Дарынды балалардың ақыл-ой дамуының ғылыми-психологиялық негіздері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
1
2
33
44
“дарынды бала”, “дарындылық”
ұғымдарының мәнін ашу;
дарынды балалардың ақыл – ой дамуын
теориялық тұрғыдан қарастыру;
дарынды балалардың интеллектуалдық
деңгейінің көрсеткіштерін анықтау;
дарынды балалардың интеллектуалдық
деңгейінің көрсеткіштерін анықтау;
Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой
дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау
Зерттеу міндеттері:
2 слайд
1 2 33 44 “дарынды бала”, “дарындылық” ұғымдарының мәнін ашу; дарынды балалардың ақыл – ой дамуын теориялық тұрғыдан қарастыру; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; дарынды балалардың интеллектуалдық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау; Зерттеу мақсаты: дарынды балалардың ақыл-ой дамуының психологиялық ерекшеліктерін анықтау Зерттеу міндеттері:
3 слайд
Дарынды
бала
Интеллектуалдық
деңгейі
Академиялық
табыс
Көркемді әрекет
Шығармашылық
ойлау қабілеті
жоғары
Қатынас және
белсенділік
Қозғалғыштық
3 слайд
Дарынды бала Интеллектуалдық деңгейі Академиялық табыс Көркемді әрекет Шығармашылық ойлау қабілеті жоғары Қатынас және белсенділік Қозғалғыштық
4 слайд
Дарынды балалардың біліктілік жүйесі
Біліктіліктер қосылған жүйесі
Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау
білігі
а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу;
ә) бағдарлай білу;
Құбылысты бақылау біліктілігіа) бақылау нысанын таңдау;
ә) бақылау жүргізу;
б) бақыланып отырған құбылысты дәл
сипаттау;
Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру,
беттестіру;
ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу,
құбылысты ойша біріктіру
Болжам құру біліктілігі
(жауаптың басқа нұсқасын іздеу)
а) болжам құруға талпыну;
ә) мәліметтерді тексеру және таңдау.
Оқу тәрбиелік шараларды құру
біліктері түріндегі материалдарды
жалпылау біліктілігі
а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең,
ертегі, т.б. жазу;
ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау;
б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері;
в) тәрбиелік шараға қатысу
4 слайд
Дарынды балалардың біліктілік жүйесі Біліктіліктер қосылған жүйесі Кітаппен, оқулықпен жұмыс жасау білігі а) кітаппен, оқулықпен жұмыс істеу; ә) бағдарлай білу; Құбылысты бақылау біліктілігіа) бақылау нысанын таңдау; ә) бақылау жүргізу; б) бақыланып отырған құбылысты дәл сипаттау; Құбылысты таңдау біліктілігі а) құбылыстарды, заттарды салыстыру, беттестіру; ә) құбылыстарды құрамды бөліктерге жіктеу, құбылысты ойша біріктіру Болжам құру біліктілігі (жауаптың басқа нұсқасын іздеу) а) болжам құруға талпыну; ә) мәліметтерді тексеру және таңдау. Оқу тәрбиелік шараларды құру біліктері түріндегі материалдарды жалпылау біліктілігі а) есеп, шығарма, мазмұндама, өтірік өлең, ертегі, т.б. жазу; ә) материалдарды талдау, тұжырым жасау; б) оқу-тәрбиелік шараларды құру біліктері; в) тәрбиелік шараға қатысу
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
№
п/п
ФИО IQ(МЕДИС
Р.Кеттел)
Числовой тест
Г.Айзенка
Тест
«Сложные
аналогии»
Творческое
мышление
(Е.Торренс)
Лидерский
потенциал
(тест Лидер)
Познавательные интересы
(А.Голмшток)
Проф.
Направленность
Тип личности
1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел.
Предпр.
2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел.
3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц
4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр.
5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел.
6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел.
7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел.
8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц.
Соц.
9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел.
10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц.
11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр.
12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр.
13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист.
14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист.
15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц.
16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел.
17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист.
18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц.
19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.
8 слайд
№ п/п ФИО IQ(МЕДИС Р.Кеттел) Числовой тест Г.Айзенка Тест «Сложные аналогии» Творческое мышление (Е.Торренс) Лидерский потенциал (тест Лидер) Познавательные интересы (А.Голмшток) Проф. Направленность Тип личности 1 А.А 126 41 14 55 норма 29 ср Физика электротехника Ч- Т Интел. Предпр. 2 Ж.Р 143 49 16 63 нвн 29 ср Техника,военное дело Ч- Т Интел. 3 К.Р 126 40 17 56 норма 34 ср Техника, военное дело, информатика Ч- Т Конвенц 4 К.А 122 42 17 57 норма 33 ср Математика, военные специалисты Ч- Т Предпр. 5 К.Р 126 43 17 52 норма 30 ср Математика, спорт Ч- Т Интел. 6 Р.А 122 42 17 54 норма 29 ср Математика, спорт, физ-ра Ч- Т Интел. 7 С.С 104 39 16 48 норма 31 ср Экономика Ч- Т Интел. 8 Т.С 110 38 16 49норма 24 ср Физика, математика Ч- Т, Ч – З Конвенц. Соц. 9 Ч.Д 149 49 14 63 нвн 37сильн Физика ,техника Ч- Т Интел. 10 Ш.И 132 34 14 51 норма 30 ср Математика , право и юриспруденция Ч- Т Конвенц. 11 А.Н 107 39 13 40 норма 32 ср Экономика Ч- Т Предпр. 12 А.А 118 34 16 52 норма 27 ср Экономика Ч- Т Предпр. 13 Г.Е 126 43 15 55 норма 32 ср Математика Ч- З Артист. 14 Н.Г 118 35 15 48 норма 35 ср Экономика, география Ч- З Конвенц, артист. 15 К.Д 122 35 15 54 норма 32 ср Экономика музыка Ч- З Конвенц. 16 Н.С 116 39 16 50 норма 26 ср Математика Ч- Т Интел. 17 Л.Н 132 45 17 57 норма 28 ср Педагогика Ч- Т Артист. 18 Р.Ю 139 45 17 60 норма 27 ср Экономика, география Ч- Т Конвенц. 19 Б.К 114 38 18 50 норма 37 сильн Обществ.деятельность Ч- Т Артист.
9 слайд
№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы
1 Ойлау
2 Зейін
3 Ес
9 слайд
№ Әдістеме Нәтиже Ұсыныс Жылы 1 Ойлау 2 Зейін 3 Ес
10 слайд
Зерттеу қорытындыларының диаграммасы
Ойлау Зейін Ес
10 слайд
Зерттеу қорытындыларының диаграммасы Ойлау Зейін Ес
11 слайд
холерик сангвиник флегматик меланхолик
Жеке бас ерекшеліктері
1 2 3 4
5 6 7 8
Мінез(оң және сол)
қол
көз_________________
___
білек_______________
____
шапалақ____________
___
Мазасыздық
Темперамент
11 слайд
холерик сангвиник флегматик меланхолик Жеке бас ерекшеліктері 1 2 3 4 5 6 7 8 Мінез(оң және сол) қол көз_________________ ___ білек_______________ ____ шапалақ____________ ___ Мазасыздық Темперамент
12 слайд
Интеллектуалдық келбет
Таным сферасы
1.Ойдың бірегейлігі
2. Ойдың икемділігі
3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы
4. Топтау және жіктеу
5. Зейіннің шоғырлануы
6. Ес 1 2 3 4 5 6
Жеке даму сферасы
1.Перфекционизм
2.Әлеуметтік автономдық
3.Көшбасшылық
4.Жарысу
5.Қызығушылықтың кеңдігі
6.Әзіл 1 2 3 4 5 6
12 слайд
Интеллектуалдық келбет Таным сферасы 1.Ойдың бірегейлігі 2. Ойдың икемділігі 3. Ойдың өнімділігі немесе ұшқырлығы 4. Топтау және жіктеу 5. Зейіннің шоғырлануы 6. Ес 1 2 3 4 5 6 Жеке даму сферасы 1.Перфекционизм 2.Әлеуметтік автономдық 3.Көшбасшылық 4.Жарысу 5.Қызығушылықтың кеңдігі 6.Әзіл 1 2 3 4 5 6
13 слайд
Жалпы дарындылық
№Қасиет Баға
1Әуесқойлық
2Ахуалға аса сезімталдық
3Болжам жасауға қабілеттілік
4Сөздік қор
5Бағалауға қабілеттілік
6Ойлап шығару, жасау
7Талдауға және логикалық ойлауға
қабілеттілік
8Табандылық
9Перфекционизм
13 слайд
Жалпы дарындылық №Қасиет Баға 1Әуесқойлық 2Ахуалға аса сезімталдық 3Болжам жасауға қабілеттілік 4Сөздік қор 5Бағалауға қабілеттілік 6Ойлап шығару, жасау 7Талдауға және логикалық ойлауға қабілеттілік 8Табандылық 9Перфекционизм
14 слайд
әдістемеұпай IQ қорытынды жылы
Интеллект деңгейі - IQ
Ойлау стилі
әдістеме ұпай қорытынды жылы
Қауіпті топ
1.Жеке физиологиялық_______________________
2.Психологиялық____________________________
3.Отбасы ерекшелігі_________________________
4.Жас ерекшелігі_____________________________
14 слайд
әдістемеұпай IQ қорытынды жылы Интеллект деңгейі - IQ Ойлау стилі әдістеме ұпай қорытынды жылы Қауіпті топ 1.Жеке физиологиялық_______________________ 2.Психологиялық____________________________ 3.Отбасы ерекшелігі_________________________ 4.Жас ерекшелігі_____________________________