Материалдар / Дұрыс әрекет өмір негізі

Дұрыс әрекет өмір негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
. Дұрыс жол —  ақиқатты дұрыс түсіну. 2.Дұрыс шешім—ақиқатқа сәйкес өз өмірін өзгертуге бағытталған ерік-жігер. 3. Дұрыс сөз — өтірік айтпау, біреуді босқа жамандамау, балағат сөз айтпау, 4. Дұрыс іс-әрекет— ешқаңдай тіршілік иесіне жамандық жасамау, ұрлық-қарлықтан қашық болу. 5. Дұрыс тұрмыс қалпы — адал еңбек етуді әдетке айналдыру. 6. Дұрыс күш жұмсау — құмарлықпен, жаман оймен күресу 7. Дұрыс ой бағыты— дүниенің жалған, уақытша екенін түсіну. 8.Дұрыс жинақтала білу — өз денеңді сезінуден, ойлаудан, түйсінуден арылу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
21 Желтоқсан 2017
544
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дұрыс әрекет өмір негізі

1 слайд
Дұрыс әрекет өмір негізі

1 слайд

Дұрыс әрекет өмір негізі

Жоспар: 1.Дұрыс әрекет жалпыадамзаттық құндылық ретінде; 2.Білім беру үрдісінің Дұрыс әрекетке үйретудегі мақсат

2 слайд
Жоспар: 1.Дұрыс әрекет жалпыадамзаттық құндылық ретінде; 2.Білім беру үрдісінің Дұрыс әрекетке үйретудегі мақсаттары. 3.Дұрыс әрекетке тән қасиеттер. 4.Болып жатқан нәрсеге қарсыласпау. 5.Дұрыс әрекет ету іс-тәжірибесі.

2 слайд

Жоспар: 1.Дұрыс әрекет жалпыадамзаттық құндылық ретінде; 2.Білім беру үрдісінің Дұрыс әрекетке үйретудегі мақсаттары. 3.Дұрыс әрекетке тән қасиеттер. 4.Болып жатқан нәрсеге қарсыласпау. 5.Дұрыс әрекет ету іс-тәжірибесі.

Пифагор (б.э.д 570-490) Өзіңді өзің құрметтеу – сенің басты заңың. Лев Николаевич Толстой (1828-1910) Бақыт әрқа

3 слайд
Пифагор (б.э.д 570-490) Өзіңді өзің құрметтеу – сенің басты заңың. Лев Николаевич Толстой (1828-1910) Бақыт әрқашан ұнатқан ісіңді істеуде емес, әрқашан істеген ісіңді ұнатуда

3 слайд

Пифагор (б.э.д 570-490) Өзіңді өзің құрметтеу – сенің басты заңың. Лев Николаевич Толстой (1828-1910) Бақыт әрқашан ұнатқан ісіңді істеуде емес, әрқашан істеген ісіңді ұнатуда

Әлемнің өзгеруін қаласаң, сол өзгерісті тап қазір жаса. Махатма Ганди (1869-1948) Альберт Эйнштейн «Егер бақыт

4 слайд
Әлемнің өзгеруін қаласаң, сол өзгерісті тап қазір жаса. Махатма Ганди (1869-1948) Альберт Эйнштейн «Егер бақытты өмір сүргіңіз келсе адамдар мен нәрселерге емес, мақсатқа тәуелді болыңыз»

4 слайд

Әлемнің өзгеруін қаласаң, сол өзгерісті тап қазір жаса. Махатма Ганди (1869-1948) Альберт Эйнштейн «Егер бақытты өмір сүргіңіз келсе адамдар мен нәрселерге емес, мақсатқа тәуелді болыңыз»

5 Индира Ганди (1917-1984) Британ билеушілерімен ұлтаралық конгресс араздық қозғалысы болған 1920 жылы Инди неб

5 слайд
5 Индира Ганди (1917-1984) Британ билеушілерімен ұлтаралық конгресс араздық қозғалысы болған 1920 жылы Инди небәрі 3 жаста еді. Махматма Ганди Индиді өзіндік басқаруға қоймайынша отаршылыққа қарсы үнсіздік жариялап, мемлекеттік мекемеде жұмыс істеуден бастартып, импорттау тестилін жағып, қолөнерлік чарких тоқуға көшуге халқын шақырды. Кішкентай Индидің балалық тағдыры оңай болмады. Ол өзінің балалық кездегі қиындықтары туралы «Менің ақиқатым» кітабында жазды.

