Материалдар / Даналық мектебі -тектілік стратегиясы. Таныстырылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Даналық мектебі -тектілік стратегиясы. Таныстырылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Даналық мектебі шығармашылық пен ізденіске жетелейтін клуб. Бұл клубтың өзіндік есебі, бағыттары бар. Тамыз кеңесіне баяндама, таныстырылым жасаймын десеңіз, Сізге қажет болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2024
863
2 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Даналық мектебі » – тектілік стратегиясы »Түркістан облысы Төлеби аудандық білім бөлімі « «Шомшақты жалпы бі

1 слайд
« Даналық мектебі » – тектілік стратегиясы »Түркістан облысы Төлеби аудандық білім бөлімі « «Шомшақты жалпы білім беретін мектеп» КММ

1 слайд

« Даналық мектебі » – тектілік стратегиясы »Түркістан облысы Төлеби аудандық білім бөлімі « «Шомшақты жалпы білім беретін мектеп» КММ

АР-ҰЯТ ТАЛА П ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азама

2 слайд
АР-ҰЯТ ТАЛА П ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу. «Тәрбие құндылықтары»

2 слайд

АР-ҰЯТ ТАЛА П ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу. «Тәрбие құндылықтары»

МектепА та- ан ал ард ы ң п ед агоги ка л ы қ қол д ау ортал ы ғы Д а н а л ы қ м е к т е б і Оқушылардың әл-ауқатын

3 слайд
МектепА та- ан ал ард ы ң п ед агоги ка л ы қ қол д ау ортал ы ғы Д а н а л ы қ м е к т е б і Оқушылардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата- аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыретін дамыту, отбасы мен мектеп арасындағы іс-қимыл мен қарым-қатынасты нығайту Білім беру ұйымының нақты қажеттіліктерін және ата-аналар қоғамы өкілдерінің өскелең ұрпақты тәрбиелеуде халықтың ұлттық құндылықтары мен педагогикалық дәстүрлерін қолдану

3 слайд

МектепА та- ан ал ард ы ң п ед агоги ка л ы қ қол д ау ортал ы ғы Д а н а л ы қ м е к т е б і Оқушылардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата- аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыретін дамыту, отбасы мен мектеп арасындағы іс-қимыл мен қарым-қатынасты нығайту Білім беру ұйымының нақты қажеттіліктерін және ата-аналар қоғамы өкілдерінің өскелең ұрпақты тәрбиелеуде халықтың ұлттық құндылықтары мен педагогикалық дәстүрлерін қолдану

«Даналық мектебі» Менталитет Рухани әлем Ата тарихҰлттық мәдениетТуыстық қатынас Қазақ халқы «Бір қозы туса, бір жу

4 слайд
«Даналық мектебі» Менталитет Рухани әлем Ата тарихҰлттық мәдениетТуыстық қатынас Қазақ халқы «Бір қозы туса, бір жусан артық шығады» деген ұстаныммен, отбасына келген әр перзентті өз несібесімен келеді деп, бала санын айтпай, «Алланың бұйыртқаны» деп қабыл алып, көп көрмеген. Бесінші, оныншы перзенті болсын, көркем есімдер беріп, жақын туыстарын шақырып, «Сүйінші» сұратып, түрлі әдеп - ғұрып рәсімдерін өткізеді. «Шілдехана», «Ат қою», «Тымаққа салу», «Айдар не тұлым қою», «Тұсау кесу» - бәрі де жақсылықтың нышаны. Бәрінде туған-туыс, көрші, ағайын куә болады. Бұл амалдар баланың бойында отбасы құндылықтарымен үйлескен ұлттық тәрбие негіздерін, бауырмалдық пен Отанға деген махаббатты қалыптастырудағы бабалардың тұлға қалыптастыру стратегиясы болып табылады.

