Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып қазақстан тарихы ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы Шардара қаласы №1 М. Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Ашық сабақ 10 – сынып Қазақстан тарихы Пән мұғалімі

#1 слайд
Түркістан облысы Шардара қаласы №1 М. Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Ашық сабақ 10 – сынып Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Тұрабай Құралай Жарқынбекқызы

1 слайд

Түркістан облысы Шардара қаласы №1 М. Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Ашық сабақ 10 – сынып Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Тұрабай Құралай Жарқынбекқызы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән е

#2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек», «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; Сабақтың тақырыбы: Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек», «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; Сабақтың тақырыбы: Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

«Айқын мақсат» әдісі арқылы сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру. Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып, күн болам! Қараңғылықт

#3 слайд
«Айқын мақсат» әдісі арқылы сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру. Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып, күн болам! Қараңғылықтың көгіне, Күн болмағанда, кім болам? Мұздаған елдің жүрегін, Жылытуға мен кірермін! С. Торайғыров.

3 слайд

«Айқын мақсат» әдісі арқылы сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру. Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып, күн болам! Қараңғылықтың көгіне, Күн болмағанда, кім болам? Мұздаған елдің жүрегін, Жылытуға мен кірермін! С. Торайғыров.

Үй тапсырмасын сұрау. «Теңге алу» әдісі Қазақ этносы қандай жүздерге бөлінді? Ұлы жүздің мекендеген аумағы және қандай рул

#4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. «Теңге алу» әдісі Қазақ этносы қандай жүздерге бөлінді? Ұлы жүздің мекендеген аумағы және қандай рулардан құралды? Орта жүз қазақтары қай аумақтарда мекендеген, қандай рулар орта жүзге кіреді? Орта жүз тайпалары туралы әнгімелеңдер?

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. «Теңге алу» әдісі Қазақ этносы қандай жүздерге бөлінді? Ұлы жүздің мекендеген аумағы және қандай рулардан құралды? Орта жүз қазақтары қай аумақтарда мекендеген, қандай рулар орта жүзге кіреді? Орта жүз тайпалары туралы әнгімелеңдер?

Жаңа сабақ. «Киноматография» әдісі арқылы бейнебаян көру.

#5 слайд
Жаңа сабақ. «Киноматография» әдісі арқылы бейнебаян көру.

5 слайд

Жаңа сабақ. «Киноматография» әдісі арқылы бейнебаян көру.

1-тапсырма. «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Оқушылар қазақ қоғамындағы әлеуметтік құрылымды айтады. Қазақ қоғамы: ақсүйектер,

#6 слайд
1-тапсырма. «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Оқушылар қазақ қоғамындағы әлеуметтік құрылымды айтады. Қазақ қоғамы: ақсүйектер, қарасүйектер Билер, байлар, батырлар, ақсақалдар Еріксіз адамдарҚара халық Төрелер: Хандар, сұлтандар, Қожалар

6 слайд

1-тапсырма. «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Оқушылар қазақ қоғамындағы әлеуметтік құрылымды айтады. Қазақ қоғамы: ақсүйектер, қарасүйектер Билер, байлар, батырлар, ақсақалдар Еріксіз адамдарҚара халық Төрелер: Хандар, сұлтандар, Қожалар

2-тапсырма. «Хандар киген қамқа тон...» Қазақ қоғамындағы хандардың ерекшеліктері мен ел басқарудағы шеберліктері. Абыла й х

#7 слайд
2-тапсырма. «Хандар киген қамқа тон...» Қазақ қоғамындағы хандардың ерекшеліктері мен ел басқарудағы шеберліктері. Абыла й хан - Тәуке хан - Қасы м хан - Есім хан Жәңгір хан

7 слайд

2-тапсырма. «Хандар киген қамқа тон...» Қазақ қоғамындағы хандардың ерекшеліктері мен ел басқарудағы шеберліктері. Абыла й хан - Тәуке хан - Қасы м хан - Есім хан Жәңгір хан

Абылай хан (1771-1781ж) – Орта жүз ханы, Әбілмансұр, «Сабалақ», Бұхар жырау. Тәуке хан (1680-1715ж) – Әз Тәуке, «Жеті жарғы

#8 слайд
Абылай хан (1771-1781ж) – Орта жүз ханы, Әбілмансұр, «Сабалақ», Бұхар жырау. Тәуке хан (1680-1715ж) – Әз Тәуке, «Жеті жарғы», Алтын ғасыр немесе қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман, Қазақ хандығын ұзақ басқарған. Есім хан (1598-1628ж) – Еңгесей бойлы ер Есім, «Есім ханның ескі жолы», Қатаған қырғыны Қасым хан(1511-1521ж) – Әкесі Жәнібек хан, Қазақ хандығы күшейді, «Қасым ханның қасқа жолы» Жәңгір хан(1643- 1652ж) – Есім ханның ұлы, «Салқам Жәңгір», Орбұлақ шайқасы, жоңғарлармен шайқас.

8 слайд

Абылай хан (1771-1781ж) – Орта жүз ханы, Әбілмансұр, «Сабалақ», Бұхар жырау. Тәуке хан (1680-1715ж) – Әз Тәуке, «Жеті жарғы», Алтын ғасыр немесе қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман, Қазақ хандығын ұзақ басқарған. Есім хан (1598-1628ж) – Еңгесей бойлы ер Есім, «Есім ханның ескі жолы», Қатаған қырғыны Қасым хан(1511-1521ж) – Әкесі Жәнібек хан, Қазақ хандығы күшейді, «Қасым ханның қасқа жолы» Жәңгір хан(1643- 1652ж) – Есім ханның ұлы, «Салқам Жәңгір», Орбұлақ шайқасы, жоңғарлармен шайқас.

1Ақсүйектер А Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие 2Сұлтан Ә Көшпелі адамдарды біріктіруші топ 3Қожалар Б Әлеуметтік с

#9 слайд
1Ақсүйектер А Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие 2Сұлтан Ә Көшпелі адамдарды біріктіруші топ 3Қожалар Б Әлеуметтік сатының жоғарғысы 4Билер В Қазақ қоғамындағы құл мен күң 5Байлар Г Шыңғыс хан ұрпақтары тарады 6Батырлар Д Әскери адам деп айтуға болады 7Ақсақалдар Ж Ру мен тайпаның басшысы 8Қара халық З Көп малмен мүлікке ие 9Еріксіз адамдарЛ Дінді таратушы, пайғамбар ұрпақтары 3-тапсырма. «Сәйкестендіру»

9 слайд

1Ақсүйектер А Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие 2Сұлтан Ә Көшпелі адамдарды біріктіруші топ 3Қожалар Б Әлеуметтік сатының жоғарғысы 4Билер В Қазақ қоғамындағы құл мен күң 5Байлар Г Шыңғыс хан ұрпақтары тарады 6Батырлар Д Әскери адам деп айтуға болады 7Ақсақалдар Ж Ру мен тайпаның басшысы 8Қара халық З Көп малмен мүлікке ие 9Еріксіз адамдарЛ Дінді таратушы, пайғамбар ұрпақтары 3-тапсырма. «Сәйкестендіру»

4-тапсырма. «Атадан қалған асыл сөз» әдісі арқылы оқушылар билер мен жыраулар сөзін жатқа айтады.

#10 слайд
4-тапсырма. «Атадан қалған асыл сөз» әдісі арқылы оқушылар билер мен жыраулар сөзін жатқа айтады.

10 слайд

4-тапсырма. «Атадан қалған асыл сөз» әдісі арқылы оқушылар билер мен жыраулар сөзін жатқа айтады.

Кері байланыс. «Білім таразысы» Алған білімді таразылау. Таразының қай жағы басым екенін анықтау. Оқушыл

#11 слайд
Кері байланыс. «Білім таразысы» Алған білімді таразылау. Таразының қай жағы басым екенін анықтау. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру. Қазақ батырларының ерліктері туралы тың мәліметтерді анықтау.

11 слайд

Кері байланыс. «Білім таразысы» Алған білімді таразылау. Таразының қай жағы басым екенін анықтау. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру. Қазақ батырларының ерліктері туралы тың мәліметтерді анықтау.

#12 слайд

12 слайд

Қазақ қоғамы Қазақстан Республикасы «Кейіпкерлер әлемі» салыстыру немесе синоним

#13 слайд
Қазақ қоғамы Қазақстан Республикасы «Кейіпкерлер әлемі» салыстыру немесе синоним

13 слайд

Қазақ қоғамы Қазақстан Республикасы «Кейіпкерлер әлемі» салыстыру немесе синоним

Файл форматы:
pptx
17.11.2024
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі