Материалдар / Дарынды оқушылармен жұмыс (коучинг)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дарынды оқушылармен жұмыс (коучинг)

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды оқушылармен жұмыс (коучинг)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2024
252
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ирек -шығармашылыққа ұмтылады. Іс-әрекетте белсенді болады. Көбінесе интелект дәрежесі жоғары,бірақта тұрақсыз. Үшбұрыш - билі

2 слайд
Ирек -шығармашылыққа ұмтылады. Іс-әрекетте белсенді болады. Көбінесе интелект дәрежесі жоғары,бірақта тұрақсыз. Үшбұрыш - билікке ұмтылады.Авторитет болғысы келеді.Агрессия дәрежесі жоғары көп дау- жанжалға түседі. Шаршы. Сіздерге төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңызға адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілеттері баршылық.Психогеометриялық диагностика бойынша топқа бөлу

2 слайд

Ирек -шығармашылыққа ұмтылады. Іс-әрекетте белсенді болады. Көбінесе интелект дәрежесі жоғары,бірақта тұрақсыз. Үшбұрыш - билікке ұмтылады.Авторитет болғысы келеді.Агрессия дәрежесі жоғары көп дау- жанжалға түседі. Шаршы. Сіздерге төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңызға адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілеттері баршылық.Психогеометриялық диагностика бойынша топқа бөлу

1-тапсырма «Қар өрнек жасаймыз» Сіздердің алдарыңызда түсі, көлемі, пішіні,сапасы бірдей ақ қағаз жатыр. Мен айтқан нұсқау

3 слайд
1-тапсырма «Қар өрнек жасаймыз» Сіздердің алдарыңызда түсі, көлемі, пішіні,сапасы бірдей ақ қағаз жатыр. Мен айтқан нұсқаулық бойынша жұмыс жасайсыздар.  Ақ қағазды ортасынан бүктейсіздер  Оң жақ шеткі бұрышын қолмен үзіп аласыздар  Ақ қағазды ортасынан бүктейсіздер  Оң жақ шеткі бұрышын қолмен үзіп аласыздар  Ақ қағазды ортасынан бүктейсіздер  Оң жақ шеткі бұрышын қолмен үзіп аласыздар Өздеріңіз жасаған әдемі өрнектеріңізді ашып көріңіздер. Жасаған өрнектеріңіз бір-біріне ұқсай ма? Неге ұқсамайды?

3 слайд

1-тапсырма «Қар өрнек жасаймыз» Сіздердің алдарыңызда түсі, көлемі, пішіні,сапасы бірдей ақ қағаз жатыр. Мен айтқан нұсқаулық бойынша жұмыс жасайсыздар.  Ақ қағазды ортасынан бүктейсіздер  Оң жақ шеткі бұрышын қолмен үзіп аласыздар  Ақ қағазды ортасынан бүктейсіздер  Оң жақ шеткі бұрышын қолмен үзіп аласыздар  Ақ қағазды ортасынан бүктейсіздер  Оң жақ шеткі бұрышын қолмен үзіп аласыздар Өздеріңіз жасаған әдемі өрнектеріңізді ашып көріңіздер. Жасаған өрнектеріңіз бір-біріне ұқсай ма? Неге ұқсамайды?

Дарынды оқушымен жұмыс

4 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс

4 слайд

Дарынды оқушымен жұмыс

Мақсаты: Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, дарынды оқушымен жұмыс жоспарын құру, іс- тәжірибесін

5 слайд
Мақсаты: Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, дарынды оқушымен жұмыс жоспарын құру, іс- тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.

5 слайд

Мақсаты: Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, дарынды оқушымен жұмыс жоспарын құру, іс- тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ой

6 слайд
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланады. Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолдануға ұмтылады.

6 слайд

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланады. Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолдануға ұмтылады.

