Материалдар / Дүние жүзі елдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүние жүзі елдері

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы осы тақырыпты өтетін сыныпқа қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2020
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспар № 255 негізгі мектеп Жолдасбекова Венера Сабақтың тақырыбы Дүние жүзі елдері Оқу мақсаты

1 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспар № 255 негізгі мектеп Жолдасбекова Венера Сабақтың тақырыбы Дүние жүзі елдері Оқу мақсаты 7.6.1.3 Елдердің экономикалық – географиялық орнына байланысты топтастырады 7.6.1.4 Елдердің экономикалық жағдайын жоспар бойынша сипаттайды. Құндылықтарға баулу: Шығармашылық қа,елдер арасындағы экономикалық байланысын қалыптастыру,қарым –қатынас жасау қабілеті, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, өзгелердің көзқарастарын құрметпен қарау, ынтымақтастық, , жауапкершілікті сезіну.Барлық оқушылар: Дүние жүзіндегі тәуелсіз елдерді және экономикалық жағдайын біледі Оқушылардың басым көпшілігі: Елдердің негізгі топтамасын шаруашылығының даму дәрежесіне байланысты жүргізілетінін ажырата алады Кейбір оқушылар: Елдердің мемлекеттік құрылымы мен ұстанып отырған саясатын топстатырып айта алады, астаналарын жатқа айта алады • Саба қ мақсаты

1 слайд

Қысқа мерзімді сабақ жоспар № 255 негізгі мектеп Жолдасбекова Венера Сабақтың тақырыбы Дүние жүзі елдері Оқу мақсаты 7.6.1.3 Елдердің экономикалық – географиялық орнына байланысты топтастырады 7.6.1.4 Елдердің экономикалық жағдайын жоспар бойынша сипаттайды. Құндылықтарға баулу: Шығармашылық қа,елдер арасындағы экономикалық байланысын қалыптастыру,қарым –қатынас жасау қабілеті, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, өзгелердің көзқарастарын құрметпен қарау, ынтымақтастық, , жауапкершілікті сезіну.Барлық оқушылар: Дүние жүзіндегі тәуелсіз елдерді және экономикалық жағдайын біледі Оқушылардың басым көпшілігі: Елдердің негізгі топтамасын шаруашылығының даму дәрежесіне байланысты жүргізілетінін ажырата алады Кейбір оқушылар: Елдердің мемлекеттік құрылымы мен ұстанып отырған саясатын топстатырып айта алады, астаналарын жатқа айта алады • Саба қ мақсаты

• Білу • Түсіну • Қолдану Ойлау деңгейінің дағдылары:Алдыңғы білім “Ой қозғау” 1.Елдердің физикалық георафиялық жағдайы

2 слайд
• Білу • Түсіну • Қолдану Ойлау деңгейінің дағдылары:Алдыңғы білім “Ой қозғау” 1.Елдердің физикалық георафиялық жағдайы қандай? 2.Елдердің орналасқан орындарын атлас картадан көрсетеді. Тақырыпқа байланысты топқа бөлу Д.жүзі 3 елдің туы арқылы оқушылары топқа топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. -Қандай ел шығады? (Ресей,АҚШ,Жапония) -бұл шыққан ел қай материкте орналасқан? - Олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтары қандай?Ұйымдастыру кезеңі Атмосфералық ахуал қалыптастырамын. “ Шаттық шеңбері “әдісі І. Шаттық шеңбері Күндей жадырап Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастайық Тілдік мақсаты : Оқылым,айтылым, жазылым ,

2 слайд

• Білу • Түсіну • Қолдану Ойлау деңгейінің дағдылары:Алдыңғы білім “Ой қозғау” 1.Елдердің физикалық георафиялық жағдайы қандай? 2.Елдердің орналасқан орындарын атлас картадан көрсетеді. Тақырыпқа байланысты топқа бөлу Д.жүзі 3 елдің туы арқылы оқушылары топқа топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. -Қандай ел шығады? (Ресей,АҚШ,Жапония) -бұл шыққан ел қай материкте орналасқан? - Олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтары қандай?Ұйымдастыру кезеңі Атмосфералық ахуал қалыптастырамын. “ Шаттық шеңбері “әдісі І. Шаттық шеңбері Күндей жадырап Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастайық Тілдік мақсаты : Оқылым,айтылым, жазылым ,

(Топтық жұмыс) “Джигсо”әдісі Тапсырма: Дүние жүзі елдерінің экономикалық жағдайының ерекшелігін, айырмашылығы анықтаңдар

3 слайд
(Топтық жұмыс) “Джигсо”әдісі Тапсырма: Дүние жүзі елдерінің экономикалық жағдайының ерекшелігін, айырмашылығы анықтаңдар Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады. 1.Ресей 2.АҚШ 3.Жапония Әр топтың баяндамашысы өз бақылау нәтижелерімен таныстырады Бағалау: “Сэндвич” әдісі арқылы Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: Тапсырама №1(Жж) Елдердің орналасу жағдайына сипаттама беріңдер. Бағалау: “коршіңді бағала” Кері байланыс: Тапсырама №2(ТЖ)План және үлгі бойынша Қазақстанның ЭГЖ-ын анықтаңдар. Бағалау: “Екі жұлдыз, бір тілек” Кері байланыс: Тапсырама №3(Ж) Кескін картаға дүниежүзі елдерін орналастырыңдар. Бағалау“бірін-бірі бағалау”, Кері байланыс: “Даналық ағашы”сұрақ-жауап Кері байланыс орнату. «Конверт әдісі» 1) Топта жұмыс істеу ұнады ма? 2) Өзге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Неліктен?Белсенді оқу – оқушылардың белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі

3 слайд

(Топтық жұмыс) “Джигсо”әдісі Тапсырма: Дүние жүзі елдерінің экономикалық жағдайының ерекшелігін, айырмашылығы анықтаңдар Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады. 1.Ресей 2.АҚШ 3.Жапония Әр топтың баяндамашысы өз бақылау нәтижелерімен таныстырады Бағалау: “Сэндвич” әдісі арқылы Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: Тапсырама №1(Жж) Елдердің орналасу жағдайына сипаттама беріңдер. Бағалау: “коршіңді бағала” Кері байланыс: Тапсырама №2(ТЖ)План және үлгі бойынша Қазақстанның ЭГЖ-ын анықтаңдар. Бағалау: “Екі жұлдыз, бір тілек” Кері байланыс: Тапсырама №3(Ж) Кескін картаға дүниежүзі елдерін орналастырыңдар. Бағалау“бірін-бірі бағалау”, Кері байланыс: “Даналық ағашы”сұрақ-жауап Кері байланыс орнату. «Конверт әдісі» 1) Топта жұмыс істеу ұнады ма? 2) Өзге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Неліктен?Белсенді оқу – оқушылардың белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі

Жеке тапсырма Дүниежүзінің елдерін физикалық картасын қолданып,берілген елдер сипаттап жазу керек Саралау тапсырмалары оқуш

4 слайд
Жеке тапсырма Дүниежүзінің елдерін физикалық картасын қолданып,берілген елдер сипаттап жазу керек Саралау тапсырмалары оқушылардың қабілеттері мен бейімділіктерін дамыту үшін, білім мазмұнын меңгеру үдерісіндегі танымдық қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін беріледі 1 . Географиялық орны 2 . Шекаралары 3 . Экономикалық жағдай 4 . Көршілес елдермен байланысы

4 слайд

Жеке тапсырма Дүниежүзінің елдерін физикалық картасын қолданып,берілген елдер сипаттап жазу керек Саралау тапсырмалары оқушылардың қабілеттері мен бейімділіктерін дамыту үшін, білім мазмұнын меңгеру үдерісіндегі танымдық қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін беріледі 1 . Географиялық орны 2 . Шекаралары 3 . Экономикалық жағдай 4 . Көршілес елдермен байланысы

Сараланған тапсырма: 1.Дүниежүзі елдерінің экономикалық-географиялық жағдайының ұқсастықтары мен айырмашылықтарына

5 слайд
Сараланған тапсырма: 1.Дүниежүзі елдерінің экономикалық-географиялық жағдайының ұқсастықтары мен айырмашылықтарына эссе жазу Бағалау критерийі Дескриптор 1.Елдердің экономикалық жағдайының ерекшеліктерін анықтай отырып, салыстырмалы түрде айта алады. 2.Елдердің орналасу орындарын кескін картада көрсетеді 1.Елдердің экономикалық жағдайының айырмашылықтарын, ерекшеліктерін салыстырып айта алады; 2.Дамыған елдер мен дамушы елдерді ажырата алады; 3.«Үлкен жетілік» деп аталатын жеті елді айта алады; 1.Елдерді саяси картада орналасқан орнын анықтайды. 2.Дүние жүзіелдерін саяси картадан көрсете алады. 3.Елдердің астаналарын жатқа айта алады. Рефлекция “ Айдың толуы” әдісі арқылы

5 слайд

Сараланған тапсырма: 1.Дүниежүзі елдерінің экономикалық-географиялық жағдайының ұқсастықтары мен айырмашылықтарына эссе жазу Бағалау критерийі Дескриптор 1.Елдердің экономикалық жағдайының ерекшеліктерін анықтай отырып, салыстырмалы түрде айта алады. 2.Елдердің орналасу орындарын кескін картада көрсетеді 1.Елдердің экономикалық жағдайының айырмашылықтарын, ерекшеліктерін салыстырып айта алады; 2.Дамыған елдер мен дамушы елдерді ажырата алады; 3.«Үлкен жетілік» деп аталатын жеті елді айта алады; 1.Елдерді саяси картада орналасқан орнын анықтайды. 2.Дүние жүзіелдерін саяси картадан көрсете алады. 3.Елдердің астаналарын жатқа айта алады. Рефлекция “ Айдың толуы” әдісі арқылы