Диалогтік оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Диалогтік оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
диалогтік оқыту сабақта қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ашық сабақта Жанибекова Салтанат ОҚО Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылы Әріптестермен кездесу Болжам: Егер, оқытуды диалогтік тәсіл

#1 слайд
Ашық сабақта Жанибекова Салтанат ОҚО Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылы Әріптестермен кездесу Болжам: Егер, оқытуды диалогтік тәсілмен дамытуға қалыптастырсам, онда оқушылар сындарлы ойлауға, жүйелі сөйлеуге дағдыланады, өйткені 7 модуль мәнмәтініндегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану, өз ойларын ашып жеткізуге машықтанады. Күтілетін нәтиже: Әңгіме көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, математикалық тілде сөйлейді, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады Мақсаты: Математика сабағында диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетінің дамуына ықпал етуТақырыбы: Д иалогтік оқыту оқушылардың ойлау қабілетіне қалай әсер етеді?

1 слайд

Ашық сабақта Жанибекова Салтанат ОҚО Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылы Әріптестермен кездесу Болжам: Егер, оқытуды диалогтік тәсілмен дамытуға қалыптастырсам, онда оқушылар сындарлы ойлауға, жүйелі сөйлеуге дағдыланады, өйткені 7 модуль мәнмәтініндегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану, өз ойларын ашып жеткізуге машықтанады. Күтілетін нәтиже: Әңгіме көмегімен ойын жинақтауға көмек береді, математикалық тілде сөйлейді, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады Мақсаты: Математика сабағында диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетінің дамуына ықпал етуТақырыбы: Д иалогтік оқыту оқушылардың ойлау қабілетіне қалай әсер етеді?

Жанарыс үздік оқиды, салмақты, математикаға жақын, өз мүмкіндіктерін біледі, жаңа жағдайға оңай бейімделеді,өз сыныптастарын

#2 слайд
Жанарыс үздік оқиды, салмақты, математикаға жақын, өз мүмкіндіктерін біледі, жаңа жағдайға оңай бейімделеді,өз сыныптастарының арасында жоғары болуға тырысады. Мен Жанәділдің сыныптастарымен бірге топ ішінде қандай қарым – қатынас жасайтындығын байқағым келді. Гұлназ жақсы оқиды, сыныптастарына көңілі толмай қалатын жағдайлар көп болады, әсершіл, көп қозғалатын сабақтарды жақсы көреді. Алинаға топ ішінде тапсырмаларды орындау, диалогке түсу өз көмегін тигізетінін бақылау. Даниал –көп ашыла бермейтін тұйық мінезді, үлгерімі мен белсенділігі орта, берілген тапсырмаларды орындауға қиналады. Берілген тапсырмалардың Ерболдың өзгеруіне әсерін бақылау Зерттеу жүргізу 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 Қазақ тілі мен әдебиеті; Series1; 5.5 информатика; Series1; 11 Математика; Series1; 16.5 география; Series1; 16.5 биология; Series1; 16.5 Орыс тілі; Series1; 5.5 Физика ; Series1; 5.5 Тарих; Series1; 11 Ағылшын; Series1; 5.5 химия; Series1; 5.5 Пәнге қызығушылығы

2 слайд

Жанарыс үздік оқиды, салмақты, математикаға жақын, өз мүмкіндіктерін біледі, жаңа жағдайға оңай бейімделеді,өз сыныптастарының арасында жоғары болуға тырысады. Мен Жанәділдің сыныптастарымен бірге топ ішінде қандай қарым – қатынас жасайтындығын байқағым келді. Гұлназ жақсы оқиды, сыныптастарына көңілі толмай қалатын жағдайлар көп болады, әсершіл, көп қозғалатын сабақтарды жақсы көреді. Алинаға топ ішінде тапсырмаларды орындау, диалогке түсу өз көмегін тигізетінін бақылау. Даниал –көп ашыла бермейтін тұйық мінезді, үлгерімі мен белсенділігі орта, берілген тапсырмаларды орындауға қиналады. Берілген тапсырмалардың Ерболдың өзгеруіне әсерін бақылау Зерттеу жүргізу 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 Қазақ тілі мен әдебиеті; Series1; 5.5 информатика; Series1; 11 Математика; Series1; 16.5 география; Series1; 16.5 биология; Series1; 16.5 Орыс тілі; Series1; 5.5 Физика ; Series1; 5.5 Тарих; Series1; 11 Ағылшын; Series1; 5.5 химия; Series1; 5.5 Пәнге қызығушылығы

Егер өмір алтын болса, зергері – мұғалім, Егер өмір теңіз болса, гауһары – мұғалім. Егер өмір жүзік болса, көзі – мұғалім, Е

#3 слайд
Егер өмір алтын болса, зергері – мұғалім, Егер өмір теңіз болса, гауһары – мұғалім. Егер өмір жүзік болса, көзі – мұғалім, Егер өмір ақын болса, сөзі – мұғалім. Мұғалім мен оқушы арасында тең құқылы қарым – қатынас болады. Жеке, жұпта, топта оқу жазу әрекеттері іске асады. Оқушы басты дамытушы тұлға. Мұғалім – басты тұлғаға бағыт беруші Ұжымдық үрдіс жүзеге асады. Әр оқушы өзіне жауапкершілікпен қарайды. Жаңа ақпаратпен қамтамасыз етеді. Оқыту үдерісінде оқушылар толық белсенді қатысып сабаққа тез араласады. Пікір алмасу жүзеге асады. Барлық пәндерге қолдануға болады. Ата – аналар жиналысы, тәрбие сағаты, конференция, пед. кеңестерде стратегияларын қолданып ұтымды өткізуге болады. Адамды жалықтырмайды, қызықтыру мен құлшыныс пайда болады. Шығармашылық шыңына жетуге көмек. Оқушылардың бойында белсенділік, қызығушылық, таным деңгейі жоғарылайды. Жаңалық ашуға, зерттеуге, іздеуге үйренеді.

3 слайд

Егер өмір алтын болса, зергері – мұғалім, Егер өмір теңіз болса, гауһары – мұғалім. Егер өмір жүзік болса, көзі – мұғалім, Егер өмір ақын болса, сөзі – мұғалім. Мұғалім мен оқушы арасында тең құқылы қарым – қатынас болады. Жеке, жұпта, топта оқу жазу әрекеттері іске асады. Оқушы басты дамытушы тұлға. Мұғалім – басты тұлғаға бағыт беруші Ұжымдық үрдіс жүзеге асады. Әр оқушы өзіне жауапкершілікпен қарайды. Жаңа ақпаратпен қамтамасыз етеді. Оқыту үдерісінде оқушылар толық белсенді қатысып сабаққа тез араласады. Пікір алмасу жүзеге асады. Барлық пәндерге қолдануға болады. Ата – аналар жиналысы, тәрбие сағаты, конференция, пед. кеңестерде стратегияларын қолданып ұтымды өткізуге болады. Адамды жалықтырмайды, қызықтыру мен құлшыныс пайда болады. Шығармашылық шыңына жетуге көмек. Оқушылардың бойында белсенділік, қызығушылық, таным деңгейі жоғарылайды. Жаңалық ашуға, зерттеуге, іздеуге үйренеді.

Файл форматы:
pptx
13.02.2019
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі