
23 слайд
С LIL- ӘДІСІН ҚОЛДАНУ БАРЫСЫНДА
Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек.
Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға жетуін қадағалауы
керек
Оқушыларға дифференцияция жасалуы қажет
Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет
Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет
Айтылым ,жазылым ,тыңдалым және оқылым дағдылары
дамытылуы қажет
Белсенді оқу әдістерін қолдану керек
23 слайд
С LIL- ӘДІСІН ҚОЛДАНУ БАРЫСЫНДА Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек. Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға жетуін қадағалауы керек Оқушыларға дифференцияция жасалуы қажет Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет Айтылым ,жазылым ,тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет Белсенді оқу әдістерін қолдану керек
24 слайд
CLIL әдісін қолдану
барысында тапсырмалар
- мақсатқа бағытталған
- Оқушылардың тіл деңгейлеріне сай
- орындауға қызықты
- ынталандыратын
- бір-бірімен логикалық түрде
байланысқан болуы қажет
24 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында тапсырмалар - мақсатқа бағытталған - Оқушылардың тіл деңгейлеріне сай - орындауға қызықты - ынталандыратын - бір-бірімен логикалық түрде байланысқан болуы қажет
25 слайд
CLIL ӘДІСІН ҚОЛДАНУ МҰҒАЛІМНЕН
-Пәндік және тілдік білімін жетілдіруді
-Ресурстарды кеңінен қолдануды
-Тиянақты жоспарлауды
- Кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды
талап етеді
25 слайд
CLIL ӘДІСІН ҚОЛДАНУ МҰҒАЛІМНЕН -Пәндік және тілдік білімін жетілдіруді -Ресурстарды кеңінен қолдануды -Тиянақты жоспарлауды - Кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды талап етеді
26 слайд
CLIL мұғалімі
Кіріктірілген сабақты жоспарлау кезінде«пән
мұғалімдері негізінде тіл мұғалімдері болып
саналады» деген жаһандық ұстанымды
сақтауы қажет
26 слайд
CLIL мұғалімі Кіріктірілген сабақты жоспарлау кезінде«пән мұғалімдері негізінде тіл мұғалімдері болып саналады» деген жаһандық ұстанымды сақтауы қажет
27 слайд
27 слайд