Материалдар / "Достық –өмір азығы" 7-сынып.Қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Достық –өмір азығы" 7-сынып.Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазіргі таңда мұғалімдер үшін,әсіресе,қазақ тілі пән мұғалімдеріне арналған материалдар өте аз.Дәстүрлі сабақтарда біз грамматика көп көңіл бөлетінбіз.Ал қазіргі таңда оқушылардың функционалдық сауаттылығы тұр.Менің бұл сабағым көптеген ұстаздардың қажетіне жарар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2018
264
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ә.ЖАНКЕЛДИН АТЫНДАҒЫ №100 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ТАСИМОВА МИРАШ РАХМЕТ

1 слайд
Ә.ЖАНКЕЛДИН АТЫНДАҒЫ №100 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ТАСИМОВА МИРАШ РАХМЕТАЛИЕВНА Сабақтың тақырыбы: Достық –өмір азығы Сабақ негізделген оқу мақсаттары: О5. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

1 слайд

Ә.ЖАНКЕЛДИН АТЫНДАҒЫ №100 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ТАСИМОВА МИРАШ РАХМЕТАЛИЕВНА Сабақтың тақырыбы: Достық –өмір азығы Сабақ негізделген оқу мақсаттары: О5. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :  Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемаларды анықтайды;Эссе құрылымы мен д

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :  Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемаларды анықтайды;Эссе құрылымы мен даму желісін біледі.  Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Проблемалық сұрақтарды құрастырады;Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептерін анықтайды.  Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарастарын жазады.  Тілдік мақсаттар:  Дискуссивті эссе,проблемалық сұрақтар, даму желісі,тақырып, философ, афоризмдер,цитата

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :  Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемаларды анықтайды;Эссе құрылымы мен даму желісін біледі.  Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Проблемалық сұрақтарды құрастырады;Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептерін анықтайды.  Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарастарын жазады.  Тілдік мақсаттар:  Дискуссивті эссе,проблемалық сұрақтар, даму желісі,тақырып, философ, афоризмдер,цитата

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: О5. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды. Проблемалық сұрақтарды құрастырады.  Ж4.Эссе құрылымы мен дам

3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: О5. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды. Проблемалық сұрақтарды құрастырады.  Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды Тақырыпты анықтайды Өзіндік көзқарасын жазады  Көтерілген мәселенің шешімін табады

3 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: О5. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды. Проблемалық сұрақтарды құрастырады.  Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды Тақырыпты анықтайды Өзіндік көзқарасын жазады  Көтерілген мәселенің шешімін табады

САБАҚТЫҢ БАСЫ: Ұйымдастыру. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Дөңгелек бойындағы ду қол шапалақ» жаттығуы.

4 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ: Ұйымдастыру. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Дөңгелек бойындағы ду қол шапалақ» жаттығуы. «Пазл» әдісімен суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу. Ой шақыру: «Екі дос» мультфильмі (2 мин.)

4 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ: Ұйымдастыру. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Дөңгелек бойындағы ду қол шапалақ» жаттығуы. «Пазл» әдісімен суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу. Ой шақыру: «Екі дос» мультфильмі (2 мин.)

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ:  Мәтінді оқып, көтерілген мәселені анықтаңыз. Көтерілген мәселелер бойынша проблемалық сұрақтар құрастыр

5 слайд
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ:  Мәтінді оқып, көтерілген мәселені анықтаңыз. Көтерілген мәселелер бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз.«Кір жаятын жіп» әдісі бойынша құрастырған сұрақтарын жіпке іліп шығады. Сергіту: «Кілт кімде?» ойыны. Сіз бүгінгі таңдағы достық қарым- қатынасқа қандай баға бересіз? Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп, дискуссивті эссе жазыңыз (220 сөз).

5 слайд

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ:  Мәтінді оқып, көтерілген мәселені анықтаңыз. Көтерілген мәселелер бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз.«Кір жаятын жіп» әдісі бойынша құрастырған сұрақтарын жіпке іліп шығады. Сергіту: «Кілт кімде?» ойыны. Сіз бүгінгі таңдағы достық қарым- қатынасқа қандай баға бересіз? Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп, дискуссивті эссе жазыңыз (220 сөз).

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: ЖЕЛКЕНДІ КЕМЕ БАҒАЛАУ: САҒАТ ТІЛІ

6 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ: ЖЕЛКЕНДІ КЕМЕ БАҒАЛАУ: САҒАТ ТІЛІ

6 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: ЖЕЛКЕНДІ КЕМЕ БАҒАЛАУ: САҒАТ ТІЛІ

Қабілетті оқушылармен жұмыс: «Буриме» әдісімен берілген бірнеше ұйқастар беріп,өлең жолдарын құрастыруды тапсырамын.

7 слайд
Қабілетті оқушылармен жұмыс: «Буриме» әдісімен берілген бірнеше ұйқастар беріп,өлең жолдарын құрастыруды тапсырамын. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: Тапсырма нәтижелі шығуы үшін, көбірек бағыт-бағдар бере отырып, тірек сөздер мен мақал- мәтелдерді,өлең жолдарын қалай қолдану керектігінде түсіндіріп өттім. Саралау

7 слайд

Қабілетті оқушылармен жұмыс: «Буриме» әдісімен берілген бірнеше ұйқастар беріп,өлең жолдарын құрастыруды тапсырамын. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: Тапсырма нәтижелі шығуы үшін, көбірек бағыт-бағдар бере отырып, тірек сөздер мен мақал- мәтелдерді,өлең жолдарын қалай қолдану керектігінде түсіндіріп өттім. Саралау

ҚОРЫТЫНДЫ  Әр ұстаз оқу тәрбие жұмысына шығармашылықпен қарап, жаңартылған бағдарлама мазмұнына сай, сабақты түрлендіру м

8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Әр ұстаз оқу тәрбие жұмысына шығармашылықпен қарап, жаңартылған бағдарлама мазмұнына сай, сабақты түрлендіру мақсатында оқытудың түрлі әдістерін пайдаланса, игі нәтижеге жетері сөзсіз.Осыған дейін тәжірибемде сабақтың мақсатын тек өзімізге бағыттап қоятынбыз.Тәрбиелі,дамытушылық,білімділік деп алып,оқушыға сабақты қалай түсіндіріп,не үйретіп,неге тәрбиелейтіндігіміз туралы айтатынбыз. Осы курста оқу мақсаттарын қалай қолдануды үйрендім.Сабақ тек қана оқушыға бағытталып,спирал әдісімен төменнен жоғарыға қарай қамтылып өтетінін меңгердік.Әр сабаққа рефлексия жасап, кері байланыс беру, саралау оқушының сабақтан алатын біліміне септігін тигізеді.

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ  Әр ұстаз оқу тәрбие жұмысына шығармашылықпен қарап, жаңартылған бағдарлама мазмұнына сай, сабақты түрлендіру мақсатында оқытудың түрлі әдістерін пайдаланса, игі нәтижеге жетері сөзсіз.Осыған дейін тәжірибемде сабақтың мақсатын тек өзімізге бағыттап қоятынбыз.Тәрбиелі,дамытушылық,білімділік деп алып,оқушыға сабақты қалай түсіндіріп,не үйретіп,неге тәрбиелейтіндігіміз туралы айтатынбыз. Осы курста оқу мақсаттарын қалай қолдануды үйрендім.Сабақ тек қана оқушыға бағытталып,спирал әдісімен төменнен жоғарыға қарай қамтылып өтетінін меңгердік.Әр сабаққа рефлексия жасап, кері байланыс беру, саралау оқушының сабақтан алатын біліміне септігін тигізеді.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

9 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!