7 слайд

7 слайд

М е н і т а ң қ а л д ы р ғ а н д а р ы н д а р м е н т а л а н т т ы т ұ л ғ а л а р

8 слайд
М е н і т а ң қ а л д ы р ғ а н д а р ы н д а р м е н т а л а н т т ы т ұ л ғ а л а р

8 слайд

М е н і т а ң қ а л д ы р ғ а н д а р ы н д а р м е н т а л а н т т ы т ұ л ғ а л а р

1. Дарынды және талантты баланың бейнесі 2. Дарынды және талантты балалармен қандай жұмыс түрлерін жүргізесіз? 3. Дарынды және

9 слайд
1. Дарынды және талантты баланың бейнесі 2. Дарынды және талантты балалармен қандай жұмыс түрлерін жүргізесіз? 3. Дарынды және талантты баланы қалай анықтайсыз? Постермен жұмыс

9 слайд

1. Дарынды және талантты баланың бейнесі 2. Дарынды және талантты балалармен қандай жұмыс түрлерін жүргізесіз? 3. Дарынды және талантты баланы қалай анықтайсыз? Постермен жұмыс

Талант – музыка, өнер,түрлі қолөнер, би немесе спорт, т.б. салалардағы жоғары деңгейде дамуы. (тума қасиет)

10 слайд
Талант – музыка, өнер,түрлі қолөнер, би немесе спорт, т.б. салалардағы жоғары деңгейде дамуы. (тума қасиет)

10 слайд

Талант – музыка, өнер,түрлі қолөнер, би немесе спорт, т.б. салалардағы жоғары деңгейде дамуы. (тума қасиет)

Дарын – орта қабілеттен сәл жоғары деңгейде орындай алатын зияттың немесе қабілеттің жоғары деңгейі. (жүре келе, ізденіп

11 слайд
Дарын – орта қабілеттен сәл жоғары деңгейде орындай алатын зияттың немесе қабілеттің жоғары деңгейі. (жүре келе, ізденіп, қабілетін аша келе көрінетін қасиет.)

11 слайд

Дарын – орта қабілеттен сәл жоғары деңгейде орындай алатын зияттың немесе қабілеттің жоғары деңгейі. (жүре келе, ізденіп, қабілетін аша келе көрінетін қасиет.)

Д арынды бала дегеніміз: ө з қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс-әрекет бойынша асқан қ

12 слайд
Д арынды бала дегеніміз: ө з қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс-әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып , жоғары жетістіктерімен дараланатын бала!

12 слайд

Д арынды бала дегеніміз: ө з қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс-әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып , жоғары жетістіктерімен дараланатын бала!

Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең Оқушы

13 слайд
Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең Оқушы қабілеттілігі нің бағытын анықтау Үшіші кезең Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру Төртінші кезең Дарынды оқушылардың жетістіктері

13 слайд

Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең Оқушы қабілеттілігі нің бағытын анықтау Үшіші кезең Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру Төртінші кезең Дарынды оқушылардың жетістіктері

Дарынды балаларды қалай тануға болады?

14 слайд
Дарынды балаларды қалай тануға болады?

14 слайд

Дарынды балаларды қалай тануға болады?

Ересек жастан байқалады Ерте жастан байқалады Дарындылық: Ересек жастан байқалады Ерте жастан байқалады

15 слайд
Ересек жастан байқалады Ерте жастан байқалады Дарындылық: Ересек жастан байқалады Ерте жастан байқалады

15 слайд

Ересек жастан байқалады Ерте жастан байқалады Дарындылық: Ересек жастан байқалады Ерте жастан байқалады

Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтес қабілетті балалардың 3 к а тегориясын анықтап берді. Бірінші категория – ой-өріс қабі

16 слайд
Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтес қабілетті балалардың 3 к а тегориясын анықтап берді. Бірінші категория – ой-өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар ; Екінші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар; Үшінші категория – дарындылық күш – қажырымен ерекшеленетін оқушылар.

16 слайд

Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтес қабілетті балалардың 3 к а тегориясын анықтап берді. Бірінші категория – ой-өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар ; Екінші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар; Үшінші категория – дарындылық күш – қажырымен ерекшеленетін оқушылар.

Дарынды балалардың ерекшеліктері: Әділетті, әзілқойСөздік қоры мол Есте сақтау қабілеті жоғары Танымдық қасиеті жоғарыҚиын

17 слайд
Дарынды балалардың ерекшеліктері: Әділетті, әзілқойСөздік қоры мол Есте сақтау қабілеті жоғары Танымдық қасиеті жоғарыҚиыншылықтан қорықпайды Дарынд ы бала

17 слайд

Дарынды балалардың ерекшеліктері: Әділетті, әзілқойСөздік қоры мол Есте сақтау қабілеті жоғары Танымдық қасиеті жоғарыҚиыншылықтан қорықпайды Дарынд ы бала

Дарындылық: Айқын дарындылық дарынды оқушының жетістіктерінің айқындығы соншалық, «бұл бала дарынды» деген қағидаға еш к

18 слайд
Дарындылық: Айқын дарындылық дарынды оқушының жетістіктерінің айқындығы соншалық, «бұл бала дарынды» деген қағидаға еш күмән жоқ. Жасырын түрде кездесетін дарындылық баланың іс-әрекетінің нәтижесі көбінде й жасырын түрде байқалады.

18 слайд

Дарындылық: Айқын дарындылық дарынды оқушының жетістіктерінің айқындығы соншалық, «бұл бала дарынды» деген қағидаға еш күмән жоқ. Жасырын түрде кездесетін дарындылық баланың іс-әрекетінің нәтижесі көбінде й жасырын түрде байқалады.

 Интеллектуалды дарындылық;  Академиялық дарындылық;  Көркемдік дарындылық;  Шығармашылық дарындылық;  Лидерлік немесе әле

19 слайд
 Интеллектуалды дарындылық;  Академиялық дарындылық;  Көркемдік дарындылық;  Шығармашылық дарындылық;  Лидерлік немесе әлеуметтік дарындылық;  Спорттық дарындылық. Дарындылықтың түрлері:  Интеллектуалды дарындылық;  Академиялық дарындылық;  Көркемдік дарындылық;  Шығармашылық дарындылық;  Лидерлік немесе әлеуметтік дарындылық;  Спорттық дарындылық.

19 слайд

 Интеллектуалды дарындылық;  Академиялық дарындылық;  Көркемдік дарындылық;  Шығармашылық дарындылық;  Лидерлік немесе әлеуметтік дарындылық;  Спорттық дарындылық. Дарындылықтың түрлері:  Интеллектуалды дарындылық;  Академиялық дарындылық;  Көркемдік дарындылық;  Шығармашылық дарындылық;  Лидерлік немесе әлеуметтік дарындылық;  Спорттық дарындылық.

Шығармашылық Шығармашылық дарындылықдарындылық Көркемдік дарындылықКөркемдік дарындылық Интеллектуалдық Интеллектуалдық дарынд

20 слайд
Шығармашылық Шығармашылық дарындылықдарындылық Көркемдік дарындылықКөркемдік дарындылық Интеллектуалдық Интеллектуалдық дарындылықдарындылық Психомоторлық Психомоторлық дарындылықдарындылық Академиялық Академиялық дарындылықдарындылық Ғылыми практикалық Ғылыми практикалық конференциялар конференциялар жобаларжобалар «Тіл-дарын», «Асыл сөз» «Тіл-дарын», «Асыл сөз» түрлі тақырыпта түрлі тақырыпта жазылатын шығармалар жазылатын шығармалар байқауыбайқауы Интеллектуалды ойындар Интеллектуалды ойындар «Ақбота», «Кенгуру-лингвист», «Ақбота», «Кенгуру-лингвист», «Кенгуру-математика баршаға», «Кенгуру-математика баршаға», «Алтын сақа»«Алтын сақа» Спартакиадалар, Спартакиадалар, турслеттер, турслеттер, президенттік тестпрезиденттік тест Факультатив, Факультатив, таңдамалы, қолданбалы таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадаларкурстар, олимпиадалар

20 слайд

Шығармашылық Шығармашылық дарындылықдарындылық Көркемдік дарындылықКөркемдік дарындылық Интеллектуалдық Интеллектуалдық дарындылықдарындылық Психомоторлық Психомоторлық дарындылықдарындылық Академиялық Академиялық дарындылықдарындылық Ғылыми практикалық Ғылыми практикалық конференциялар конференциялар жобаларжобалар «Тіл-дарын», «Асыл сөз» «Тіл-дарын», «Асыл сөз» түрлі тақырыпта түрлі тақырыпта жазылатын шығармалар жазылатын шығармалар байқауыбайқауы Интеллектуалды ойындар Интеллектуалды ойындар «Ақбота», «Кенгуру-лингвист», «Ақбота», «Кенгуру-лингвист», «Кенгуру-математика баршаға», «Кенгуру-математика баршаға», «Алтын сақа»«Алтын сақа» Спартакиадалар, Спартакиадалар, турслеттер, турслеттер, президенттік тестпрезиденттік тест Факультатив, Факультатив, таңдамалы, қолданбалы таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадаларкурстар, олимпиадалар

21 слайд

21 слайд

Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер • “ Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенко

22 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер • “ Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков) • Джонс креативтілігі сұрақнамасы • Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы • Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы • Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі • Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама) • “ Кім неге бейім?” әдістемесі

22 слайд

Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер • “ Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков) • Джонс креативтілігі сұрақнамасы • Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы • Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы • Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі • Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама) • “ Кім неге бейім?” әдістемесі

Оқушы дарындылығын анықтау әдістері 1.Қарапайым арифметикалық тапсырмаларды шешуге арналған әдістемелер жинағы. Мақсаты: Баланың

23 слайд
Оқушы дарындылығын анықтау әдістері 1.Қарапайым арифметикалық тапсырмаларды шешуге арналған әдістемелер жинағы. Мақсаты: Баланың қарапайым математикалық есептеулерге  қызығушылығын және математикалық білімі мен дағдыларының деңгейін анықтау. Өткізілуі. Балаларға берілген тапсырма бойынша, белгіленген уақытта, бірнеше сұрақтарға жауап беру ұсынылады. Тапсырма бір рет оқылады және оны мұқият тыңдау керек. I-нұсқа Тапсырма 1 . Ыдыста 10 кесе салқындатылған айран бар. Балалар оның 3 кесесін ішті. Сұрақтар: 1.                Балалар қанша кесе айран ішті?  (10 секунд) 2.                Ыдыста қанша кесе айран қалды?(10секунд) 3.                Ыдыста қанша кесе айран болды?(10секунд) 4.                Ыдыстағы айран қандай болды?(10секунд) Нәтижені талдау   Уақытында берілген дұрыс жауапқа-3 ұпай   Уақытында берілмеген дұрыс жауапқа-1,5 ұпай   Уақытында қате берілген жауапқа-0 ұпай Баланың қабілеті, ол жинаған ұпайдың жалпы санымен анықталады. 12 ұпай-баланың қабілеті өте жоғары 10-11 ұпай-жоғары 6-9 ұпай-орташа 3-5 ұпай-төмен 0-2 ұпай-өте төмен

23 слайд

Оқушы дарындылығын анықтау әдістері 1.Қарапайым арифметикалық тапсырмаларды шешуге арналған әдістемелер жинағы. Мақсаты: Баланың қарапайым математикалық есептеулерге  қызығушылығын және математикалық білімі мен дағдыларының деңгейін анықтау. Өткізілуі. Балаларға берілген тапсырма бойынша, белгіленген уақытта, бірнеше сұрақтарға жауап беру ұсынылады. Тапсырма бір рет оқылады және оны мұқият тыңдау керек. I-нұсқа Тапсырма 1 . Ыдыста 10 кесе салқындатылған айран бар. Балалар оның 3 кесесін ішті. Сұрақтар: 1.                Балалар қанша кесе айран ішті?  (10 секунд) 2.                Ыдыста қанша кесе айран қалды?(10секунд) 3.                Ыдыста қанша кесе айран болды?(10секунд) 4.                Ыдыстағы айран қандай болды?(10секунд) Нәтижені талдау   Уақытында берілген дұрыс жауапқа-3 ұпай   Уақытында берілмеген дұрыс жауапқа-1,5 ұпай   Уақытында қате берілген жауапқа-0 ұпай Баланың қабілеті, ол жинаған ұпайдың жалпы санымен анықталады. 12 ұпай-баланың қабілеті өте жоғары 10-11 ұпай-жоғары 6-9 ұпай-орташа 3-5 ұпай-төмен 0-2 ұпай-өте төмен

Оқушылардың шығармашылық қабілетінің анықтау 1. Қалампыр сөзі беріледі.осы сөздегі әріптерді пайдаланып барынша көп сөз

24 слайд
Оқушылардың шығармашылық  қабілетінің анықтау     1. Қалампыр сөзі беріледі.осы сөздегі әріптерді пайдаланып барынша көп сөз құрау қажет. (3 минут)Сөз құрауда бір әріпті екі рет қайталауға болмайды. Тапсырма бөлек парақпен беріледі және оған оқушы өз сөздерін жазады. Қабілеттің жоғары деңгейде дамуы - 9 және одан көп сөз. Орташа - 7,8 сөз. Төменгі деңгей - 6 оданда аз.

24 слайд

Оқушылардың шығармашылық  қабілетінің анықтау     1. Қалампыр сөзі беріледі.осы сөздегі әріптерді пайдаланып барынша көп сөз құрау қажет. (3 минут)Сөз құрауда бір әріпті екі рет қайталауға болмайды. Тапсырма бөлек парақпен беріледі және оған оқушы өз сөздерін жазады. Қабілеттің жоғары деңгейде дамуы - 9 және одан көп сөз. Орташа - 7,8 сөз. Төменгі деңгей - 6 оданда аз.

Мюнстенберг әдістемесі Бұл әдістеме оқушының зейінін анықтауға бағытталған. ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құр

25 слайд
Мюнстенберг  әдістемесі Бұл әдістеме оқушының зейінін анықтауға бағытталған. ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құрастырылған. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, арасындағы сөздерді тауып белгілеңіз. Бланкімен жұмыс істеу уақыты-1 минут Тапқан сөздердің санын шығарып қатесін белгілеу керек.   Мюнстенберг әдістемесінің үлгісі Вншағашшедышыршанемоедарынжаотанымдплпоқуогш нәтижелдплджылоллдмектеплдол ғылымолплдәлеуметлдлоқушыолаплкөрушгдзейінждыжэх зппбалашещзбілімгещскезеңолвщк міндетлдыжоблыспнущдамытузелжойындвщшәрекетопг педагогжвщшуақытжхухбасшыолпагшуаақлдазжылущ лдхтәжірибезхкндтдтұқымырщқұралдыушзпсезімдлап лпсыныпдмдвшввхат Дұрысжауаптар:Ағаш,шырша,дарын,таным,оқу,нәтиже,жыл,мектеп,ғылым,әлеумет,оқушы,көру, зейін,бала,білім,кезең,  міндет,облыс,дамыту,ойын,әрекет,педагог,уақыт,басшы,,атақ,тәжірибе, тұқым,құрал,сезім. , сынып,хат.

