Дүниетану Ашық сабақ "Біз қалай тамақтанамыз"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ
тақырыптар
ы
Бағалау
критерийлері Біз қалай тамақтанамыз?
Оқу
мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру .
Сабақ
мақсаты Барлық оқушы: . Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі.
Көптеген
оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре
алады.
Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын
ажыратып,әңгімелей алады. -
- Тамақтану режимі туралы не айтады
-Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады
- Маңғыстау Облысы Қарақия ауданы Мұнайшы
ауылы №7 КММ
Дүниетану
Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология :
Режим, тағам, сусын .
1 слайд
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру . Сабақ мақсаты Барлық оқушы: . Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып,әңгімелей алады. - - Тамақтану режимі туралы не айтады -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады - Маңғыстау Облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7 КММ Дүниетану Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология : Режим, тағам, сусын .
2 слайд
.ссссссСәйкестендіру кестесі
« Серпілген сауал»
әдісі
арқылы өткен сабақты
пысықтау.
«Жұмбақтарды шеш »
ойыны
«Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалануПсихологиялық ахуал
Шаттық шеңбері Топқа бөлу
«Кинометафа» әдісі
арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашамын.
Балаларға пайдалы және
зиянды
тамақтар туралы мәлімет
беремін. •
ЖЕМІСТЕР
•
ТАҒАМДА
Р •
СУСЫНДАР
Сергіту сәті
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі
Кіп-кікентай ағаштар,
Үлкен болып өседі
2 слайд
.ссссссСәйкестендіру кестесі « Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалануПсихологиялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. • ЖЕМІСТЕР • ТАҒАМДА Р • СУСЫНДАР Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі Кіп-кікентай ағаштар, Үлкен болып өседі
3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін
және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін
кіріктірдім. « Дұрыс орналастыр» әдісі
Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір .
Топтық талқылау
Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты
жеткізе алады!
3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. « Дұрыс орналастыр» әдісі Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір . Топтық талқылау Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе алады!
4 слайд
Критериалды
бағалау
Маған ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып,
пайдасы мен зинын ажырату .
Дескриптор:
-Пайдалы тағамдар мен сусындарды анықтай алады.
-Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді.
-Тамақтану режимі туралы ой бөліседі Қалыптастырушы бағалау
4 слайд
Критериалды бағалау Маған ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зинын ажырату . Дескриптор: -Пайдалы тағамдар мен сусындарды анықтай алады. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. -Тамақтану режимі туралы ой бөліседі Қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Жаңартылған білім беру
мазмұндамасын
Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері
арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме
түсіндім.
Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде
бағытаушы болуды үйрендім.
Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу
жетістіктерінде
өзін-өзі бағалауды үйрендім.
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен
әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді
түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
5 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім. Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім. Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!