Материалдар / Дүниетану Ашық сабақ "Біз қалай тамақтанамыз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетану Ашық сабақ "Біз қалай тамақтанамыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
517
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақ

1 слайд
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру . Сабақ мақсаты Барлық оқушы: . Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып,әңгімелей алады. - - Тамақтану режимі туралы не айтады -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады - Маңғыстау Облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7 КММ Дүниетану Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология : Режим, тағам, сусын .

1 слайд

Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру . Сабақ мақсаты Барлық оқушы: . Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып,әңгімелей алады. - - Тамақтану режимі туралы не айтады -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады - Маңғыстау Облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7 КММ Дүниетану Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология : Режим, тағам, сусын .

.ссссссСәйкестендіру кестесі « Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» ә

2 слайд
.ссссссСәйкестендіру кестесі « Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалануПсихологиялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. • ЖЕМІСТЕР • ТАҒАМДА Р • СУСЫНДАР Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі Кіп-кікентай ағаштар, Үлкен болып өседі

2 слайд

.ссссссСәйкестендіру кестесі « Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалануПсихологиялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. • ЖЕМІСТЕР • ТАҒАМДА Р • СУСЫНДАР Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі Кіп-кікентай ағаштар, Үлкен болып өседі

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және

3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. « Дұрыс орналастыр» әдісі Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір . Топтық талқылау Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе алады!

3 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. « Дұрыс орналастыр» әдісі Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір . Топтық талқылау Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе алады!

Критериалды бағалау Маған ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зинын ажырату .

4 слайд
Критериалды бағалау Маған ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зинын ажырату . Дескриптор: -Пайдалы тағамдар мен сусындарды анықтай алады. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. -Тамақтану режимі туралы ой бөліседі Қалыптастырушы бағалау

4 слайд

Критериалды бағалау Маған ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зинын ажырату . Дескриптор: -Пайдалы тағамдар мен сусындарды анықтай алады. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. -Тамақтану режимі туралы ой бөліседі Қалыптастырушы бағалау

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтиж

5 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім.  Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім.  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім.  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

5 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім.  Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім.  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім.  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!