Материалдар / Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып қазақстан тарихы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
85
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Шардара қаласы №1 М. Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Ашық сабақ 10 – сынып Қазақстан тарихы Пән мұғалімі

1 слайд
Түркістан облысы Шардара қаласы №1 М. Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Ашық сабақ 10 – сынып Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Тұрабай Құралай Жарқынбекқызы

1 слайд

Түркістан облысы Шардара қаласы №1 М. Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Ашық сабақ 10 – сынып Қазақстан тарихы Пән мұғалімі: Тұрабай Құралай Жарқынбекқызы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән е

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек», «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; Сабақтың тақырыбы: Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек», «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; Сабақтың тақырыбы: Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

«Айқын мақсат» әдісі арқылы сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру. Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып, күн болам! Қараңғылықт

3 слайд
«Айқын мақсат» әдісі арқылы сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру. Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып, күн болам! Қараңғылықтың көгіне, Күн болмағанда, кім болам? Мұздаған елдің жүрегін, Жылытуға мен кірермін! С. Торайғыров.

3 слайд

«Айқын мақсат» әдісі арқылы сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру. Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып, күн болам! Қараңғылықтың көгіне, Күн болмағанда, кім болам? Мұздаған елдің жүрегін, Жылытуға мен кірермін! С. Торайғыров.

Үй тапсырмасын сұрау. «Теңге алу» әдісі Қазақ этносы қандай жүздерге бөлінді? Ұлы жүздің мекендеген аумағы және қандай рул

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. «Теңге алу» әдісі Қазақ этносы қандай жүздерге бөлінді? Ұлы жүздің мекендеген аумағы және қандай рулардан құралды? Орта жүз қазақтары қай аумақтарда мекендеген, қандай рулар орта жүзге кіреді? Орта жүз тайпалары туралы әнгімелеңдер?

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. «Теңге алу» әдісі Қазақ этносы қандай жүздерге бөлінді? Ұлы жүздің мекендеген аумағы және қандай рулардан құралды? Орта жүз қазақтары қай аумақтарда мекендеген, қандай рулар орта жүзге кіреді? Орта жүз тайпалары туралы әнгімелеңдер?

Жаңа сабақ. «Киноматография» әдісі арқылы бейнебаян көру.

5 слайд
Жаңа сабақ. «Киноматография» әдісі арқылы бейнебаян көру.

5 слайд

Жаңа сабақ. «Киноматография» әдісі арқылы бейнебаян көру.

1-тапсырма. «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Оқушылар қазақ қоғамындағы әлеуметтік құрылымды айтады. Қазақ қоғамы: ақсүйектер,

6 слайд
1-тапсырма. «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Оқушылар қазақ қоғамындағы әлеуметтік құрылымды айтады. Қазақ қоғамы: ақсүйектер, қарасүйектер Билер, байлар, батырлар, ақсақалдар Еріксіз адамдарҚара халық Төрелер: Хандар, сұлтандар, Қожалар

6 слайд

1-тапсырма. «Өзің білгенді бөліс» әдісі. Оқушылар қазақ қоғамындағы әлеуметтік құрылымды айтады. Қазақ қоғамы: ақсүйектер, қарасүйектер Билер, байлар, батырлар, ақсақалдар Еріксіз адамдарҚара халық Төрелер: Хандар, сұлтандар, Қожалар

2-тапсырма. «Хандар киген қамқа тон...» Қазақ қоғамындағы хандардың ерекшеліктері мен ел басқарудағы шеберліктері. Абыла й х

7 слайд
2-тапсырма. «Хандар киген қамқа тон...» Қазақ қоғамындағы хандардың ерекшеліктері мен ел басқарудағы шеберліктері. Абыла й хан - Тәуке хан - Қасы м хан - Есім хан Жәңгір хан

7 слайд

2-тапсырма. «Хандар киген қамқа тон...» Қазақ қоғамындағы хандардың ерекшеліктері мен ел басқарудағы шеберліктері. Абыла й хан - Тәуке хан - Қасы м хан - Есім хан Жәңгір хан

Абылай хан (1771-1781ж) – Орта жүз ханы, Әбілмансұр, «Сабалақ», Бұхар жырау. Тәуке хан (1680-1715ж) – Әз Тәуке, «Жеті жарғы

8 слайд
Абылай хан (1771-1781ж) – Орта жүз ханы, Әбілмансұр, «Сабалақ», Бұхар жырау. Тәуке хан (1680-1715ж) – Әз Тәуке, «Жеті жарғы», Алтын ғасыр немесе қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман, Қазақ хандығын ұзақ басқарған. Есім хан (1598-1628ж) – Еңгесей бойлы ер Есім, «Есім ханның ескі жолы», Қатаған қырғыны Қасым хан(1511-1521ж) – Әкесі Жәнібек хан, Қазақ хандығы күшейді, «Қасым ханның қасқа жолы» Жәңгір хан(1643- 1652ж) – Есім ханның ұлы, «Салқам Жәңгір», Орбұлақ шайқасы, жоңғарлармен шайқас.

8 слайд

Абылай хан (1771-1781ж) – Орта жүз ханы, Әбілмансұр, «Сабалақ», Бұхар жырау. Тәуке хан (1680-1715ж) – Әз Тәуке, «Жеті жарғы», Алтын ғасыр немесе қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман, Қазақ хандығын ұзақ басқарған. Есім хан (1598-1628ж) – Еңгесей бойлы ер Есім, «Есім ханның ескі жолы», Қатаған қырғыны Қасым хан(1511-1521ж) – Әкесі Жәнібек хан, Қазақ хандығы күшейді, «Қасым ханның қасқа жолы» Жәңгір хан(1643- 1652ж) – Есім ханның ұлы, «Салқам Жәңгір», Орбұлақ шайқасы, жоңғарлармен шайқас.

1Ақсүйектер А Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие 2Сұлтан Ә Көшпелі адамдарды біріктіруші топ 3Қожалар Б Әлеуметтік с

9 слайд
1Ақсүйектер А Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие 2Сұлтан Ә Көшпелі адамдарды біріктіруші топ 3Қожалар Б Әлеуметтік сатының жоғарғысы 4Билер В Қазақ қоғамындағы құл мен күң 5Байлар Г Шыңғыс хан ұрпақтары тарады 6Батырлар Д Әскери адам деп айтуға болады 7Ақсақалдар Ж Ру мен тайпаның басшысы 8Қара халық З Көп малмен мүлікке ие 9Еріксіз адамдарЛ Дінді таратушы, пайғамбар ұрпақтары 3-тапсырма. «Сәйкестендіру»

9 слайд

1Ақсүйектер А Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие 2Сұлтан Ә Көшпелі адамдарды біріктіруші топ 3Қожалар Б Әлеуметтік сатының жоғарғысы 4Билер В Қазақ қоғамындағы құл мен күң 5Байлар Г Шыңғыс хан ұрпақтары тарады 6Батырлар Д Әскери адам деп айтуға болады 7Ақсақалдар Ж Ру мен тайпаның басшысы 8Қара халық З Көп малмен мүлікке ие 9Еріксіз адамдарЛ Дінді таратушы, пайғамбар ұрпақтары 3-тапсырма. «Сәйкестендіру»

4-тапсырма. «Атадан қалған асыл сөз» әдісі арқылы оқушылар билер мен жыраулар сөзін жатқа айтады.

10 слайд
4-тапсырма. «Атадан қалған асыл сөз» әдісі арқылы оқушылар билер мен жыраулар сөзін жатқа айтады.

10 слайд

4-тапсырма. «Атадан қалған асыл сөз» әдісі арқылы оқушылар билер мен жыраулар сөзін жатқа айтады.

Кері байланыс. «Білім таразысы» Алған білімді таразылау. Таразының қай жағы басым екенін анықтау. Оқушыл

11 слайд
Кері байланыс. «Білім таразысы» Алған білімді таразылау. Таразының қай жағы басым екенін анықтау. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру. Қазақ батырларының ерліктері туралы тың мәліметтерді анықтау.

11 слайд

Кері байланыс. «Білім таразысы» Алған білімді таразылау. Таразының қай жағы басым екенін анықтау. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру. Қазақ батырларының ерліктері туралы тың мәліметтерді анықтау.

12 слайд

12 слайд

Қазақ қоғамы Қазақстан Республикасы «Кейіпкерлер әлемі» салыстыру немесе синоним

13 слайд
Қазақ қоғамы Қазақстан Республикасы «Кейіпкерлер әлемі» салыстыру немесе синоним

13 слайд

Қазақ қоғамы Қазақстан Республикасы «Кейіпкерлер әлемі» салыстыру немесе синоним