Дүниежүзілік шаруашылықтың құрылымын бағалау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :
4.1 Геоэкономика
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шпруашылықтың құрылымын бағалау
1. Дүниежүзі елдерінің
шаруашылық құрылымын
бағалайды.
2.Дүниежүзі елдерінің
шаруашылық құрылымы
бойынша жіктейді.
3. Қазақстан бойынша
шаруашылық құрылымына
баға береді. Оқу мақсаттары: 10.4.1.4 Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалау.
10.4.1.5 Дүниежүзі елдерін шаруашылық құрылымы бойынша жіктеу. Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы
Бағалау критерийі :Сабақтың мақсаты:
1. Барлық оқушылар: Оқушылар шаруашылық
салаларының құрылымын(өнеркәсіп,ауылшаруашылқ,қызмет
көрсету) бағалайды. Оқушылар дүниежүзі елдерін
шаруашылық құрылымдары бойынша жіктейді.
3. Кейбір оқушылар: Қазақстан бойынша шаруашылық
ерекшелігіне баға береді,басқа елдер шаруашылығымен
салыстырады.2. Оқушылардың басым бөлігі: Дүниежүзілік
шаруашылық құрылымы дамуына баға береді.
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : 4.1 Геоэкономика Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шпруашылықтың құрылымын бағалау 1. Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалайды. 2.Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымы бойынша жіктейді. 3. Қазақстан бойынша шаруашылық құрылымына баға береді. Оқу мақсаттары: 10.4.1.4 Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалау. 10.4.1.5 Дүниежүзі елдерін шаруашылық құрылымы бойынша жіктеу. Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Бағалау критерийі :Сабақтың мақсаты: 1. Барлық оқушылар: Оқушылар шаруашылық салаларының құрылымын(өнеркәсіп,ауылшаруашылқ,қызмет көрсету) бағалайды. Оқушылар дүниежүзі елдерін шаруашылық құрылымдары бойынша жіктейді. 3. Кейбір оқушылар: Қазақстан бойынша шаруашылық ерекшелігіне баға береді,басқа елдер шаруашылығымен салыстырады.2. Оқушылардың басым бөлігі: Дүниежүзілік шаруашылық құрылымы дамуына баға береді.
2 слайд
Саб
ақт
ың
бас
ы
• «
Миға
шабу
ыл»
әдісі
Саб
ақт
ың
орта
сы
• « Зигзаг
»
“Ойлан,
жұптас,
талқыл
а”әдісі
Саб
ақт
ың
соң
ы
• « 3-2-
1»
әдісіМысалы: “Миға шабуыл” әдісі арқылы
алдыңғы білімді бекіту үшін сүрақтар
қою.
“ 3-2-1” әдісі арқылы жаңа тақырыпты
бекітемін.Бұл әдіс оқушыларды
сабақтың оқу мақсатына
жеткізеді Белсенді оқыту әдістері
“ Зигзаг” әдісі арқылы оқушылардың
жаңа тақырыпты қаншалықты
меңгергендігін анықтаймын.
“ Ойлан,жұптас,талқыла” әдісі арқылы
оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін
анықтау.
2 слайд
Саб ақт ың бас ы • « Миға шабу ыл» әдісі Саб ақт ың орта сы • « Зигзаг » “Ойлан, жұптас, талқыл а”әдісі Саб ақт ың соң ы • « 3-2- 1» әдісіМысалы: “Миға шабуыл” әдісі арқылы алдыңғы білімді бекіту үшін сүрақтар қою. “ 3-2-1” әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекітемін.Бұл әдіс оқушыларды сабақтың оқу мақсатына жеткізеді Белсенді оқыту әдістері “ Зигзаг” әдісі арқылы оқушылардың жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендігін анықтаймын. “ Ойлан,жұптас,талқыла” әдісі арқылы оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін анықтау.
3 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма бойынша
саралау Дереккөздер бойынша
саралау Қорытынды
бойынша саралау
Саралаудың бұл тәсілдер
құрамына білім деңгейі әртүрлі
оқушыларға арналған
тапсырмалар кіреді. Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттілігіне
қарай сараланды
Кейбір оқушылар басқа
сыныптастарына қарағанда
анағұрлым күрделі
дереккөздермен жұмыс
істей алады Саралаудың бұл тәсілі барлық
оқушылар бір тапсырманы
орындағанда да олардың
нәтижелері әртүрлі болаады.
Дүниежүзі елдерінің шаруашылық
құрылымын бағалайд ы
Дүниежүзі елдерінің
шаруашылық құрылымын
жіктейді
Қазақстан бойынша
шаруашылық
құрылымы
ерекшелігіне баға
береді.
3 слайд
Саралау әдістері Тапсырма бойынша саралау Дереккөздер бойынша саралау Қорытынды бойынша саралау Саралаудың бұл тәсілдер құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттілігіне қарай сараланды Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады Саралаудың бұл тәсілі барлық оқушылар бір тапсырманы орындағанда да олардың нәтижелері әртүрлі болаады. Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалайд ы Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын жіктейді Қазақстан бойынша шаруашылық құрылымы ерекшелігіне баға береді.
4 слайд
Критериалды бағалау
Оқу мақсаттары: 10.4.1.4Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалау.
10.4.1.5 Дүниежүзі елдерін шаруашылық құрылымы бойынша жіктеу
Топпен жұмыс
Экономикалық
секторлардықұрылымдар
ын реттілігін анықтайды Жұппен жұмыс
Елдердің экономикалық
құрылымының дамуына
талдау жасайды Жеке жұмыс
Қазақстан дүниежүзі
шаруашылығындағы алатын
орнына баға беру
«Зигзаг » әдісі «Ойлан,жұптас,талқыла»
әдісі «Еркін әңгіме » әдісі
Кері байланыс:
« 3-2-1» әдісіАялдама әдісі. Өзіме хат әдісі.Төреші әдісі .Әр топтан бір
оқушыдан шығып,қалған
топтардыңжқмысы туралы
пікір айтады
4 слайд
Критериалды бағалау Оқу мақсаттары: 10.4.1.4Дүниежүзі елдерінің шаруашылық құрылымын бағалау. 10.4.1.5 Дүниежүзі елдерін шаруашылық құрылымы бойынша жіктеу Топпен жұмыс Экономикалық секторлардықұрылымдар ын реттілігін анықтайды Жұппен жұмыс Елдердің экономикалық құрылымының дамуына талдау жасайды Жеке жұмыс Қазақстан дүниежүзі шаруашылығындағы алатын орнына баға беру «Зигзаг » әдісі «Ойлан,жұптас,талқыла» әдісі «Еркін әңгіме » әдісі Кері байланыс: « 3-2-1» әдісіАялдама әдісі. Өзіме хат әдісі.Төреші әдісі .Әр топтан бір оқушыдан шығып,қалған топтардыңжқмысы туралы пікір айтады