5 слайд

5 Индира Ганди (1917-1984) Британ билеушілерімен ұлтаралық конгресс араздық қозғалысы болған 1920 жылы Инди небәрі 3 жаста еді. Махматма Ганди Индиді өзіндік басқаруға қоймайынша отаршылыққа қарсы үнсіздік жариялап, мемлекеттік мекемеде жұмыс істеуден бастартып, импорттау тестилін жағып, қолөнерлік чарких тоқуға көшуге халқын шақырды. Кішкентай Индидің балалық тағдыры оңай болмады. Ол өзінің балалық кездегі қиындықтары туралы «Менің ақиқатым» кітабында жазды.

« Бұл менің өз борышым және ар-ұжданыммен алғаш бетпе-бет келуім, – деп жазды Индира Ганди. Бірде анамның туысы ке

6 слайд
« Бұл менің өз борышым және ар-ұжданыммен алғаш бетпе-бет келуім, – деп жазды Индира Ганди. Бірде анамның туысы келді. Ол маған Парижден әдемі тігілген көйлек әкелді. Алайда анам сыйлықты кері қайырып, бізде тек қолдан тоқылған киім киетінімізді түсіндірді. Қонақ анамның сөзіне кейіп: – Сіздер мұнда жынданған боларсыздар, балаға қолдан тоқылған киім кигізіп азаптаудың қажеті қанша? – деді. Анам мені шақырып алып: – Апайың саған әдемі көйлек әкеліпті, ұнатсаң кие ғой. Алайда біздің шетелдік заттарды жаққан үлкен алауды ойла. Біз бәріміз қолдан тоқылған сари киіп жүргенде, сен сәнді көйлек кигің келе ме? – деді. Мен қатты қызығып, көйлекке қол соза беріп едім, сол сәтте: – Бұл көйлекті кимеймін! – деген ішкі даусымды естідім. – Неге алмайсың? Саған әдемі заттар ұнамай ма? – деп туысым қызықтыра түсті. Мен оған үлкендерден естігенім бойынша жауап қайтардым. – Жарайды, періштем менің. Ал, шетелдік қуыршағың ше? – деді ойланбастан. Мен үшін ол қуыршақ ең қымбат, жанымдай жақсы көретін досым еді. Мен көп ойландым. Менде қуыршағыма деген махаббатым мен отан алдындағы борыш ұғымы тұрды. Мен шешім қабылдадым. Кіре беріске барып қуыршағымды жағып жібердім. Содан бері сіріңке тұтатуды жек көремін».

6 слайд

« Бұл менің өз борышым және ар-ұжданыммен алғаш бетпе-бет келуім, – деп жазды Индира Ганди. Бірде анамның туысы келді. Ол маған Парижден әдемі тігілген көйлек әкелді. Алайда анам сыйлықты кері қайырып, бізде тек қолдан тоқылған киім киетінімізді түсіндірді. Қонақ анамның сөзіне кейіп: – Сіздер мұнда жынданған боларсыздар, балаға қолдан тоқылған киім кигізіп азаптаудың қажеті қанша? – деді. Анам мені шақырып алып: – Апайың саған әдемі көйлек әкеліпті, ұнатсаң кие ғой. Алайда біздің шетелдік заттарды жаққан үлкен алауды ойла. Біз бәріміз қолдан тоқылған сари киіп жүргенде, сен сәнді көйлек кигің келе ме? – деді. Мен қатты қызығып, көйлекке қол соза беріп едім, сол сәтте: – Бұл көйлекті кимеймін! – деген ішкі даусымды естідім. – Неге алмайсың? Саған әдемі заттар ұнамай ма? – деп туысым қызықтыра түсті. Мен оған үлкендерден естігенім бойынша жауап қайтардым. – Жарайды, періштем менің. Ал, шетелдік қуыршағың ше? – деді ойланбастан. Мен үшін ол қуыршақ ең қымбат, жанымдай жақсы көретін досым еді. Мен көп ойландым. Менде қуыршағыма деген махаббатым мен отан алдындағы борыш ұғымы тұрды. Мен шешім қабылдадым. Кіре беріске барып қуыршағымды жағып жібердім. Содан бері сіріңке тұтатуды жек көремін».

7 Б. Момышұлы (1910-1982) Б. Момышұлымен танысқаннан кейін ол кісімен түрлі кештерде де, үй жағдайында да әр тү

7 слайд
7 Б. Момышұлы (1910-1982) Б. Момышұлымен танысқаннан кейін ол кісімен түрлі кештерде де, үй жағдайында да әр түрлі өзекті мәселелерді талдап талқылауда жиі кездесіп тұрдым. Қарама-қарсы көзқарастар туындағанда ол кісінің қызу қандылығы байқалатын. Алайда бұл қасиет ол кісінің өрескелдігін емес, керсінше, әділеттіліке деген тура ұстанымын, басқарушылық бастамшы-лыққа қарсы өр қасиетін, қатал тәртіптің адамы екенін байқататын. Бауыржан Момышұлы мансапқорлық пен тақты емес, нағыз шығармашылық тұлға ретінде ол адамның отырған креслосын емес, Адамды жоғары бағалайтын тұлға еді.

7 слайд

7 Б. Момышұлы (1910-1982) Б. Момышұлымен танысқаннан кейін ол кісімен түрлі кештерде де, үй жағдайында да әр түрлі өзекті мәселелерді талдап талқылауда жиі кездесіп тұрдым. Қарама-қарсы көзқарастар туындағанда ол кісінің қызу қандылығы байқалатын. Алайда бұл қасиет ол кісінің өрескелдігін емес, керсінше, әділеттіліке деген тура ұстанымын, басқарушылық бастамшы-лыққа қарсы өр қасиетін, қатал тәртіптің адамы екенін байқататын. Бауыржан Момышұлы мансапқорлық пен тақты емес, нағыз шығармашылық тұлға ретінде ол адамның отырған креслосын емес, Адамды жоғары бағалайтын тұлға еді.

8 Адам – өз тағдырының иесі. «Гүліне қарама, түбіне қара» дейді халқымыз. Жас кезімде әрдайым ізденіс үстінде ж

8 слайд
8 Адам – өз тағдырының иесі. «Гүліне қарама, түбіне қара» дейді халқымыз. Жас кезімде әрдайым ізденіс үстінде жүретінмін. Бәрі ниетке байланысты екен. Бір нәрсенің соңына адал жүрек, ақ ниетпен түссең, соның жемісін көресің. Т. Әубәкіров

8 слайд

8 Адам – өз тағдырының иесі. «Гүліне қарама, түбіне қара» дейді халқымыз. Жас кезімде әрдайым ізденіс үстінде жүретінмін. Бәрі ниетке байланысты екен. Бір нәрсенің соңына адал жүрек, ақ ниетпен түссең, соның жемісін көресің. Т. Әубәкіров

Сұлулықты көре білу қасиеті, қарапайым нәрсені жоғары бағалау, өз ортаңда болудан рахат табу немесе адамдарға сүйі

9 слайд
Сұлулықты көре білу қасиеті, қарапайым нәрсені жоғары бағалау, өз ортаңда болудан рахат табу немесе адамдарға сүйіспеншілікпен, мейірімділікпен қарым- қатынас жасау – осының бәрінде дерлік ортақ нәрсе: қанағатшылдық, жан тыныштығы және өміршеңдік. Сен сұлулықты, жақсылықты көре алған кезде, өз өміріңдегі қарапайым нәрселердің құндылығын мойындайсың, осы түйсінулердің көрінісін өзіңнен ізде.

9 слайд

Сұлулықты көре білу қасиеті, қарапайым нәрсені жоғары бағалау, өз ортаңда болудан рахат табу немесе адамдарға сүйіспеншілікпен, мейірімділікпен қарым- қатынас жасау – осының бәрінде дерлік ортақ нәрсе: қанағатшылдық, жан тыныштығы және өміршеңдік. Сен сұлулықты, жақсылықты көре алған кезде, өз өміріңдегі қарапайым нәрселердің құндылығын мойындайсың, осы түйсінулердің көрінісін өзіңнен ізде.

Адам дұрыс жолды таңдай білуі қажет: 1. Дұрыс жол — ақиқатты дұрыс түсіну. 2.Дұрыс шешім—ақиқатқа сәйкес өз өмірін

10 слайд
Адам дұрыс жолды таңдай білуі қажет: 1. Дұрыс жол —  ақиқатты дұрыс түсіну. 2.Дұрыс шешім—ақиқатқа сәйкес өз өмірін өзгертуге бағытталған ерік-жігер. 3. Дұрыс сөз — өтірік айтпау, біреуді босқа жамандамау, балағат сөз айтпау, 4. Дұрыс іс-әрекет— ешқаңдай тіршілік иесіне жамандық жасамау, ұрлық-қарлықтан қашық болу. 5. Дұрыс тұрмыс қалпы — адал еңбек етуді әдетке айналдыру. 6. Дұрыс күш жұмсау — құмарлықпен, жаман оймен күресу 7. Дұрыс ой бағыты— дүниенің жалған, уақытша екенін түсіну. 8.Дұрыс жинақтала білу — өз денеңді сезінуден, ойлаудан, түйсінуден арылу.            

10 слайд

Адам дұрыс жолды таңдай білуі қажет: 1. Дұрыс жол —  ақиқатты дұрыс түсіну. 2.Дұрыс шешім—ақиқатқа сәйкес өз өмірін өзгертуге бағытталған ерік-жігер. 3. Дұрыс сөз — өтірік айтпау, біреуді босқа жамандамау, балағат сөз айтпау, 4. Дұрыс іс-әрекет— ешқаңдай тіршілік иесіне жамандық жасамау, ұрлық-қарлықтан қашық болу. 5. Дұрыс тұрмыс қалпы — адал еңбек етуді әдетке айналдыру. 6. Дұрыс күш жұмсау — құмарлықпен, жаман оймен күресу 7. Дұрыс ой бағыты— дүниенің жалған, уақытша екенін түсіну. 8.Дұрыс жинақтала білу — өз денеңді сезінуден, ойлаудан, түйсінуден арылу.            

11 Жақсылықтың бір сәні – «парызды ақтау», жамандықтың бір сыры – «пендешілік», өздігіңді танытудың бір жолы – «

11 слайд
11 Жақсылықтың бір сәні – «парызды ақтау», жамандықтың бір сыры – «пендешілік», өздігіңді танытудың бір жолы – «рухани кемелдену» деп түсінемін. Парызды ешкім сұратып бермейді де, сұрап алмайды оны әркім борышым деп өзі арқаланады, өзінің адамгершілігіне, абзал қасиетіне байланысты атқарады. Парыз – төлемді, өтемді талап етпейтін, бірақ әркімнің өзі біліп атқаратын қасиетті борышы болса, қарыз – қайтарылуы міндетті несие. Ә. Т. Қайдар

11 слайд

11 Жақсылықтың бір сәні – «парызды ақтау», жамандықтың бір сыры – «пендешілік», өздігіңді танытудың бір жолы – «рухани кемелдену» деп түсінемін. Парызды ешкім сұратып бермейді де, сұрап алмайды оны әркім борышым деп өзі арқаланады, өзінің адамгершілігіне, абзал қасиетіне байланысты атқарады. Парыз – төлемді, өтемді талап етпейтін, бірақ әркімнің өзі біліп атқаратын қасиетті борышы болса, қарыз – қайтарылуы міндетті несие. Ә. Т. Қайдар

12 - Әр адамның бойында бар Ар-ұждан дауысын ажырату және ести білу қабілеттерін ояту; - Күнделікті өмірде дұр

12 слайд
12 - Әр адамның бойында бар Ар-ұждан дауысын ажырату және ести білу қабілеттерін ояту; - Күнделікті өмірде дұрыс әрекет ету сапасын дамытатын және жүзеге асыратын ойларын, сөздерін және іс-амалдарын бекіту; 2. Білім беру үдерісінің Дұрыс әрекет етуге үйрету мақсаттары Әрине, Ақиқат жолымен жүруден Дұрыс әрекет туындайды, оның қағидаты – өзіңе де, өзгеге де, табиғатқа да еш зиян келтірмеу. Ол үшін Табиғаттың, моральдың және мемлекеттің заңдылықтарын білу, құрметтеу және орындау қажет.

12 слайд

12 - Әр адамның бойында бар Ар-ұждан дауысын ажырату және ести білу қабілеттерін ояту; - Күнделікті өмірде дұрыс әрекет ету сапасын дамытатын және жүзеге асыратын ойларын, сөздерін және іс-амалдарын бекіту; 2. Білім беру үдерісінің Дұрыс әрекет етуге үйрету мақсаттары Әрине, Ақиқат жолымен жүруден Дұрыс әрекет туындайды, оның қағидаты – өзіңе де, өзгеге де, табиғатқа да еш зиян келтірмеу. Ол үшін Табиғаттың, моральдың және мемлекеттің заңдылықтарын білу, құрметтеу және орындау қажет.

Бақытты адам: Өзге адамдардың өзі туралы не ойлайтынын уайымдамайды; Барлығынан жақсылық көруге тырысады; Әрқаша

13 слайд
Бақытты адам: Өзге адамдардың өзі туралы не ойлайтынын уайымдамайды; Барлығынан жақсылық көруге тырысады; Әрқашан кеңпейіл және риза; Осы сәтпен өмір сүреді; Осы өмірдің бәрі кемел еместігін біледі; Қоршаған ортаға өз үлесін қосады; Үнемі жадырап, күлімсіреп жүреді; Танып-білуін тоқтатпай, жалғастыра береді.

13 слайд

Бақытты адам: Өзге адамдардың өзі туралы не ойлайтынын уайымдамайды; Барлығынан жақсылық көруге тырысады; Әрқашан кеңпейіл және риза; Осы сәтпен өмір сүреді; Осы өмірдің бәрі кемел еместігін біледі; Қоршаған ортаға өз үлесін қосады; Үнемі жадырап, күлімсіреп жүреді; Танып-білуін тоқтатпай, жалғастыра береді.

ДҰРЫС ӘРЕКЕТ Ақиқаттан туындағанның барлығы – Дұрыс әрекет. Егер біз ар-ұжданымызға сүйенсек, онда Дұрыс әреке

14 слайд
ДҰРЫС ӘРЕКЕТ Ақиқаттан туындағанның барлығы – Дұрыс әрекет. Егер біз ар-ұжданымызға сүйенсек, онда Дұрыс әрекет болады. Ролик «Слепой»

14 слайд

ДҰРЫС ӘРЕКЕТ Ақиқаттан туындағанның барлығы – Дұрыс әрекет. Егер біз ар-ұжданымызға сүйенсек, онда Дұрыс әрекет болады. Ролик «Слепой»

Бізге жүрек тазалығының маңызы зор. Ең бастысы –біз өзгелерге үйреткенімізді өзіміз орындауымыз керек. Адами құнды

15 слайд
Бізге жүрек тазалығының маңызы зор. Ең бастысы –біз өзгелерге үйреткенімізді өзіміз орындауымыз керек. Адами құндылықтар тәніміздің әр жасушасында бар, әйтпесе біз адам бола алмас едік. Олар –біздің шынайы болмысымыз.

15 слайд

Бізге жүрек тазалығының маңызы зор. Ең бастысы –біз өзгелерге үйреткенімізді өзіміз орындауымыз керек. Адами құндылықтар тәніміздің әр жасушасында бар, әйтпесе біз адам бола алмас едік. Олар –біздің шынайы болмысымыз.

Әйелдің қағидаттары туралы (әйел парызы). Әйел – ер-азаматтың серігі, оның бақытты тағдыры. Өйткені ол отбасы пат

16 слайд
Әйелдің қағидаттары туралы (әйел парызы). Әйел – ер-азаматтың серігі, оның бақытты тағдыры. Өйткені ол отбасы патшайымы, нұры, ырысы, қорғанышы болып табылады. Жанұя жарастығын сақтаушы болып табылатын әйелдер ешқашан да төмен болмайды: олардың болмысы рух күшіне, төзімділік пен сүйіспеншілікке толы! Олар – ерлерде өте сирек кездесетін байсалдылық, сабырлық қасиеттерінің иесі. Олар ерлердің рухани жолға түсуінде олар үшін үлгі және көшбасшы болып табылады. Таза, риясыз сүйіспеншілік әйелдердің табиғи сипаты болып табылады. Білімге, тәрбиеге қаныққан, сүйіспеншілік нұрына бөленген, ажырата білуге шебер әйелдер отбасына шаттық пен сәттілік әкелетін тұмар сияқты. Өз жарына сүйіспеншілік күшімен бауыр басқан әйел шындығында да ғажап хош иіс тарататын гүл тәрізді, ол отбасында жарқыраған асыл тас сияқты. Күйеуі қаншалықты тексіз немесе нашар болса да, әйел өз сүйіспеншілігі арқылы тыныштық табуына көмектесе отырып, оған жігер беріп, жөнге салуы керек. Ол күйеуінің қуаныш-шаттығы, тілек-қалауы, аман-саулығы – өзінің де аман-саулығы екенін сезуі керек.

16 слайд

Әйелдің қағидаттары туралы (әйел парызы). Әйел – ер-азаматтың серігі, оның бақытты тағдыры. Өйткені ол отбасы патшайымы, нұры, ырысы, қорғанышы болып табылады. Жанұя жарастығын сақтаушы болып табылатын әйелдер ешқашан да төмен болмайды: олардың болмысы рух күшіне, төзімділік пен сүйіспеншілікке толы! Олар – ерлерде өте сирек кездесетін байсалдылық, сабырлық қасиеттерінің иесі. Олар ерлердің рухани жолға түсуінде олар үшін үлгі және көшбасшы болып табылады. Таза, риясыз сүйіспеншілік әйелдердің табиғи сипаты болып табылады. Білімге, тәрбиеге қаныққан, сүйіспеншілік нұрына бөленген, ажырата білуге шебер әйелдер отбасына шаттық пен сәттілік әкелетін тұмар сияқты. Өз жарына сүйіспеншілік күшімен бауыр басқан әйел шындығында да ғажап хош иіс тарататын гүл тәрізді, ол отбасында жарқыраған асыл тас сияқты. Күйеуі қаншалықты тексіз немесе нашар болса да, әйел өз сүйіспеншілігі арқылы тыныштық табуына көмектесе отырып, оған жігер беріп, жөнге салуы керек. Ол күйеуінің қуаныш-шаттығы, тілек-қалауы, аман-саулығы – өзінің де аман-саулығы екенін сезуі керек.

Дұрыс әрекеттің басты қағидаты —Бол ( әуелі өзің ақниет бол) —Істе ( ақниет болып қоймай,оны іс-жүзінде көрсе

17 слайд
Дұрыс әрекеттің басты қағидаты —Бол   ( әуелі өзің ақниет бол) —Істе   ( ақниет болып қоймай,оны іс-жүзінде көрсете білу) — Сөйле (дұрыс сөзбен айту) Ойлары, сөздері және істері бір жерден шығу керек.   Осындай адамның ойлары таза болады. Олардың қайнар көзі ашумен, арамдықпен, көре алмаушылықпен, өзімшілдікпен ластанбаған. Ол ойлаған ойын ашық айтып, ойлағандай әрекет етеді. Оның мінез- құлқында жалғандық болмайды.

17 слайд

Дұрыс әрекеттің басты қағидаты —Бол   ( әуелі өзің ақниет бол) —Істе   ( ақниет болып қоймай,оны іс-жүзінде көрсете білу) — Сөйле (дұрыс сөзбен айту) Ойлары, сөздері және істері бір жерден шығу керек.   Осындай адамның ойлары таза болады. Олардың қайнар көзі ашумен, арамдықпен, көре алмаушылықпен, өзімшілдікпен ластанбаған. Ол ойлаған ойын ашық айтып, ойлағандай әрекет етеді. Оның мінез- құлқында жалғандық болмайды.

Ежелгі Қытай ойшылы Конфуцийдің айтуы бойынша жан-жақты толысқан, адамгершілік қасиеттері мол «жетілген адамның

18 слайд
Ежелгі Қытай ойшылы Конфуцийдің айтуы бойынша  жан-жақты толысқан, адамгершілік қасиеттері мол «жетілген адамның бойында» негізінен екі қасиет болуы қажет, олар: адамгершілік пен парыз сезімі. Басты қасиет – парыз сезімі керек. Парыз – бұл моральдық міндет болып саналады. Парызды сезіне білудің өзі білім мен жоғарғы принципке, жалпы алғанда, адам бойындағы ізгі қасиеттерге тікелей байланысты болып келеді.       Конфуцийдің ойынша адамгершіл кісіде мына бес қасиет болу керек:       Кісіге шын құрмет, кеңпейілділік, шыншылдық, зеректік, мейірбандық.       Конфуцийдің «Өзіңе не тілемесең, басқаға да соны тілеме» деген ойы философия тарихында «адамгершіліктің алтын ережесі» деп аталды».  

18 слайд

Ежелгі Қытай ойшылы Конфуцийдің айтуы бойынша  жан-жақты толысқан, адамгершілік қасиеттері мол «жетілген адамның бойында» негізінен екі қасиет болуы қажет, олар: адамгершілік пен парыз сезімі. Басты қасиет – парыз сезімі керек. Парыз – бұл моральдық міндет болып саналады. Парызды сезіне білудің өзі білім мен жоғарғы принципке, жалпы алғанда, адам бойындағы ізгі қасиеттерге тікелей байланысты болып келеді.       Конфуцийдің ойынша адамгершіл кісіде мына бес қасиет болу керек:       Кісіге шын құрмет, кеңпейілділік, шыншылдық, зеректік, мейірбандық.       Конфуцийдің «Өзіңе не тілемесең, басқаға да соны тілеме» деген ойы философия тарихында «адамгершіліктің алтын ережесі» деп аталды».  

а) Әдет Өзінің шынайы болмысын түсінуге негізделген Дұрыс әрекетті адам өмірінің негізі болуы керек. Тіпті күн са

19 слайд
а) Әдет Өзінің шынайы болмысын түсінуге негізделген Дұрыс әрекетті адам өмірінің негізі болуы керек. Тіпті күн сайын, апта сайын бірнеше рет жасалатын шағын істердің өзі әдетпен орнығады. ә) Қанағат Тілек-қалау адамды әрекет етуге итермелейді және оның өмірдегі амал- әрекетіне себепші болады. Тек тілек-қалауын тыйғанда ғана адам еркіндікке қол жеткізеді. б) Ынтымақтастық Жастары, әлеуметтік және экономикалық жағдайлары әр түрлі адамдармен бірге өмір сүруге үйрену үшін оқушылар мектепте тәртіпке, өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа үйренеді. в) Тәртіп Тәртіп – адам іс-әрекетіндегі жетістігінің негізі. Бұл қасиет баланың бойына сәби кезінен бастап даруы керек. 3.Дұрыс әрекетке тән қасиеттер

19 слайд

а) Әдет Өзінің шынайы болмысын түсінуге негізделген Дұрыс әрекетті адам өмірінің негізі болуы керек. Тіпті күн сайын, апта сайын бірнеше рет жасалатын шағын істердің өзі әдетпен орнығады. ә) Қанағат Тілек-қалау адамды әрекет етуге итермелейді және оның өмірдегі амал- әрекетіне себепші болады. Тек тілек-қалауын тыйғанда ғана адам еркіндікке қол жеткізеді. б) Ынтымақтастық Жастары, әлеуметтік және экономикалық жағдайлары әр түрлі адамдармен бірге өмір сүруге үйрену үшін оқушылар мектепте тәртіпке, өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа үйренеді. в) Тәртіп Тәртіп – адам іс-әрекетіндегі жетістігінің негізі. Бұл қасиет баланың бойына сәби кезінен бастап даруы керек. 3.Дұрыс әрекетке тән қасиеттер

г) Парыз бен ризашылық Әр адамның өз отбасы, өзі өмір сүретін қоғамы мен елі алдындағы парыздары мен міндеттері ба

20 слайд
г) Парыз бен ризашылық Әр адамның өз отбасы, өзі өмір сүретін қоғамы мен елі алдындағы парыздары мен міндеттері бар. е) Дұрыс ой Адамның Дұрыс әрекетке бастайтын таза және асқақ ойы болуы керек. ж) Дұрыс сөз Тіл – бұл шынайы тәрбиеліліктің көрсеткіші. Айқайлап, сауатсыз сөйлеу, ашу мен ызаға толы сөз – адам денсаулығына кері әсер етеді. Дұрыс әрекет – жүректен шығып, сосын сөз ретінде бейнеленетін және іс жүзінде қолданылатын құндылық.

20 слайд

г) Парыз бен ризашылық Әр адамның өз отбасы, өзі өмір сүретін қоғамы мен елі алдындағы парыздары мен міндеттері бар. е) Дұрыс ой Адамның Дұрыс әрекетке бастайтын таза және асқақ ойы болуы керек. ж) Дұрыс сөз Тіл – бұл шынайы тәрбиеліліктің көрсеткіші. Айқайлап, сауатсыз сөйлеу, ашу мен ызаға толы сөз – адам денсаулығына кері әсер етеді. Дұрыс әрекет – жүректен шығып, сосын сөз ретінде бейнеленетін және іс жүзінде қолданылатын құндылық.

Бақытты өмірдің сыры: мен болып жатқан нәрсеге қарсы емеспін. “Мен болып жатқан нәрсеге қарсы емеспін” деген не?

