Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін

Материал туралы қысқаша түсінік
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бағалау критерийлері: Шохан Ұлмекен Шайдарқызы №48 Ә. Қоңыратбаев атындағы мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пән

#1 слайд
Бағалау критерийлері: Шохан Ұлмекен Шайдарқызы №48 Ә. Қоңыратбаев атындағы мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі   Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 1.Д.Б. О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табады. 2.Өлеңмен таныса отырып,тақырыбының неліктен Д.Б «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі аталуын анықтайды. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: . Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдардың ( теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау ) мағынасын ашады. Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Талқылауға арналған сұрақтар: Алдыңғы оқу Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.2.3. Тәрбиенің қайнар бұлағы Сабақтың тақырыбы: •Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, Музыка Т І Л Д І К М А Қ С А Т Т А Р - «Мәңгілік Ел»идеясы негізінде туған жерін сүю; - өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; -еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу; Құндылықтарға баулу Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табады.   5. А/И 3. Шығармалардағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының ( теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысына талдау) мағынасын анықтау Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз Д. Бабатайұлы өмірі мен шығармашылығы мен таныс. Д. Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табады. Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі - жетім баланың болашағына арналғанын екенін біледі. Мәтіндерді оқи отырып сыни пікірін білдіре алады. теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысына талдау Д. Б. О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі ақынның айтпақ ойы не? Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі кімге арналған?   Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін өлең құрылысына талдайды. Сөздер мағынасын ашып, сыни пікірін білдіре алады.

1 слайд

Бағалау критерийлері: Шохан Ұлмекен Шайдарқызы №48 Ә. Қоңыратбаев атындағы мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі   Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 1.Д.Б. О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табады. 2.Өлеңмен таныса отырып,тақырыбының неліктен Д.Б «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі аталуын анықтайды. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: . Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдардың ( теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау ) мағынасын ашады. Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Талқылауға арналған сұрақтар: Алдыңғы оқу Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.2.3. Тәрбиенің қайнар бұлағы Сабақтың тақырыбы: •Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, Музыка Т І Л Д І К М А Қ С А Т Т А Р - «Мәңгілік Ел»идеясы негізінде туған жерін сүю; - өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; -еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу; Құндылықтарға баулу Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табады.   5. А/И 3. Шығармалардағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының ( теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысына талдау) мағынасын анықтау Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз Д. Бабатайұлы өмірі мен шығармашылығы мен таныс. Д. Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табады. Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі - жетім баланың болашағына арналғанын екенін біледі. Мәтіндерді оқи отырып сыни пікірін білдіре алады. теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысына талдау Д. Б. О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі ақынның айтпақ ойы не? Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі кімге арналған?   Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін өлең құрылысына талдайды. Сөздер мағынасын ашып, сыни пікірін білдіре алады.

Сабақ соңы I.Ұйымдастыру 1.Оқушылармен жылы сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. 3.Сыныпта жағымды ахуал туғызу мақсатынд

#2 слайд
Сабақ соңы I.Ұйымдастыру 1.Оқушылармен жылы сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. 3.Сыныпта жағымды ахуал туғызу мақсатында « Ойымды аяқта!» әдісі арқылы жүзеге асырылды. « Қазақ болып тумағанда не етер ем...» 4. Кеспе қағаздары арқылы топқа бөлу. І топ- «Кереге» ІІ топ-«Сауыт» ІІІ топ-« Ер тоқым» IY топ- «Жібек» -Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? -Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы, Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін оқып , өлең құрылысына талдаймыз. Сабақ ортасы Сабақ басы Мағынаны тану. Тақтадан « Жасырынған мағыналарын сәйкестендір!» бежін ер, тегеріш, білтелі, сапы, жібек ( ер тоқым, киіз үйді сәндеу үшін қолданылатын бұйым, мылтық жібі, қарудың түрі, мата түрі) Т.Мәтінмен жұмыс. Өлең шумақтарын 4 топқа бөлемін. « Тауып көр!» әдісі арқылы тапсырма орындайды. 1. Шумақ мазмұнын ашыңыздар. Дәлел келтіріңіздер. 2. Ауыспалы мағынада тұрған сөздер, сын есімдерді табыңдар. ҚБ: Мұғалім бағалауы: Шумақ мазмұнын өз ойымен дәлел келтіреді. Ауыспалы мағынада тұрған сөздер, сын есімдерді табады.  Т. Мәтінмен жұмыс. « Көркемдегіш құралдарды ажырата білесіз бе?» Қағаз қималарына жазылған сөздер беріледі І топ: Ауыспалы мағынада тұрған сөздерді табыңыздар! ІІ топ: Көнерген сөздерді табыңыздар! ІІІ топ: Сын есімдерді табыңыздар! IV топ: Риторикалық сұраулы сөйлемдерді табыңыздар! ҚБ: Мұғалім бағалауы:     Жеке жұмыс. Сараланған тапсырмалар 1. Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі кімге арналған? 2 . О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі ақынның айтпақ ойы не? 3.Өлең құрылысына талдау Жетістік критерийілері арқылы өзін-өзі бағалау арқылы жүзеге асады. Үйге тапсырма: Өлеңді жатқа айту. Рефлексия: « Өзін өзі бағалау

2 слайд

Сабақ соңы I.Ұйымдастыру 1.Оқушылармен жылы сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. 3.Сыныпта жағымды ахуал туғызу мақсатында « Ойымды аяқта!» әдісі арқылы жүзеге асырылды. « Қазақ болып тумағанда не етер ем...» 4. Кеспе қағаздары арқылы топқа бөлу. І топ- «Кереге» ІІ топ-«Сауыт» ІІІ топ-« Ер тоқым» IY топ- «Жібек» -Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? -Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы, Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін оқып , өлең құрылысына талдаймыз. Сабақ ортасы Сабақ басы Мағынаны тану. Тақтадан « Жасырынған мағыналарын сәйкестендір!» бежін ер, тегеріш, білтелі, сапы, жібек ( ер тоқым, киіз үйді сәндеу үшін қолданылатын бұйым, мылтық жібі, қарудың түрі, мата түрі) Т.Мәтінмен жұмыс. Өлең шумақтарын 4 топқа бөлемін. « Тауып көр!» әдісі арқылы тапсырма орындайды. 1. Шумақ мазмұнын ашыңыздар. Дәлел келтіріңіздер. 2. Ауыспалы мағынада тұрған сөздер, сын есімдерді табыңдар. ҚБ: Мұғалім бағалауы: Шумақ мазмұнын өз ойымен дәлел келтіреді. Ауыспалы мағынада тұрған сөздер, сын есімдерді табады.  Т. Мәтінмен жұмыс. « Көркемдегіш құралдарды ажырата білесіз бе?» Қағаз қималарына жазылған сөздер беріледі І топ: Ауыспалы мағынада тұрған сөздерді табыңыздар! ІІ топ: Көнерген сөздерді табыңыздар! ІІІ топ: Сын есімдерді табыңыздар! IV топ: Риторикалық сұраулы сөйлемдерді табыңыздар! ҚБ: Мұғалім бағалауы:     Жеке жұмыс. Сараланған тапсырмалар 1. Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі кімге арналған? 2 . О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі ақынның айтпақ ойы не? 3.Өлең құрылысына талдау Жетістік критерийілері арқылы өзін-өзі бағалау арқылы жүзеге асады. Үйге тапсырма: Өлеңді жатқа айту. Рефлексия: « Өзін өзі бағалау

Рефлексия Мен не үйрендім? Маған не қиын болды? Алдағы уақытта •Оқу стандартына сәйкес ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ жоспарларын, о

#3 слайд
Рефлексия Мен не үйрендім? Маған не қиын болды? Алдағы уақытта •Оқу стандартына сәйкес ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ жоспарларын, оқу мақсатын негізге алып, тұрақты жұмыс жасаймын •Оқушылармен үнемі тепе – теңдікті ұстауды, еркіндік беруді үйренемін; •Оқытудың ең жоғары стандарттарын қамтамасыз етуде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабақтарымды түрлендіремін; •Жаңартылған оқу бағдарламасының мазмұндық ерекшеліктерін есте сақтаймын; Ықшам сабақ- тың маңызы Шағын топтарда ықшам сабағымды өткіздім. Өткізу барысында тренер мен әріптестерімнің кері байланыстарын ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарымның сара.ланған мақсаттарына өзгертулер мен толықтырулар енгіздім. Шағын топтарда ықшам сабағымды өткіздім. Өткізу барысында тренер мен әріптестерімнің кері байланыстарын ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарымның сараланған мақсаттарына өзгертулер мен толықтырулар енгіздім. •Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудағы тілдік мақсаттарды құру; •Әдіс-тәсілді тапсырмаларға сай таңдау. •Сараланған тапсырмаларды беру. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндері бойынша оқу бағдарламаларының құрылымы; Спиральді оқыту; Тапсырмаларға дескриптор құру; Критериалды бағалау; Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер.

3 слайд

Рефлексия Мен не үйрендім? Маған не қиын болды? Алдағы уақытта •Оқу стандартына сәйкес ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ жоспарларын, оқу мақсатын негізге алып, тұрақты жұмыс жасаймын •Оқушылармен үнемі тепе – теңдікті ұстауды, еркіндік беруді үйренемін; •Оқытудың ең жоғары стандарттарын қамтамасыз етуде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабақтарымды түрлендіремін; •Жаңартылған оқу бағдарламасының мазмұндық ерекшеліктерін есте сақтаймын; Ықшам сабақ- тың маңызы Шағын топтарда ықшам сабағымды өткіздім. Өткізу барысында тренер мен әріптестерімнің кері байланыстарын ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарымның сара.ланған мақсаттарына өзгертулер мен толықтырулар енгіздім. Шағын топтарда ықшам сабағымды өткіздім. Өткізу барысында тренер мен әріптестерімнің кері байланыстарын ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарымның сараланған мақсаттарына өзгертулер мен толықтырулар енгіздім. •Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудағы тілдік мақсаттарды құру; •Әдіс-тәсілді тапсырмаларға сай таңдау. •Сараланған тапсырмаларды беру. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндері бойынша оқу бағдарламаларының құрылымы; Спиральді оқыту; Тапсырмаларға дескриптор құру; Критериалды бағалау; Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер.

Файл форматы:
pptx
09.10.2018
612
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі