Материалдар / "Диаграмма . Диаграмма түрлері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Диаграмма . Диаграмма түрлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Дианрамма тақырыбына ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
575
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1. Дөңгелек үш секторга белінген. Оның екі секторының бұрышы бірдей, ал үшінші бұрышы осы бұрыштардын әрқайсысынан екі есе арты

1 слайд
1. Дөңгелек үш секторга белінген. Оның екі секторының бұрышы бірдей, ал үшінші бұрышы осы бұрыштардын әрқайсысынан екі есе артык. Осы секторлардын бұрышы неге тең? Қандай бұрыштар шықты? 2. Біреуінін бұрышы екіншісінін бұрышынан 60 0 -қа артық болатындай дөңгелек екі секторга бөлінген. Әр сектордың бұрышын табындар. Үй жұмысы № 1 х+х+2х=360 0 4х=360 0 х=360 0 :4 х=90 0 Бірінші және екінші сектор 90 0 Үшініш сектор 2х =2* 90 0 =180 0 № 2 х+х+60 0 =360 0 2х=360 0 - 60 х=300 0 :2 х=150 0 Бірінші сектор 150 0 Екінші сектор х+60 0 = 150 0 + 60 0 = 21 0 0

1 слайд

1. Дөңгелек үш секторга белінген. Оның екі секторының бұрышы бірдей, ал үшінші бұрышы осы бұрыштардын әрқайсысынан екі есе артык. Осы секторлардын бұрышы неге тең? Қандай бұрыштар шықты? 2. Біреуінін бұрышы екіншісінін бұрышынан 60 0 -қа артық болатындай дөңгелек екі секторга бөлінген. Әр сектордың бұрышын табындар. Үй жұмысы № 1 х+х+2х=360 0 4х=360 0 х=360 0 :4 х=90 0 Бірінші және екінші сектор 90 0 Үшініш сектор 2х =2* 90 0 =180 0 № 2 х+х+60 0 =360 0 2х=360 0 - 60 х=300 0 :2 х=150 0 Бірінші сектор 150 0 Екінші сектор х+60 0 = 150 0 + 60 0 = 21 0 0

3. Дөңгелек бір секторыныц бұрышы 50 0 , екіншісінің бұрышы одан 2 есе артық, үшіншісінің бұрышы екіншісінен 20 0 -ка кем бола

2 слайд
3. Дөңгелек бір секторыныц бұрышы 50 0 , екіншісінің бұрышы одан 2 есе артық, үшіншісінің бұрышы екіншісінен 20 0 -ка кем болатындай 4 секторга белінген. Төртінші сектордың бұрышын өлшеңдер. Шыққан нәтижені есептеу арқылы тексеріңдер. 4. Екі бұрышын 175 0 құрайтын етіп шенбер 4 секторға бөлінген. Егер қалган екі секторды бұрыштарының градустары тақ сандар болса, осы екі сектордың бұрыштарын табыңдар .Үй жұмысы № 3 50 0 +50 0 *2+80 0 +х=360 0 50 0 +100 0 +80 0 +х=360 0 х+230 0 =360 0 х=360 0 – 230 0 х=130 0 Бірінші сектор 50 0 , екінші сектор 100 0 үшінші сектор 8 0 0 , төртінші сектор 130 0 № 4 Бірінші сектор 175 0 , екінші сектор 175 0 үшінші сектор х 0 , төртінші сектор у 0 175 0 +175 0 +х+у=360 0 350 0 +х+у=360 0 х=360 0 – 350 0 х=10 0 Бірінші сектор 175 0 , екінші сектор 175 0 үшінші сектор 7 0 , төртінші сектор 3 0

2 слайд

3. Дөңгелек бір секторыныц бұрышы 50 0 , екіншісінің бұрышы одан 2 есе артық, үшіншісінің бұрышы екіншісінен 20 0 -ка кем болатындай 4 секторга белінген. Төртінші сектордың бұрышын өлшеңдер. Шыққан нәтижені есептеу арқылы тексеріңдер. 4. Екі бұрышын 175 0 құрайтын етіп шенбер 4 секторға бөлінген. Егер қалган екі секторды бұрыштарының градустары тақ сандар болса, осы екі сектордың бұрыштарын табыңдар .Үй жұмысы № 3 50 0 +50 0 *2+80 0 +х=360 0 50 0 +100 0 +80 0 +х=360 0 х+230 0 =360 0 х=360 0 – 230 0 х=130 0 Бірінші сектор 50 0 , екінші сектор 100 0 үшінші сектор 8 0 0 , төртінші сектор 130 0 № 4 Бірінші сектор 175 0 , екінші сектор 175 0 үшінші сектор х 0 , төртінші сектор у 0 175 0 +175 0 +х+у=360 0 350 0 +х+у=360 0 х=360 0 – 350 0 х=10 0 Бірінші сектор 175 0 , екінші сектор 175 0 үшінші сектор 7 0 , төртінші сектор 3 0

№ 1 х+х+2х=360 0 4х=360 0 х=360 0 :4 х=90 0 Бірінші және екінші сектор 90 0 Үшініш сектор 2х =2* 90 0 =180 0Үй жұмысы № 2

3 слайд
№ 1 х+х+2х=360 0 4х=360 0 х=360 0 :4 х=90 0 Бірінші және екінші сектор 90 0 Үшініш сектор 2х =2* 90 0 =180 0Үй жұмысы № 2 х+х+60 0 =360 0 2х=360 0 - 60 х=300 0 :2 х=150 0 Бірінші сектор 150 0 Екінші сектор х+60 0 = 150 0 + 60 0 = 21 0 0 № 3 50 0 +50 0 *2+80 0 +х=360 0 50 0 +100 0 +80 0 +х=360 0 х+230 0 =360 0 х=360 0 – 230 0 х=130 0 Бірінші сектор 50 0 , екінші сектор 100 0 үшінші сектор 8 0 0 , төртінші сектор 130 0

3 слайд

№ 1 х+х+2х=360 0 4х=360 0 х=360 0 :4 х=90 0 Бірінші және екінші сектор 90 0 Үшініш сектор 2х =2* 90 0 =180 0Үй жұмысы № 2 х+х+60 0 =360 0 2х=360 0 - 60 х=300 0 :2 х=150 0 Бірінші сектор 150 0 Екінші сектор х+60 0 = 150 0 + 60 0 = 21 0 0 № 3 50 0 +50 0 *2+80 0 +х=360 0 50 0 +100 0 +80 0 +х=360 0 х+230 0 =360 0 х=360 0 – 230 0 х=130 0 Бірінші сектор 50 0 , екінші сектор 100 0 үшінші сектор 8 0 0 , төртінші сектор 130 0

Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері. Диаграмма. Диаграмма түрлері:  бағанды  дөңгелек  графикт ік  сызықты диагр

4 слайд
Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері. Диаграмма. Диаграмма түрлері:  бағанды  дөңгелек  графикт ік  сызықты диаграммалар

4 слайд

Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері. Диаграмма. Диаграмма түрлері:  бағанды  дөңгелек  графикт ік  сызықты диаграммалар

 Тапсырмалардан дөңгелек, графиктік және бағанды диаграммалар туралы түсініктерін біле отырып, диаграмманы сала алады және ст

5 слайд
 Тапсырмалардан дөңгелек, графиктік және бағанды диаграммалар туралы түсініктерін біле отырып, диаграмманы сала алады және статистикалық мәліметтерді оқи алады.  Кесте немесе диаграммалар түрінде статистикалық ақпартты алып, диаграмманың түрлерін ажыратады.  кесте немесе диаграммалар түрінде берілген статистикалық мәліметтер бойынша есептерді шығарады.Сабақт ың мақсат ы:

5 слайд

 Тапсырмалардан дөңгелек, графиктік және бағанды диаграммалар туралы түсініктерін біле отырып, диаграмманы сала алады және статистикалық мәліметтерді оқи алады.  Кесте немесе диаграммалар түрінде статистикалық ақпартты алып, диаграмманың түрлерін ажыратады.  кесте немесе диаграммалар түрінде берілген статистикалық мәліметтер бойынша есептерді шығарады.Сабақт ың мақсат ы:

Статистика – жарияланатын сандық деректердің, бақыланбалы нысанның сан немесе сапа тұлғасындағы күйін тиянақтайтын бақылау нә

6 слайд
Статистика  – жарияланатын сандық деректердің, бақыланбалы нысанның сан немесе сапа тұлғасындағы күйін тиянақтайтын бақылау нәтижелерінің жиынтығы. Статистика кесте немесе диаграмма түрінде беріледі.Статистикалық тәсілдер экономикадағы, медицинадағы, биологиядағы, әлеуметтік ғылымдардағы және басқа да салалардағы сұрақтарға жауап беруге көмектеседі. Диаграмма -нақты  процестер  мен  құбылыстардың  өзара байланыстарын сипаттайтын сандық көрсеткіштер  сызба  түрінде кескінделетін нұсқалар.

6 слайд

Статистика  – жарияланатын сандық деректердің, бақыланбалы нысанның сан немесе сапа тұлғасындағы күйін тиянақтайтын бақылау нәтижелерінің жиынтығы. Статистика кесте немесе диаграмма түрінде беріледі.Статистикалық тәсілдер экономикадағы, медицинадағы, биологиядағы, әлеуметтік ғылымдардағы және басқа да салалардағы сұрақтарға жауап беруге көмектеседі. Диаграмма -нақты  процестер  мен  құбылыстардың  өзара байланыстарын сипаттайтын сандық көрсеткіштер  сызба  түрінде кескінделетін нұсқалар.

1. Бағанды диаграмма Бағанды диаграмма түзу бойында бірдей қашықтықта орналасқан ендері бірдей, ұзындықтары шамалардың сан мәнд

7 слайд
1. Бағанды диаграмма Бағанды диаграмма түзу бойында бірдей қашықтықта орналасқан ендері бірдей, ұзындықтары шамалардың сан мәндеріне сәйкес бағандардан тұрады. 1-мысал: Жуықтап алғанда, Ертіс өзенінің ұзындығы 4200 км, Есіл өзенінің ұзындығы 2500 км, Жайық өзенінің ұзындығы 2400 км, Сырдария өзенінің ұзындығы 2200 км. Ең бірінші тік бұрыш сызып, оның горизонталь қабырғасына өзендердің аттарын жазамыз, ал вертикаль қабырғасына ұзындықты белгілейміз.

7 слайд

1. Бағанды диаграмма Бағанды диаграмма түзу бойында бірдей қашықтықта орналасқан ендері бірдей, ұзындықтары шамалардың сан мәндеріне сәйкес бағандардан тұрады. 1-мысал: Жуықтап алғанда, Ертіс өзенінің ұзындығы 4200 км, Есіл өзенінің ұзындығы 2500 км, Жайық өзенінің ұзындығы 2400 км, Сырдария өзенінің ұзындығы 2200 км. Ең бірінші тік бұрыш сызып, оның горизонталь қабырғасына өзендердің аттарын жазамыз, ал вертикаль қабырғасына ұзындықты белгілейміз.

1. Бағанды диаграмма 1-мысал: Жуықтап алғанда, Ертіс өзенінің ұзындығы 4200 км, Есіл өзенінің ұзындығы 2500 км, Жайық өзенінің

8 слайд
1. Бағанды диаграмма 1-мысал: Жуықтап алғанда, Ертіс өзенінің ұзындығы 4200 км, Есіл өзенінің ұзындығы 2500 км, Жайық өзенінің ұзындығы 2400 км, Сырдария өзенінің ұзындығы 2200 км.Ертіс Есіл Жайық Сырдария 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000

8 слайд

1. Бағанды диаграмма 1-мысал: Жуықтап алғанда, Ертіс өзенінің ұзындығы 4200 км, Есіл өзенінің ұзындығы 2500 км, Жайық өзенінің ұзындығы 2400 км, Сырдария өзенінің ұзындығы 2200 км.Ертіс Есіл Жайық Сырдария 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000

2. Дөңгелек диаграмма 2-мысал: Көкеніс қоймасында бірнеше көкеніс сақталып тұр.Олар: Қоймадағы көкеністер Салмағы тонна Сәбіз

9 слайд
2. Дөңгелек диаграмма 2-мысал: Көкеніс қоймасында бірнеше көкеніс сақталып тұр.Олар: Қоймадағы көкеністер Салмағы тонна Сәбіз 1 4 Қызылша 24 Картоп 36 Сарымсақ 46 1. Жалпы неше тонна көкеніс бар екен анықтайық. 1 4 +24+36+46 = 120 2 . Әр көкеністердің неше градусқа тең болатыны табу. 14 120 ∗ 360 ° = 14 ∗ 3 = 42 ° 2 4 120 ∗ 360 ° = 24 ∗ 3 = 72 ° 36 120 ∗ 360 ° = 36 ∗ 3 = 108 ° 46 120 ∗ 360 ° = 46 ∗ 3 = 138 ° C әбіз Қызылша Картоп Сарымсақ

9 слайд

2. Дөңгелек диаграмма 2-мысал: Көкеніс қоймасында бірнеше көкеніс сақталып тұр.Олар: Қоймадағы көкеністер Салмағы тонна Сәбіз 1 4 Қызылша 24 Картоп 36 Сарымсақ 46 1. Жалпы неше тонна көкеніс бар екен анықтайық. 1 4 +24+36+46 = 120 2 . Әр көкеністердің неше градусқа тең болатыны табу. 14 120 ∗ 360 ° = 14 ∗ 3 = 42 ° 2 4 120 ∗ 360 ° = 24 ∗ 3 = 72 ° 36 120 ∗ 360 ° = 36 ∗ 3 = 108 ° 46 120 ∗ 360 ° = 46 ∗ 3 = 138 ° C әбіз Қызылша Картоп Сарымсақ

2. Дөңгелек диаграмма 3. Дөңгелек диаграмма саламыз : Қоймадағы көкеністер Салмағы тонна Бұрыш Сәбіз 1 4 Қызылша 24 Картоп 36

10 слайд
2. Дөңгелек диаграмма 3. Дөңгелек диаграмма саламыз : Қоймадағы көкеністер Салмағы тонна Бұрыш Сәбіз 1 4 Қызылша 24 Картоп 36 Сарымсақ 46 Барлығы 12012% 20% 30% 38% Тонна Сәбіз Қызылша Картоп Сарымсақ

10 слайд

2. Дөңгелек диаграмма 3. Дөңгелек диаграмма саламыз : Қоймадағы көкеністер Салмағы тонна Бұрыш Сәбіз 1 4 Қызылша 24 Картоп 36 Сарымсақ 46 Барлығы 12012% 20% 30% 38% Тонна Сәбіз Қызылша Картоп Сарымсақ

3. Графиктік диаграмма 3-мысал: 5-сынып бойынша оқулықтар санын сызықтық диаграмма түрінде көрсетуге болады. Оқулықтар тізімі С

11 слайд
3. Графиктік диаграмма 3-мысал: 5-сынып бойынша оқулықтар санын сызықтық диаграмма түрінде көрсетуге болады. Оқулықтар тізімі Саны Қазақ тілі 15 Әдебиет 13 Орыс тілі 10 Математика 18 Қазақстан тарихы 16 Жаратылыстану 15Қ а за қ т іл і Ә д е б и е т О р ы с т іл і М а т е м а т и к а Қ а за қ с т а н т а р и х ы Ж а р а т ы л ы с т а н у 5 7 9 11 13 15 17 19Графиктік диаграмма шама мәндерінің өзгерісі сынық сызықпен кескінделеді.

11 слайд

3. Графиктік диаграмма 3-мысал: 5-сынып бойынша оқулықтар санын сызықтық диаграмма түрінде көрсетуге болады. Оқулықтар тізімі Саны Қазақ тілі 15 Әдебиет 13 Орыс тілі 10 Математика 18 Қазақстан тарихы 16 Жаратылыстану 15Қ а за қ т іл і Ә д е б и е т О р ы с т іл і М а т е м а т и к а Қ а за қ с т а н т а р и х ы Ж а р а т ы л ы с т а н у 5 7 9 11 13 15 17 19Графиктік диаграмма шама мәндерінің өзгерісі сынық сызықпен кескінделеді.

4. Сызықты диаграмма 4-мысал: Сызықтық диаграммада Қазақстанның кейбір қалаларының аудандары көрсетілген. Диаграммада берілген

12 слайд
4. Сызықты диаграмма 4-мысал: Сызықтық диаграммада Қазақстанның кейбір қалаларының аудандары көрсетілген. Диаграммада берілген қалалардың қайсысы ауданы бойынша үшінші орын алады?   Кесінділердің ұзындығы бойынша бірінші орынды Риддер, екінші орынды Жаңаөзен және үшінші орынды Жаркент алатынын анықтауға болады.

12 слайд

4. Сызықты диаграмма 4-мысал: Сызықтық диаграммада Қазақстанның кейбір қалаларының аудандары көрсетілген. Диаграммада берілген қалалардың қайсысы ауданы бойынша үшінші орын алады?   Кесінділердің ұзындығы бойынша бірінші орынды Риддер, екінші орынды Жаңаөзен және үшінші орынды Жаркент алатынын анықтауға болады.

Диаграмма түрлерін анықтаңдар: № 1. Бағанды СызықтыДөңгелек Графиктік

13 слайд
Диаграмма түрлерін анықтаңдар: № 1. Бағанды СызықтыДөңгелек Графиктік

13 слайд

Диаграмма түрлерін анықтаңдар: № 1. Бағанды СызықтыДөңгелек Графиктік

Оқулықпен жұмыс: №1291, №1292

14 слайд
Оқулықпен жұмыс: №1291, №1292

14 слайд

Оқулықпен жұмыс: №1291, №1292

№ 1 Бағанды диаграммада 8 « A » сыныбының 5 оқушысының бойлары туралы ақпарат берілген . Диаграмма деректерін пайдаланып, к

15 слайд
№ 1 Бағанды диаграммада  8  « A » сыныбының  5  оқушысының бойлары туралы ақпарат берілген . Диаграмма деректерін пайдаланып, келесі сұрақтарға жауап бер: Кімнің бойы ең ұзын? Кімнің бойы ең қысқа?

15 слайд

№ 1 Бағанды диаграммада  8  « A » сыныбының  5  оқушысының бойлары туралы ақпарат берілген . Диаграмма деректерін пайдаланып, келесі сұрақтарға жауап бер: Кімнің бойы ең ұзын? Кімнің бойы ең қысқа?

№ 2 Егер 28 оқушыға апелсин ұнаған болса, онда қанша оқушыдан сауалнама алынды?.

16 слайд
№ 2 Егер 28 оқушыға апелсин ұнаған болса, онда қанша оқушыдан сауалнама алынды?.

16 слайд

№ 2 Егер 28 оқушыға апелсин ұнаған болса, онда қанша оқушыдан сауалнама алынды?.

№ 3 Ауданы 180 м 2 бақшаға қызылша, сәбіз және картоп отырғызылды. Дөңгелек диаграммадағы деректерді пайдаланып, көкөністер о

17 слайд
№ 3 Ауданы 180 м 2  бақшаға қызылша, сәбіз және картоп отырғызылды. Дөңгелек диаграммадағы деректерді пайдаланып, көкөністер отырғызылған жердің ауданын тап.

17 слайд

№ 3 Ауданы 180 м 2  бақшаға қызылша, сәбіз және картоп отырғызылды. Дөңгелек диаграммадағы деректерді пайдаланып, көкөністер отырғызылған жердің ауданын тап.

Дөңгелек диаграммаға сәйкес баскетбол ұнататын оқушылардың волейбол ұнататын оқушыларға қатынасы қандай: Жауабын: а: b түрінд

18 слайд
Дөңгелек диаграммаға сәйкес баскетбол ұнататын оқушылардың волейбол ұнататын оқушыларға қатынасы қандай: Жауабын: а: b түрінде жазыңыз.№ 1 Жеке жұмыс

18 слайд

Дөңгелек диаграммаға сәйкес баскетбол ұнататын оқушылардың волейбол ұнататын оқушыларға қатынасы қандай: Жауабын: а: b түрінде жазыңыз.№ 1 Жеке жұмыс

Сыныптағы оқушылардың 43%-ы спорт үйірмесіне, ал 22%-ы өнер үйірмесіне қатысады. Сыныптағы оқушылардың қанша пайызы ешқандай үй

19 слайд
Сыныптағы оқушылардың 43%-ы спорт үйірмесіне, ал 22%-ы өнер үйірмесіне қатысады. Сыныптағы оқушылардың қанша пайызы ешқандай үйірмеге қатыспайды№ 2 Жеке жұмыс

19 слайд

Сыныптағы оқушылардың 43%-ы спорт үйірмесіне, ал 22%-ы өнер үйірмесіне қатысады. Сыныптағы оқушылардың қанша пайызы ешқандай үйірмеге қатыспайды№ 2 Жеке жұмыс

Диаграммада берілген мәліметтер бойынша бос орындарды толтыр.№ 3 Марат – дәрігер. Ол Астана қаласында тұрады. Оның жасы 25-те.

20 слайд
Диаграммада берілген мәліметтер бойынша бос орындарды толтыр.№ 3 Марат – дәрігер. Ол Астана қаласында тұрады. Оның жасы 25-те. Марат өз уақытын қатты бағалайтын адам болғандықтан, өзіндік күн тәртібін құрып алған. Дәрігердің жұмыс уақыты _________ сағат. Ол тамақтануға және кітап оқуға жалпы ____________ сағат уақытын жұмсайды екен. Сондай-ақ Марат өз денсаулығына өте қатты мән беретін болғандықтан уақытының _____________ сағатын ұйқыға, _____________ сағатын дене шынықтыруға бөледі. Астана қаласындағы жол кептелісіне байланысты Марат жұмысқа барып-қайту жолы мен үй шаруасына _________ сағаттан уақыт жұмсайды.Жеке жұмыс

20 слайд

Диаграммада берілген мәліметтер бойынша бос орындарды толтыр.№ 3 Марат – дәрігер. Ол Астана қаласында тұрады. Оның жасы 25-те. Марат өз уақытын қатты бағалайтын адам болғандықтан, өзіндік күн тәртібін құрып алған. Дәрігердің жұмыс уақыты _________ сағат. Ол тамақтануға және кітап оқуға жалпы ____________ сағат уақытын жұмсайды екен. Сондай-ақ Марат өз денсаулығына өте қатты мән беретін болғандықтан уақытының _____________ сағатын ұйқыға, _____________ сағатын дене шынықтыруға бөледі. Астана қаласындағы жол кептелісіне байланысты Марат жұмысқа барып-қайту жолы мен үй шаруасына _________ сағаттан уақыт жұмсайды.Жеке жұмыс

Рефлексия.

21 слайд
Рефлексия.

21 слайд

Рефлексия.

Үй жұмысы № 1295,1296,1297.

22 слайд
Үй жұмысы № 1295,1296,1297.

22 слайд

Үй жұмысы № 1295,1296,1297.