Материалдар / Дұрыс және бұрыс бөлшектер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып бойынша дұрыс және бұрыс бөлшектер математика пәні бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
604
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жамбыл орта мектебі Мұғалім: Смағұлова Ж.А

1 слайд
Жамбыл орта мектебі Мұғалім: Смағұлова Ж.А

1 слайд

Жамбыл орта мектебі Мұғалім: Смағұлова Ж.А

2 слайд

2 слайд

22.10.23Білімділік: О ушыларды д рыс ж не қ ұ ә б рыс б лшектерді ажырата ұ ө білуге йрету; ү

3 слайд
22.10.23Білімділік: О ушыларды д рыс ж не қ ұ ә б рыс б лшектерді ажырата ұ ө білуге йрету; ү Дамытушылы : қ О ушыларды з бетінше есеп қ ө шы ару а, шы армашылы пен ғ ғ ғ қ ж мыс жасау а баулу; ұ ғ Т рбиелілік: ә О ушыларды ой- рісін қ ң ө ойлау абілетін дамыту; қ

3 слайд

22.10.23Білімділік: О ушыларды д рыс ж не қ ұ ә б рыс б лшектерді ажырата ұ ө білуге йрету; ү Дамытушылы : қ О ушыларды з бетінше есеп қ ө шы ару а, шы армашылы пен ғ ғ ғ қ ж мыс жасау а баулу; ұ ғ Т рбиелілік: ә О ушыларды ой- рісін қ ң ө ойлау абілетін дамыту; қ

Үй тапсырмасын пысықтау сұрақтары? 1. 45 оқушының - і жақсы оқиды. Неше оқушы жақсы оқиды? 2. Фигураның қанда

4 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау сұрақтары? 1. 45 оқушының - і жақсы оқиды. Неше оқушы жақсы оқиды? 2. Фигураның қандай бөлігі боялған.3 1 Жауабы: 15 оқушы Жауабы: бөлігі 7 5 ; 6 4

4 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау сұрақтары? 1. 45 оқушының - і жақсы оқиды. Неше оқушы жақсы оқиды? 2. Фигураның қандай бөлігі боялған.3 1 Жауабы: 15 оқушы Жауабы: бөлігі 7 5 ; 6 4

• Жай бөлшектің алымы бөлімінен кіші болуы мүмкін, оған тең болуы немесе бөлімінен үлкен болуы мүмкін. Мысалы :

5 слайд
• Жай бөлшектің алымы бөлімінен кіші болуы мүмкін, оған тең болуы немесе бөлімінен үлкен болуы мүмкін. Мысалы : - дұрыс бөлшектер, өйткені 2 <3, 4<9, 3<10 сондықтан дұрыс бөлшек 1-ден кіші . • 8 7 ; 10 3 ; 9 4 ; 3 2Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады. 1 8 7 ; 1 10 3 ; 1 9 4 ; 1 3 2    

5 слайд

• Жай бөлшектің алымы бөлімінен кіші болуы мүмкін, оған тең болуы немесе бөлімінен үлкен болуы мүмкін. Мысалы : - дұрыс бөлшектер, өйткені 2 <3, 4<9, 3<10 сондықтан дұрыс бөлшек 1-ден кіші . • 8 7 ; 10 3 ; 9 4 ; 3 2Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады. 1 8 7 ; 1 10 3 ; 1 9 4 ; 1 3 2    

Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Мысалы :

6 слайд
Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Мысалы : бұрыс бөлшектер, Өйткені, 5 =5; 11>6; 12>8; 23>12; 45=45 Сондықтан, бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе 1-ден үлкен.45 45 ; 12 23 ; 8 12 ; 6 11 ; 5 5 1 45 45 ; 1 12 23 ; 1 8 12 ; 1 6 11 ; 1 5 5     

6 слайд

Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Мысалы : бұрыс бөлшектер, Өйткені, 5 =5; 11>6; 12>8; 23>12; 45=45 Сондықтан, бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе 1-ден үлкен.45 45 ; 12 23 ; 8 12 ; 6 11 ; 5 5 1 45 45 ; 1 12 23 ; 1 8 12 ; 1 6 11 ; 1 5 5     

Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады. • Мысалы , қосындысын, қосу белгісін

7 слайд
Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады. • Мысалы , қосындысын, қосу белгісін жазбай түрінде жазу қабылданған. Мұндағы - аралас сан. 1-бүтін бөлігі -бөлшек бөлігі. Оқылуы “ бір бүтін бестен екі”. 5 2 1  5 2 1 5 2 1 5 2 8 5 2  ; 8 5 2    9 8 5 ; 9 8 5   11 6 12 11 6 12

7 слайд

Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады. • Мысалы , қосындысын, қосу белгісін жазбай түрінде жазу қабылданған. Мұндағы - аралас сан. 1-бүтін бөлігі -бөлшек бөлігі. Оқылуы “ бір бүтін бестен екі”. 5 2 1  5 2 1 5 2 1 5 2 8 5 2  ; 8 5 2    9 8 5 ; 9 8 5   11 6 12 11 6 12

Бұрыс бөлшекті аралас санмен жазу үшін: • Бөлшектің алымын бөліміне бөлу керек:  5 32 ; 5 2 6  8 43 ; 8 3 5  5

8 слайд
Бұрыс бөлшекті аралас санмен жазу үшін: • Бөлшектің алымын бөліміне бөлу керек:  5 32 ; 5 2 6  8 43 ; 8 3 5  5 12 ; 5 2 2  8 36 8 4 4

8 слайд

Бұрыс бөлшекті аралас санмен жазу үшін: • Бөлшектің алымын бөліміне бөлу керек:  5 32 ; 5 2 6  8 43 ; 8 3 5  5 12 ; 5 2 2  8 36 8 4 4

Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін: • .; 8 43 8 3 8 5 8 3 5     8 43 8 3 5   11 6 3 ; 11 39  8

9 слайд
Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін: • .; 8 43 8 3 8 5 8 3 5     8 43 8 3 5   11 6 3 ; 11 39  8 6 5 ; 8 46  20 9 5 ; 20 109  20 9 3 20 69

9 слайд

Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін: • .; 8 43 8 3 8 5 8 3 5     8 43 8 3 5   11 6 3 ; 11 39  8 6 5 ; 8 46  20 9 5 ; 20 109  20 9 3 20 69

Натурал санды аралас сан түрінде жазуға болады 9 ды бөлімі 7 саны болатын; 5 саны болатын аралас сан түрінде жазуға болады.

10 слайд
Натурал санды аралас сан түрінде жазуға болады 9 ды бөлімі 7 саны болатын; 5 саны болатын аралас сан түрінде жазуға болады. Бөлімі 15 саны болатын аралас бөлшек түрінде жаз:; 7 7 8 7 7 8 9    ; 5 5 8 5 5 8 9     12 ; 7 7 11  6 ; 8 8 5  23 11 11 22  3 ; 15 15 2  26 ; 15 15 25  88 15 15 87

10 слайд

Натурал санды аралас сан түрінде жазуға болады 9 ды бөлімі 7 саны болатын; 5 саны болатын аралас сан түрінде жазуға болады. Бөлімі 15 саны болатын аралас бөлшек түрінде жаз:; 7 7 8 7 7 8 9    ; 5 5 8 5 5 8 9     12 ; 7 7 11  6 ; 8 8 5  23 11 11 22  3 ; 15 15 2  26 ; 15 15 25  88 15 15 87

Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазуға болады • Бөлімі 1,4,6,10 болатын бұрыс бөлшек түрінде жаз.15 60 4 ; 8 32 4 ; 6 24

11 слайд
Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазуға болады • Бөлімі 1,4,6,10 болатын бұрыс бөлшек түрінде жаз.15 60 4 ; 8 32 4 ; 6 24 4 ; 1 4 4      8 ; 1 8  8 ; 4 32  8 ; 6 48  8 10 80

