×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

"Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"

Автор:Губайдуллин Марсель Шарифянович
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-27

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Жас маманға әдістемелік көмек

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) 7.6.1.1.Қазақстандық компонентті қосымша қолдану негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады. Сабақтың мақсаты Карта бойынша елдердің географиялық орнына сипаттама бере алу, елдің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, оның қолайлы және қолайсыз жақтарын талқылап айта алу Бағалау критерийлері Елдердің географиялық орналасуын біледі, анықтайды. Елдің географиялық орналасуының қолайлы және қолайсыз жақтарын талқылап айта алады. Тілдік мақсаттар Пән бойынша сөздер мен терминдер: мемлекеттер, шекаралар, физикалық сипаттамалары, арал, түбек, материктік, архипелаг, астаналары, мұхиттар Тақырып бойынша термин сөздерге 3 тілде сипаттама беру арқылы сөздік қорын байыту Құндылықтарға баулу Құндылықтарға бағдарланған тәсіл «Мәңгілік ел» Қазақстандық патриотизм және ынтымақтастық жауапкершілік, құрмет, өмір бойы оқып-үйрену. (тәрбие элементтері) Өз өмір жағдайларын шекаралас орналасқан елдермен салыстыру Пәнаралық байланыс Тарих пәнімен тығыз байланысты, себебі әр елдің тарихын, құрылымын білуде оқу базасын толықтырады. АКТ, физика Алдыңғы білім Мемлекеттердің бір-біріне қатысты орналасуы. Арал, түбек, материктік, архипелаг ұғымдары. Картада елдердің географиялық орналасуын көрсету және сипаттау.Оқушылар «саяси карта», «мемлекет» «егеменді» түсініктерін білуі қажет Сабақтың басы “Шетелдік амандасу” “Мозайка” әдісі Сен мені білесің бе? “Ой шақыру” стратегиясы Сабақтың ортасы Мақсаты: тақырыпты түгелдей қамту. Әр топқа негізгі ойларын айтқызу “Ирек” стратегиясы Бағалау критерийлері Дескриптер 1.Елдерді географиялық орнына байланысты анықтау2.Картадан архипелаг елдерді анықтау3.Түбектегі елдерді анықтау4. Мұхитқа шыға алмайтын елдерді анықтау 1.Картадан дүниежүзі бойынша аралдардағы елдерді анықтайды.2.Картадан дүниежүзі бойынша архипелагтағы елдерді анықтайды3.Картадан дүниежүзі бойынша түбектегі елдерді анықтайды.4.Картадан дүниежүзі бойынша мұхитқа шыға алмайтын елдерді анықтайды. Мақсаты: жаңа термин сөздердің мағынасын түсініп, 3 тілде айта білу Мақсаты: тақырыпты меңгеру барысында термин сөздерді табу. Мысалы: Кебүт,галепихра т.б. “Араб сауаттылығы” “Мені түсін” Саралап оқыту Мақсаты: екі елге салыстырмалы географиялық сипаттама беру Мақсаты: Берілген кескін картадан мемлекеттерді географиялық орнына қарай топтастыру Топтық жұмысСалыстыру Жұппен жұмысСипаттау “Жеке жұмыс”Топтастыру Мақсаты: бір елдің географиялық орнын сипаттау Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау Сабақтың соңы Шульманның “Үш көмекшісі” Оқушы ойланып, қолмен жасап, тілмен жеткізеді “Модельдеу” әдісі Мақсаты: Әрбір топқа бүгінгі сабақта айтылған елдің біреуіне қатысты сол елдің символы болатын заттың макетін моделдеу. Кері байланыс Менің түсінгенім......Маған түсінуге қиын болғаны..........Менің ұсынысым...................... Мақсаты:Кері байланыс сөйлемді аяқтау, оқушылардың жазғаны бойынша білім деңгейін білу, келесі сабақты жоспарлау

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.