Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері
Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
1
2
33
44
“дарынды бала”, “дарындылық”
ұғымдарының мәнін ашу;
дарынды балалардың ақыл – ой дамуын
теориялық тұрғыдан қарастыру;
дарынды балалардың интеллектуалдық
деңгейінің көрсеткіштерін анықтау;
дарынды балалардың интеллектуалдық
деңгейінің көрсеткіштерін анықтау;
Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой
дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау
Зерттеу міндеттері:
2 слайд
1 2 33 44 “дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық тұрғыдан қарастыру; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау Зерттеу міндеттері:
#3 слайд
Дарынды
бала
Интеллектуалдық
деңгейі
Академиялық
табыс
Көркемді әрекет
Шығармашылық
ойлау қабілеті
жоғары
Қатынас және
белсенділік
Қозғалғыштық
3 слайд
Дарынды бала Интеллектуалдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекет Шығармашылық ойлау қабілеті жоғары Қатынас және белсенділік Қозғалғыштық
#4 слайд
Дарынды балалардың біліктілік жүйесі
Біліктіліктер қосылған жүйесі
Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау
білігі
а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу;
ә) бағдарлай білу;
Құбылысты бақылау біліктілігіа) бақылау нысанын таңдау;
ә) бақылау жүргізу;
б) бақыланып отырған құбылысты дәл
сипаттау;
Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру,
беттестіру;
ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу,
құбылысты ойша біріктіру
Болжам құру біліктілігі
(жауаптың басқа нұсқасын іздеу)
а) болжам құруға талпыну;
ә) мәліметтерді тексеру және таңдау.
Оқу тәрбиелік шараларды құру
біліктері түріндегі материалдарды
жалпылау біліктілігі
а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең,
ертегі, т.б. жазу;
ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау;
б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері;
в) тәрбиелік шараға қатысу
4 слайд
Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу; ә) бағдарлай білу; Құбылысты бақылау біліктілігіа) бақылау нысанын таңдау; ә) бақылау жүргізу; б) бақыланып отырған құбылысты дәл сипаттау; Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру, беттестіру; ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу, құбылысты ойша біріктіру Болжам құру біліктілігі (жауаптың басқа нұсқасын іздеу) а) болжам құруға талпыну; ә) мәліметтерді тексеру және таңдау. Оқу тәрбиелік шараларды құру біліктері түріндегі материалдарды жалпылау біліктілігі а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең, ертегі, т.б. жазу; ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау; б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері; в) тәрбиелік шараға қатысу
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
№
п/п
ФИО IQ(МЕДИС
Р.Кеттел)
Числовой тест
Г.Айзенка
Тест
«Сложные
аналогии»
Творческое
мышление
(Е.Торренс)
Лидерский
потенциал
(тест Лидер)
Познавательные интересы
(А.Голмшток)
Проф.
Направленность
Тип личности
1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел.
Предпр.
2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел.
3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц
4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр.
5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел.
6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел.
7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел.
8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц.
Соц.
9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел.
10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц.
11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр.
12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр.
13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист.
14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист.
15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц.
16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел.
17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист.
18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц.
19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.
8 слайд
№ п/п ФИО IQ(МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский потенциал (тест Лидер) Познавательные интересы (А.Голмшток) Проф. Направленность Тип личности 1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел. Предпр. 2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел. 3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц 4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр. 5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел. 6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел. 7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел. 8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц. Соц. 9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел. 10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц. 11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр. 12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр. 13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист. 14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист. 15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц. 16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел. 17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист. 18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц. 19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.
#9 слайд
№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы
1 Ойлау
2 Зейін
3 Ес
9 слайд
№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес
#10 слайд
Зерттеу қорытындыларының диаграммасы
Ойлау Зейін Ес
10 слайд
Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес
#11 слайд
холерик сангвиник флегматик меланхолик
Жеке бас ерекшеліктері
1 2 3 4
5 6 7 8
Мінез(оң және сол)
қол
көз_________________
___
білек_______________
____
шапалақ____________
___
Мазасыздық
Темперамент
11 слайд
холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5 6 7 8 Мінез(оң және сол) қол көз_________________ ___ білек_______________ ____ шапалақ____________ ___ Мазасыздық Темперамент
#12 слайд
Интеллектуалдық келбет
Таным сферасы
1.Ойдың бірегейлігі
2. Ойдың икемділігі
3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы
4. Топтау және жіктеу
5. Зейіннің шоғырлануы
6. Ес 1 2 3 4 5 6
Жеке даму сферасы
1.Перфекционизм
2.Әлеуметтік автономдық
3.Көшбасшылық
4.Жарысу
5.Қызығушылықтың кеңдігі
6.Әзіл 1 2 3 4 5 6
12 слайд
Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1.Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы 4. Топтау және жіктеу 5. Зейіннің шоғырлануы 6. Ес 1 2 3 4 5 6 Жеке даму сферасы 1.Перфекционизм 2.Әлеуметтік автономдық 3.Көшбасшылық 4.Жарысу 5.Қызығушылықтың кеңдігі 6.Әзіл 1 2 3 4 5 6
#13 слайд
Жалпы дарындылық
№Қасиет Баға
1Әуесқойлық
2Ахуалға аса сезімталдық
3Болжам жасауға қабілеттілік
4Сөздік қор
5Бағалауға қабілеттілік
6Ойлап шығару, жасау
7Талдауға және логикалық ойлауға
қабілеттілік
8Табандылық
9Перфекционизм
13 слайд
Жалпы дарындылық №Қасиет Баға 1Әуесқойлық 2Ахуалға аса сезімталдық 3Болжам жасауға қабілеттілік 4Сөздік қор 5Бағалауға қабілеттілік 6Ойлап шығару, жасау 7Талдауға және логикалық ойлауға қабілеттілік 8Табандылық 9Перфекционизм
#14 слайд
әдістемеұпай IQ қорытынды жылы
Интеллект деңгейі - IQ
Ойлау стилі
әдістеме ұпай қорытынды жылы
Қауіпті топ
1.Жеке физиологиялық_______________________
2.Психологиялық____________________________
3.Отбасы ерекшелігі_________________________
4.Жас ерекшелігі_____________________________
14 слайд
әдістемеұпай IQ қорытынды жылы Интеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1.Жеке физиологиялық_______________________ 2.Психологиялық____________________________ 3.Отбасы ерекшелігі_________________________ 4.Жас ерекшелігі_____________________________
шағым қалдыра аласыз













