Материалдар / Деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру

Деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру Әдіс-тәсілдер, қазақ әдебиетінен қолданылатын әдіс-тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2024
152
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру

1 слайд
Деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру

1 слайд

Деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыру

Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру, әр оқушы

2 слайд
Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру, әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім алуына жағдай жасау.

2 слайд

Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру, әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім алуына жағдай жасау.

А •«А» - бағдарламасындағы тапсырмалар базалық стандарт түрінде белгіленеді. Оларды орындай отырып оқушы пән бойынша қайтала

3 слайд
А •«А» - бағдарламасындағы тапсырмалар базалық стандарт түрінде белгіленеді. Оларды орындай отырып оқушы пән бойынша қайталау деңгейінде нақты материалды меңгереді. Материалды алғаш меңгеру жұмыстарының бұл деңгейінің өзіндік ерекшеліктері бар. Ол материалдың сан рет қайталануын, мағыналық топтарды бөлу, негізгі ойды табу дағдысын, есте сақтау тәсілдерін білуді, т.с.с. талап етеді. В •«В» – бағдарламасын қолдануға арналған тапсырмаларды орындау оқушылардың оқу, ой- әрекетінің арнайы тәсілдерін меңгеруін қамтамасыз етеді. Сондықтан бұл бағдарламаға бірінші деңгейдегі материалды кеңейтетін, негізгі білімді дәлелдейтін, суреттейтін, нақтылайтын ұғымның қолданылуы мен жұмыс істеуін көрсететін қосымша мәліметтер енгізіледі. Бұл деңгей мәліметтер көлемін кеңейтіп, негізгі материалды терең түсінуге көмектеседі. С

3 слайд

А •«А» - бағдарламасындағы тапсырмалар базалық стандарт түрінде белгіленеді. Оларды орындай отырып оқушы пән бойынша қайталау деңгейінде нақты материалды меңгереді. Материалды алғаш меңгеру жұмыстарының бұл деңгейінің өзіндік ерекшеліктері бар. Ол материалдың сан рет қайталануын, мағыналық топтарды бөлу, негізгі ойды табу дағдысын, есте сақтау тәсілдерін білуді, т.с.с. талап етеді. В •«В» – бағдарламасын қолдануға арналған тапсырмаларды орындау оқушылардың оқу, ой- әрекетінің арнайы тәсілдерін меңгеруін қамтамасыз етеді. Сондықтан бұл бағдарламаға бірінші деңгейдегі материалды кеңейтетін, негізгі білімді дәлелдейтін, суреттейтін, нақтылайтын ұғымның қолданылуы мен жұмыс істеуін көрсететін қосымша мәліметтер енгізіледі. Бұл деңгей мәліметтер көлемін кеңейтіп, негізгі материалды терең түсінуге көмектеседі. С

А “Кластер” “Семантикалық карта” “Классификация” “Сөз табу” “Иә/Жоқ” “Бес жол өлең” “Сыңарын тап”

4 слайд
А “Кластер” “Семантикалық карта” “Классификация” “Сөз табу” “Иә/Жоқ” “Бес жол өлең” “Сыңарын тап”

4 слайд

А “Кластер” “Семантикалық карта” “Классификация” “Сөз табу” “Иә/Жоқ” “Бес жол өлең” “Сыңарын тап”

Бұқар жырау кім? қашан? не істеді? неліктен? қандай? “Кластер”

5 слайд
Бұқар жырау кім? қашан? не істеді? неліктен? қандай? “Кластер”

5 слайд

Бұқар жырау кім? қашан? не істеді? неліктен? қандай? “Кластер”

Семантикалық карта № Сөйлемдер мағына жақындығы А грамматикалық тәсілдер Ә интонация, орын тәртібі Б 1Күн бұлттанды, жаңбыр

6 слайд
Семантикалық карта № Сөйлемдер мағына жақындығы А грамматикалық тәсілдер Ә интонация, орын тәртібі Б 1Күн бұлттанды, жаңбыр жауып кетті. 2Көктем шығып, күн жылынды, бірақ таудағы қар әлі еріген жоқ. 3Бір күні ауданнан қос ат жеккен шана келді, Мыңбұлақтың сақшысындай болып тұрған Байшынарға қарай беттеді. 4Жалпақ балуан оқ бойы алда отырды, астындағы сары қасқа ат киіктей орғып келеді. 5Көмекші жігіт қойларды ерте айдап әкеліпті,күннің арты бұзылып келе жатқанын байқайды. 6Әлден уақытта екі атты кісі келді де, мені ағаштан шешіп алды.