4 слайд

«Даналық мектебі» Менталитет Рухани әлем Ата тарихҰлттық мәдениетТуыстық қатынас Қазақ халқы «Бір қозы туса, бір жусан артық шығады» деген ұстаныммен, отбасына келген әр перзентті өз несібесімен келеді деп, бала санын айтпай, «Алланың бұйыртқаны» деп қабыл алып, көп көрмеген. Бесінші, оныншы перзенті болсын, көркем есімдер беріп, жақын туыстарын шақырып, «Сүйінші» сұратып, түрлі әдеп - ғұрып рәсімдерін өткізеді. «Шілдехана», «Ат қою», «Тымаққа салу», «Айдар не тұлым қою», «Тұсау кесу» - бәрі де жақсылықтың нышаны. Бәрінде туған-туыс, көрші, ағайын куә болады. Бұл амалдар баланың бойында отбасы құндылықтарымен үйлескен ұлттық тәрбие негіздерін, бауырмалдық пен Отанға деген махаббатты қалыптастырудағы бабалардың тұлға қалыптастыру стратегиясы болып табылады.

«Ұрпағыңды сақтаймын десең, бесігіңді түзе» Халық даналығы «Аталар өсиеті» «Әжелер даналығы» «Ағалар мектебі » «Жеңге мектебі »

5 слайд
«Ұрпағыңды сақтаймын десең, бесігіңді түзе» Халық даналығы «Аталар өсиеті» «Әжелер даналығы» «Ағалар мектебі » «Жеңге мектебі » • Мектеп алды даярлық«Алтын қоржын» • Жеткіншек тобы«Ақылды қоржын» • Жасөспірім тобы«Зияткерлік қоржыны» • Бозбала мен бойжеткен тобы«Тектілік қоржыны»

5 слайд

«Ұрпағыңды сақтаймын десең, бесігіңді түзе» Халық даналығы «Аталар өсиеті» «Әжелер даналығы» «Ағалар мектебі » «Жеңге мектебі » • Мектеп алды даярлық«Алтын қоржын» • Жеткіншек тобы«Ақылды қоржын» • Жасөспірім тобы«Зияткерлік қоржыны» • Бозбала мен бойжеткен тобы«Тектілік қоржыны»

«Сәби тәрбиесі» Шілдехана Ат қою Бесік той Қырқынан шығару Тұсау кесуҰЛ ҚЫЗ Бәсіре Көгентүп Сүндеттеу Түйме тағу Шаш қою Құла

6 слайд
«Сәби тәрбиесі» Шілдехана Ат қою Бесік той Қырқынан шығару Тұсау кесуҰЛ ҚЫЗ Бәсіре Көгентүп Сүндеттеу Түйме тағу Шаш қою Құлақ тесу «Жеткіншек» «Жасөспірім» «Бозбала мен бойжеткен» Бұл не? Ұл мен қыздың айырмашылығын, дұрыс тамақтану, отыру, шаш қою, киім кию, ер балаға әкесімен бірге қамшы өру, «Асық ату», «Жеті атасын» жаттау, «Бәсіре атау», «Көгендік беру», «Атқа міну» әдіп ғұрыптарын жасап, қыз балаға «Моншақ тізу», «Шаш өру», «Түйме тарту», «Құлақ тесу» ғұрыптарын жас аналармен өткізіп, оларды бастауышқа дайындау өте маңызды. Бұл не үшін қажет? Осы ғұрыптар арқылы бала бойында еңбек тәрбиесі , моторика мен сөйлеу дағдылары, ойын арқылы ойлау қалыптаса бастайды, ең жақын туыстарын танып, өзінің қауіпсіз ортасын ажыратады. Бұл өте маңызды. Қалай іске асырамыз? Даналық мектебі арқылы «Ата өсиеті» мен «Әже даналығы» жұмысын тиімді пайдалану қажет. Нәтижесі? Жас ата-аналардың /статистика/ баласына тәрбие берудегі қателіктердің /психологиялық, физикалық/ алдын алуға көмек береді деп күтілуде. І. «Алтын қоржын» МАД

