Материалдар / ДЕФЕКТОЛОГИЯ СЛАЙД
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ДЕФЕКТОЛОГИЯ СЛАЙД

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы маманның жүргізілген жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2023
538
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дефектология

1 слайд
Дефектология

1 слайд

Дефектология

Инклюзив – сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білді

2 слайд
Инклюзив – сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білдіреді. Инклюзивті білім беру -даму мүмкіндігі шектеулі балаларға қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына, дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады. Инклюзивті білім беру мәселесі шет елдерде 1970 жылдан бастау алады, ал 90 жылға қарай АҚШ пен Еуропа өздерінің білім беру саясатына осы бағдарламаны толық енгізді. Ал, біздің елімізде инклюзивті білім беру жүйесінің дамуы туралы ресми дерек «Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың 2010-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» көрсетілді

2 слайд

Инклюзив – сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білдіреді. Инклюзивті білім беру -даму мүмкіндігі шектеулі балаларға қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына, дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады. Инклюзивті білім беру мәселесі шет елдерде 1970 жылдан бастау алады, ал 90 жылға қарай АҚШ пен Еуропа өздерінің білім беру саясатына осы бағдарламаны толық енгізді. Ал, біздің елімізде инклюзивті білім беру жүйесінің дамуы туралы ресми дерек «Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың 2010-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» көрсетілді

Инклюзивті білім беруде Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың төмендегідей топтары көрсетілген: • Топ Психикалық және дам

3 слайд
Инклюзивті білім беруде Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың төмендегідей топтары көрсетілген: • Топ Психикалық және дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар: көру, есту, сөйлеу бұзылыстары, зияты, тірек-қозғалыс аппараты, психикалық дамуы тежелген және эмоционалды ерік - жігер аясы зақымдалған балалар • Топ Оқуда ерекше қиындықтары мен мінез құлқында проблемалары бар балалар яғни жазу, санау, оқуында уақытша қиындықтары бар балалар. Бұл қиындықтар уақытша сипатқа ие және оны тиісті мамандардың көмегімен жоюға болады. • Топ Әлеуметтік психалогиялық, эканомикалық, тілдік, мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар. Бұл топқа педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала тәрбиесіне көңіл аудармайтын отбасы балалары, сонымен бірге жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындықтары бар босқындар, мигранттар, оралмандар т.б жатады.

3 слайд

Инклюзивті білім беруде Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың төмендегідей топтары көрсетілген: • Топ Психикалық және дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар: көру, есту, сөйлеу бұзылыстары, зияты, тірек-қозғалыс аппараты, психикалық дамуы тежелген және эмоционалды ерік - жігер аясы зақымдалған балалар • Топ Оқуда ерекше қиындықтары мен мінез құлқында проблемалары бар балалар яғни жазу, санау, оқуында уақытша қиындықтары бар балалар. Бұл қиындықтар уақытша сипатқа ие және оны тиісті мамандардың көмегімен жоюға болады. • Топ Әлеуметтік психалогиялық, эканомикалық, тілдік, мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар. Бұл топқа педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала тәрбиесіне көңіл аудармайтын отбасы балалары, сонымен бірге жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындықтары бар босқындар, мигранттар, оралмандар т.б жатады.

Психологиялы қ -педагогикалық қолдауды ұйымдастыру. Даму мүмкіндігі шектеулі баланы психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет

4 слайд
Психологиялы қ -педагогикалық қолдауды ұйымдастыру.  Даму мүмкіндігі шектеулі баланы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның (бұдан кейін ПМПК) ұсынысы мен қорытындысы нәтижесінде ұйымдастырылады және білім беру ұйымдарының ішінде штаттық мамандармен (арнайы  педагогпен , психологпен, логопед мұғаліммен, әлеуметтік педагогпен, ЕДШ маманымен және т.б.), сондай-ақ білім беру ұйымдарынан тыс арнайы білім беру ұйымдарының (психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті,  оңалту орталығы , түзету және инклюзивті білім беру кабинеті) мамандарымен, сондай-ақ келісім шарт негізінде қызмет жасайтын арнайы (түзету) білім беру ұйымдарының педагогтарымен іске асырылады.

4 слайд

Психологиялы қ -педагогикалық қолдауды ұйымдастыру.  Даму мүмкіндігі шектеулі баланы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның (бұдан кейін ПМПК) ұсынысы мен қорытындысы нәтижесінде ұйымдастырылады және білім беру ұйымдарының ішінде штаттық мамандармен (арнайы  педагогпен , психологпен, логопед мұғаліммен, әлеуметтік педагогпен, ЕДШ маманымен және т.б.), сондай-ақ білім беру ұйымдарынан тыс арнайы білім беру ұйымдарының (психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті,  оңалту орталығы , түзету және инклюзивті білім беру кабинеті) мамандарымен, сондай-ақ келісім шарт негізінде қызмет жасайтын арнайы (түзету) білім беру ұйымдарының педагогтарымен іске асырылады.

Психалогиялық-педагогикалық қолдау көрсету – әр баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқыту мен дамыту

5 слайд
Психалогиялық-педагогикалық қолдау көрсету – әр баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқыту мен дамыту үшін әр маманның яғни психолог, логопед,арнайы педагог, әлеуметтік педагог, тәрбиеші, педагог ассистенттің бірлесіп ұйымдастырылған қызмет жүйесі.

5 слайд

Психалогиялық-педагогикалық қолдау көрсету – әр баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқыту мен дамыту үшін әр маманның яғни психолог, логопед,арнайы педагог, әлеуметтік педагог, тәрбиеші, педагог ассистенттің бірлесіп ұйымдастырылған қызмет жүйесі.

Психологиялык-педагогикалық қолдау тобының әрбір мүшесі кәсіби этиканы сақтауға, балаға немесе оның жанұясына зиян тигізетін

6 слайд
Психологиялык-педагогикалық қолдау тобының әрбір мүшесі кәсіби этиканы сақтауға, балаға немесе оның жанұясына зиян тигізетін жағдайда, психологиялық  педагогикалық тексеру , кеңес беру жұмысы немесе қызметтің басқа да түрінің нәтижесінде алынған мәліметтерді жарияламауға міндетті.

6 слайд

Психологиялык-педагогикалық қолдау тобының әрбір мүшесі кәсіби этиканы сақтауға, балаға немесе оның жанұясына зиян тигізетін жағдайда, психологиялық  педагогикалық тексеру , кеңес беру жұмысы немесе қызметтің басқа да түрінің нәтижесінде алынған мәліметтерді жарияламауға міндетті.

Қыркүйек айының 2 күні мектепте психалогиялық -педагогикалық қолдау қызметін құру туралы бұйрық шығарылып, қолдау қызметінің

7 слайд
Қыркүйек айының 2 күні мектепте психалогиялық -педагогикалық қолдау қызметін құру туралы бұйрық шығарылып, қолдау қызметінің төрайымы болып директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Керебаева Алтынхан Қабылбекқызы бекітілді. 2022 оқу жылының басында қолдау мамандарының жылдық іс-шара жоспары жасалып бекітіліп, осы жоспар бойынша жұмыстар жүргізілді

7 слайд

Қыркүйек айының 2 күні мектепте психалогиялық -педагогикалық қолдау қызметін құру туралы бұйрық шығарылып, қолдау қызметінің төрайымы болып директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Керебаева Алтынхан Қабылбекқызы бекітілді. 2022 оқу жылының басында қолдау мамандарының жылдық іс-шара жоспары жасалып бекітіліп, осы жоспар бойынша жұмыстар жүргізілді

06-10 қыркүйек аралығында сынып жетекшілерден (7 форма) сұраныс , ата- аналардан (6 форма) келісім беру формалары толтырыл

8 слайд
06-10 қыркүйек аралығында сынып жетекшілерден (7 форма) сұраныс , ата- аналардан (6 форма) келісім беру формалары толтырылып , жинақталған сұраныстар бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары терең, жан- жақты зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып, ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың сабақтарына қатысып (2а форма) " Сабақта оқушыға бақылау жасау хаттамасы" толтырылды.

8 слайд

06-10 қыркүйек аралығында сынып жетекшілерден (7 форма) сұраныс , ата- аналардан (6 форма) келісім беру формалары толтырылып , жинақталған сұраныстар бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары терең, жан- жақты зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып, ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың сабақтарына қатысып (2а форма) " Сабақта оқушыға бақылау жасау хаттамасы" толтырылды.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

06-14 қыркүйек аралығында әр оқушымен жеке жұмыстар жүргізіліп, диагностикалық зерттеу карталары толтырылды. 16.09.2022 психо

12 слайд
06-14 қыркүйек аралығында әр оқушымен жеке жұмыстар жүргізіліп, диагностикалық зерттеу карталары толтырылды. 16.09.2022 психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандарының консилиум отырысы өткізіліп, хаттамасы жазылды. Әр маманның жан- жақты зерттеу, бақылау жұмыстарының нәтижесі бойынша төмендегі ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар тізімге алынды: № ЕББҚ бар оқушы Сынып Оқушы саны 1 ОПМПК қорытындысымен 9 2 оқушы 2 Консилиум отырысында анықталған 2 сынып 3 оқушы 3 Консилиум отырысында анықталған 3 сынып 2 оқушы 4 Консилиум отырысында анықталған 4 сынып 2 оқушы 5 Консилиум отырысында анықталған 6 сынып 1 оқушы Анықталған тізімдегі әр оқушыға жеке дамыту бағдарламасы, КТЖ жоспары, сабақ кестелері құрылып ,сабақ кестесі бойынша аптасына 2 рет 45 минуттан жеке , топтық түзету – дамыту жұмыстар жүргізілуде

12 слайд

06-14 қыркүйек аралығында әр оқушымен жеке жұмыстар жүргізіліп, диагностикалық зерттеу карталары толтырылды. 16.09.2022 психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандарының консилиум отырысы өткізіліп, хаттамасы жазылды. Әр маманның жан- жақты зерттеу, бақылау жұмыстарының нәтижесі бойынша төмендегі ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар тізімге алынды: № ЕББҚ бар оқушы Сынып Оқушы саны 1 ОПМПК қорытындысымен 9 2 оқушы 2 Консилиум отырысында анықталған 2 сынып 3 оқушы 3 Консилиум отырысында анықталған 3 сынып 2 оқушы 4 Консилиум отырысында анықталған 4 сынып 2 оқушы 5 Консилиум отырысында анықталған 6 сынып 1 оқушы Анықталған тізімдегі әр оқушыға жеке дамыту бағдарламасы, КТЖ жоспары, сабақ кестелері құрылып ,сабақ кестесі бойынша аптасына 2 рет 45 минуттан жеке , топтық түзету – дамыту жұмыстар жүргізілуде

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ

18 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