6 слайд

Семантикалық карта № Сөйлемдер мағына жақындығы А грамматикалық тәсілдер Ә интонация, орын тәртібі Б 1Күн бұлттанды, жаңбыр жауып кетті. 2Көктем шығып, күн жылынды, бірақ таудағы қар әлі еріген жоқ. 3Бір күні ауданнан қос ат жеккен шана келді, Мыңбұлақтың сақшысындай болып тұрған Байшынарға қарай беттеді. 4Жалпақ балуан оқ бойы алда отырды, астындағы сары қасқа ат киіктей орғып келеді. 5Көмекші жігіт қойларды ерте айдап әкеліпті,күннің арты бұзылып келе жатқанын байқайды. 6Әлден уақытта екі атты кісі келді де, мені ағаштан шешіп алды.

https://learningapps.org/watch?v=p5ooydkz222 “Классификация”

7 слайд
https://learningapps.org/watch?v=p5ooydkz222 “Классификация”

7 слайд

https://learningapps.org/watch?v=p5ooydkz222 “Классификация”

https://wordwall.net/ru/resource/28859464 “Сөз табу”

8 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/28859464 “Сөз табу”

8 слайд

https://wordwall.net/ru/resource/28859464 “Сөз табу”

№ Мәліметтер Иә Жоқ 1 “Кенесары – Наурызбай” жырының жанры – батырлар жыры 2Жыр ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап баспа

9 слайд
№ Мәліметтер Иә Жоқ 1 “Кенесары – Наурызбай” жырының жанры – батырлар жыры 2Жыр ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап баспа бетіне шыға бастады 3 Кенесары Қасымұлы Ресей отаршылдығына қарсы он бес жыл күрескен 4Жырға негіз болған оқиға – қазақ-қалмақ арасындағы шиеленісті жорықтар 5 Екі елдің арасының бұзылуына түрткі болған басты оқиға – Наурызбайдың Топжарған атты жүйрігінің ұрлануы 6Жырда тек қана Кенесары мен Наурызбай батырлардың ерлігі суреттелген 7 1942 жылы Сәбит Мұқанов жырдың тарихи маңызына баға берді 8Нысанбай жырау Кенесарының кемшілігін көрмеген “Иә/Жоқ”

9 слайд

№ Мәліметтер Иә Жоқ 1 “Кенесары – Наурызбай” жырының жанры – батырлар жыры 2Жыр ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап баспа бетіне шыға бастады 3 Кенесары Қасымұлы Ресей отаршылдығына қарсы он бес жыл күрескен 4Жырға негіз болған оқиға – қазақ-қалмақ арасындағы шиеленісті жорықтар 5 Екі елдің арасының бұзылуына түрткі болған басты оқиға – Наурызбайдың Топжарған атты жүйрігінің ұрлануы 6Жырда тек қана Кенесары мен Наурызбай батырлардың ерлігі суреттелген 7 1942 жылы Сәбит Мұқанов жырдың тарихи маңызына баға берді 8Нысанбай жырау Кенесарының кемшілігін көрмеген “Иә/Жоқ”

«Бес жол өлең» 1 зат есім 2 сын есім 3 етістік Сөйлем Синоним, ассоциация

10 слайд
«Бес жол өлең» 1 зат есім 2 сын есім 3 етістік Сөйлем Синоним, ассоциация

10 слайд

«Бес жол өлең» 1 зат есім 2 сын есім 3 етістік Сөйлем Синоним, ассоциация

https://learningapps.org/display?v=p3bpxtww322 “Сыңарын тап”

11 слайд
https://learningapps.org/display?v=p3bpxtww322 “Сыңарын тап”

11 слайд

https://learningapps.org/display?v=p3bpxtww322 “Сыңарын тап”

В “Кроссенс”“Сөз-акроним” “Жуан-жіңішке сұрақтар” “Менталды карта” “Эмоция графигі” “Эпизодты талдау” “Биопоэма” “Сюжеттік- ко

12 слайд
В “Кроссенс”“Сөз-акроним” “Жуан-жіңішке сұрақтар” “Менталды карта” “Эмоция графигі” “Эпизодты талдау” “Биопоэма” “Сюжеттік- композициялық жоспар” “GROW” “Шығармаға сатылай-кешенді талдау” “Тарсия” “ДЖИГСО” “Графикалық диктант” “321”

12 слайд

В “Кроссенс”“Сөз-акроним” “Жуан-жіңішке сұрақтар” “Менталды карта” “Эмоция графигі” “Эпизодты талдау” “Биопоэма” “Сюжеттік- композициялық жоспар” “GROW” “Шығармаға сатылай-кешенді талдау” “Тарсия” “ДЖИГСО” “Графикалық диктант” “321”

«GROW» G - Мақсаты R - Идея O - Қолдағы мүмкіндіктер W - Әрекеттер

13 слайд
«GROW» G - Мақсаты R - Идея O - Қолдағы мүмкіндіктер W - Әрекеттер

13 слайд

«GROW» G - Мақсаты R - Идея O - Қолдағы мүмкіндіктер W - Әрекеттер

«Кроссенс»

14 слайд
«Кроссенс»

14 слайд

«Кроссенс»

“Сөз-акроним” Э - К - С - П - О –

15 слайд
“Сөз-акроним” Э - К - С - П - О –

15 слайд

“Сөз-акроним” Э - К - С - П - О –

«Жуан-жіңішке сұрақтар» “Жіңішке сұрақтар” “Жуан сұрақтар” Кім...? Не...? Қашан...? Қайда...? Болды ма...? Қалай аталады...?

16 слайд
«Жуан-жіңішке сұрақтар» “Жіңішке сұрақтар” “Жуан сұрақтар” Кім...? Не...? Қашан...? Қайда...? Болды ма...? Қалай аталады...? Неліктен екеніне 3 түсініктеме бер ... Неліктен, түсіндір.... Неліктен олай ойлайсың? Айырмашылығы неде? Егерде ...?

16 слайд

«Жуан-жіңішке сұрақтар» “Жіңішке сұрақтар” “Жуан сұрақтар” Кім...? Не...? Қашан...? Қайда...? Болды ма...? Қалай аталады...? Неліктен екеніне 3 түсініктеме бер ... Неліктен, түсіндір.... Неліктен олай ойлайсың? Айырмашылығы неде? Егерде ...?

“Менталды карта”

17 слайд
“Менталды карта”

17 слайд

“Менталды карта”

Оқиғалар Э м о ц и я л а р «Эмоция (көңіл-күй) графигі»

18 слайд
Оқиғалар Э м о ц и я л а р «Эмоция (көңіл-күй) графигі»

18 слайд

Оқиғалар Э м о ц и я л а р «Эмоция (көңіл-күй) графигі»

“Эпизодты талдау” Қандай оқиға орын алды? Кімдер қатысты? Қашан? Қайда? Неге бұл жағдай орын алды? Бұл оқиғаның шығармад

19 слайд
“Эпизодты талдау” Қандай оқиға орын алды? Кімдер қатысты? Қашан? Қайда? Неге бұл жағдай орын алды? Бұл оқиғаның шығармадағы маңыздылығы қандай?

19 слайд

“Эпизодты талдау” Қандай оқиға орын алды? Кімдер қатысты? Қашан? Қайда? Неге бұл жағдай орын алды? Бұл оқиғаның шығармадағы маңыздылығы қандай?

“Сюжеттік-композициялық талдау” Оқиғаның басталуы ___________________________________________ Оқиғаның дамуы ___________________

20 слайд
“Сюжеттік-композициялық талдау” Оқиғаның басталуы ___________________________________________ Оқиғаның дамуы ______________________________________________ Оқиғаның шиеленісуі __________________________________________ Оқиғаның шарықтау шегі ______________________________________ Оқиғаның шешімі _____________________________________________

20 слайд

“Сюжеттік-композициялық талдау” Оқиғаның басталуы ___________________________________________ Оқиғаның дамуы ______________________________________________ Оқиғаның шиеленісуі __________________________________________ Оқиғаның шарықтау шегі ______________________________________ Оқиғаның шешімі _____________________________________________

I. Авторы: II. Шығарманың тақырыбы: III. Шығарманың идеясы: IV. Әдеби бағыт: V. Жанр түрі: VI. Шығарманың композициялы

21 слайд
I. Авторы:  II. Шығарманың тақырыбы:  III. Шығарманың идеясы:   IV. Әдеби бағыт: V. Жанр түрі:  VI.  Шығарманың композициялық құрылысы: VII.  Кейіпкерлер (негізгі, қосалқы): VIII.  Әдеби теориялық ұғымдар. IX. Түсіндірме  сөздік. X. Қорытынды (шығарманың негізгі түйіні, тәрбиелік мәні, өз ойым) “Шығармаға сатылай-кешенді талдау”

21 слайд

I. Авторы:  II. Шығарманың тақырыбы:  III. Шығарманың идеясы:   IV. Әдеби бағыт: V. Жанр түрі:  VI.  Шығарманың композициялық құрылысы: VII.  Кейіпкерлер (негізгі, қосалқы): VIII.  Әдеби теориялық ұғымдар. IX. Түсіндірме  сөздік. X. Қорытынды (шығарманың негізгі түйіні, тәрбиелік мәні, өз ойым) “Шығармаға сатылай-кешенді талдау”

«Тарсия»

22 слайд
«Тарсия»

22 слайд

«Тарсия»

“Биопоэма” 1.Аты _______________________________________________ 2.Сипаттайтын 2-3 сөз________________________________ 3.Жақсы к

23 слайд
“Биопоэма” 1.Аты _______________________________________________ 2.Сипаттайтын 2-3 сөз________________________________ 3.Жақсы көретіні______________________________________ 4.Қорқатыны, уайымдайтыны__________________________ 5.Басынан өткізген сезімі ______________________________ 6.Болашақтан күтетіні ________________________________ 7.Мекен-жайы ________________________________________ 8.Тегі ________________________________________________

23 слайд

“Биопоэма” 1.Аты _______________________________________________ 2.Сипаттайтын 2-3 сөз________________________________ 3.Жақсы көретіні______________________________________ 4.Қорқатыны, уайымдайтыны__________________________ 5.Басынан өткізген сезімі ______________________________ 6.Болашақтан күтетіні ________________________________ 7.Мекен-жайы ________________________________________ 8.Тегі ________________________________________________

“ДЖИГСО” 1.Өмір жолы. Білім жолында. Шоқан –зерттеуші 2.Шоқан саяхатшы. Жетісу сапары. 3.Қашқарияға сапары. Шоқан – әдебиетші ғ

24 слайд
“ДЖИГСО” 1.Өмір жолы. Білім жолында. Шоқан –зерттеуші 2.Шоқан саяхатшы. Жетісу сапары. 3.Қашқарияға сапары. Шоқан – әдебиетші ғалым. 4.Шоқан – суретші. Шоқан Уәлиханов өзінің қысқа ғұмырында.

24 слайд

“ДЖИГСО” 1.Өмір жолы. Білім жолында. Шоқан –зерттеуші 2.Шоқан саяхатшы. Жетісу сапары. 3.Қашқарияға сапары. Шоқан – әдебиетші ғалым. 4.Шоқан – суретші. Шоқан Уәлиханов өзінің қысқа ғұмырында.

«Графикалық диктант» 35 30 25 20 25 10 5 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

25 слайд
«Графикалық диктант» 35 30 25 20 25 10 5 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

25 слайд

«Графикалық диктант» 35 30 25 20 25 10 5 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

“321” әдісі Шығарма бойынша үш факт 1. ____________________________________________ 2. _________________________________________

26 слайд
“321” әдісі Шығарма бойынша үш факт 1. ____________________________________________ 2. ____________________________________________ 3. ____________________________________________ Авторға туындаған екі сұрақ 1. ____________________________________________ 2. ____________________________________________ Қызығушылық танытқан бір нәрсе 1. ____________________________________________

26 слайд

“321” әдісі Шығарма бойынша үш факт 1. ____________________________________________ 2. ____________________________________________ 3. ____________________________________________ Авторға туындаған екі сұрақ 1. ____________________________________________ 2. ____________________________________________ Қызығушылық танытқан бір нәрсе 1. ____________________________________________

«Жаңа дизайн кілті» (Берілген үзіндіге жаңа дизайн береді, яғни өлең мазмұнын бүгінгі күнге келтіріп өзгертеді. (Артық сөз не

27 слайд
«Жаңа дизайн кілті» (Берілген үзіндіге жаңа дизайн береді, яғни өлең мазмұнын бүгінгі күнге келтіріп өзгертеді. (Артық сөз немесе жолдарды алып тастайды, өздерінікін қосады, кейбірін мүлдем алып тастайды). BAR аббервиатурасы бойынша жұмыс жасайды. B – артық A – қосу R – алып тастау.

27 слайд

«Жаңа дизайн кілті» (Берілген үзіндіге жаңа дизайн береді, яғни өлең мазмұнын бүгінгі күнге келтіріп өзгертеді. (Артық сөз немесе жолдарды алып тастайды, өздерінікін қосады, кейбірін мүлдем алып тастайды). BAR аббервиатурасы бойынша жұмыс жасайды. B – артық A – қосу R – алып тастау.

С “Екі жақты күнделік” “ПОПС формуласы” “Ойлаудың алты қалпағы” “Кеңес-хат” “Дербес пікір жазу” “Фанфик” “Кубизм”“Т - кестесі” “

28 слайд
С “Екі жақты күнделік” “ПОПС формуласы” “Ойлаудың алты қалпағы” “Кеңес-хат” “Дербес пікір жазу” “Фанфик” “Кубизм”“Т - кестесі” “Фрайер моделі” “Дейін-қазір-кейін”“РАФТ” “FILA” “SWOT” “Венн диаграммасы”

28 слайд

С “Екі жақты күнделік” “ПОПС формуласы” “Ойлаудың алты қалпағы” “Кеңес-хат” “Дербес пікір жазу” “Фанфик” “Кубизм”“Т - кестесі” “Фрайер моделі” “Дейін-қазір-кейін”“РАФТ” “FILA” “SWOT” “Венн диаграммасы”

“Екі жақты күнделік” Өлең жолдары Оқушы пікірі Пайымдаймын, мойындаймын, сен данасың, мен бала, Ұлтына кім жақын, алыс, айқында

29 слайд
“Екі жақты күнделік” Өлең жолдары Оқушы пікірі Пайымдаймын, мойындаймын, сен данасың, мен бала, Ұлтына кім жақын, алыс, айқындайтын ел ғана. Он том өлең жазғандарды кетті ұмытып кең дала. Бірақ шағын он өлеңмен он миллион қазақты Толғандырған, таң қалдырған Махамбет пен Сен ғана.

29 слайд

“Екі жақты күнделік” Өлең жолдары Оқушы пікірі Пайымдаймын, мойындаймын, сен данасың, мен бала, Ұлтына кім жақын, алыс, айқындайтын ел ғана. Он том өлең жазғандарды кетті ұмытып кең дала. Бірақ шағын он өлеңмен он миллион қазақты Толғандырған, таң қалдырған Махамбет пен Сен ғана.

“ПОПС формуласы” Менің ойымша... Себебі ... Мысалы ... Қорытынды ...

30 слайд
“ПОПС формуласы” Менің ойымша... Себебі ... Мысалы ... Қорытынды ...

30 слайд

“ПОПС формуласы” Менің ойымша... Себебі ... Мысалы ... Қорытынды ...

«Ойлаудың алты қалпағы » 1 –топ. Қызыл қалпақ - әдеби шығармадан алған әсері (эмоция) 2-топ. Қара қалпақ - шығармаға сыни пікір

31 слайд
«Ойлаудың алты қалпағы » 1 –топ. Қызыл қалпақ - әдеби шығармадан алған әсері (эмоция) 2-топ. Қара қалпақ - шығармаға сыни пікір 3- топ. Сары қалпақ - шығарманың жақсы жақтары, қызықты сәттері 4-топ. Ақ қалпақ – шығармаға объективті көзқарасың 5- топ. Жасыл қалпақ - шығарманы шынайы өмірмен байланыстыру. 6- топ. Көк қалпақ - қорытынды ой тұжырым жасау.

31 слайд

«Ойлаудың алты қалпағы » 1 –топ. Қызыл қалпақ - әдеби шығармадан алған әсері (эмоция) 2-топ. Қара қалпақ - шығармаға сыни пікір 3- топ. Сары қалпақ - шығарманың жақсы жақтары, қызықты сәттері 4-топ. Ақ қалпақ – шығармаға объективті көзқарасың 5- топ. Жасыл қалпақ - шығарманы шынайы өмірмен байланыстыру. 6- топ. Көк қалпақ - қорытынды ой тұжырым жасау.

Ж.Баласағұн айтқан жағымсыз қасиеттері бар адамға қандай ақыл-кеңес ұсынар едіңдер? Кемшілігін жоюға көмектесетін кеңес-хат ұсы

32 слайд
Ж.Баласағұн айтқан жағымсыз қасиеттері бар адамға қандай ақыл-кеңес ұсынар едіңдер? Кемшілігін жоюға көмектесетін кеңес-хат ұсыныңдар. Кеңес-хат _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________

32 слайд

Ж.Баласағұн айтқан жағымсыз қасиеттері бар адамға қандай ақыл-кеңес ұсынар едіңдер? Кемшілігін жоюға көмектесетін кеңес-хат ұсыныңдар. Кеңес-хат _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________

«Дербес пікір жазу» 1) Өзіндік пікір (идея) – бір сөйлем. 2) Дәлел – екі сөйлеммен келтірілу керек. 3) Өз пікірін айғақтайтын м

33 слайд
«Дербес пікір жазу» 1) Өзіндік пікір (идея) – бір сөйлем. 2) Дәлел – екі сөйлеммен келтірілу керек. 3) Өз пікірін айғақтайтын мысал – екі сөйлем. 4) Өз пікіріне қарсы пікір – бір сөйлем. 5) Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал – екі сөйлемнен тұру керек. 6) Қорытынды – екі сөйлемнен тұрады.

33 слайд

«Дербес пікір жазу» 1) Өзіндік пікір (идея) – бір сөйлем. 2) Дәлел – екі сөйлеммен келтірілу керек. 3) Өз пікірін айғақтайтын мысал – екі сөйлем. 4) Өз пікіріне қарсы пікір – бір сөйлем. 5) Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал – екі сөйлемнен тұру керек. 6) Қорытынды – екі сөйлемнен тұрады.

«Фанфик» әдісі арқылы шығарманың сюжетін өзгертіп жазу 1-топ. Шұғаның ауырып қалуы. 2-топ. Әбдірахманның түрмеге қамалуы. 3-т

34 слайд
«Фанфик» әдісі арқылы шығарманың сюжетін өзгертіп жазу 1-топ. Шұғаның ауырып қалуы. 2-топ. Әбдірахманның түрмеге қамалуы. 3-топ. Айнабайдың ел арасында іріткі салуы. 4-топ. Есімбектің екі жастың кездесуіне шектеу қоюы.

34 слайд

«Фанфик» әдісі арқылы шығарманың сюжетін өзгертіп жазу 1-топ. Шұғаның ауырып қалуы. 2-топ. Әбдірахманның түрмеге қамалуы. 3-топ. Айнабайдың ел арасында іріткі салуы. 4-топ. Есімбектің екі жастың кездесуіне шектеу қоюы.

“Кубизм” Суретте Салыстыр Зертте Қолдан Дәлелде

35 слайд
“Кубизм” Суретте Салыстыр Зертте Қолдан Дәлелде

35 слайд

“Кубизм” Суретте Салыстыр Зертте Қолдан Дәлелде

«Т кестесі» Шығармадағы автор бейнесі Белгілі бір оқиғадағы көрінісі

36 слайд
«Т кестесі»       Шығармадағы автор бейнесі   Белгілі бір оқиғадағы көрінісі

36 слайд

«Т кестесі»       Шығармадағы автор бейнесі   Белгілі бір оқиғадағы көрінісі

«Фрайер моделі» Анықтама Қолдану ерекшелігі Мысал Кері мысал (антоним)

37 слайд
«Фрайер моделі» Анықтама Қолдану ерекшелігі Мысал Кері мысал (антоним)

37 слайд

«Фрайер моделі» Анықтама Қолдану ерекшелігі Мысал Кері мысал (антоним)

“Дейін – қазір – кейін” кестесі Дейін Қазір Кейін

38 слайд
“Дейін – қазір – кейін” кестесі Дейін Қазір Кейін

38 слайд

“Дейін – қазір – кейін” кестесі Дейін Қазір Кейін

«РАФТ» әдісі Рөл Аудитория Формат Тақырып Ақын оқушыларға өлең Астана - Тәуелсіздік белгісі ӘдебиетшіЖас балаларға ертегі Бәйт

39 слайд
«РАФТ» әдісі Рөл Аудитория Формат Тақырып Ақын оқушыларға өлең Астана - Тәуелсіздік белгісі  ӘдебиетшіЖас балаларға ертегі Бәйтерек туристерге хат Елбасы халыққа үндеу

39 слайд

«РАФТ» әдісі Рөл Аудитория Формат Тақырып Ақын оқушыларға өлең Астана - Тәуелсіздік белгісі  ӘдебиетшіЖас балаларға ертегі Бәйтерек туристерге хат Елбасы халыққа үндеу

«FILA» әдісі F (факт) I (ой-пікірлер) L (мәселені зерттеу сұрақтар) A (жұмыс жоспары)

40 слайд
«FILA» әдісі F (факт) I (ой-пікірлер) L (мәселені зерттеу сұрақтар) A (жұмыс жоспары)

40 слайд

«FILA» әдісі F (факт) I (ой-пікірлер) L (мәселені зерттеу сұрақтар) A (жұмыс жоспары)

“SWOT” талдау күшті жақтары әлсіз жақтары мүмкіндіктер қауіптер

41 слайд
“SWOT” талдау күшті жақтары әлсіз жақтары мүмкіндіктер қауіптер

41 слайд

“SWOT” талдау күшті жақтары әлсіз жақтары мүмкіндіктер қауіптер

. . «Венн диаграммасы» Ұ Қ С А С Т Ы Қ

42 слайд
. . «Венн диаграммасы» Ұ Қ С А С Т Ы Қ

42 слайд

. . «Венн диаграммасы» Ұ Қ С А С Т Ы Қ

https://learningapps.org/display?v=p5qpjdtat23 А деңгей. Learningapps платформасы Оқылым мәтіні бойынша құрылған сұрақтардың ж

43 слайд
https://learningapps.org/display?v=p5qpjdtat23 А деңгей. Learningapps платформасы Оқылым мәтіні бойынша құрылған сұрақтардың жауабын тауып, сәйкестендіріңіз.

43 слайд

https://learningapps.org/display?v=p5qpjdtat23 А деңгей. Learningapps платформасы Оқылым мәтіні бойынша құрылған сұрақтардың жауабын тауып, сәйкестендіріңіз.

В деңгей. «Тарсия» әдісі Мәтін құрылымы мен ресімделуін, жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңыз

44 слайд
В деңгей. «Тарсия» әдісі Мәтін құрылымы мен ресімделуін, жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңыз

44 слайд

В деңгей. «Тарсия» әдісі Мәтін құрылымы мен ресімделуін, жанрлық ерекшеліктерін ажыратыңыз

С деңгей. «ПОПС формуласы» «Бұқаралық ақпарат құралдарынан бас тарту керек пе?» деген сұраққа өз пікіріңізді білдіре отырып жа

45 слайд
С деңгей. «ПОПС формуласы» «Бұқаралық ақпарат құралдарынан бас тарту керек пе?» деген сұраққа өз пікіріңізді білдіре отырып жауап беріңіз. Менің ойымша __________________________ _______________________________________ Себебі _________________________________ _______________________________________ Мысалы ________________________________ _______________________________________ Қорытынды ____________________________ _______________________________________

45 слайд

С деңгей. «ПОПС формуласы» «Бұқаралық ақпарат құралдарынан бас тарту керек пе?» деген сұраққа өз пікіріңізді білдіре отырып жауап беріңіз. Менің ойымша __________________________ _______________________________________ Себебі _________________________________ _______________________________________ Мысалы ________________________________ _______________________________________ Қорытынды ____________________________ _______________________________________

Назарларыңызға рақмет!

46 слайд
Назарларыңызға рақмет!

46 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