6 слайд

«Сәби тәрбиесі» Шілдехана Ат қою Бесік той Қырқынан шығару Тұсау кесуҰЛ ҚЫЗ Бәсіре Көгентүп Сүндеттеу Түйме тағу Шаш қою Құлақ тесу «Жеткіншек» «Жасөспірім» «Бозбала мен бойжеткен» Бұл не? Ұл мен қыздың айырмашылығын, дұрыс тамақтану, отыру, шаш қою, киім кию, ер балаға әкесімен бірге қамшы өру, «Асық ату», «Жеті атасын» жаттау, «Бәсіре атау», «Көгендік беру», «Атқа міну» әдіп ғұрыптарын жасап, қыз балаға «Моншақ тізу», «Шаш өру», «Түйме тарту», «Құлақ тесу» ғұрыптарын жас аналармен өткізіп, оларды бастауышқа дайындау өте маңызды. Бұл не үшін қажет? Осы ғұрыптар арқылы бала бойында еңбек тәрбиесі , моторика мен сөйлеу дағдылары, ойын арқылы ойлау қалыптаса бастайды, ең жақын туыстарын танып, өзінің қауіпсіз ортасын ажыратады. Бұл өте маңызды. Қалай іске асырамыз? Даналық мектебі арқылы «Ата өсиеті» мен «Әже даналығы» жұмысын тиімді пайдалану қажет. Нәтижесі? Жас ата-аналардың /статистика/ баласына тәрбие берудегі қателіктердің /психологиялық, физикалық/ алдын алуға көмек береді деп күтілуде. І. «Алтын қоржын» МАД

Ұ Л Т Т Ы Қ Д Ү Н И Е ТА Н Ы МЖЫЛ ҚАЙЫРУ ЖҰЛДЫЗ-ЖОРАМАЛ ТӨРТ ТҮЛІКТІҢ ҚАСИЕТІ ҚАСИЕТТІ САНДАР ЕМШІЛІК ЫРЫМДАР ТАБУ, ТЫЙЫМ СӨ

7 слайд
Ұ Л Т Т Ы Қ Д Ү Н И Е ТА Н Ы МЖЫЛ ҚАЙЫРУ ЖҰЛДЫЗ-ЖОРАМАЛ ТӨРТ ТҮЛІКТІҢ ҚАСИЕТІ ҚАСИЕТТІ САНДАР ЕМШІЛІК ЫРЫМДАР ТАБУ, ТЫЙЫМ СӨЗДЕР “ Ақылды қоржын” деген не? Еңбек тек жұмсау емес, ол білім алу, тапсырманы дер кезінде орындау, өз ісіне жауапкершілікпен қарау. Бұл тұста біз балаға бағыт бере отырып, өздігінен дамуға, өзін- өзі реттеуге, күн режимін құруға, достасуға, түсінуге, болжауға, еліктеуге , «ұқсауға» мүмкіндік беруіміз керек. «Әкелер» мен «Аналар» мектебінде баласымен бірігіп тренингтерге қатысу, жағдаяттар талдау мен кейстерді талқылау арқылы бүгінгі зорлық-зомбылық, буллингтің, ызақорлық пен тұйықталудың алдын алу болса, бірігіп оқыған ертегі-аңыздар, зерттеулер, жалпы дүниетанымға қатысты тақырыпты ізденістер баланың тұлғалық қасиеттерін ашады. Сонымен қатар, ата-анасына қолғабыс болуды үйретеді. Қауіпсіз ортаны таңдауға мүмкіндік береді. ІІ. ”Жеткіншек ” топтары (1-4 сыныптар)

7 слайд

Ұ Л Т Т Ы Қ Д Ү Н И Е ТА Н Ы МЖЫЛ ҚАЙЫРУ ЖҰЛДЫЗ-ЖОРАМАЛ ТӨРТ ТҮЛІКТІҢ ҚАСИЕТІ ҚАСИЕТТІ САНДАР ЕМШІЛІК ЫРЫМДАР ТАБУ, ТЫЙЫМ СӨЗДЕР “ Ақылды қоржын” деген не? Еңбек тек жұмсау емес, ол білім алу, тапсырманы дер кезінде орындау, өз ісіне жауапкершілікпен қарау. Бұл тұста біз балаға бағыт бере отырып, өздігінен дамуға, өзін- өзі реттеуге, күн режимін құруға, достасуға, түсінуге, болжауға, еліктеуге , «ұқсауға» мүмкіндік беруіміз керек. «Әкелер» мен «Аналар» мектебінде баласымен бірігіп тренингтерге қатысу, жағдаяттар талдау мен кейстерді талқылау арқылы бүгінгі зорлық-зомбылық, буллингтің, ызақорлық пен тұйықталудың алдын алу болса, бірігіп оқыған ертегі-аңыздар, зерттеулер, жалпы дүниетанымға қатысты тақырыпты ізденістер баланың тұлғалық қасиеттерін ашады. Сонымен қатар, ата-анасына қолғабыс болуды үйретеді. Қауіпсіз ортаны таңдауға мүмкіндік береді. ІІ. ”Жеткіншек ” топтары (1-4 сыныптар)

Рухани құндылықтар Ана тілі Қазақ тілі Ұлттық әтикетҰлттық мәдениет Фольклор Салт -дәстүр Тыйым сөздер, ырым- нанымдар Ұлттық

8 слайд
Рухани құндылықтар Ана тілі Қазақ тілі Ұлттық әтикетҰлттық мәдениет Фольклор Салт -дәстүр Тыйым сөздер, ырым- нанымдар Ұлттық мейрамдар Ұлттық әдет- ғұрып Діни ұғымдар Туыстық қатынасЖеті ата Үш жұрт Ата тарих ШежіреҰлттық тарих ІІІ. “ Жасөспірім ” тобы (5-8 сынып) «Зияткерлік» қоржыны. Еңбек тәрбиесін жалғастыра отырып, саулауатты өмір салтын ұстануға, өзін- өзі тануға, дамытуға, зерттеушілікке бейімдеуге бағытталған іс-әрекеттер кейсін меңгеру. Ғылыми түрде ізденетін тапсырмалар жиегі мен оқуға міндетті әдебиеттер тізімін меңгеру. Халқымыздың әдеп- ғұрпынан алынған ырым-тиымдар, қарым-қатынас мәдениеті, Абайдың қарасөздері, Шәкәрімнің өсиеттері жинақталып, батырларымыз бен ел билеушілеріміздің үлгі болар өмірі мен аңыздары қамтылуы тиіс.Туған жердің сакралды картасымен таныстырып қана қоймай , саяхаттар ұйымдастыру - оқушы бойында шығармашылық пен зерттеушілік қабілеттерін арттыра түсері анық. «Даналық мектебіндегі» «Аға қамқорлығы» өтпелі кезеңде жүрген жасөспірімдермен сыныптан тыс жұмыстарды атқаруға өте тиімді. Әсіресе, жоғары сыныптағы «Мектеп парламенті» фракцияларымен біріккен «Аға қамқорлығы», «Жеңге кеңесі» нәтижелі болмақ. Себебі, әлеуметтік желіде сағаттап отырмай, сол желіге дерек салу үшін уақытын ізденіске бөледі. 1. «Оқуға құштар мектеп» 2. «Еңбегі ерен жас өрен» 3. «Экологиялық туризм» 4. «Туған жердің сакралды картасы» 5. «Бейбіт күннің қаһармандары» 6. «Сұлулық мекені» жеңгелер мен қыздар чаты 7. «Ағалық кеңес» чаты

8 слайд

Рухани құндылықтар Ана тілі Қазақ тілі Ұлттық әтикетҰлттық мәдениет Фольклор Салт -дәстүр Тыйым сөздер, ырым- нанымдар Ұлттық мейрамдар Ұлттық әдет- ғұрып Діни ұғымдар Туыстық қатынасЖеті ата Үш жұрт Ата тарих ШежіреҰлттық тарих ІІІ. “ Жасөспірім ” тобы (5-8 сынып) «Зияткерлік» қоржыны. Еңбек тәрбиесін жалғастыра отырып, саулауатты өмір салтын ұстануға, өзін- өзі тануға, дамытуға, зерттеушілікке бейімдеуге бағытталған іс-әрекеттер кейсін меңгеру. Ғылыми түрде ізденетін тапсырмалар жиегі мен оқуға міндетті әдебиеттер тізімін меңгеру. Халқымыздың әдеп- ғұрпынан алынған ырым-тиымдар, қарым-қатынас мәдениеті, Абайдың қарасөздері, Шәкәрімнің өсиеттері жинақталып, батырларымыз бен ел билеушілеріміздің үлгі болар өмірі мен аңыздары қамтылуы тиіс.Туған жердің сакралды картасымен таныстырып қана қоймай , саяхаттар ұйымдастыру - оқушы бойында шығармашылық пен зерттеушілік қабілеттерін арттыра түсері анық. «Даналық мектебіндегі» «Аға қамқорлығы» өтпелі кезеңде жүрген жасөспірімдермен сыныптан тыс жұмыстарды атқаруға өте тиімді. Әсіресе, жоғары сыныптағы «Мектеп парламенті» фракцияларымен біріккен «Аға қамқорлығы», «Жеңге кеңесі» нәтижелі болмақ. Себебі, әлеуметтік желіде сағаттап отырмай, сол желіге дерек салу үшін уақытын ізденіске бөледі. 1. «Оқуға құштар мектеп» 2. «Еңбегі ерен жас өрен» 3. «Экологиялық туризм» 4. «Туған жердің сакралды картасы» 5. «Бейбіт күннің қаһармандары» 6. «Сұлулық мекені» жеңгелер мен қыздар чаты 7. «Ағалық кеңес» чаты

