Материалдар / "Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2019
552
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәй

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) 7.6.1.1. Қазақстандық компонентті қосымша қолдану негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады. Сабақтың мақсаты Карта бойынша елдердің географиялық орнына сипаттама бере алу, елдің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, оның қолайлы және қолайсыз жақтарын талқылап айта алу Бағалау критерийлері Елдердің географиялық орналасуын біледі, анықтайды. Елдің географиялық орналасуының қолайлы және қолайсыз жақтарын талқылап айта алады.

Тілдік мақсаттар Пән бойынша сөздер мен терминдер : мемлекеттер, шекаралар, физикалық сипаттамалары, арал, түбек, мат

2 слайд
Тілдік мақсаттар Пән бойынша сөздер мен терминдер : мемлекеттер, шекаралар, физикалық сипаттамалары, арал, түбек, материктік, архипелаг, астаналары, мұхиттар Тақырып бойынша термин сөздерге 3 тілде сипаттама беру арқылы сөздік қорын байыту Құндылықтарға баулу Құндылықтарға бағдарланған тәсіл «Мәңгілік ел» Қазақстандық патриотизм және ынтымақтастық жауапкершілік, құрмет, өмір бойы оқып-үйрену. (тәрбие элементтері) Өз өмір жағдайларын шекаралас орналасқан елдермен салыстыру Пәнаралық байланыс Тарих пәнімен тығыз байланысты, себебі әр елдің тарихын, құрылымын білуде оқу базасын толықтырады. АКТ, физика Алдыңғы білім Мемлекеттердің бір-біріне қатысты орналасуы. Арал, түбек, материктік, архипелаг ұғымдары. Картада елдердің географиялық орналасуын көрсету және сипаттау.Оқушылар «саяси карта», «мемлекет» «егеменді» түсініктерін білуі қажет

Сабақтың басы “ Шетелд ік амандас у ” “ Мозайк а” әдісі Сен мені білесің бе? “ Ой шақыру” стратегияс ы

3 слайд
Сабақтың басы “ Шетелд ік амандас у ” “ Мозайк а” әдісі Сен мені білесің бе? “ Ой шақыру” стратегияс ы

Сабақтың ортасы Мақсаты: тақырыпты түгелдей қамту. Әр топқа негізгі ойларын айтқызу“ Ирек” стратегияс ы Бағалау кри

4 слайд
Сабақтың ортасы Мақсаты: тақырыпты түгелдей қамту. Әр топқа негізгі ойларын айтқызу“ Ирек” стратегияс ы Бағалау критерийлері Дескриптер 1.Елдерді географиялық орнына байланысты анықтау 2.Картадан архипелаг елдерді анықтау 3.Түбектегі елдерді анықтау 4. Мұхитқа шыға алмайтын елдерді анықтау 1.Картадан дүниежүзі бойынша аралдардағы елдерді анықтайды. 2.Картадан дүниежүзі бойынша архипелагтағы елдерді анықтайды 3.Картадан дүниежүзі бойынша түбектегі елдерді анықтайды. 4.Картадан дүниежүзі бойынша мұхитқа шыға алмайтын елдерді анықтайды.

Мақсаты: жаңа термин сөздердің мағынасын түсініп, 3 тілде айта білуМақсаты: тақырыпты меңгеру барысында термин сөздерді т

5 слайд
Мақсаты: жаңа термин сөздердің мағынасын түсініп, 3 тілде айта білуМақсаты: тақырыпты меңгеру барысында термин сөздерді табу. Мысалы: Кебүт,галепихра т.б.“ Араб сауаттылығы” “ Мені түсін”

Саралап оқыту Мақсаты: екі елге салыстырмалы географиялық сипаттама беруМақсаты: Берілген кескін картадан мемлекеттер

6 слайд
Саралап оқыту Мақсаты: екі елге салыстырмалы географиялық сипаттама беруМақсаты: Берілген кескін картадан мемлекеттерді географиялық орнына қарай топтастыру Топтық жұмыс Салыстыру Жұппен жұмыс Сипаттау“ Жеке жұмыс” Топтастыру Мақсаты: бір елдің географиялық орнын сипаттау Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау

Сабақтың соңы Шульманның “Үш көмекшісі” Оқушы ойланып, қолмен жасап, тілмен жеткізеді “ Модельдеу” әдісі Мақсаты: Әрбір топқ

7 слайд
Сабақтың соңы Шульманның “Үш көмекшісі” Оқушы ойланып, қолмен жасап, тілмен жеткізеді “ Модельдеу” әдісі Мақсаты: Әрбір топқа бүгінгі сабақта айтылған елдің біреуіне қатысты сол елдің символы болатын заттың макетін моделдеу. Кері байланыс Менің түсінгенім...... Маған түсінуге қиын болғаны.......... Менің ұсынысым...................... Мақсаты: Кері байланыс сөйлемді аяқтау, оқушылардың жазғаны бойынша білім деңгейін білу, келесі сабақты жоспарлау