11 слайд

Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазуға болады • Бөлімі 1,4,6,10 болатын бұрыс бөлшек түрінде жаз.15 60 4 ; 8 32 4 ; 6 24 4 ; 1 4 4      8 ; 1 8  8 ; 4 32  8 ; 6 48  8 10 80

ауызша Қайсысы бұрыс бөлшек , қайсысы дұрыс бөлшек . 4:5; 6:5; 1:3; 9:2; 12:7; 3

12 слайд
ауызша Қайсысы бұрыс бөлшек , қайсысы дұрыс бөлшек . 4:5; 6:5; 1:3; 9:2; 12:7; 3:5; бөлінділерін бөлшек түрінде оқы. Жауабы: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек25 9 ; 8 30 ; 6 15 ; 56 56 ; 11 5 ; 10 3 ; 8 8 ; 3 8 ; 6 1 5 3 ; 3 1 ; 5 4 7 12 ; 2 9 ; 5 6

12 слайд

ауызша Қайсысы бұрыс бөлшек , қайсысы дұрыс бөлшек . 4:5; 6:5; 1:3; 9:2; 12:7; 3:5; бөлінділерін бөлшек түрінде оқы. Жауабы: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек25 9 ; 8 30 ; 6 15 ; 56 56 ; 11 5 ; 10 3 ; 8 8 ; 3 8 ; 6 1 5 3 ; 3 1 ; 5 4 7 12 ; 2 9 ; 5 6

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаз. 5 11  2 5 ; 5 1 2 ; 2 1 2  9 14 ; 9 5 1  10 27 ; 10 7 2  13 31

13 слайд
Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаз. 5 11  2 5 ; 5 1 2 ; 2 1 2  9 14 ; 9 5 1  10 27 ; 10 7 2  13 31 ; 13 5 2  15 32 ; 15 2 2

13 слайд

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаз. 5 11  2 5 ; 5 1 2 ; 2 1 2  9 14 ; 9 5 1  10 27 ; 10 7 2  13 31 ; 13 5 2  15 32 ; 15 2 2

Аралас санды бұрыс бөлшекпен жаз. 3 1 12 ; 3 37  5 2 8 ; 5 42  8 3 9 ; 8 75  2 1 10 ; 2 21  3 2 12 ; 3

14 слайд
Аралас санды бұрыс бөлшекпен жаз. 3 1 12 ; 3 37  5 2 8 ; 5 42  8 3 9 ; 8 75  2 1 10 ; 2 21  3 2 12 ; 3 38

14 слайд

Аралас санды бұрыс бөлшекпен жаз. 3 1 12 ; 3 37  5 2 8 ; 5 42  8 3 9 ; 8 75  2 1 10 ; 2 21  3 2 12 ; 3 38

Қорытындылау Қорытындылау 1.1. Дұрыс бөлшекДұрыс бөлшек 2.2. Бұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек 3.3. Аралас сан Аралас сан 4.4. Бұрыс

15 слайд
Қорытындылау Қорытындылау 1.1. Дұрыс бөлшекДұрыс бөлшек 2.2. Бұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек 3.3. Аралас сан Аралас сан 4.4. Бұрыс бөлшекті аралас санға Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру.айналдыру. 5.5. Аралас санды бұрыс бөлшекке Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру.айналдыру.

15 слайд

Қорытындылау Қорытындылау 1.1. Дұрыс бөлшекДұрыс бөлшек 2.2. Бұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек 3.3. Аралас сан Аралас сан 4.4. Бұрыс бөлшекті аралас санға Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру.айналдыру. 5.5. Аралас санды бұрыс бөлшекке Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру.айналдыру.

Б а ғ а л а у Б а ғ а л а у

16 слайд
Б а ғ а л а у Б а ғ а л а у

16 слайд

Б а ғ а л а у Б а ғ а л а у

Үйге:ережелерін жаттау,мысалдар құрастыру

17 слайд
Үйге:ережелерін жаттау,мысалдар құрастыру

17 слайд

Үйге:ережелерін жаттау,мысалдар құрастыру