IV. “ Бозбала мен бойжеткен тобы” (9-11 сыныптар) «Тектілік қоржыны». Оқушы отандық және әлем әдебиетінің ү

9 слайд
IV. “ Бозбала мен бойжеткен тобы” (9-11 сыныптар) «Тектілік қоржыны». Оқушы отандық және әлем әдебиетінің үлгілерін оқу арқылы эссе жазып, жариялануға міндетті мақалаларды БАҚ-на дайындайды. Бұл оларды сөз саптау, шешен сөйлеу, ғылыми дәлелдеу мен редакциялау, аргумент пен фактіні ажырата білуге дағдыландырады. Жұмыстары жарияланып қана қоймай, «Жеткіншектің жеті жарғысы», «Көшбасшы», «Психологиялық әл-ауқат және стресске төзімділік» сияқты жобалардан көрініс тауып, әлеуметтік желілерде таратылып, «Ақиқат алаңы» чатында блогерлік пен «Дебат» клубтарының жұмысы жандана түсері анық. «Бозбала» мен «Бойжеткен» айырмашылығын ұғынып өскен ұл мен қызға арналған ережелер жиынтығын көрнекі құрал ретінде іліп қоюды, керек десе, күнделіктің соңғы беттеріне ендіруді ұсынар едім. Бұл тектілік ережелері . Ал текті ұрпақтың тәрбие беру үдерісінде буллинг, кибербуллингтің алдын алу ғана емес , жыныстық тәрбие мен ертежүктіліктің алдын алу жұмыстары да өздігінен шешімін табар еді деген болжам бар. Әрине, осы тұста « Ағалар мектебі», «Аталар өсиеті», «Әже даналығы», «Жеңге мектебі» маңызды роль атқарады.

9 слайд

IV. “ Бозбала мен бойжеткен тобы” (9-11 сыныптар) «Тектілік қоржыны». Оқушы отандық және әлем әдебиетінің үлгілерін оқу арқылы эссе жазып, жариялануға міндетті мақалаларды БАҚ-на дайындайды. Бұл оларды сөз саптау, шешен сөйлеу, ғылыми дәлелдеу мен редакциялау, аргумент пен фактіні ажырата білуге дағдыландырады. Жұмыстары жарияланып қана қоймай, «Жеткіншектің жеті жарғысы», «Көшбасшы», «Психологиялық әл-ауқат және стресске төзімділік» сияқты жобалардан көрініс тауып, әлеуметтік желілерде таратылып, «Ақиқат алаңы» чатында блогерлік пен «Дебат» клубтарының жұмысы жандана түсері анық. «Бозбала» мен «Бойжеткен» айырмашылығын ұғынып өскен ұл мен қызға арналған ережелер жиынтығын көрнекі құрал ретінде іліп қоюды, керек десе, күнделіктің соңғы беттеріне ендіруді ұсынар едім. Бұл тектілік ережелері . Ал текті ұрпақтың тәрбие беру үдерісінде буллинг, кибербуллингтің алдын алу ғана емес , жыныстық тәрбие мен ертежүктіліктің алдын алу жұмыстары да өздігінен шешімін табар еді деген болжам бар. Әрине, осы тұста « Ағалар мектебі», «Аталар өсиеті», «Әже даналығы», «Жеңге мектебі» маңызды роль атқарады.

«Д ан ал ы қ м ек тебін ен » тәрби е ал ған тек ті ж ігітКескін-келбеті: еңсегей бойлы, терең ойлы, өткір көзді, қара қаст

10 слайд
«Д ан ал ы қ м ек тебін ен » тәрби е ал ған тек ті ж ігітКескін-келбеті: еңсегей бойлы, терең ойлы, өткір көзді, қара қасты, кең маңдайлы, торсық шекелі, қыр мұрынды, қиық мұртты, кең иықты, апай төсті, өткір тісті, жуан білекті, қапсағай денелі, от ауызды, шешен тілді, жау жүректі, қайратты. Қадір-қасиеті: қырандай алғыр, сұңқардай өр, арыстандай айбатты, жолбарыстай қайратты, қасқырдай өжет, қабыландай сұсты, нардай төзімді, құландай сүйекті, жылқы мінезді, сауысқандай сақ Қабілет -икемі мен іскерлігі : көсем- ел басқарады, шешен-дау шешеді, батыр- еліне қамқор, сері- аттың тұлпарын, иттің құмайын, қыранның қырағысын алған, ән дегенде жан салмайтын, өнерлі жігіт, жомарт- пейілі кең, жайдары жігіт, палуан- алып күш иесі, үй жігіті- шаруакеш адам Жеті асыл қасиеті : зейін-зерде- сырды ұға алатын, өнері- өмірдегі сыбағасы, ерлік- қажет кезде Отанын қорғай алатын, қайрат- қиындықта сыналатын, шындықты жеткізе білетіндігі, білімі- бақ қонса жетелей алатын, тақ берсе отыра алатындығының айғағы, еңбекқорлығы- табыс пен мұратқа жетелейтін күш, парасаттылығы- сыйластығы мен құрметке бөленуі

10 слайд

«Д ан ал ы қ м ек тебін ен » тәрби е ал ған тек ті ж ігітКескін-келбеті: еңсегей бойлы, терең ойлы, өткір көзді, қара қасты, кең маңдайлы, торсық шекелі, қыр мұрынды, қиық мұртты, кең иықты, апай төсті, өткір тісті, жуан білекті, қапсағай денелі, от ауызды, шешен тілді, жау жүректі, қайратты. Қадір-қасиеті: қырандай алғыр, сұңқардай өр, арыстандай айбатты, жолбарыстай қайратты, қасқырдай өжет, қабыландай сұсты, нардай төзімді, құландай сүйекті, жылқы мінезді, сауысқандай сақ Қабілет -икемі мен іскерлігі : көсем- ел басқарады, шешен-дау шешеді, батыр- еліне қамқор, сері- аттың тұлпарын, иттің құмайын, қыранның қырағысын алған, ән дегенде жан салмайтын, өнерлі жігіт, жомарт- пейілі кең, жайдары жігіт, палуан- алып күш иесі, үй жігіті- шаруакеш адам Жеті асыл қасиеті : зейін-зерде- сырды ұға алатын, өнері- өмірдегі сыбағасы, ерлік- қажет кезде Отанын қорғай алатын, қайрат- қиындықта сыналатын, шындықты жеткізе білетіндігі, білімі- бақ қонса жетелей алатын, тақ берсе отыра алатындығының айғағы, еңбекқорлығы- табыс пен мұратқа жетелейтін күш, парасаттылығы- сыйластығы мен құрметке бөленуі

« Д а н а л ы қ м ек теб ін ен » тәр б и е а л ға н тек ті қ ы з Тектілік: текті жердің қызы әдепті, инабатты, қиыншылыққ

11 слайд
« Д а н а л ы қ м ек теб ін ен » тәр б и е а л ға н тек ті қ ы з Тектілік: текті жердің қызы әдепті, инабатты, қиыншылыққа төзімді, өскен ортасы мен ата-анасының артынан жаман сөз ергізбейтін. "Көріп алған көріктіден, көрмей алған текті артық." Ақыл-парасат: бойжеткеннің дүние-мүлікке көзқарасы, зейін зердесі, туған-туысқандарымен қарым-қатынасы, бауырмалдығы, қайырымдылығы, ұқыптылығы, мінез-құлқы. Сыр-сымбаты: сұңғақ бойлы, сыңғыр дауысты, оймақ ауыз, күлім көз, жайдары мінез, алма мойын, ақша бет, тал шыбықтай бұраң белді, сүмбіл шашты, ақ маңдайлы, сүйріктей ақ саусақты, сүрме қасты, ұзын кірпік, ақ білек, маржан тісті, қыр мұрынды. Іскерлігі: қонақ күту кәделерін жасай білу, кесте тоқу, киім тігу, кілем тоқу, үйінің берекесі де мерекесі бола білу. " Анасын көріп қызын ал."

