Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

1 2 33 44 “дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық тұрғ

#2 слайд
1 2 33 44 “дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық тұрғыдан қарастыру; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау Зерттеу міндеттері:

2 слайд

1 2 33 44 “дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық тұрғыдан қарастыру; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау Зерттеу міндеттері:

Дарынды бала Интеллектуалдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекет Шығармашылық ойлау қабілеті жоғары Қатынас және бел

#3 слайд
Дарынды бала Интеллектуалдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекет Шығармашылық ойлау қабілеті жоғары Қатынас және белсенділік Қозғалғыштық

3 слайд

Дарынды бала Интеллектуалдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекет Шығармашылық ойлау қабілеті жоғары Қатынас және белсенділік Қозғалғыштық

Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпе

#4 слайд
Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу; ә) бағдарлай білу; Құбылысты бақылау біліктілігіа) бақылау нысанын таңдау; ә) бақылау жүргізу; б) бақыланып отырған құбылысты дәл сипаттау; Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру, беттестіру; ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу, құбылысты ойша біріктіру Болжам құру біліктілігі (жауаптың басқа нұсқасын іздеу) а) болжам құруға талпыну; ә) мәліметтерді тексеру және таңдау. Оқу тәрбиелік шараларды құру біліктері түріндегі материалдарды жалпылау біліктілігі а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең, ертегі, т.б. жазу; ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау; б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері; в) тәрбиелік шараға қатысу

4 слайд

Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу; ә) бағдарлай білу; Құбылысты бақылау біліктілігіа) бақылау нысанын таңдау; ә) бақылау жүргізу; б) бақыланып отырған құбылысты дәл сипаттау; Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру, беттестіру; ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу, құбылысты ойша біріктіру Болжам құру біліктілігі (жауаптың басқа нұсқасын іздеу) а) болжам құруға талпыну; ә) мәліметтерді тексеру және таңдау. Оқу тәрбиелік шараларды құру біліктері түріндегі материалдарды жалпылау біліктілігі а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең, ертегі, т.б. жазу; ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау; б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері; в) тәрбиелік шараға қатысу

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

№ п/п ФИО IQ(МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский по

#8 слайд
№ п/п ФИО IQ(МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский потенциал (тест Лидер) Познавательные интересы (А.Голмшток) Проф. Направленность Тип личности 1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел. Предпр. 2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел. 3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц 4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр. 5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел. 6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел. 7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел. 8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц. Соц. 9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел. 10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц. 11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр. 12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр. 13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист. 14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист. 15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц. 16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел. 17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист. 18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц. 19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.

8 слайд

№ п/п ФИО IQ(МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский потенциал (тест Лидер) Познавательные интересы (А.Голмшток) Проф. Направленность Тип личности 1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел. Предпр. 2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел. 3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц 4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр. 5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел. 6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел. 7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел. 8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц. Соц. 9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел. 10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц. 11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр. 12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр. 13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист. 14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист. 15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц. 16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел. 17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист. 18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц. 19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.

№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес

#9 слайд
№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес

9 слайд

№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес

Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес

#10 слайд
Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес

10 слайд

Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес

холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5 6 7 8 Мінез(

#11 слайд
холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5 6 7 8 Мінез(оң және сол) қол көз_________________ ___ білек_______________ ____ шапалақ____________ ___ Мазасыздық Темперамент

11 слайд

холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5 6 7 8 Мінез(оң және сол) қол көз_________________ ___ білек_______________ ____ шапалақ____________ ___ Мазасыздық Темперамент

Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1.Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы 4. Топт

#12 слайд
Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1.Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы 4. Топтау және жіктеу 5. Зейіннің шоғырлануы 6. Ес 1 2 3 4 5 6 Жеке даму сферасы 1.Перфекционизм 2.Әлеуметтік автономдық 3.Көшбасшылық 4.Жарысу 5.Қызығушылықтың кеңдігі 6.Әзіл 1 2 3 4 5 6

12 слайд

Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1.Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы 4. Топтау және жіктеу 5. Зейіннің шоғырлануы 6. Ес 1 2 3 4 5 6 Жеке даму сферасы 1.Перфекционизм 2.Әлеуметтік автономдық 3.Көшбасшылық 4.Жарысу 5.Қызығушылықтың кеңдігі 6.Әзіл 1 2 3 4 5 6

Жалпы дарындылық №Қасиет Баға 1Әуесқойлық 2Ахуалға аса сезімталдық 3Болжам жасауға қабілеттілік 4Сөздік қор 5Бағалауға қабілетті

#13 слайд
Жалпы дарындылық №Қасиет Баға 1Әуесқойлық 2Ахуалға аса сезімталдық 3Болжам жасауға қабілеттілік 4Сөздік қор 5Бағалауға қабілеттілік 6Ойлап шығару, жасау 7Талдауға және логикалық ойлауға қабілеттілік 8Табандылық 9Перфекционизм

13 слайд

Жалпы дарындылық №Қасиет Баға 1Әуесқойлық 2Ахуалға аса сезімталдық 3Болжам жасауға қабілеттілік 4Сөздік қор 5Бағалауға қабілеттілік 6Ойлап шығару, жасау 7Талдауға және логикалық ойлауға қабілеттілік 8Табандылық 9Перфекционизм

әдістемеұпай IQ қорытынды жылы Интеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1.Жеке физиологиялық_

#14 слайд
әдістемеұпай IQ қорытынды жылы Интеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1.Жеке физиологиялық_______________________ 2.Психологиялық____________________________ 3.Отбасы ерекшелігі_________________________ 4.Жас ерекшелігі_____________________________

14 слайд

әдістемеұпай IQ қорытынды жылы Интеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1.Жеке физиологиялық_______________________ 2.Психологиялық____________________________ 3.Отбасы ерекшелігі_________________________ 4.Жас ерекшелігі_____________________________

Файл форматы:
ppt
23.04.2018
452
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі