Материалдар / Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2018
297
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

1 2 3 3 4 4 “ дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық

2 слайд
1 2 3 3 4 4 “ дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық тұрғыдан қарастыру; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау;Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау Зерттеу міндеттері:

Дарынды балаИнтеллекту алдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекетШығармашылық ойлау қабілеті ж о ғары Қатынас және бе

3 слайд
Дарынды балаИнтеллекту алдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекетШығармашылық ойлау қабілеті ж о ғары Қатынас және белсенділік Қозғалғыштық

Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпе

4 слайд
Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу; ә) бағдарлай білу; Құбылысты бақылау біліктілігі а) бақылау нысанын таңдау; ә) бақылау жүргізу; б) бақыланып отырған құбылысты дәл сипаттау; Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру, беттестіру; ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу, құбылысты ойша біріктіру Болжам құру біліктілігі (жауаптың басқа нұсқасын іздеу) а) болжам құруға талпыну; ә) мәліметтерді тексеру және таңдау. Оқу тәрбиелік шараларды құру біліктері түріндегі материалдарды жалпылау біліктілігі а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең, ертегі, т.б. жазу; ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау; б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері; в) тәрбиелік шараға қатысу

5 слайд

6 слайд

7 слайд

№ п/п ФИО IQ (МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский п

8 слайд
№ п/п ФИО IQ (МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский потенциал (тест Лидер) Познавательные интересы (А.Голмшток) Проф. Направленность Тип личности 1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел. Предпр. 2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел. 3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц 4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр. 5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел. 6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел. 7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел. 8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц. Соц. 9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел. 10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц. 11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр. 12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр. 13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист. 14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист. 15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц. 16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел. 17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист. 18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц. 19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.

№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес

9 слайд
№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес

Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес

10 слайд
Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес

холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5

11 слайд
холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5 6 7 8 Мінез(оң және сол) қол көз _________________ ___ білек _______________ ____ шапалақ ____________ ___ Мазасыздық Темперамент

Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1. Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы

12 слайд
Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1. Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы 4. Топтау және жіктеу 5. Зейіннің шоғырлануы 6. Ес 1 2 3 4 5 6 Жеке даму сферасы 1. Перфекционизм 2. Әлеуметтік автономдық 3. Көшбасшылық 4. Жарысу 5. Қызығушылықтың кеңдігі 6. Әзіл 1 2 3 4 5 6

Жалпы дарындылық № Қасиет Баға 1 Әуесқойлық 2 Ахуалға аса сезімталдық 3 Болжам жасауға қабілеттілік 4 Сөздік қор 5 Бағалауға қаб

13 слайд
Жалпы дарындылық № Қасиет Баға 1 Әуесқойлық 2 Ахуалға аса сезімталдық 3 Болжам жасауға қабілеттілік 4 Сөздік қор 5 Бағалауға қабілеттілік 6 Ойлап шығару, жасау 7 Талдауға және логикалық ойлауға қабілеттілік 8 Табандылық 9 Перфекционизм

әдістеме ұпай IQ қорытынды жылыИнтеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1. Жеке физиологиялы

14 слайд
әдістеме ұпай IQ қорытынды жылыИнтеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1. Жеке физиологиялық _______________________ 2. Психологиялық ____________________________ 3. Отбасы ерекшелігі _________________________ 4. Жас ерекшелігі _____________________________