11 слайд

« Д а н а л ы қ м ек теб ін ен » тәр б и е а л ға н тек ті қ ы з Тектілік: текті жердің қызы әдепті, инабатты, қиыншылыққа төзімді, өскен ортасы мен ата-анасының артынан жаман сөз ергізбейтін. "Көріп алған көріктіден, көрмей алған текті артық." Ақыл-парасат: бойжеткеннің дүние-мүлікке көзқарасы, зейін зердесі, туған-туысқандарымен қарым-қатынасы, бауырмалдығы, қайырымдылығы, ұқыптылығы, мінез-құлқы. Сыр-сымбаты: сұңғақ бойлы, сыңғыр дауысты, оймақ ауыз, күлім көз, жайдары мінез, алма мойын, ақша бет, тал шыбықтай бұраң белді, сүмбіл шашты, ақ маңдайлы, сүйріктей ақ саусақты, сүрме қасты, ұзын кірпік, ақ білек, маржан тісті, қыр мұрынды. Іскерлігі: қонақ күту кәделерін жасай білу, кесте тоқу, киім тігу, кілем тоқу, үйінің берекесі де мерекесі бола білу. " Анасын көріп қызын ал."

 қазақ өркениетінің ұлттық ерекшеліктерін, тұрмыстық дәстүрлерді, материалдық және рухани мәдениеттің негізгі ерекшеліктерін

12 слайд
   қазақ өркениетінің ұлттық ерекшеліктерін, тұрмыстық дәстүрлерді, материалдық және рухани мәдениеттің негізгі ерекшеліктерін, жалпыұлттың және өзі тұратын өңірдің әлеуметтік- мәдени, географиялық, өркениеттік сипаттамалары туралы негізгі мәліметтерді біледі;  ұлттық салт-дәстүрлер мен ғұрыптарды, отбасылық және жалпыұлттық құндылықтар бойынша алған білімдерін өмір сүру дағдысында қолданады:  дәстүрлер мен ғұрыптарды сақтай отырып , өз денсаулығын күтеді, ұлттық құндылықтар туралы білімді игеру, талдау барысында рухани және эстетикалық құндылықтардың көріністерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады:  ұлттық салт-дәстүрлерді, ғұрыптарды пайдалану негізінде өзін -өзі реттеу арқылы, коммуникативтік , жалпыұлттық және өңірлік мәдениетінің ерекшеліктерін зерттеу дағдыларына ие бола алады:  Ұлы Даланың өркениетті ел болуына өз үлесін қосып, ұлттық кодты сақтап қалуға бар болмысын арнайды. Күтілетін нәтиже:

12 слайд

   қазақ өркениетінің ұлттық ерекшеліктерін, тұрмыстық дәстүрлерді, материалдық және рухани мәдениеттің негізгі ерекшеліктерін, жалпыұлттың және өзі тұратын өңірдің әлеуметтік- мәдени, географиялық, өркениеттік сипаттамалары туралы негізгі мәліметтерді біледі;  ұлттық салт-дәстүрлер мен ғұрыптарды, отбасылық және жалпыұлттық құндылықтар бойынша алған білімдерін өмір сүру дағдысында қолданады:  дәстүрлер мен ғұрыптарды сақтай отырып , өз денсаулығын күтеді, ұлттық құндылықтар туралы білімді игеру, талдау барысында рухани және эстетикалық құндылықтардың көріністерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады:  ұлттық салт-дәстүрлерді, ғұрыптарды пайдалану негізінде өзін -өзі реттеу арқылы, коммуникативтік , жалпыұлттық және өңірлік мәдениетінің ерекшеліктерін зерттеу дағдыларына ие бола алады:  Ұлы Даланың өркениетті ел болуына өз үлесін қосып, ұлттық кодты сақтап қалуға бар болмысын арнайды. Күтілетін нәтиже: