Дұрыс тамақтану- денсаулық кепілі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дұрыс тамақтану- денсаулық кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне дұрыс тамақтану туралы сабақ өткізгенде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

І кезеңде әр топ өздерін таныстырады І топ: «А дәрумені» ІІ топ: «С дәрумені» ІІІ топ: «Д дәрумені»

#2 слайд
І кезеңде әр топ өздерін таныстырады І топ: «А дәрумені» ІІ топ: «С дәрумені» ІІІ топ: «Д дәрумені»

2 слайд

І кезеңде әр топ өздерін таныстырады І топ: «А дәрумені» ІІ топ: «С дәрумені» ІІІ топ: «Д дәрумені»

ІІ кезең «Кім шапшаң?» деп аталады . Бұл кезеңде әр топқа сұрақтар беріледі.

#3 слайд
ІІ кезең «Кім шапшаң?» деп аталады . Бұл кезеңде әр топқа сұрақтар беріледі.

3 слайд

ІІ кезең «Кім шапшаң?» деп аталады . Бұл кезеңде әр топқа сұрақтар беріледі.

1. Дұрыс тамақтану дегеніміз не? 2. Қанд а й заттар тағам құрамына кіреді? 3. Тамақтанудың негізгі ережелерін ата? 4. Тамақтан

#4 слайд
1. Дұрыс тамақтану дегеніміз не? 2. Қанд а й заттар тағам құрамына кіреді? 3. Тамақтанудың негізгі ережелерін ата? 4. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға әкеп соғады? 5. Қандай тағам түрлерін білесіңдер? 6. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға әкеп соғады?

4 слайд

1. Дұрыс тамақтану дегеніміз не? 2. Қанд а й заттар тағам құрамына кіреді? 3. Тамақтанудың негізгі ережелерін ата? 4. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға әкеп соғады? 5. Қандай тағам түрлерін білесіңдер? 6. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға әкеп соғады?

ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас жоқ» деп аталад ы. І топ: Д ұрыс тамақтану ережелері. ІІ топ: А дам ағзасына пайдалы тағ

#5 слайд
ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас жоқ» деп аталад ы. І топ: Д ұрыс тамақтану ережелері. ІІ топ: А дам ағзасына пайдалы тағамдар. ІІІ топ: А дам ағзасына зиянды тағамдар .

5 слайд

ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас жоқ» деп аталад ы. І топ: Д ұрыс тамақтану ережелері. ІІ топ: А дам ағзасына пайдалы тағамдар. ІІІ топ: А дам ағзасына зиянды тағамдар .

Тамақтану мәдениетінің 10 ережесі: 1. Әрбір адам тағамнан 1 тәулікте жұмсайтын энергиясына сай қуат алуға тиіс. 2. Күніне

#6 слайд
Тамақтану мәдениетінің 10 ережесі: 1. Әрбір адам тағамнан 1 тәулікте жұмсайтын энергиясына сай қуат алуға тиіс. 2. Күніне 4 не 5 рет тамақтану тиімді. 3. Тамақты күн сайын бір мезгілде қабылдау керек. 4. Ыстық тағам температурасы 50-600С, салқын тағам 100С —тан төмен болмау керек. 5. Ақырғы тамақтану ұйқыға дейін 2 сағат бұрын болу керек. 6. Тамақтың түрін өзгертіп тұру керек. 7. Қайнатылған, буға, парға піскен тағам пайдалы. 8. Тамақты асықпай шайнап жеу керек. 9. Сұйық тамақтарды, көкөніс, жемісті көп қолдану керек. 10. Сүт, сүттен жасалған тағамды жеу керек

6 слайд

Тамақтану мәдениетінің 10 ережесі: 1. Әрбір адам тағамнан 1 тәулікте жұмсайтын энергиясына сай қуат алуға тиіс. 2. Күніне 4 не 5 рет тамақтану тиімді. 3. Тамақты күн сайын бір мезгілде қабылдау керек. 4. Ыстық тағам температурасы 50-600С, салқын тағам 100С —тан төмен болмау керек. 5. Ақырғы тамақтану ұйқыға дейін 2 сағат бұрын болу керек. 6. Тамақтың түрін өзгертіп тұру керек. 7. Қайнатылған, буға, парға піскен тағам пайдалы. 8. Тамақты асықпай шайнап жеу керек. 9. Сұйық тамақтарды, көкөніс, жемісті көп қолдану керек. 10. Сүт, сүттен жасалған тағамды жеу керек

IV кезең «Жағдаяттарды шешу» деп аталады . Бұл кезеңде әр топқа бір жағдаят беріледі. Соның шешу жолын айтасыздар.

#7 слайд
IV кезең «Жағдаяттарды шешу» деп аталады . Бұл кезеңде әр топқа бір жағдаят беріледі. Соның шешу жолын айтасыздар.

7 слайд

IV кезең «Жағдаяттарды шешу» деп аталады . Бұл кезеңде әр топқа бір жағдаят беріледі. Соның шешу жолын айтасыздар.

• І топ: Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп: «Денсаулығыңды бұзасың ғой, отырып

#8 слайд
• І топ: Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп: «Денсаулығыңды бұзасың ғой, отырып асықпай дұрыс тамақтансаң қайтер еді?» деді. Самат анасына: « Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа әсері қанша?» деді. - Қалай ойлайсыңдар, Саматтың айтқаны дұрыс па?

8 слайд

• І топ: Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп: «Денсаулығыңды бұзасың ғой, отырып асықпай дұрыс тамақтансаң қайтер еді?» деді. Самат анасына: « Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа әсері қанша?» деді. - Қалай ойлайсыңдар, Саматтың айтқаны дұрыс па?

• ІІ топ: Айгүл бақты аралап келе жатқан. Бір кезде алдына топ етіп алма түсті. Өзі қып - қызыл, үп - үлкен, Айгүл қуанып кет

#9 слайд
• ІІ топ: Айгүл бақты аралап келе жатқан. Бір кезде алдына топ етіп алма түсті. Өзі қып - қызыл, үп - үлкен, Айгүл қуанып кетті. Қызығып қолына алды. Дереу жемек болып аузына апара бергенде алма оған: - Айгүл, сен алдымен мені жу,- деді қолынан сусып түсіп. - Неге?- деді Айгүл таңырқап. - - Жумай жесең, ішің ауырады,- деді алма сілкініп қалып. - - Міне, көрмейсің бе, үсті - басым шаң тозаң. Айгүл ұялып қалды. Апасы да ылғи: «Қолыңды жу»,- дейтін. Енді соны өзіне мына алма да айтып тұр. Айгүл ақылды алманың айтқанын істеді. - Сендерде осындай жағдай болды ма? - Тазалықтың денсаулыққа қандай әсері бар?

9 слайд

• ІІ топ: Айгүл бақты аралап келе жатқан. Бір кезде алдына топ етіп алма түсті. Өзі қып - қызыл, үп - үлкен, Айгүл қуанып кетті. Қызығып қолына алды. Дереу жемек болып аузына апара бергенде алма оған: - Айгүл, сен алдымен мені жу,- деді қолынан сусып түсіп. - Неге?- деді Айгүл таңырқап. - - Жумай жесең, ішің ауырады,- деді алма сілкініп қалып. - - Міне, көрмейсің бе, үсті - басым шаң тозаң. Айгүл ұялып қалды. Апасы да ылғи: «Қолыңды жу»,- дейтін. Енді соны өзіне мына алма да айтып тұр. Айгүл ақылды алманың айтқанын істеді. - Сендерде осындай жағдай болды ма? - Тазалықтың денсаулыққа қандай әсері бар?

• ІІІ топ: Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін « Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша

#10 слайд
• ІІІ топ: Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін « Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша « Денсаулықты сатып алуға болады» деді. Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол « Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. - Сендер не деп айтқан болар едіңдер?

10 слайд

• ІІІ топ: Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін « Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша « Денсаулықты сатып алуға болады» деді. Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол « Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. - Сендер не деп айтқан болар едіңдер?

V кезең: «Ойлан тап» деп аталады. Бұл кезеңде жұмбақтардың шешуін табу керек.

#11 слайд
V кезең: «Ойлан тап» деп аталады. Бұл кезеңде жұмбақтардың шешуін табу керек.

11 слайд

V кезең: «Ойлан тап» деп аталады. Бұл кезеңде жұмбақтардың шешуін табу керек.

Дұрыс тамақтану Дұрыс тамақтанбау 1. Дәрумендерді пайдалану 1. Кола, фанта жасанды сусындар 2. Еттен жасалған тағамдар жеу 3

#12 слайд
Дұрыс тамақтану Дұрыс тамақтанбау 1. Дәрумендерді пайдалану 1. Кола, фанта жасанды сусындар 2. Еттен жасалған тағамдар жеу 3. 4. 2. Көшеде сатылатын тағамдарды пайдалану 3. 4.

12 слайд

Дұрыс тамақтану Дұрыс тамақтанбау 1. Дәрумендерді пайдалану 1. Кола, фанта жасанды сусындар 2. Еттен жасалған тағамдар жеу 3. 4. 2. Көшеде сатылатын тағамдарды пайдалану 3. 4.

Денсаулықты сақтау үшін қажетті нәрселер: 1.Қоршаған ортаны таза ұстау. 2.Белсенді қозғалыста болу. 3.Дұрыс тамақтану. 4.Зиян

#13 слайд
Денсаулықты сақтау үшін қажетті нәрселер: 1.Қоршаған ортаны таза ұстау. 2.Белсенді қозғалыста болу. 3.Дұрыс тамақтану. 4.Зиянды әдеттерден аулақ болу. 5.Тазалық сақтау. 6. Адам өз денсаулығына ұқыптылықпен қарау.

13 слайд

Денсаулықты сақтау үшін қажетті нәрселер: 1.Қоршаған ортаны таза ұстау. 2.Белсенді қозғалыста болу. 3.Дұрыс тамақтану. 4.Зиянды әдеттерден аулақ болу. 5.Тазалық сақтау. 6. Адам өз денсаулығына ұқыптылықпен қарау.

Ас-адамның арқауы Аспен күш артады Тағам іш жағымды Тазартар жаңынды

#14 слайд
Ас-адамның арқауы Аспен күш артады Тағам іш жағымды Тазартар жаңынды

14 слайд

Ас-адамның арқауы Аспен күш артады Тағам іш жағымды Тазартар жаңынды

Файл форматы:
pptx
01.11.2019
1270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі