Дауна ауруына шалдыққан балалармен, оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дауна ауруына шалдыққан баламен
оқу-тәрбие үрдісінде
қолданылатын әдіс-тәсілдер
Орындаған: Ускенбаева Динара
Топ:46
1 слайд
Дауна ауруына шалдыққан баламен оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер Орындаған: Ускенбаева Динара Топ:46
2 слайд
Жобаның құрылымы
Осы санаттағы балаларды зерттеуші-ғалымдар;
Анатомиялық физиологиялық ерекшеліктері;
Оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер;
Ой - пікір
2 слайд
Жобаның құрылымы Осы санаттағы балаларды зерттеуші-ғалымдар; Анатомиялық физиологиялық ерекшеліктері; Оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер; Ой - пікір
3 слайд
Осы санаттағы балаларды зерттеуші-
ғалымдар
Дауна синдромына психикалық бұзылыстың формасы ретінде алғаш
рет1862 жылы ағылшын дәрігері Джон Лэнгдон сипаттама беріп,1866
жылы баяндамасын жарыққа шығарды.
1959 жылы ғана хромосомындағы бұзылыстар мен жатырішілік
аурудың өзара ара жігін ажыратып көрсеткен француз генетик – ғалымы
Жером Лежен болды.
Медицина маманы Рональд Грин нәрестенің ата-анасы өз ұрпағын
«генетикалық зақымнан» қорғауы қажет деп санайды.
Даун Синдромы Ассоциацияның жетекшісі Клэр Райнер
Даун синдромын пренаталді диагностикалау мен ауру бала
туылатынына сенімділік болған кезде жүктілікті үзу қажет деп санайды.
3 слайд
Осы санаттағы балаларды зерттеуші- ғалымдар Дауна синдромына психикалық бұзылыстың формасы ретінде алғаш рет1862 жылы ағылшын дәрігері Джон Лэнгдон сипаттама беріп,1866 жылы баяндамасын жарыққа шығарды. 1959 жылы ғана хромосомындағы бұзылыстар мен жатырішілік аурудың өзара ара жігін ажыратып көрсеткен француз генетик – ғалымы Жером Лежен болды. Медицина маманы Рональд Грин нәрестенің ата-анасы өз ұрпағын «генетикалық зақымнан» қорғауы қажет деп санайды. Даун Синдромы Ассоциацияның жетекшісі Клэр Райнер Даун синдромын пренаталді диагностикалау мен ауру бала туылатынына сенімділік болған кезде жүктілікті үзу қажет деп санайды.
4 слайд
Даун синдромы бар балалардың сыртқы бет
бейнесі
Оларға өзіндік бет-әлпет тән:
-бас өлшемдері кішірейген;
-маңдайы және желкесі жалпақ;
-көз саңылаулары қиғашынан қисайған;
-мұрнының жоғарғы жағы жалпайған;
-көздерінің ара-қашықтығы ұлғайған;
-аузы кішірейген, үнемі ашық тұрады;
-тілі үлкен, ауыз қуысына сыймайды, сондықтан да тістерінің батқан
іздері байқалады;
-тістері майда, нашар дамыған;
-Саусақтары қысқа және толық;
-Аяқ сүйектері қысқа;
-бойы едәуір қалыптыдан төмен.
4 слайд
Даун синдромы бар балалардың сыртқы бет бейнесі Оларға өзіндік бет-әлпет тән: -бас өлшемдері кішірейген; -маңдайы және желкесі жалпақ; -көз саңылаулары қиғашынан қисайған; -мұрнының жоғарғы жағы жалпайған; -көздерінің ара-қашықтығы ұлғайған; -аузы кішірейген, үнемі ашық тұрады; -тілі үлкен, ауыз қуысына сыймайды, сондықтан да тістерінің батқан іздері байқалады; -тістері майда, нашар дамыған; -Саусақтары қысқа және толық; -Аяқ сүйектері қысқа; -бойы едәуір қалыптыдан төмен.
5 слайд
Оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын
әдіс-тәсілдер
Сөздік әдіс: бұл нұсқау беру, әңгіме жүргізу, түсіндіру, т.б
Көрнекілік әдіс : түрлі –түсті суреттер, ойыншықтар, т.б
Тәжірибелік әдіс: Дидактикалық –рөлдік ойындар,
жаттығулар, әлеуметтік –тұрмыстық тапсырмалар, т.б
Осындай оқыта отырып дамыту әдістерін пайдаланып
жұмыс жасау нәтижелері жоғары болады.
Бұл балалардың қайталап үйренуге қабілетті болатындығын
назарға алып кезең бойынша оқыту жұмысы: заттарды іс
әрекетте қолдану, ойыншықтарды айналдыру.
Құрастырмалы ойыншықтарды жинау, ойыншықтарды
қозғау , дыбыс шығару, машина жүргізу, жүк тиеу ,
қуыршақтарды киіндіру .
5 слайд
Оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер Сөздік әдіс: бұл нұсқау беру, әңгіме жүргізу, түсіндіру, т.б Көрнекілік әдіс : түрлі –түсті суреттер, ойыншықтар, т.б Тәжірибелік әдіс: Дидактикалық –рөлдік ойындар, жаттығулар, әлеуметтік –тұрмыстық тапсырмалар, т.б Осындай оқыта отырып дамыту әдістерін пайдаланып жұмыс жасау нәтижелері жоғары болады. Бұл балалардың қайталап үйренуге қабілетті болатындығын назарға алып кезең бойынша оқыту жұмысы: заттарды іс әрекетте қолдану, ойыншықтарды айналдыру. Құрастырмалы ойыншықтарды жинау, ойыншықтарды қозғау , дыбыс шығару, машина жүргізу, жүк тиеу , қуыршақтарды киіндіру .
6 слайд
Ауызша дамытуда сөйлеу тілін
дамыту .
1. Дыбысты үйрету.
2. Буындап оқуға ұйрету.
3.Жеке сөздер мен екі сөзден тұратын сөйлем
құрастыру.
4.Нүктелерді қосу.
5. Әріптерді басып жазуға үйрету.
6.Сурет бойынша сөйлем құрастыру.
6 слайд
Ауызша дамытуда сөйлеу тілін дамыту . 1. Дыбысты үйрету. 2. Буындап оқуға ұйрету. 3.Жеке сөздер мен екі сөзден тұратын сөйлем құрастыру. 4.Нүктелерді қосу. 5. Әріптерді басып жазуға үйрету. 6.Сурет бойынша сөйлем құрастыру.
7 слайд
Математикалық ұғымды қалыптастыру.
1.Кеңістікті бағдарлауға үйрету.
2.Геометриялық пішіндерді ажырату,
салыстыру,құрастыру.
3.1-5 көмелінде тура және кері санау.
4.Ойын түрінде ауызша қосу,азайтуға үйрету.
5.уақытты бағдарлай білуге үйрету.
7 слайд
Математикалық ұғымды қалыптастыру. 1.Кеңістікті бағдарлауға үйрету. 2.Геометриялық пішіндерді ажырату, салыстыру,құрастыру. 3.1-5 көмелінде тура және кері санау. 4.Ойын түрінде ауызша қосу,азайтуға үйрету. 5.уақытты бағдарлай білуге үйрету.
8 слайд
Қоршаған орта туралы түснігін
қалыптастыру
1. Заттарды топтастыруға, салыстыруға үйрету.
2.Жануарлар, өсімдіктер дүниесімен таныстыру.
3.Жыл мезгілі және табиғат құбылыстар туралы
түснік қалыптастыру.
4.Киім түрлер
5.Жемістер ,көкөністер.
8 слайд
Қоршаған орта туралы түснігін қалыптастыру 1. Заттарды топтастыруға, салыстыруға үйрету. 2.Жануарлар, өсімдіктер дүниесімен таныстыру. 3.Жыл мезгілі және табиғат құбылыстар туралы түснік қалыптастыру. 4.Киім түрлер 5.Жемістер ,көкөністер.
9 слайд
Сурет сабағы ,Мүсіндеу жапсыру (ұсақ
моториканы дамыту)
1.Сызық бойына,квадратқа,шеңбер ішіне өрнектеп
салу.
2.Түстерді ажыратуға үйрету.
3. геометриялық және өсімдік пішіндерімен
өрнектерін салу.
4.Заттарды кеңістікке дұрыс орналастыруға үйрету.
(оң жақ, сол жақ,жоғары, төмен, ортада).
5. Ермексазбен жұмыс жасау.
9 слайд
Сурет сабағы ,Мүсіндеу жапсыру (ұсақ моториканы дамыту) 1.Сызық бойына,квадратқа,шеңбер ішіне өрнектеп салу. 2.Түстерді ажыратуға үйрету. 3. геометриялық және өсімдік пішіндерімен өрнектерін салу. 4.Заттарды кеңістікке дұрыс орналастыруға үйрету. (оң жақ, сол жақ,жоғары, төмен, ортада). 5. Ермексазбен жұмыс жасау.
10 слайд
Ой - пікір
Менің ойымша даун синромы немесе айтқушылығы бар бүлдіршіндерге
және т.с.с. ауырулар бар балаларға өмір сүру қиын. Ал осындай аурулар
туа және жүре пайда болады. Туа пайда болғанда ол тұқым
қуалаушылықпен байланысты немесе жүкті әйелдің салғырттығынан
болады. Егер әр адам өмірге салғырт қарағанның кеселін білсе, осындай
жағдайлар болмаушы еді. Даун синдромы бар бала ел қатарлы өмір
сүріп, отбасын құра алады. Өмірге нәресте әкелу мүмкіндігі де бар.
Қоғам мен ата - ана , ұстаздардың, бауырлардың сүйіспешілігі мен
қамқорлықтарынсыз ешбір ой жүзеге аспасы сөзсіз. Сонда ғана осы
тұлғалар тәрбиелі, білімді, ең бастысы денсаулығы бар қазіргі заманға
сай тұлға болып қалыптаса алады.
Түзетіп –дамыта оқыту ойын түрінде көрнекі құралдар арқылы
жүргізілсе нәтижелі болмақ.
10 слайд
Ой - пікір Менің ойымша даун синромы немесе айтқушылығы бар бүлдіршіндерге және т.с.с. ауырулар бар балаларға өмір сүру қиын. Ал осындай аурулар туа және жүре пайда болады. Туа пайда болғанда ол тұқым қуалаушылықпен байланысты немесе жүкті әйелдің салғырттығынан болады. Егер әр адам өмірге салғырт қарағанның кеселін білсе, осындай жағдайлар болмаушы еді. Даун синдромы бар бала ел қатарлы өмір сүріп, отбасын құра алады. Өмірге нәресте әкелу мүмкіндігі де бар. Қоғам мен ата - ана , ұстаздардың, бауырлардың сүйіспешілігі мен қамқорлықтарынсыз ешбір ой жүзеге аспасы сөзсіз. Сонда ғана осы тұлғалар тәрбиелі, білімді, ең бастысы денсаулығы бар қазіргі заманға сай тұлға болып қалыптаса алады. Түзетіп –дамыта оқыту ойын түрінде көрнекі құралдар арқылы жүргізілсе нәтижелі болмақ.