Материалдар / "Достық қымбат өмірде" тәрбие сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Достық қымбат өмірде" тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге бастауыш сынып оқушыларына тәрбие сабақ өткізуде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2020
981
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Шаттық шеңбері Күн нұрындай көңілім, Даламдай кең пейілім. Жүрегім толы мейірім, Бәріне ортақ шуағым, Қайырымды боламын!

3 слайд
Шаттық шеңбері Күн нұрындай көңілім, Даламдай кең пейілім. Жүрегім толы мейірім, Бәріне ортақ шуағым, Қайырымды боламын!

3 слайд

Шаттық шеңбері Күн нұрындай көңілім, Даламдай кең пейілім. Жүрегім толы мейірім, Бәріне ортақ шуағым, Қайырымды боламын!

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қары

4 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым – қатынасын нығайту.  Дамытушылық: Оқушыларды өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге үйрету, адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.  Тәрбиелік: Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір-біріне деген достық сезімдерін нығайту.  

4 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым – қатынасын нығайту.  Дамытушылық: Оқушыларды өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге үйрету, адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.  Тәрбиелік: Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір-біріне деген достық сезімдерін нығайту.  

-Тренинг- «Өзіңді таныстыр!»

5 слайд
-Тренинг- «Өзіңді таныстыр!»

5 слайд

-Тренинг- «Өзіңді таныстыр!»

6 слайд

6 слайд

1. “Достық” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Адал досты қалай білуге болады? 3. «Досы көпті жау алмайды» деген сөзді

7 слайд
1. “Достық” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Адал досты қалай білуге болады? 3. «Досы көпті жау алмайды» деген сөзді түсіндіріңдер? 4. Достары көп болу үшін адам қандай болуы қажет?Кел, ойланайық, пікірлесейік!Кел, ойланайық, пікірлесейік!

7 слайд

1. “Достық” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Адал досты қалай білуге болады? 3. «Досы көпті жау алмайды» деген сөзді түсіндіріңдер? 4. Достары көп болу үшін адам қандай болуы қажет?Кел, ойланайық, пікірлесейік!Кел, ойланайық, пікірлесейік!

«Сөйлемді аяқта…» тренингі • Әрбір адамға дос керек. Өйткені ... • Сыйластық бар жерде ... • Менің достарыма тілегім...

8 слайд
«Сөйлемді аяқта…» тренингі   • Әрбір адамға дос керек. Өйткені ...  • Сыйластық бар жерде ...  • Менің достарыма тілегім... 

8 слайд

«Сөйлемді аяқта…» тренингі   • Әрбір адамға дос керек. Өйткені ...  • Сыйластық бар жерде ...  • Менің достарыма тілегім... 

Сиқырлы Сиқырлы орындықорындық

9 слайд
Сиқырлы Сиқырлы орындықорындық

9 слайд

Сиқырлы Сиқырлы орындықорындық

Сергіту сәтІСергіту сәтІСергіту сәтІСергіту сәтІ

10 слайд
Сергіту сәтІСергіту сәтІСергіту сәтІСергіту сәтІ

10 слайд

Сергіту сәтІСергіту сәтІСергіту сәтІСергіту сәтІ

Х а т қ о р ж ы н Х а т қ о р ж ы н

11 слайд
Х а т қ о р ж ы н Х а т қ о р ж ы н

11 слайд

Х а т қ о р ж ы н Х а т қ о р ж ы н

Мен досыммен балыққа кетіп Мен досыммен балыққа кетіп барамын. Ата-анамды әрі-бері барамын. Ата-анамды әрі-бері күті

12 слайд
Мен досыммен балыққа кетіп Мен досыммен балыққа кетіп барамын. Ата-анамды әрі-бері барамын. Ата-анамды әрі-бері күтіп, келмеген соң рұқсатсыз күтіп, келмеген соң рұқсатсыз кете беруіме тура келеді. кете беруіме тура келеді. Бармауға да болады, бірақ дос Бармауға да болады, бірақ дос көңілін қимадым...көңілін қимадым... - Сіздер маған қандай ақыл айтасыздар?  

12 слайд

Мен досыммен балыққа кетіп Мен досыммен балыққа кетіп барамын. Ата-анамды әрі-бері барамын. Ата-анамды әрі-бері күтіп, келмеген соң рұқсатсыз күтіп, келмеген соң рұқсатсыз кете беруіме тура келеді. кете беруіме тура келеді. Бармауға да болады, бірақ дос Бармауға да болады, бірақ дос көңілін қимадым...көңілін қимадым... - Сіздер маған қандай ақыл айтасыздар?  

IKAZ.KZ - Ашық мәліметтер порталыМақалды жалғастыр... • Дұшпан ......... айтады, дос .......... айтады. • ......... жа

13 слайд
IKAZ.KZ - Ашық мәліметтер порталыМақалды жалғастыр... • Дұшпан ......... айтады, дос .......... айтады.  • ......... жаңасы жақсы, ......... көнесі жақсы.  • Досы көппен .........,  Досы жоқпен ..........  • Досы ............, өзі де жақсы.  • ...... басқа қарайды,  .......... аяққа қарайды.  күлдіріп жылатып Киімнің достың сыйлас сырлас жақсының Дос Дұшпан

13 слайд

IKAZ.KZ - Ашық мәліметтер порталыМақалды жалғастыр... • Дұшпан ......... айтады, дос .......... айтады.  • ......... жаңасы жақсы, ......... көнесі жақсы.  • Досы көппен .........,  Досы жоқпен ..........  • Досы ............, өзі де жақсы.  • ...... басқа қарайды,  .......... аяққа қарайды.  күлдіріп жылатып Киімнің достың сыйлас сырлас жақсының Дос Дұшпан

. Жағдаяттарды шеш: 1) Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол к

14 слайд
. Жағдаяттарды шеш: 1) Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол конькиін Маралдың теуіп жүргенін көрді. Қанат ашуланып, аулаға жүгіріп шықты. «Қазір оның сазайын тартқызамын, біреудің затын сұрамай алушы болмасын» деп ойлады. Ашулы күйінде жетіп барды, тіпті жұдырығын да түйіп алған.  Ал Марал оны көрді де, «Танысып қой, Айдар, бұл менің ең жақсы досым Қанат» деді. Қанат ұялып қалды. – Қанат неліктен ұялды?  2) Сырым мен Дина дос болатын. Бірде Сырымның лақтырған добы Динаның басына барып тиді. Сырым добын домалатып теуіп ала жөнелді.  – Дина мен Сырымды шын достар деп айтуға бола ма? 3) Сенің ең жақын досың өзінен кіші баланың сағатын тартып алды. Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр. – Сен не айтар едің? 

14 слайд

. Жағдаяттарды шеш: 1) Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол конькиін Маралдың теуіп жүргенін көрді. Қанат ашуланып, аулаға жүгіріп шықты. «Қазір оның сазайын тартқызамын, біреудің затын сұрамай алушы болмасын» деп ойлады. Ашулы күйінде жетіп барды, тіпті жұдырығын да түйіп алған.  Ал Марал оны көрді де, «Танысып қой, Айдар, бұл менің ең жақсы досым Қанат» деді. Қанат ұялып қалды. – Қанат неліктен ұялды?  2) Сырым мен Дина дос болатын. Бірде Сырымның лақтырған добы Динаның басына барып тиді. Сырым добын домалатып теуіп ала жөнелді.  – Дина мен Сырымды шын достар деп айтуға бола ма? 3) Сенің ең жақын досың өзінен кіші баланың сағатын тартып алды. Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр. – Сен не айтар едің? 

Қорытынды: Қорытынды: • Қиын кездерде бір-біріне көмек көрсетіңдер. • Досыңды алдамай, оған адал бол. • Досыңды қорлама.

15 слайд
Қорытынды: Қорытынды:  • Қиын кездерде бір-біріне көмек көрсетіңдер.  • Досыңды алдамай, оған адал бол.  • Досыңды қорлама.  • Досыңмен қызықты шақтарды бөлісе біл.  • Досыңды барда да сына, жоқта да сына.  • Досыңның кемшілігін кешіре біл. 

15 слайд

Қорытынды: Қорытынды:  • Қиын кездерде бір-біріне көмек көрсетіңдер.  • Досыңды алдамай, оған адал бол.  • Досыңды қорлама.  • Досыңмен қызықты шақтарды бөлісе біл.  • Досыңды барда да сына, жоқта да сына.  • Досыңның кемшілігін кешіре біл. 

IKAZ.KZ - Ашық мәліметтер порталыРАХМЕТ !НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

16 слайд
IKAZ.KZ - Ашық мәліметтер порталыРАХМЕТ !НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

16 слайд

IKAZ.KZ - Ашық мәліметтер порталыРАХМЕТ !НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА