Материалдар / Дағдарыс жағдайында сүт өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дағдарыс жағдайында сүт өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Пандемия кезінде орын алған жағдайлардың сүт өнімін өндіріуші кәсіпорындарға тигізген әсерін ; Дағдарыс жағдайында сүт өнімдерінің тауарлылығын жоғалтпау, сондай-ақ, бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2021
756
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ДАҒДАРЫС ЖАҒДАЙЫНДА СҮТ ӨНІМДЕРІНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ» Студент : Жарылқасын Нұржан Оқу тобы: Эк-19-1 Ғылыми жете

1 слайд
«ДАҒДАРЫС ЖАҒДАЙЫНДА СҮТ ӨНІМДЕРІНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ» Студент : Жарылқасын Нұржан Оқу тобы: Эк-19-1 Ғылыми жетекшісі: Қоржынбаева З.Ж

1 слайд

«ДАҒДАРЫС ЖАҒДАЙЫНДА СҮТ ӨНІМДЕРІНІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ» Студент : Жарылқасын Нұржан Оқу тобы: Эк-19-1 Ғылыми жетекшісі: Қоржынбаева З.Ж

Жоба мақсаты:  Пандемия кезінде орын алған жағдайлардың сүт өнімін өндіріуші кәсіпорындарға тигізген әсерін ;  Дағдарыс жағда

2 слайд
Жоба мақсаты:  Пандемия кезінде орын алған жағдайлардың сүт өнімін өндіріуші кәсіпорындарға тигізген әсерін ;  Дағдарыс жағдайында сүт өнімдерінің тауарлылығын жоғалтпау, сондай-ақ,бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын анықтау. Менің ұраным : «Жылдам,қол жетімді және пайдалы»

2 слайд

Жоба мақсаты:  Пандемия кезінде орын алған жағдайлардың сүт өнімін өндіріуші кәсіпорындарға тигізген әсерін ;  Дағдарыс жағдайында сүт өнімдерінің тауарлылығын жоғалтпау, сондай-ақ,бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын анықтау. Менің ұраным : «Жылдам,қол жетімді және пайдалы»

Жоба мазмұны: 1. Сүт өнімдерін өндіру . 2. Мемлекет тарапынан қолдау. 3. Бәсекеге қабілеттілік (теориясы). 4. Сүт өнімдерінің б

3 слайд
Жоба мазмұны: 1. Сүт өнімдерін өндіру . 2. Мемлекет тарапынан қолдау. 3. Бәсекеге қабілеттілік (теориясы). 4. Сүт өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру бағыттары. 5. Шет елдерде сүт өндіру тәжірибесі.

3 слайд

Жоба мазмұны: 1. Сүт өнімдерін өндіру . 2. Мемлекет тарапынан қолдау. 3. Бәсекеге қабілеттілік (теориясы). 4. Сүт өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру бағыттары. 5. Шет елдерде сүт өндіру тәжірибесі.

 Сүт өнеркәсібі- агроөнеркәсіп кешенінің ең негізгі бір бөлігі болып табылады. Сүт өнеркәсібінің тиімді қалыптасуы халықты

4 слайд
 Сүт өнеркәсібі- агроөнеркәсіп кешенінің ең негізгі бір бөлігі болып табылады. Сүт өнеркәсібінің тиімді қалыптасуы халықтың өмір сүру деңгейінің жоғарылауына және тұтынушылардың сүт өнімімен қамтамасыз етілуіне мүмкіндік береді.  Сүт өнеркәсібі халық шараушылығының маңызды саласы, сондықтан сүт және сүт өнімдерін өндіру тиімділігі халықтың өмірсүру деңгейіне әсер етеді.

4 слайд

 Сүт өнеркәсібі- агроөнеркәсіп кешенінің ең негізгі бір бөлігі болып табылады. Сүт өнеркәсібінің тиімді қалыптасуы халықтың өмір сүру деңгейінің жоғарылауына және тұтынушылардың сүт өнімімен қамтамасыз етілуіне мүмкіндік береді.  Сүт өнеркәсібі халық шараушылығының маңызды саласы, сондықтан сүт және сүт өнімдерін өндіру тиімділігі халықтың өмірсүру деңгейіне әсер етеді.

