1 слайд
Сәуірдің жиырма төрті
Сабақтың тақырыбы:
«Дабыл» әңгімесі
2 слайд
Сабақтың
мақсаты 8.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрына байланысты сюжеттік
желілерін, эпилог, прологтарды
анықтау;
Бағалау
критерийлері Әңгіменің сюжеттік желілерін
құрастырады, эпилог, прологтарды
анықтайды.
3 слайд
Ғарыш тан келіп, Жер атмосферасына іліккен созылыңқы
тамшы пішінді үлкен тас таң сәрідегі шырт ұйқыда жатқан
ауыл үстінен ысқыра ағып өтіп, тау аңғарын жанай ұшып,
жолындағыны күйдіріп-сыдырып барып, қара жерге жантая
қадалды…
Пролог ( гр. prologos - кірісі көркем шығарманың оқиға
мазмұнымен мәнін оқырманға таныстыратын кіріспе бөлімі.
Ол шығарма идеясын дұрыс түсіндіру.Балалар, осы үзіндіні оқығанда, көз
алдарыңа не келді?
4 слайд
Метеорит – планетааралық кеңістіктен Жерге келіп
түсетін метеорлық денелердің қалдықтары. Метеорит деген не?
5 слайд
1-тапсырма. «Зерттеу сұрақтары» әдісі
«Дабыл» шығармасының прологында не айтылады?
Ғарыштан жер бетіне қандай зат келіп түсті?
Жасаған деген кім?
Төлен деген кім?
Жасаған мен Төлен арасын қандай қарым-қатынас
байланыстырады?
Жасаған туыстарымен қайда жиналды?
Қазыкеннің көлігі туралы не айтасыңдар?
Әңгіме кейіпкерлері қалай спатталған?
Ауыл табиғаты қалай суреттелген?
Жасаған ғылыми жаңалығы туралы қандай әңгіме айтты?
6 слайд
Ежелгі жазба ескерткіштері туралы сендер не білесіңдер?
Жасаған жазба ескерткіштері туралы не айтты?
Жасағанның мақсаты қандай?
Қо нақтар барған үңгірді сипаттаңдар.
Қазыкен үңгір жанынан не тапты?
Тастағы жазудың аудармасы қандай?
Тастың қайдан келгені анықталды?
Ауыл тұрғындары неліктен Жасағанды құрмет тұтады?
Таңатар машинаны неге заманымыздың нағыз түйесі
дейді?
Жасаған тасты көргенде неліктен қуанып кетті?
Әңгіме неліктен «Дабыл» деп аталған?
7 слайд
Кері байланыс
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз