Диалогтік оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ашық сабақта
Жанибекова
Салтанат
ОҚО Ордабасы
ауданы
Шұбарсу ауылы Әріптестермен
кездесу
Болжам: Егер, оқытуды диалогтік тәсілмен дамытуға
қалыптастырсам, онда оқушылар сындарлы ойлауға,
жүйелі сөйлеуге дағдыланады, өйткені 7 модуль
мәнмәтініндегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану,
өз ойларын ашып жеткізуге машықтанады. Күтілетін нәтиже: Әңгіме
көмегімен ойын жинақтауға
көмек береді,
математикалық тілде
сөйлейді, оқушылардың пәнге
деген қызығушылығы артады Мақсаты: Математика сабағында
диалогтік оқыту арқылы
оқушылардың ойлау қабілетінің
дамуына ықпал етуТақырыбы:
Д иалогтік оқыту
оқушылардың ойлау
қабілетіне қалай әсер
етеді?
1 слайд
Ашық сабақта Жанибекова Салтанат ОҚО Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылы Әріптестермен кездесу Болжам: Егер, оқытуды диалогтік тәсілмен дамытуға қалыптастырсам, онда оқушылар сындарлы ойлауға, жүйелі сөйлеуге дағдыланады, өйткені 7 модуль мәнмәтініндегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану, өз ойларын ашып жеткізуге машықтанады. Күтілетін нәтиже: Әңгіме көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, математикалық тілде сөйлейді, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады Мақсаты: Математика сабағында диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетінің дамуына ықпал етуТақырыбы: Д иалогтік оқыту оқушылардың ойлау қабілетіне қалай әсер етеді?
2 слайд
Жанарыс үздік оқиды, салмақты,
математикаға жақын, өз
мүмкіндіктерін біледі, жаңа
жағдайға оңай бейімделеді,өз
сыныптастарының арасында
жоғары болуға тырысады. Мен
Жанәділдің сыныптастарымен
бірге топ ішінде қандай қарым –
қатынас жасайтындығын
байқағым келді. Гұлназ жақсы оқиды,
сыныптастарына көңілі толмай
қалатын жағдайлар көп болады,
әсершіл, көп қозғалатын
сабақтарды жақсы көреді.
Алинаға топ ішінде
тапсырмаларды орындау,
диалогке түсу өз көмегін
тигізетінін бақылау. Даниал –көп ашыла бермейтін
тұйық мінезді, үлгерімі мен
белсенділігі орта, берілген
тапсырмаларды орындауға
қиналады. Берілген
тапсырмалардың Ерболдың
өзгеруіне әсерін бақылау
Зерттеу жүргізу 0
2
4
6
8
10
12
14
16
18
Қазақ тілі мен әдебиеті; Series1; 5.5
информатика; Series1; 11
Математика; Series1; 16.5 география; Series1; 16.5 биология; Series1; 16.5
Орыс тілі; Series1; 5.5 Физика ; Series1; 5.5
Тарих; Series1; 11
Ағылшын; Series1; 5.5 химия; Series1; 5.5 Пәнге қызығушылығы
2 слайд
Жанарыс үздік оқиды, салмақты, математикаға жақын, өз мүмкіндіктерін біледі, жаңа жағдайға оңай бейімделеді,өз сыныптастарының арасында жоғары болуға тырысады. Мен Жанәділдің сыныптастарымен бірге топ ішінде қандай қарым – қатынас жасайтындығын байқағым келді. Гұлназ жақсы оқиды, сыныптастарына көңілі толмай қалатын жағдайлар көп болады, әсершіл, көп қозғалатын сабақтарды жақсы көреді. Алинаға топ ішінде тапсырмаларды орындау, диалогке түсу өз көмегін тигізетінін бақылау. Даниал –көп ашыла бермейтін тұйық мінезді, үлгерімі мен белсенділігі орта, берілген тапсырмаларды орындауға қиналады. Берілген тапсырмалардың Ерболдың өзгеруіне әсерін бақылау Зерттеу жүргізу 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 Қазақ тілі мен әдебиеті; Series1; 5.5 информатика; Series1; 11 Математика; Series1; 16.5 география; Series1; 16.5 биология; Series1; 16.5 Орыс тілі; Series1; 5.5 Физика ; Series1; 5.5 Тарих; Series1; 11 Ағылшын; Series1; 5.5 химия; Series1; 5.5 Пәнге қызығушылығы
3 слайд
Егер өмір алтын болса,
зергері – мұғалім, Егер өмір
теңіз болса, гауһары –
мұғалім. Егер өмір жүзік
болса, көзі – мұғалім, Егер
өмір ақын болса, сөзі –
мұғалім.
Мұғалім мен
оқушы арасында
тең құқылы
қарым – қатынас
болады. Жеке,
жұпта, топта
оқу жазу
әрекеттері іске
асады. Оқушы басты дамытушы тұлға. Мұғалім –
басты тұлғаға бағыт беруші Ұжымдық үрдіс
жүзеге асады. Әр оқушы өзіне
жауапкершілікпен қарайды. Жаңа
ақпаратпен қамтамасыз етеді. Оқыту
үдерісінде оқушылар толық белсенді
қатысып сабаққа тез араласады. Пікір
алмасу жүзеге асады. Барлық пәндерге
қолдануға болады. Ата – аналар
жиналысы, тәрбие сағаты, конференция,
пед. кеңестерде стратегияларын қолданып
ұтымды өткізуге болады. Адамды
жалықтырмайды, қызықтыру мен
құлшыныс пайда болады. Шығармашылық
шыңына жетуге көмек. Оқушылардың
бойында белсенділік, қызығушылық,
таным деңгейі жоғарылайды. Жаңалық
ашуға, зерттеуге, іздеуге үйренеді.
3 слайд
Егер өмір алтын болса, зергері – мұғалім, Егер өмір теңіз болса, гауһары – мұғалім. Егер өмір жүзік болса, көзі – мұғалім, Егер өмір ақын болса, сөзі – мұғалім. Мұғалім мен оқушы арасында тең құқылы қарым – қатынас болады. Жеке, жұпта, топта оқу жазу әрекеттері іске асады. Оқушы басты дамытушы тұлға. Мұғалім – басты тұлғаға бағыт беруші Ұжымдық үрдіс жүзеге асады. Әр оқушы өзіне жауапкершілікпен қарайды. Жаңа ақпаратпен қамтамасыз етеді. Оқыту үдерісінде оқушылар толық белсенді қатысып сабаққа тез араласады. Пікір алмасу жүзеге асады. Барлық пәндерге қолдануға болады. Ата – аналар жиналысы, тәрбие сағаты, конференция, пед. кеңестерде стратегияларын қолданып ұтымды өткізуге болады. Адамды жалықтырмайды, қызықтыру мен құлшыныс пайда болады. Шығармашылық шыңына жетуге көмек. Оқушылардың бойында белсенділік, қызығушылық, таным деңгейі жоғарылайды. Жаңалық ашуға, зерттеуге, іздеуге үйренеді.