 Ауыл шаруашылығы - Қазақстан экономикасының тез дамып келе жатқан салаларының бірі. «Сындарлы қоғамдық диалог - Қазақста

5 слайд
 Ауыл шаруашылығы - Қазақстан экономикасының тез дамып келе жатқан салаларының бірі. «Сындарлы қоғамдық диалог - Қазақстандағы тұрақтылық пен өркендеудің негізі» атты жолдауында Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К. Тоқаев 2019 жылғы 2 қыркүйекте мынаны атап өтті: « Ауыл шаруашылығы - бұл біздің басты байлығымыз, бірақ ол толық пайдаланудан алыс. Біздің елімізде ғана емес, сонымен қатар шетелде де сұранысқа ие органикалық және экологиялық таза өнімдерді шығару үшін айтарлықтай әлеуетіміз бар »  Еліміздің сүт өнеркәсібін жетілдірудің басым міндеттері сүт өнімдерінің сапасын және отандық кәсіпорындардың ішкі және сыртқы нарықтардағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады.

5 слайд

 Ауыл шаруашылығы - Қазақстан экономикасының тез дамып келе жатқан салаларының бірі. «Сындарлы қоғамдық диалог - Қазақстандағы тұрақтылық пен өркендеудің негізі» атты жолдауында Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К. Тоқаев 2019 жылғы 2 қыркүйекте мынаны атап өтті: « Ауыл шаруашылығы - бұл біздің басты байлығымыз, бірақ ол толық пайдаланудан алыс. Біздің елімізде ғана емес, сонымен қатар шетелде де сұранысқа ие органикалық және экологиялық таза өнімдерді шығару үшін айтарлықтай әлеуетіміз бар »  Еліміздің сүт өнеркәсібін жетілдірудің басым міндеттері сүт өнімдерінің сапасын және отандық кәсіпорындардың ішкі және сыртқы нарықтардағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады.

Сапалы шикізат пен жеткілікті көлемнің жетіспеуі сүт өндіретін кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігінің төмендеуі не

6 слайд
Сапалы шикізат пен жеткілікті көлемнің жетіспеуі сүт өндіретін кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігінің төмендеуі не әкеледі. Нәтижесінде отандық кәсіпорындар өз жұмысын жақсартудың және нарықтағы өз позицияларын шоғырландырудың жаңа жолдарын іздеуі керек. Өндірушілердің сыртқы нарыққа шығуға, өзінің ресурстық әлеуетін арттыруға және елдің сүт өнеркәсібін дамытуға деген ұмтылысы маңызды фактор болып табылады. Бұл жобаның мақсаты - сүт өнімдерінің сапасын арттыру, сондай-ақ оның ішкі және сыртқы нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу. Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттер шешілді:  1.кәсіпорынның және оның өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілерін зерттеу және ашу;  2.кәсіпорынның ағымдағы қаржылық қызметін бағалау;  3.сүт өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру жөніндегі шараларды әзірлеу және талдау.

6 слайд

Сапалы шикізат пен жеткілікті көлемнің жетіспеуі сүт өндіретін кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігінің төмендеуі не әкеледі. Нәтижесінде отандық кәсіпорындар өз жұмысын жақсартудың және нарықтағы өз позицияларын шоғырландырудың жаңа жолдарын іздеуі керек. Өндірушілердің сыртқы нарыққа шығуға, өзінің ресурстық әлеуетін арттыруға және елдің сүт өнеркәсібін дамытуға деген ұмтылысы маңызды фактор болып табылады. Бұл жобаның мақсаты - сүт өнімдерінің сапасын арттыру, сондай-ақ оның ішкі және сыртқы нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу. Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттер шешілді:  1.кәсіпорынның және оның өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілерін зерттеу және ашу;  2.кәсіпорынның ағымдағы қаржылық қызметін бағалау;  3.сүт өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру жөніндегі шараларды әзірлеу және талдау.

• Бәсекеге қабілеттілік дегеніміз – бұл фирмалардың өздеріне жасалып отырған жағдайларда олардың бәсекелестерінің тауа

7 слайд
• Бәсекеге   қабілеттілік   дегеніміз  – бұл фирмалардың өздеріне жасалып отырған жағдайларда олардың бәсекелестерінің тауарларымен салыстырғанда бағасы және бағадан тыс сипаттамалары бойынша тұтынушылар үшін тартымдырақ болатын тауарлар әзірлеу мен өткізудің нақты және әлеуетті мүмкіндігі. • Нарықта өндірушінің бәсекеге қабілетті және тұрақты бірлік болып қалуының ең сенімді әдісі, ең алдымен сапалы тауарларды шығару және оларды үнемі жетілдіріп, отыру болады. Осындай әрекеттер арқылы компания өзіндік шығындарын азайтуға тырысады. Адам Смит -атақты экономист және философ

7 слайд

• Бәсекеге   қабілеттілік   дегеніміз  – бұл фирмалардың өздеріне жасалып отырған жағдайларда олардың бәсекелестерінің тауарларымен салыстырғанда бағасы және бағадан тыс сипаттамалары бойынша тұтынушылар үшін тартымдырақ болатын тауарлар әзірлеу мен өткізудің нақты және әлеуетті мүмкіндігі. • Нарықта өндірушінің бәсекеге қабілетті және тұрақты бірлік болып қалуының ең сенімді әдісі, ең алдымен сапалы тауарларды шығару және оларды үнемі жетілдіріп, отыру болады. Осындай әрекеттер арқылы компания өзіндік шығындарын азайтуға тырысады. Адам Смит -атақты экономист және философ

Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі • Кез келген кәсіпорынның нарықтағы орнын сақтау және тұрақты етіп жасау үшін оның бәсекел

8 слайд
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі • Кез келген кәсіпорынның нарықтағы орнын сақтау және тұрақты етіп жасау үшін оның бәсекелестік қабілетін өсіру қажет. Ал кәсіпорынның бәсекелестік қабілеті екі көрсеткішпен байланысты болады: БАҒА ДЕҢГЕЙІ ӨНІМ САПАСЫ

8 слайд

Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі • Кез келген кәсіпорынның нарықтағы орнын сақтау және тұрақты етіп жасау үшін оның бәсекелестік қабілетін өсіру қажет. Ал кәсіпорынның бәсекелестік қабілеті екі көрсеткішпен байланысты болады: БАҒА ДЕҢГЕЙІ ӨНІМ САПАСЫ

Бәсекеге қабілеттілігінің факторлары Сапасына Техникалық қызмет көрсету деңгейіне Төлем жағдайына Салық мөлшеріне Жарнамала

9 слайд
  Бәсекеге қабілеттілігінің факторлары Сапасына  Техникалық қызмет көрсету деңгейіне  Төлем жағдайына Салық мөлшеріне Жарнамалануына  Жаңалығына Тауарды жеткізу мерзіміне

9 слайд

  Бәсекеге қабілеттілігінің факторлары Сапасына  Техникалық қызмет көрсету деңгейіне  Төлем жағдайына Салық мөлшеріне Жарнамалануына  Жаңалығына Тауарды жеткізу мерзіміне

Өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің сипаттамаларының негізгі кұрауыштары: Негізгі құрауышы өнімнің өзімен тіке- лей ба

10 слайд
Өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің сипаттамаларының негізгі кұрауыштары: Негізгі   құрауышы    өнімнің  өзімен  тіке- лей  байланысты және  оның  сапасына  көп   көңіл аударылады. Екінші құрауышы өнімді сату мен сервисімен байланысты. Тұтынушы көбіне өнімнің сапасы төмен, бірақ сенімді және қымбат емес сервиспен сатылатын тауарды таңдайды.  Үшінші құрауыш бұл тұтынушыға, субъективті фактор ретінде жағымды немесе жағымсыз әсерін тигізетіндер.

10 слайд

Өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің сипаттамаларының негізгі кұрауыштары: Негізгі   құрауышы    өнімнің  өзімен  тіке- лей  байланысты және  оның  сапасына  көп   көңіл аударылады. Екінші құрауышы өнімді сату мен сервисімен байланысты. Тұтынушы көбіне өнімнің сапасы төмен, бірақ сенімді және қымбат емес сервиспен сатылатын тауарды таңдайды.  Үшінші құрауыш бұл тұтынушыға, субъективті фактор ретінде жағымды немесе жағымсыз әсерін тигізетіндер.

Бірінші фактор - өнімнің сапасын арттыру шаралары немесе кәсіпорынның сапа жүйесін жетілдіру. Екінші фактор - өнімнің б

11 слайд
Бірінші фактор - өнімнің сапасын арттыру шаралары немесе кәсіпорынның сапа жүйесін жетілдіру. Екінші фактор - өнімнің бағасын қалыптастыру немесе баға саясатын реттеу. Үшінші фактор - өнімнің тартымдылығын арттыру немесе кәсіпорын маркетингті жүйесін жетілдіру. Төртінші фактор - өнімнің бәсекелік қабілетін қамтамасыз ету немесе өндірісті мемлекеттік қолдау. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдары:

11 слайд

Бірінші фактор - өнімнің сапасын арттыру шаралары немесе кәсіпорынның сапа жүйесін жетілдіру. Екінші фактор - өнімнің бағасын қалыптастыру немесе баға саясатын реттеу. Үшінші фактор - өнімнің тартымдылығын арттыру немесе кәсіпорын маркетингті жүйесін жетілдіру. Төртінші фактор - өнімнің бәсекелік қабілетін қамтамасыз ету немесе өндірісті мемлекеттік қолдау. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдары:

Шешу жолдары: • сүт шикізатының қайнар көзі ретінде сүтті мал шаруашылығын жүргізу • тұтынушы қызуғышылығын тудыратын параметрле

12 слайд
Шешу жолдары: • сүт шикізатының қайнар көзі ретінде сүтті мал шаруашылығын жүргізу • тұтынушы қызуғышылығын тудыратын параметрлер қолдану • өнім сапасын басқару жүйесін ұйымдастыру • сүт өндірісінің технологиясын және техникасын, сонымен қатар, сүт өнімдерін ұқсату жүйесін жетілдіру Тұтынушы қызуғышылығын тудыратын параметрлер қолдану: • шығындарды төмендету арқылы төмен бағалар стратегиясын қолдану • маркетингтік механизм • қаптамаға көңіл бөлу Бәсекеге қабілеттілік төмен- НЕГЕ?  Себебі сақтау және жеделдету жүйесі жоқ, сондықтан сүт сапасы мен тауарлылығы төмендейді  Себебі сүтті өнеркәсіптік өңдеу деңгейі төмен, сондықтан отандық өнім сұранысқа ие емес  Себебі қолдағы өндірістік қуат толық пайдаланбайды, сондықтан тауардың өзіндік құны қымбаттайды.

12 слайд

Шешу жолдары: • сүт шикізатының қайнар көзі ретінде сүтті мал шаруашылығын жүргізу • тұтынушы қызуғышылығын тудыратын параметрлер қолдану • өнім сапасын басқару жүйесін ұйымдастыру • сүт өндірісінің технологиясын және техникасын, сонымен қатар, сүт өнімдерін ұқсату жүйесін жетілдіру Тұтынушы қызуғышылығын тудыратын параметрлер қолдану: • шығындарды төмендету арқылы төмен бағалар стратегиясын қолдану • маркетингтік механизм • қаптамаға көңіл бөлу Бәсекеге қабілеттілік төмен- НЕГЕ?  Себебі сақтау және жеделдету жүйесі жоқ, сондықтан сүт сапасы мен тауарлылығы төмендейді  Себебі сүтті өнеркәсіптік өңдеу деңгейі төмен, сондықтан отандық өнім сұранысқа ие емес  Себебі қолдағы өндірістік қуат толық пайдаланбайды, сондықтан тауардың өзіндік құны қымбаттайды.

Шет елдерде сүт және сүт өнімдерін өндіруді ұйымдастыру тәжірибесі Сүт нарығын зерттей отырып, сүт өндірісінің әлемдік к

13 слайд
Шет елдерде сүт және сүт өнімдерін өндіруді ұйымдастыру тәжірибесі Сүт нарығын зерттей отырып, сүт өндірісінің әлемдік көшбасшыларына тоқталайық. Олар: ЕО-28, Үндістан, АҚШ, Қытай, Бразилия, Пәкістан, Ресей сияқты елдер. 1 -суретте жетекші елдердің 2019 жылы әлемдік сүт өндірісі туралы деректері көрсетілген.ЕС Индия США Китай Пакистан Бразилия Германия Австралия Россия 0 50 100 150 200 Сүт өндірісі бойынша көшбасшы елдер 2019 ж, млн.тонн 1-сурет - 2019 жылы сүт өндірісі бойынша алдыңғы қатарлы елдер, миллион тонна Жыл сайын әлемде 876 млн тонна сүт өндіріледі, оның 696 млн тоннасы (85%) сиыр сүті.

13 слайд

Шет елдерде сүт және сүт өнімдерін өндіруді ұйымдастыру тәжірибесі Сүт нарығын зерттей отырып, сүт өндірісінің әлемдік көшбасшыларына тоқталайық. Олар: ЕО-28, Үндістан, АҚШ, Қытай, Бразилия, Пәкістан, Ресей сияқты елдер. 1 -суретте жетекші елдердің 2019 жылы әлемдік сүт өндірісі туралы деректері көрсетілген.ЕС Индия США Китай Пакистан Бразилия Германия Австралия Россия 0 50 100 150 200 Сүт өндірісі бойынша көшбасшы елдер 2019 ж, млн.тонн 1-сурет - 2019 жылы сүт өндірісі бойынша алдыңғы қатарлы елдер, миллион тонна Жыл сайын әлемде 876 млн тонна сүт өндіріледі, оның 696 млн тоннасы (85%) сиыр сүті.

Қытай мен Ресей негізінен ішкі нарыққа тауар жеткізетін елдер. Қытай әлемде 3-орын алады, көрсеткіші жылына 9

14 слайд
Қытай мен Ресей негізінен ішкі нарыққа тауар жеткізетін елдер. Қытай әлемде 3-орын алады, көрсеткіші жылына 95 млн. Ресей жылына 35 миллион тоннаға ие және 8-ші орында. АҚШ өзінің қуаттылығын жыл сайын арттыра отырып, сиыр сүті өндірісінде екінші орын алады, олардың үлесі жылына 105 миллион тоннаны құрайды. Үндістан - сүт өндіру бойынша сөзсіз көшбасшы, олар жылына шамамен 180 млн. Деректер сиыр мен буйвол сүтін қосу арқылы алынғанын ескеру қажет. Егер сиыр сүті өндірісін ғана қарастыратын болсақ, онда Еуропалық Одақ көшбасшы болатыны сөзсіз. Еуропалық Одақ елдері жылына 150 миллион тоннадан астам сүт өндіреді.

14 слайд

Қытай мен Ресей негізінен ішкі нарыққа тауар жеткізетін елдер. Қытай әлемде 3-орын алады, көрсеткіші жылына 95 млн. Ресей жылына 35 миллион тоннаға ие және 8-ші орында. АҚШ өзінің қуаттылығын жыл сайын арттыра отырып, сиыр сүті өндірісінде екінші орын алады, олардың үлесі жылына 105 миллион тоннаны құрайды. Үндістан - сүт өндіру бойынша сөзсіз көшбасшы, олар жылына шамамен 180 млн. Деректер сиыр мен буйвол сүтін қосу арқылы алынғанын ескеру қажет. Егер сиыр сүті өндірісін ғана қарастыратын болсақ, онда Еуропалық Одақ көшбасшы болатыны сөзсіз. Еуропалық Одақ елдері жылына 150 миллион тоннадан астам сүт өндіреді.

Еліміздегі сүт өнімдері импортының көп бөлігін ірімшік, қойытылған сүт,құрғақ сүт, сары май алады. Сүт өнеркәсібіндегі экспорт

15 слайд
Еліміздегі сүт өнімдері импортының көп бөлігін ірімшік, қойытылған сүт,құрғақ сүт, сары май алады. Сүт өнеркәсібіндегі экспорт көлемінің төмендеуіне әсер ететін негізгі себептер: құрғақ сүтті тұтыну көлемінің өсуі және отандық өнімдердің бағалық бәсекеге қабілетсіздігі болып табылады. Оның басты себептері,  сүт кәсіпорындарының өндірістік сүт қуаты төмен болуы ;  шетелден (әсіресе, Ресей, Беларусия, Қырғызыстан сүт өнімдері) келетін, арзан бағалы қантты йогурттар мен басқа да сүт өнімдері жаппай сұранысқа ие;  алыс жақын шетелден арзан бағамен келетін сүт өнімдері (йогурт, қатты ірімшік, сүзбе және т.б) ішкі нарықта жоғары сұранысқа ие.

15 слайд

Еліміздегі сүт өнімдері импортының көп бөлігін ірімшік, қойытылған сүт,құрғақ сүт, сары май алады. Сүт өнеркәсібіндегі экспорт көлемінің төмендеуіне әсер ететін негізгі себептер: құрғақ сүтті тұтыну көлемінің өсуі және отандық өнімдердің бағалық бәсекеге қабілетсіздігі болып табылады. Оның басты себептері,  сүт кәсіпорындарының өндірістік сүт қуаты төмен болуы ;  шетелден (әсіресе, Ресей, Беларусия, Қырғызыстан сүт өнімдері) келетін, арзан бағалы қантты йогурттар мен басқа да сүт өнімдері жаппай сұранысқа ие;  алыс жақын шетелден арзан бағамен келетін сүт өнімдері (йогурт, қатты ірімшік, сүзбе және т.б) ішкі нарықта жоғары сұранысқа ие.

