Материалдар / Денелердің жүзу шарттары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денелердің жүзу шарттары

Материал туралы қысқаша түсінік
XXI асыр – ақпараттық қоғам дәуірі , технологиялық мәдениет дәуірі . Біздің өркениетті дамуымыздың барлық маңызды өмірлік салалары бүгінде ақпараттық технологиялармен тікелей байланысты . Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа инновациялық технологияларды сабақта пайдалану білім сапасының артуына мүмкіндік береді . Сабақта АКТ – ны пайдалану оқушылардың танымдық белсенділігін арттыра отырып , логикалық ойлау жүйесін қалыптастыруға , шығармашылықпен еңбек етуіне жағдай жасайды . Сабақта электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеу , интерактивті тақтаны қолданудың маңызы зор . Оқушы үшін пәнге қызығушылықты оятатын , ойластыратын негіз – мұғалімнің интеллектуалдық ізденісінде . Өз тәжірибемде алға қойған мақсатыма жету үшін ізденіп , әр түрлі сабақтар өткіземін .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Қысым

2 слайд
Қысым

2 слайд

Қысым

І топ: Қысым ІІ топ: Манометр ІІІ топ: Барометр Топтар

3 слайд
І топ: Қысым ІІ топ: Манометр ІІІ топ: Барометр Топтар

3 слайд

І топ: Қысым ІІ топ: Манометр ІІІ топ: Барометр Топтар

Сұрақты қағып ал 1. Рычагтың тепе-теңдік ережесін тағайындаған, кері итеруші күшті тапқан грек математигі, физигі кім?

4 слайд
Сұрақты қағып ал 1. Рычагтың тепе-теңдік ережесін тағайындаған, кері итеруші күшті тапқан грек математигі, физигі кім?

4 слайд

Сұрақты қағып ал 1. Рычагтың тепе-теңдік ережесін тағайындаған, кері итеруші күшті тапқан грек математигі, физигі кім?

2. Архимед күші дегеніміз не? 3. Архимед заңын өрнектейтін формула:___________________ 4. Архимед күші неге тәуелді?

5 слайд
2. Архимед күші дегеніміз не? 3. Архимед заңын өрнектейтін формула:___________________ 4. Архимед күші неге тәуелді?

5 слайд

2. Архимед күші дегеніміз не? 3. Архимед заңын өрнектейтін формула:___________________ 4. Архимед күші неге тәуелді?

5. Көлемдері бірдей 2 шарикті сұйыққа батырғанда таразының тепе-теңдігі бұзыла ма? СУ КЕРОСИН

6 слайд
5. Көлемдері бірдей 2 шарикті сұйыққа батырғанда таразының тепе-теңдігі бұзыла ма? СУ КЕРОСИН

6 слайд

5. Көлемдері бірдей 2 шарикті сұйыққа батырғанда таразының тепе-теңдігі бұзыла ма? СУ КЕРОСИН

ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ

7 слайд
ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ

7 слайд

ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ

Жаңа сабақ

8 слайд
Жаңа сабақ

8 слайд

Жаңа сабақ

ТАПСЫРМА 1 1 3 2

9 слайд
ТАПСЫРМА 1 1 3 2

9 слайд

ТАПСЫРМА 1 1 3 2

ТАПСЫРМА 2 ОЙЛАН – ЖҰПТАС – ТОПТАС 1.Темір бетон плита өлшемі 3,5*1,5*0,2 м 3 толығымен суға батырылған. Плитаға әрекет ету

10 слайд
ТАПСЫРМА 2 ОЙЛАН – ЖҰПТАС – ТОПТАС 1.Темір бетон плита өлшемі 3,5*1,5*0,2 м 3 толығымен суға батырылған. Плитаға әрекет етуші Архимед күші қандай? 2.Толығымен суға батып тұрған денеге 400 Н Архимед күші әсер етеді. Дененің көлемі қандай? 3.Көлемі 4 см 3 болатын дене сұйыққа толық батырылғанда, оған әрекет ететін кері итеруші күш 40 Н-ға тең болса, сұйықтықтың тығыздығы қандай?

10 слайд

ТАПСЫРМА 2 ОЙЛАН – ЖҰПТАС – ТОПТАС 1.Темір бетон плита өлшемі 3,5*1,5*0,2 м 3 толығымен суға батырылған. Плитаға әрекет етуші Архимед күші қандай? 2.Толығымен суға батып тұрған денеге 400 Н Архимед күші әсер етеді. Дененің көлемі қандай? 3.Көлемі 4 см 3 болатын дене сұйыққа толық батырылғанда, оған әрекет ететін кері итеруші күш 40 Н-ға тең болса, сұйықтықтың тығыздығы қандай?

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық, Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып ала

11 слайд
Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық, Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық.

11 слайд

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық, Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық.

Тест 1.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

12 слайд
Тест 1.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

12 слайд

Тест 1.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

2.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

13 слайд
2.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

13 слайд

2.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

3.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

14 слайд
3.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

14 слайд

3.Егер , онда a)Батады b)Қалқып жүзеді c)Сұйық ішінде жүзіп жүреді

4.Архимед күшінің бағыты a)Жоғары b)Төмен c)оңға

15 слайд
4.Архимед күшінің бағыты a)Жоғары b)Төмен c)оңға

15 слайд

4.Архимед күшінің бағыты a)Жоғары b)Төмен c)оңға

Кері байланыс Берілген тақырып бойынша 2 жол өлең немесе өмірден мысал келтір. 1 топ: Дененің сұйық түбіне батуы 2 топ: Денен

16 слайд
Кері байланыс Берілген тақырып бойынша 2 жол өлең немесе өмірден мысал келтір. 1 топ: Дененің сұйық түбіне батуы 2 топ: Дененің сұйық ішінде жүзуі 3 топ: Дененің сұйық бетінде қалқып жүзуі

16 слайд

Кері байланыс Берілген тақырып бойынша 2 жол өлең немесе өмірден мысал келтір. 1 топ: Дененің сұйық түбіне батуы 2 топ: Дененің сұйық ішінде жүзуі 3 топ: Дененің сұйық бетінде қалқып жүзуі

10 SMS жаз ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ _

17 слайд
10 SMS жаз ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ _____________________

17 слайд

10 SMS жаз ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ _____________________

Үй тапсырмасы “Кемелердің жүзуі” эссе жазып келу

18 слайд
Үй тапсырмасы “Кемелердің жүзуі” эссе жазып келу

18 слайд

Үй тапсырмасы “Кемелердің жүзуі” эссе жазып келу