Джоуль-Ленц заңы ток көзінің ПӘК-і
Джоуль-Ленц заңы ток көзінің ПӘК-і

#1 слайд
10.4.2.Джоуль-Ленц заңы
ток көзінің ПӘК-і
4.2.7 Электр тогының жұмысы,
қуаты және ток көзінің ПӘК-ң
формулаларын есептер шығаруда
қолдану;
Джоуль-Ленц заңының формуласын
түрлендіріп,түсіндіреді;
Электр тогының жұмысын және
қуатын анықтайды;
ПӘК-ін есептеп шығарады;
8.4.2 электр тогы ұғымын I,U,R,Джоуль-Ленц
заңын,Ом заңын,өткізгіштерді аралас
жалғауды,ток көзінің ЭҚК-мен ішкі
кедергілерді анықтайды ,есеп шығаруда
қолданады;
«Олқылықты толтыру»
Топқа бөлу
I топ « Ток күші »
II топ « Кедергі »
III топ « Уақыт »8 минут
1 слайд
10.4.2.Джоуль-Ленц заңы ток көзінің ПӘК-і 4.2.7 Электр тогының жұмысы, қуаты және ток көзінің ПӘК-ң формулаларын есептер шығаруда қолдану; Джоуль-Ленц заңының формуласын түрлендіріп,түсіндіреді; Электр тогының жұмысын және қуатын анықтайды; ПӘК-ін есептеп шығарады; 8.4.2 электр тогы ұғымын I,U,R,Джоуль-Ленц заңын,Ом заңын,өткізгіштерді аралас жалғауды,ток көзінің ЭҚК-мен ішкі кедергілерді анықтайды ,есеп шығаруда қолданады; «Олқылықты толтыру» Топқа бөлу I топ « Ток күші » II топ « Кедергі » III топ « Уақыт »8 минут
#2 слайд
ПӘК-ін есептеп
шығарады;
Джоуль-Ленц заңының
формуласын
түрлендіріп,түсіндіреді
есептейді
БД: қолдану,талдау
Электр тогының
жұмысын және
қуатын анықтайды;
БД : БТҚ
Б
О
:
«
о
й
л
а
н
-
ж
ұ
п
т
а
с
-
б
ө
л
і
с
»
Критерий Дескриптор
1.Джоуль-Ленц
заңын
біледі,шығарад
ы
1.формуласын
біледі
2. Жұмысты
есептеп
шығарады
Әрбіреуінің кедергісі 240 Ом
болатынүш шам өзара парллель әрі
кернеуі 120В сыртқы тізбекке
жалғанған.Барлық шамдардың
пайдаланатын қуатын,жалпы токты
және 8 сағ жанған шамның
энергиясын табыңдар
Критерий Дескриптор
- Электр
тогының
жұмысын
табады
-Электр тогы
жұмысының
формуласын
біледі
- Электр тогы
жұмысын
табады
1.Радиоқабылдағыш кернеуі
120 В электр желісіне
қосылған.Тізбектегі ток күші
0,4А. Гектоватт-сағатпен
есептегенде қабылдағыштың
5сағат ішіндегі жұмысына
қанша энергия шығындалады?
2А ток күші мен 220 В кернеуінде
10м биіктікке массасы 100кг
жүкті 30 сек аралығында
көтеретін электр двигателінің
ПӘК-ін анықтаңыз
Критерий Дескриптор
Электр
двигателіні
ң ПӘК-ін
табады
Электр
двигателінің
ПӘК-нің
формуласын
біледі
Электр
двигателінің
ПӘК-ін табады
«Досыңа қоңырау шал»
«Блог жүргізу»
«
Б
і
р
л
е
с
к
е
н
о
қ
у
»
Топтың жауаптары
БД: қолдану,талдау
І
л
г
е
р
і
л
е
у
д
і
а
н
ы
қ
т
а
у
25 минут
2 слайд
ПӘК-ін есептеп шығарады; Джоуль-Ленц заңының формуласын түрлендіріп,түсіндіреді есептейді БД: қолдану,талдау Электр тогының жұмысын және қуатын анықтайды; БД : БТҚ Б О : « о й л а н - ж ұ п т а с - б ө л і с » Критерий Дескриптор 1.Джоуль-Ленц заңын біледі,шығарад ы 1.формуласын біледі 2. Жұмысты есептеп шығарады Әрбіреуінің кедергісі 240 Ом болатынүш шам өзара парллель әрі кернеуі 120В сыртқы тізбекке жалғанған.Барлық шамдардың пайдаланатын қуатын,жалпы токты және 8 сағ жанған шамның энергиясын табыңдар Критерий Дескриптор - Электр тогының жұмысын табады -Электр тогы жұмысының формуласын біледі - Электр тогы жұмысын табады 1.Радиоқабылдағыш кернеуі 120 В электр желісіне қосылған.Тізбектегі ток күші 0,4А. Гектоватт-сағатпен есептегенде қабылдағыштың 5сағат ішіндегі жұмысына қанша энергия шығындалады? 2А ток күші мен 220 В кернеуінде 10м биіктікке массасы 100кг жүкті 30 сек аралығында көтеретін электр двигателінің ПӘК-ін анықтаңыз Критерий Дескриптор Электр двигателіні ң ПӘК-ін табады Электр двигателінің ПӘК-нің формуласын біледі Электр двигателінің ПӘК-ін табады «Досыңа қоңырау шал» «Блог жүргізу» « Б і р л е с к е н о қ у » Топтың жауаптары БД: қолдану,талдау І л г е р і л е у д і а н ы қ т а у 25 минут
#3 слайд
Білім дағдысы: Талдау,Жинақтау
Белсенді оқыту: «Бес сұрақ»
Оқушыларға параққа Қалай? немесе Неге?
деген сұрау қолданылатын сұрақтар қойылады.
Рефлексия, қорытындылау: «Кері дизайн» (Рафт Тайлер)
1.Қызыл,жасыл,сары (көңіл-күй,эмоция)
2. Сабақтағы іс-әрекетке байланысты
3.Оқу материалының мазмұнына байланысты
Білемін Білдім Білгім келеді
Үйге тапсырма беру.Оқу, сұрақтарға жауап беру.
19 - жаттығу есептерін шығару (5,6). 12минут 12 минут
3 слайд
Білім дағдысы: Талдау,Жинақтау Белсенді оқыту: «Бес сұрақ» Оқушыларға параққа Қалай? немесе Неге? деген сұрау қолданылатын сұрақтар қойылады. Рефлексия, қорытындылау: «Кері дизайн» (Рафт Тайлер) 1.Қызыл,жасыл,сары (көңіл-күй,эмоция) 2. Сабақтағы іс-әрекетке байланысты 3.Оқу материалының мазмұнына байланысты Білемін Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма беру.Оқу, сұрақтарға жауап беру. 19 - жаттығу есептерін шығару (5,6). 12минут 12 минут
шағым қалдыра аласыз