• Ресми мәліметтер бойынша, Қазақстанда сүтті қайта өңдейтін 200-ге жуық кәсіпорын бар. Елімізде сүт өнімде

16 слайд
• Ресми мәліметтер бойынша, Қазақстанда сүтті қайта өңдейтін 200-ге жуық кәсіпорын бар. Елімізде сүт өнімдерінің өндірісі жыл сайын артып келеді. 2019 жылы қаңтардан қыркүйекке дейін сүт өнімдерін өндіру көлемі жылына 214 миллиардтан - 225миллиард теңгеге дейін өсті.

16 слайд

• Ресми мәліметтер бойынша, Қазақстанда сүтті қайта өңдейтін 200-ге жуық кәсіпорын бар. Елімізде сүт өнімдерінің өндірісі жыл сайын артып келеді. 2019 жылы қаңтардан қыркүйекке дейін сүт өнімдерін өндіру көлемі жылына 214 миллиардтан - 225миллиард теңгеге дейін өсті.

«РЗА» ЖШС-нің экономикалық сипаттамасы және өндіріс процесін ұйымдастыру «РЗА-Сүт» ЖШС - Қызылорда облысы, Қазалы ауданын

17 слайд
«РЗА» ЖШС-нің экономикалық сипаттамасы және өндіріс процесін ұйымдастыру «РЗА-Сүт» ЖШС - Қызылорда облысы, Қазалы ауданының ірі өндірістік кәсіпорны. «РЗА» ірі өндіріс орындарының иесі өзінің қызметтері мен табиғи өнімдерін Қазақстанның барлық аймақтарына ұсынады. «РЗА» ЖШС келесі негізгі қызмет түрлерін жүзеге асырады: • сүтті қайта өңдеу/сату • сүт өнімдерін өндіру Компания елде жұмыс істейтін сегіз шаруа қожалықтары үшін басты серіктес болып табылады, соның арқасында өзара тұрақты өсу мен даму жүріп жатыр.

17 слайд

«РЗА» ЖШС-нің экономикалық сипаттамасы және өндіріс процесін ұйымдастыру «РЗА-Сүт» ЖШС - Қызылорда облысы, Қазалы ауданының ірі өндірістік кәсіпорны. «РЗА» ірі өндіріс орындарының иесі өзінің қызметтері мен табиғи өнімдерін Қазақстанның барлық аймақтарына ұсынады. «РЗА» ЖШС келесі негізгі қызмет түрлерін жүзеге асырады: • сүтті қайта өңдеу/сату • сүт өнімдерін өндіру Компания елде жұмыс істейтін сегіз шаруа қожалықтары үшін басты серіктес болып табылады, соның арқасында өзара тұрақты өсу мен даму жүріп жатыр.

Сүт тауарлы фермасының негізінде 2010 жылы «Рза» ЖШС құрылды. Содан бері Сыр халқына етене таныс болған брендтің бүгінде экспор

18 слайд
Сүт тауарлы фермасының негізінде 2010 жылы «Рза» ЖШС құрылды. Содан бері Сыр халқына етене таныс болған брендтің бүгінде экспорттық әлеуеті жоғары. Тәулігіне 30 тонна сүт өңдейтін зауыт еуропаның озық технологиялық құрал-жабдықтарымен жабдықталған.  Елбасының Жолдауында азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету, экспортты әртараптандыру, тауарлы-сүт фермаларын, мал бордақылау алаңдарын ұйымдастыру, ет өңдеу өндірісін дамытуға ерекше көңіл бөлінгені белгілі. РЗА-лықтар осы мүддеден табылуда.  Аталмыш акционерлік қоғам Қазалы аудандағы ең іргелі кәсіпорын болып есептеледі.Аталған мекемеде 2017 жылы 6150 тонна, 2018 жылы 6162 тонна сүт өндірілді. Сиырлардың өнімділігі жоғары, сүтінің майлылығы 3,6 пайыз. Бір сиырдан жылына сегіз мың литр сүт сауып алынады.  Сүт, айран, қаймақ, ірімшік, сары май, құрт секілді табиғи әрі құнарлы өнімдер шығарылады.  Нұр-сұлтан, Алматы, Көкшетау, Ақтөбе, Атырау, Ақтау сияқты ірі қалалардағы сауда орталықтарында сатылуда.

18 слайд

Сүт тауарлы фермасының негізінде 2010 жылы «Рза» ЖШС құрылды. Содан бері Сыр халқына етене таныс болған брендтің бүгінде экспорттық әлеуеті жоғары. Тәулігіне 30 тонна сүт өңдейтін зауыт еуропаның озық технологиялық құрал-жабдықтарымен жабдықталған.  Елбасының Жолдауында азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету, экспортты әртараптандыру, тауарлы-сүт фермаларын, мал бордақылау алаңдарын ұйымдастыру, ет өңдеу өндірісін дамытуға ерекше көңіл бөлінгені белгілі. РЗА-лықтар осы мүддеден табылуда.  Аталмыш акционерлік қоғам Қазалы аудандағы ең іргелі кәсіпорын болып есептеледі.Аталған мекемеде 2017 жылы 6150 тонна, 2018 жылы 6162 тонна сүт өндірілді. Сиырлардың өнімділігі жоғары, сүтінің майлылығы 3,6 пайыз. Бір сиырдан жылына сегіз мың литр сүт сауып алынады.  Сүт, айран, қаймақ, ірімшік, сары май, құрт секілді табиғи әрі құнарлы өнімдер шығарылады.  Нұр-сұлтан, Алматы, Көкшетау, Ақтөбе, Атырау, Ақтау сияқты ірі қалалардағы сауда орталықтарында сатылуда.

Әлеуметтік медиа сүт өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде Қазіргі әлемде ғылыми-техникалық про

19 слайд
Әлеуметтік медиа сүт өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде Қазіргі әлемде ғылыми-техникалық прогресс үнемі дамуда, жаңа тауарлар мен қызметтер өндірілуде, тұтынушы ассортименттің үлкен таңдауына ие Нарықта өнімді ілгерілетудің көптеген әдістері бар: теледидарлардағы, газеттердегі, журналдардағы, баннерлердегі, радиодағы жарнамалар, бірақ қазіргі уақытта ең танымал және тауар айналымының көбеюі - бұл компания мен оның өнімдерін Интернетте және әлеуметтік желілерде жарнамалау. • РЗА өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттырудың нұсқаларының бірі оны әлеуметтік желілер Instagram, YouTube, ВКонтакте, Одноклассники сияқты Интернет ресурстарында кеңінен насихаттау болады. • Сондай-ақ, бұл нұсқа тұтынушылардан үнемі ақпарат жинау және барлық шолулар мен ұсыныстарға жедел жауап беру арқылы өнімнің сапасына әсер етуі мүмкін.

19 слайд

Әлеуметтік медиа сүт өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде Қазіргі әлемде ғылыми-техникалық прогресс үнемі дамуда, жаңа тауарлар мен қызметтер өндірілуде, тұтынушы ассортименттің үлкен таңдауына ие Нарықта өнімді ілгерілетудің көптеген әдістері бар: теледидарлардағы, газеттердегі, журналдардағы, баннерлердегі, радиодағы жарнамалар, бірақ қазіргі уақытта ең танымал және тауар айналымының көбеюі - бұл компания мен оның өнімдерін Интернетте және әлеуметтік желілерде жарнамалау. • РЗА өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттырудың нұсқаларының бірі оны әлеуметтік желілер Instagram, YouTube, ВКонтакте, Одноклассники сияқты Интернет ресурстарында кеңінен насихаттау болады. • Сондай-ақ, бұл нұсқа тұтынушылардан үнемі ақпарат жинау және барлық шолулар мен ұсыныстарға жедел жауап беру арқылы өнімнің сапасына әсер етуі мүмкін.

 Ең жоғары көрсеткіш YouTube бейне хостингінде байқалады, оның белсенді пайдаланушылары 10 млн. Мұны бар

20 слайд
 Ең жоғары көрсеткіш YouTube бейне хостингінде байқалады, оның белсенді пайдаланушылары 10 млн. Мұны барлық жастағы адамдар қолданатындығына байланысты. Сондықтан жарнама әр тұтынушыға жасына байланысты, шамамен (3 - 70 жас) аралығында бағытталуы мүмкін.  « РЗА » ЖШС өз өнімдерін « Сүт », « Айран », « ІРІМШІК », « Құрт », « Қаймақ » маркасымен шығарады. Яғни, компания әртүрлі жастағы және қалауы бойынша тұтынушыларға бағытталған.

20 слайд

 Ең жоғары көрсеткіш YouTube бейне хостингінде байқалады, оның белсенді пайдаланушылары 10 млн. Мұны барлық жастағы адамдар қолданатындығына байланысты. Сондықтан жарнама әр тұтынушыға жасына байланысты, шамамен (3 - 70 жас) аралығында бағытталуы мүмкін.  « РЗА » ЖШС өз өнімдерін « Сүт », « Айран », « ІРІМШІК », « Құрт », « Қаймақ » маркасымен шығарады. Яғни, компания әртүрлі жастағы және қалауы бойынша тұтынушыларға бағытталған.

Вконтакте/ Instagram - коммуникативті байланыс алаңы ретінде Қазақстандағы ең танымал әлеуметтік желі лер , нәти

21 слайд
Вконтакте/ Instagram - коммуникативті байланыс алаңы ретінде Қазақстандағы ең танымал әлеуметтік желі лер , нәтижесінде РЗА компаниясын, барлық брендтерін жарнамалау тиімді.жас санаты – (11 -60жас) . Facebook және Twitter - бұл Қазақстандағы ең танымал әлеуметтік желілер, 30 жастан жоғары жас санатында пайдаланады. Бұл үлкен ойын-сауық контентін қамтымайтын осы платформалардың сипаттамалық ерекшеліктеріне байланысты болуы мүмкін, керісінше, іскерлік салалардағы байланыс пен коммуникацияға көбірек назар аударады.

21 слайд

Вконтакте/ Instagram - коммуникативті байланыс алаңы ретінде Қазақстандағы ең танымал әлеуметтік желі лер , нәтижесінде РЗА компаниясын, барлық брендтерін жарнамалау тиімді.жас санаты – (11 -60жас) . Facebook және Twitter - бұл Қазақстандағы ең танымал әлеуметтік желілер, 30 жастан жоғары жас санатында пайдаланады. Бұл үлкен ойын-сауық контентін қамтымайтын осы платформалардың сипаттамалық ерекшеліктеріне байланысты болуы мүмкін, керісінше, іскерлік салалардағы байланыс пен коммуникацияға көбірек назар аударады.

 Жаңалықтардың бірі « РЗА-Сүт » компаниясының тауарларын өзінің жеке веб-сайты арқылы сатуы бол ып табылады .  Дағдарыс ж

22 слайд
 Жаңалықтардың бірі « РЗА-Сүт » компаниясының тауарларын өзінің жеке веб-сайты арқылы сатуы бол ып табылады .  Дағдарыс жағдайында: өзінің жарнамасын қалыпты жағдайдан көбейту,әлеуметтік желілерді игеріп,толықтай қолға алып онлайн тапсырыс алып,онда көптеген жеңілдіктер,бонустар,акциялар ұйымдастырып,қызмет көрсетулерді іске асырды.« РЗА-Сүт » ЖШС - бұл Қазақстанның сүт нарығындағы ірі қондырғы. Жоғары сапалы өнімдерді шығару арқылы компания өзінің брендін белсенді түрде ілгерілетуге және тұтастай алғанда компанияның бәсекеге қабілеттілігі мен имиджін жақсартуға тырысады. Тұтынушы компанияның қызметімен, қалыптасу және даму тарихымен, тауарлардың ассортиментімен, байланыс үшін байланыстармен, жаңалықтармен танысу үшін - « РЗА-Сүт » веб- сайтында ұсынылған өз сайты бар .Қорытынды:

22 слайд

 Жаңалықтардың бірі « РЗА-Сүт » компаниясының тауарларын өзінің жеке веб-сайты арқылы сатуы бол ып табылады .  Дағдарыс жағдайында: өзінің жарнамасын қалыпты жағдайдан көбейту,әлеуметтік желілерді игеріп,толықтай қолға алып онлайн тапсырыс алып,онда көптеген жеңілдіктер,бонустар,акциялар ұйымдастырып,қызмет көрсетулерді іске асырды.« РЗА-Сүт » ЖШС - бұл Қазақстанның сүт нарығындағы ірі қондырғы. Жоғары сапалы өнімдерді шығару арқылы компания өзінің брендін белсенді түрде ілгерілетуге және тұтастай алғанда компанияның бәсекеге қабілеттілігі мен имиджін жақсартуға тырысады. Тұтынушы компанияның қызметімен, қалыптасу және даму тарихымен, тауарлардың ассортиментімен, байланыс үшін байланыстармен, жаңалықтармен танысу үшін - « РЗА-Сүт » веб- сайтында ұсынылған өз сайты бар .Қорытынды:

Назарларыңызға рақмет!

23 слайд
Назарларыңызға рақмет!

23 слайд

Назарларыңызға рақмет!