21 слайд
Бақытты өмірдің сыры: мен болып жатқан нәрсеге қарсы емеспін. “Мен болып жатқан нәрсеге қарсы емеспін” деген не? Бұл дегеніміз, болып жатқан нәрсеге іштей икемделу, сонымен бірге біте қайнасу. Бұл енді сенің өміріңе өзгеріс енгізу үшін әрекет ете алмауыңды білдіреді ме? Жоқ, мүлде керісінше. Сенің іс –әрекетің негізі нақ осы сәтпен үндескенде ғана, Өмірдің өзі оларды шабытқа толтырады. 4. Болып жатқан нәрсеге қарсыласпау

21 слайд

Бақытты өмірдің сыры: мен болып жатқан нәрсеге қарсы емеспін. “Мен болып жатқан нәрсеге қарсы емеспін” деген не? Бұл дегеніміз, болып жатқан нәрсеге іштей икемделу, сонымен бірге біте қайнасу. Бұл енді сенің өміріңе өзгеріс енгізу үшін әрекет ете алмауыңды білдіреді ме? Жоқ, мүлде керісінше. Сенің іс –әрекетің негізі нақ осы сәтпен үндескенде ғана, Өмірдің өзі оларды шабытқа толтырады. 4. Болып жатқан нәрсеге қарсыласпау

Егер сен тыныштықты барлық нәрседен артық көрсең, расында да өзіңді кішкентай “мен” ретінде емес, рух ретінде тани

22 слайд
Егер сен тыныштықты барлық нәрседен артық көрсең, расында да өзіңді кішкентай “мен” ретінде емес, рух ретінде тани алған болсаң, онда арандатушы адамдарға немесе жағдайларға тап болғанда сен қарсы әрекет етпейсің, әрі өте сақ болып қала бересің. Қайғылы оқиғалардың салдарынан сананың жаңа өлшемін бастан кешірген адамдар жайлы көптеген оқиғалар бар. Бірі бүкіл мүлкінен, бірі балалары мен жарынан, бірі әлеуметтік дәрежесінен, беделінен, табиғи қабілетінен айырылады. Егер сен шын көңіліңмен ығысса білсең, айналаңдағы кеңістіктің ғажайып түрде кеңейгенін байқайсың.  Қарсыласпау , пікір білдірмеу, байланып қалмау шынайы еріндік, пен рухани тазарған өмірдің үш қыры.

22 слайд

Егер сен тыныштықты барлық нәрседен артық көрсең, расында да өзіңді кішкентай “мен” ретінде емес, рух ретінде тани алған болсаң, онда арандатушы адамдарға немесе жағдайларға тап болғанда сен қарсы әрекет етпейсің, әрі өте сақ болып қала бересің. Қайғылы оқиғалардың салдарынан сананың жаңа өлшемін бастан кешірген адамдар жайлы көптеген оқиғалар бар. Бірі бүкіл мүлкінен, бірі балалары мен жарынан, бірі әлеуметтік дәрежесінен, беделінен, табиғи қабілетінен айырылады. Егер сен шын көңіліңмен ығысса білсең, айналаңдағы кеңістіктің ғажайып түрде кеңейгенін байқайсың.  Қарсыласпау , пікір білдірмеу, байланып қалмау шынайы еріндік, пен рухани тазарған өмірдің үш қыры.

Тәннің үш дұшпаны: Екіжүзділік; Сараңдық, дүниеқоңыздық; Тірі жанды жәбірлеуге бейімділік. 5. Дұрыс әрекет

23 слайд
Тәннің үш дұшпаны: Екіжүзділік; Сараңдық, дүниеқоңыздық; Тірі жанды жәбірлеуге бейімділік. 5. Дұрыс әрекет ету іс-тәжірибесі

23 слайд

Тәннің үш дұшпаны: Екіжүзділік; Сараңдық, дүниеқоңыздық; Тірі жанды жәбірлеуге бейімділік. 5. Дұрыс әрекет ету іс-тәжірибесі

Өз құмарлығыңыздың шегін белгілеп алыңыз. Азықты ысырап етпеңіз. Ақшаны шашпаңыз. Күшіңізді сарылтпаңыз.

24 слайд
Өз құмарлығыңыздың шегін белгілеп алыңыз. Азықты ысырап етпеңіз. Ақшаны шашпаңыз. Күшіңізді сарылтпаңыз.  Уақытты үнемдеңіз. Не істеу керек?

24 слайд

Өз құмарлығыңыздың шегін белгілеп алыңыз. Азықты ысырап етпеңіз. Ақшаны шашпаңыз. Күшіңізді сарылтпаңыз.  Уақытты үнемдеңіз. Не істеу керек?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі