Дамыта оқыту технологиясы ПРЕЗЕНТАЦИЯ
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Дамыта оқыту
технологиясы
1 слайд
Дамыта оқыту технологиясы
2 слайд
Дамыта оқу…
.
Дамыта оқыту
– күрделі
құрылымды,
біртұтас
педагогикалық
жүйе. Оның
нәтижесінде әр
оқушының өзін-
өзі өзгертуші
субьект
дәрежесіне
көтерілуі
көзделіп, оқыту
барысында
соған лайық
жағдайлар
жасалады.
Дамыта оқыту
түсінігінде біз
баланың жан-
жақты дамуына
тура
бейімделген
ұйымдастыруд
ың түрін, әдісін
және мазмұнын
оқытуды
ұйымдастыруд
ың тиімділігі
деп түсінеміз.
Дамыта оқыту
технологиясы
ның мақсаты
— оқушылар
оқу әрекетінің
белсенділігінің
психологиялық
негізін
қарастыру,
мектептегі
дамыта
оқытудың әдісі
мен амалдарын
көрсету.
2 слайд
Дамыта оқу… . Дамыта оқыту – күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе. Оның нәтижесінде әр оқушының өзін- өзі өзгертуші субьект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, оқыту барысында соған лайық жағдайлар жасалады. Дамыта оқыту түсінігінде біз баланың жан- жақты дамуына тура бейімделген ұйымдастыруд ың түрін, әдісін және мазмұнын оқытуды ұйымдастыруд ың тиімділігі деп түсінеміз. Дамыта оқыту технологиясы ның мақсаты — оқушылар оқу әрекетінің белсенділігінің психологиялық негізін қарастыру, мектептегі дамыта оқытудың әдісі мен амалдарын көрсету.
3 слайд
Ерекшеліктері:
оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарын
дамыту үшін тақырыптарды жаңа бір қырынан
қайталауды ұсынып отыру;
білімнің базалық деңгейінің барлық оқушылар үшін
міндеттілігі;
оқушыға өз деңгейін таңдауға ерік беру;
оқушыларға берілетін білімнің саралануы;
оқыту мен тәрбиенің бірлігі.
3 слайд
Ерекшеліктері: оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарын дамыту үшін тақырыптарды жаңа бір қырынан қайталауды ұсынып отыру; білімнің базалық деңгейінің барлық оқушылар үшін міндеттілігі; оқушыға өз деңгейін таңдауға ерік беру; оқушыларға берілетін білімнің саралануы; оқыту мен тәрбиенің бірлігі.
4 слайд
Нәтижелері:
түрлі әдістерді пайдалану
сабақтың нақты мәнін терең
ашуға көмектеседі;
оқушыларды ізденіске баулып,
өз бетімен жұмыс істеуге
үйретеді;
жеке тұлғалық сипатын
дамытуға, шығармашылығын
шыңдауға, өзіне деген кәсіби
сенімін қалыптастырады
оқушылардың барлығын сабаққа
қатыстыруға мүмкіндік туады;
оқушылардың қабілеттері, сөз
саптау еркіндігі, ұйымшылдығы,
шығармашылық белсенділігі
артады;
оқушылардың көбін бағалауға
мүмкіндік бар;
4 слайд
Нәтижелері: түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі; оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді; жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген кәсіби сенімін қалыптастырады оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туады; оқушылардың қабілеттері, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы, шығармашылық белсенділігі артады; оқушылардың көбін бағалауға мүмкіндік бар;
5 слайд
Дамыта оқытуды ұйымдастыру, балаға ақыл-ой
әрекетін меңгеруге жағдай жасау деп
қарастыру керек.
Дамыта оқыту сабақтағы
ерекше ахуал, мұғалім
мен оқушы арасындағы
ерекше қарым-қатынас.
Мұғалім бұл жағдайда
дайын білімді түсіндіріп
қоюшы, бағалаушы емес,
танымдық іс-әрекетті
ұйымдастыратын
ұжымдық істердің
ұйытқысы.
Тек осындай оқыту ғана
баланың интеллектісінің
көзін ашып,
шығармашылығын
дамытады. Дамыта оқыту
технологиясы-жеке
тұлғаны өз бетімен
дамыту құралы.Ол
баланың білім алуға
әрекет етуін
ұйымдастыратын оқыту.
Онда мұғалім жай ғана
мұғалім
емес, танымдық іс
әрекетті
ұйымдастыратын
ұжымдық
істердің ұйтқысы, бала
интеллектісінің көзін
ашуға,
шығармашылығын
дамытуға, баланы
ойлауға үйрететін
ерекше күш болып
табылады.
5 слайд
Дамыта оқытуды ұйымдастыру, балаға ақыл-ой әрекетін меңгеруге жағдай жасау деп қарастыру керек. Дамыта оқыту сабақтағы ерекше ахуал, мұғалім мен оқушы арасындағы ерекше қарым-қатынас. Мұғалім бұл жағдайда дайын білімді түсіндіріп қоюшы, бағалаушы емес, танымдық іс-әрекетті ұйымдастыратын ұжымдық істердің ұйытқысы. Тек осындай оқыту ғана баланың интеллектісінің көзін ашып, шығармашылығын дамытады. Дамыта оқыту технологиясы-жеке тұлғаны өз бетімен дамыту құралы.Ол баланың білім алуға әрекет етуін ұйымдастыратын оқыту. Онда мұғалім жай ғана мұғалім емес, танымдық іс әрекетті ұйымдастыратын ұжымдық істердің ұйтқысы, бала интеллектісінің көзін ашуға, шығармашылығын дамытуға, баланы ойлауға үйрететін ерекше күш болып табылады.
6 слайд
Дамыта оқыту дербес жұмыс
істеуге, алған білімді пайдалана
білуге үйретеді.
Біріншіден – дамыта
оқытуда білім даяр күйінде
берілмейді, оған оқушы өз
оқу әрекеті арқылы қол
жеткізеді
Екіншіден – дамыта
оқытуда оқушы жоғары
қиындықтағы мәселелерді
шеше отырып өзінің
санасының саңылауларын
ашады
Үшіншіден – оқушының
жеке басын дамытатын
басты құрал – ол өзінің
әрекеті
6 слайд
Дамыта оқыту дербес жұмыс істеуге, алған білімді пайдалана білуге үйретеді. Біріншіден – дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді, оған оқушы өз оқу әрекеті арқылы қол жеткізеді Екіншіден – дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді шеше отырып өзінің санасының саңылауларын ашады Үшіншіден – оқушының жеке басын дамытатын басты құрал – ол өзінің әрекеті
7 слайд
Дамыта оқыту жүйесіндегі қойылатын сұрақтар проблемалы, ойлауды,
пайымдауды қажет ететіндей етіп беріледі. Оқушы да ондай сұраққа
өз ойын, өз пікірін білдіре жауап беруге дағдыланады.
Дәстүрлі оқытуды салыстырмалы түрде сипаттай кетсек, дәстүрлі
сабақтарда мұғалімнің міндеттері, атқарар істері үшін теңіз. Ол
тыңдайды, сұрақ қояды, жазады, түсіндіреді, көрсетеді, тексереді,
бағалайды. Оған кедергі келтірмей тып-тыныш тындау керек. Ендігі
жағдай басқаша.
Мұғалім – ақылды, бірақ барлығын өзі айтып бере салмайды. Ол өз
пәнін жетік біледі. Бірақ өз білімімен таңқалдыруға тырыспайды.
Мұғалім мәселе қояды, ойлаудың жолдарын ашады, әрекеттің
барысына бағдар береді, жетектейді. Осылайша оқушы қоғам, ғылым
шешіп қойған, бірақ ол үшін жаңа болып табылатын проблеманы
шешуге кіріседі. Оқу әрекетімен айналысады.
Дамыта оқыту
технологиясын сабаққа
пайдалану
7 слайд
Дамыта оқыту жүйесіндегі қойылатын сұрақтар проблемалы, ойлауды, пайымдауды қажет ететіндей етіп беріледі. Оқушы да ондай сұраққа өз ойын, өз пікірін білдіре жауап беруге дағдыланады. Дәстүрлі оқытуды салыстырмалы түрде сипаттай кетсек, дәстүрлі сабақтарда мұғалімнің міндеттері, атқарар істері үшін теңіз. Ол тыңдайды, сұрақ қояды, жазады, түсіндіреді, көрсетеді, тексереді, бағалайды. Оған кедергі келтірмей тып-тыныш тындау керек. Ендігі жағдай басқаша. Мұғалім – ақылды, бірақ барлығын өзі айтып бере салмайды. Ол өз пәнін жетік біледі. Бірақ өз білімімен таңқалдыруға тырыспайды. Мұғалім мәселе қояды, ойлаудың жолдарын ашады, әрекеттің барысына бағдар береді, жетектейді. Осылайша оқушы қоғам, ғылым шешіп қойған, бірақ ол үшін жаңа болып табылатын проблеманы шешуге кіріседі. Оқу әрекетімен айналысады. Дамыта оқыту технологиясын сабаққа пайдалану
8 слайд
Қорыта келгенде ,
дамыта оқыту
технологиясы оқушы
құзыреттілігін
дамытуда аса
маңызы бар
технология.Сауаттыл
ығын арттырумен
бірге ой өрісін
дамыту көзделіп
отыр.
ОҚУ – адамның
психикалық
дамуының формасы,
элементі. Кез келген
оқыту белгілі бір
мөлшерде адамды
дамытады. «ДАМУ»
ұғымы сөздікте «...
мөлшерлік
өзгерістердің белгілі
бір өлшем шегінен
шығып, сапалық
өзгерістерге
айналуы,»-деп
түсіндіріледі.
Оқыту мен дамыту
арасында тығыз
байланыс бар екенін
психология ғылыми
жеткілікті дәрежеде
дәләлдеп берді деп
айтуға болады. Бұл
мәселені түбегейлі
зерттеп, бала
дамуындағы
оқытудың рөлін,
алар орнын
анықтаған көрнекті
психолог Л.С.
Выготский.
8 слайд
Қорыта келгенде , дамыта оқыту технологиясы оқушы құзыреттілігін дамытуда аса маңызы бар технология.Сауаттыл ығын арттырумен бірге ой өрісін дамыту көзделіп отыр. ОҚУ – адамның психикалық дамуының формасы, элементі. Кез келген оқыту белгілі бір мөлшерде адамды дамытады. «ДАМУ» ұғымы сөздікте «... мөлшерлік өзгерістердің белгілі бір өлшем шегінен шығып, сапалық өзгерістерге айналуы,»-деп түсіндіріледі. Оқыту мен дамыту арасында тығыз байланыс бар екенін психология ғылыми жеткілікті дәрежеде дәләлдеп берді деп айтуға болады. Бұл мәселені түбегейлі зерттеп, бала дамуындағы оқытудың рөлін, алар орнын анықтаған көрнекті психолог Л.С. Выготский.
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!