25 слайд

Мюнстенберг  әдістемесі Бұл әдістеме оқушының зейінін анықтауға бағытталған. ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құрастырылған. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, арасындағы сөздерді тауып белгілеңіз. Бланкімен жұмыс істеу уақыты-1 минут Тапқан сөздердің санын шығарып қатесін белгілеу керек.   Мюнстенберг әдістемесінің үлгісі Вншағашшедышыршанемоедарынжаотанымдплпоқуогш нәтижелдплджылоллдмектеплдол ғылымолплдәлеуметлдлоқушыолаплкөрушгдзейінждыжэх зппбалашещзбілімгещскезеңолвщк міндетлдыжоблыспнущдамытузелжойындвщшәрекетопг педагогжвщшуақытжхухбасшыолпагшуаақлдазжылущ лдхтәжірибезхкндтдтұқымырщқұралдыушзпсезімдлап лпсыныпдмдвшввхат Дұрысжауаптар:Ағаш,шырша,дарын,таным,оқу,нәтиже,жыл,мектеп,ғылым,әлеумет,оқушы,көру, зейін,бала,білім,кезең,  міндет,облыс,дамыту,ойын,әрекет,педагог,уақыт,басшы,,атақ,тәжірибе, тұқым,құрал,сезім. , сынып,хат.

Құрметті әріптестер! Сіздерге оқушыларыңыздың бойында кездесетін дарындылықты анықтау сауалнамасы ұсынылады. Сауалнама ережесі б

26 слайд
Құрметті әріптестер! Сіздерге оқушыларыңыздың бойында кездесетін дарындылықты анықтау сауалнамасы ұсынылады. Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз. Іске сәт!

26 слайд

Құрметті әріптестер! Сіздерге оқушыларыңыздың бойында кездесетін дарындылықты анықтау сауалнамасы ұсынылады. Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз. Іске сәт!

Сауалнама сұрақтары: 1. Тәртіпті. 2. Үлгерімі әртүрлі. 3. Жинақы. 4. Тәртібі “түсініксіз”. 5. Ұқыпты. 6. Ситуацияға байланысты

27 слайд
Сауалнама сұрақтары: 1. Тәртіпті. 2. Үлгерімі әртүрлі. 3. Жинақы. 4. Тәртібі “түсініксіз”. 5. Ұқыпты. 6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады. 7. Үнемі жақсы оқиды. 8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды. 9. Сабақтан себепсіз қалмайды. 10. Жаңа бастаманы қолдайды. 11. Ортамен тез тіл табысады. 12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды. 13. Қабылдауы өте тез. 14. Әзілқой, ашуланшақ. 15. Өз ойын анық жеткізе алады. 16. Өте әділетті.

27 слайд

Сауалнама сұрақтары: 1. Тәртіпті. 2. Үлгерімі әртүрлі. 3. Жинақы. 4. Тәртібі “түсініксіз”. 5. Ұқыпты. 6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады. 7. Үнемі жақсы оқиды. 8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды. 9. Сабақтан себепсіз қалмайды. 10. Жаңа бастаманы қолдайды. 11. Ортамен тез тіл табысады. 12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды. 13. Қабылдауы өте тез. 14. Әзілқой, ашуланшақ. 15. Өз ойын анық жеткізе алады. 16. Өте әділетті.

Құрметті әріптес! Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни «+» көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін баланың бір қырын

28 слайд
Құрметті әріптес! Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни «+» көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін баланың бір қырын аша алдыңыз. Құттықтаймыз!

28 слайд

Құрметті әріптес! Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни «+» көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін баланың бір қырын аша алдыңыз. Құттықтаймыз!

«Суретке қарағанда ең бірінші «Суретке қарағанда ең бірінші қандай бейнені байқадыңыз?қандай бейнені байқадыңыз?

29 слайд
«Суретке қарағанда ең бірінші «Суретке қарағанда ең бірінші қандай бейнені байқадыңыз?қандай бейнені байқадыңыз?

29 слайд

«Суретке қарағанда ең бірінші «Суретке қарағанда ең бірінші қандай бейнені байқадыңыз?қандай бейнені байқадыңыз?

 Адамың басы – сіздің есте сақтау қабілетіңіз өте жақсы. Бұл өмірде өзіңізге қажетті мәліметтердің барлығын есте сақтай аласы

30 слайд
 Адамың басы  – сіздің есте сақтау қабілетіңіз өте жақсы. Бұл өмірде өзіңізге қажетті мәліметтердің барлығын есте сақтай аласыз. Жақсы мен жаман адамдарды тез ажыратып, сізге деген көзқарасының қандай екендігін бірден анықтау қабілетіңіз бар.  Үй  – үй шаруасын, тыныштықты, жылы қарым-қатынасты, махаббат пен мейірімділікті, ас дайындауды жақсы көретін сезімтал жансыз. Үйіңізге қонақ шақырып, дастарханды түрліше етіп безендіргенді жақсы көресіз. Достарыңызбен жиналғанда әңгіме-дүкен құруда алдыңызға жан салмайсыз.  Суретші  – сіз шығармашылықтың адамысыз, ойыңызға келген қиялдарыңыздың барлығын жандандыра аласыз. Сіздің ең басты құралыңыз – ұшқыр қиялыңыз. Оның әрдайым дамуына жағдай жасап отырыңыз.  Тас  – бірқалыпты өмір сүруді жақсы көретін, жаныңызға жақын адамдарға барынша адал жансыз. Өмірдің ағысымен асықпай жылжудасыз. Кейде елеулі өзгерістер де болып тұрады. Өміріңізді жаңа жылдық от шашумен салыстыруға болады. Тыныштық, артынша жойқын жарылыс.  Ағаштар  – сіз әрдайым өсу үстіндесіз. Ақылыңыз, күш-қайратыңыз, шығармашылық белсенділігіңіз күннен-күнге толысуда. Бір орында тұрмай, дамылсыз жылжу үстіндесіз. Бұл қасиетіңізге қызғанышпен қарайтын адамдар жетерлік.

30 слайд

 Адамың басы  – сіздің есте сақтау қабілетіңіз өте жақсы. Бұл өмірде өзіңізге қажетті мәліметтердің барлығын есте сақтай аласыз. Жақсы мен жаман адамдарды тез ажыратып, сізге деген көзқарасының қандай екендігін бірден анықтау қабілетіңіз бар.  Үй  – үй шаруасын, тыныштықты, жылы қарым-қатынасты, махаббат пен мейірімділікті, ас дайындауды жақсы көретін сезімтал жансыз. Үйіңізге қонақ шақырып, дастарханды түрліше етіп безендіргенді жақсы көресіз. Достарыңызбен жиналғанда әңгіме-дүкен құруда алдыңызға жан салмайсыз.  Суретші  – сіз шығармашылықтың адамысыз, ойыңызға келген қиялдарыңыздың барлығын жандандыра аласыз. Сіздің ең басты құралыңыз – ұшқыр қиялыңыз. Оның әрдайым дамуына жағдай жасап отырыңыз.  Тас  – бірқалыпты өмір сүруді жақсы көретін, жаныңызға жақын адамдарға барынша адал жансыз. Өмірдің ағысымен асықпай жылжудасыз. Кейде елеулі өзгерістер де болып тұрады. Өміріңізді жаңа жылдық от шашумен салыстыруға болады. Тыныштық, артынша жойқын жарылыс.  Ағаштар  – сіз әрдайым өсу үстіндесіз. Ақылыңыз, күш-қайратыңыз, шығармашылық белсенділігіңіз күннен-күнге толысуда. Бір орында тұрмай, дамылсыз жылжу үстіндесіз. Бұл қасиетіңізге қызғанышпен қарайтын адамдар жетерлік.

Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары Ай Апта Бағы

31 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары Ай Апта Бағыттар Пән олимпиада «Зерде» ғылыми жобасы Интелектуалды сайыстар Қыркүйе к 1-2 апта Дарынды оқушыларды байқап, тізімін жасау 3-4 апта Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстың мақсат, міндеттерін, бағыттарын анықтау Қазан 1-2 Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтар ын анықтау(математи ка, қазақ тілі, жаратылыстану) Оқушылардың ғылымға деген көзқарасын білу -арзан ойыншықтың қандай зияны бар? 1.«Кенгуру» математикалық ойын- конкурсына дайындық (тапсырмалар орындау, есептердің шешу жолдарын түсіндіру) 2. «Ақбота» сайысына дайындалу(тест тапсырмаларын беру) 3-4 Олимпиадаға қойылатын талаптармен, міндеттермен таныстыру Тапсырмалар бойынша жұмыс Ғылыми жобаға қойылатын талаптармен, міндеттермен таныстыру Ғылыми жоба тақырыбын ұсыну,зерттеу жұмысының күнделігін жүргізу 1.«Алтын сақа» сайысына дайындық (логикалық тапсырмалармен жұмыс) «Кенгуру» математикалық сайыстарына тіркелу, қатысу  

31 слайд

Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары Ай Апта Бағыттар Пән олимпиада «Зерде» ғылыми жобасы Интелектуалды сайыстар Қыркүйе к 1-2 апта Дарынды оқушыларды байқап, тізімін жасау 3-4 апта Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстың мақсат, міндеттерін, бағыттарын анықтау Қазан 1-2 Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтар ын анықтау(математи ка, қазақ тілі, жаратылыстану) Оқушылардың ғылымға деген көзқарасын білу -арзан ойыншықтың қандай зияны бар? 1.«Кенгуру» математикалық ойын- конкурсына дайындық (тапсырмалар орындау, есептердің шешу жолдарын түсіндіру) 2. «Ақбота» сайысына дайындалу(тест тапсырмаларын беру) 3-4 Олимпиадаға қойылатын талаптармен, міндеттермен таныстыру Тапсырмалар бойынша жұмыс Ғылыми жобаға қойылатын талаптармен, міндеттермен таныстыру Ғылыми жоба тақырыбын ұсыну,зерттеу жұмысының күнделігін жүргізу 1.«Алтын сақа» сайысына дайындық (логикалық тапсырмалармен жұмыс) «Кенгуру» математикалық сайыстарына тіркелу, қатысу  

“ Бізге туғаннан берілген ДАРЫН өңделмеген алмазға ұқсайды. “Сібір кенінен” алынған мөлдір, қатты тас тәріздес (

32 слайд
“ Бізге туғаннан берілген ДАРЫН өңделмеген алмазға ұқсайды. “Сібір кенінен” алынған мөлдір, қатты тас тәріздес (бірақ алмаз қаншалықты тамаша болса да, маржан тас екеуінің айырмашылығы жер мен көктің айырмашылығындай). Маржан тас деп- ерен еңбекті қажет ететін тегістелген алмазды айтамыз”. А. Владимиров “ Дарынды ұстаздан дарынды шәкірт шығады» демекші, дарынды оқушылардың көп болуы шығармашылықпен жұмыс жасайтын ұстаздарға байланысты. ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры. Олай болса, бізге ой өрісі жоғары дамыған, зерделі, жан-жақты парасатты ұрпақ керек екенін бір сәтте естен шығармағанымыз жөн.

32 слайд

“ Бізге туғаннан берілген ДАРЫН өңделмеген алмазға ұқсайды. “Сібір кенінен” алынған мөлдір, қатты тас тәріздес (бірақ алмаз қаншалықты тамаша болса да, маржан тас екеуінің айырмашылығы жер мен көктің айырмашылығындай). Маржан тас деп- ерен еңбекті қажет ететін тегістелген алмазды айтамыз”. А. Владимиров “ Дарынды ұстаздан дарынды шәкірт шығады» демекші, дарынды оқушылардың көп болуы шығармашылықпен жұмыс жасайтын ұстаздарға байланысты. ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры. Олай болса, бізге ой өрісі жоғары дамыған, зерделі, жан-жақты парасатты ұрпақ керек екенін бір сәтте естен шығармағанымыз жөн.

Б әрі түсінік ті Сұрақта -рым бар Түсінік- сіз

33 слайд
Б әрі түсінік ті Сұрақта -рым бар Түсінік- сіз

33 слайд

Б әрі түсінік ті Сұрақта -рым бар Түсінік- сіз