1 слайд
2 слайд
І кезеңде әр топ өздерін
таныстырады
І топ: «А дәрумені»
ІІ топ: «С дәрумені»
ІІІ топ: «Д дәрумені»
3 слайд
ІІ кезең «Кім шапшаң?»
деп аталады . Бұл кезеңде
әр топқа сұрақтар беріледі.
4 слайд
1. Дұрыс тамақтану дегеніміз не?
2. Қанд а й заттар тағам құрамына кіреді?
3. Тамақтанудың негізгі ережелерін ата?
4. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға
әкеп соғады?
5. Қандай тағам түрлерін білесіңдер?
6. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға
әкеп соғады?
5 слайд
ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас
жоқ» деп аталад ы.
І топ: Д ұрыс тамақтану ережелері.
ІІ топ: А дам ағзасына пайдалы
тағамдар.
ІІІ топ: А дам ағзасына зиянды
тағамдар .
6 слайд
Тамақтану мәдениетінің 10 ережесі:
1. Әрбір адам тағамнан 1 тәулікте жұмсайтын энергиясына
сай қуат алуға тиіс.
2. Күніне 4 не 5 рет тамақтану тиімді.
3. Тамақты күн сайын бір мезгілде қабылдау керек.
4. Ыстық тағам температурасы 50-600С, салқын тағам 100С
—тан төмен болмау керек.
5. Ақырғы тамақтану ұйқыға дейін 2 сағат бұрын болу керек.
6. Тамақтың түрін өзгертіп тұру керек.
7. Қайнатылған, буға, парға піскен тағам пайдалы.
8. Тамақты асықпай шайнап жеу керек.
9. Сұйық тамақтарды, көкөніс, жемісті көп қолдану керек.
10. Сүт, сүттен жасалған тағамды жеу керек
7 слайд
IV кезең «Жағдаяттарды
шешу» деп аталады .
Бұл кезеңде әр топқа бір
жағдаят беріледі. Соның шешу
жолын айтасыздар.
8 слайд
•
І топ:
Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып
шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп:
«Денсаулығыңды бұзасың ғой, отырып
асықпай дұрыс тамақтансаң қайтер еді?»
деді. Самат анасына: « Дұрыс
тамақтанудың денсаулыққа әсері қанша?»
деді.
- Қалай ойлайсыңдар, Саматтың айтқаны
дұрыс па?
9 слайд
•
ІІ топ:
Айгүл бақты аралап келе жатқан. Бір кезде алдына топ етіп
алма түсті. Өзі қып - қызыл, үп - үлкен, Айгүл қуанып кетті.
Қызығып қолына алды. Дереу жемек болып аузына апара
бергенде алма оған:
-
Айгүл, сен алдымен мені жу,- деді қолынан сусып түсіп.
-
Неге?- деді Айгүл таңырқап.
-
- Жумай жесең, ішің ауырады,- деді алма сілкініп қалып.
-
- Міне, көрмейсің бе, үсті - басым шаң тозаң.
Айгүл ұялып қалды. Апасы да ылғи: «Қолыңды жу»,-
дейтін. Енді соны өзіне мына алма да айтып тұр. Айгүл
ақылды алманың айтқанын істеді.
- Сендерде осындай жағдай болды ма?
- Тазалықтың денсаулыққа қандай әсері бар?
10 слайд
•
ІІІ топ:
Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін
« Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман
анасынан естіген әңгімесі бойынша
« Денсаулықты сатып алуға болады» деді.
Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол
« Денсаулықты ақшаға сатып ала
алмаймыз» деді.
- Сендер не деп айтқан болар едіңдер?
11 слайд
V кезең: «Ойлан тап» деп
аталады. Бұл кезеңде
жұмбақтардың шешуін табу
керек.
12 слайд
Дұрыс тамақтану Дұрыс тамақтанбау
1. Дәрумендерді пайдалану 1. Кола, фанта жасанды
сусындар
2. Еттен жасалған тағамдар
жеу
3.
4. 2. Көшеде сатылатын
тағамдарды пайдалану
3.
4.
13 слайд
Денсаулықты сақтау үшін қажетті
нәрселер:
1.Қоршаған ортаны таза ұстау.
2.Белсенді қозғалыста болу.
3.Дұрыс тамақтану.
4.Зиянды әдеттерден аулақ болу.
5.Тазалық сақтау.
6. Адам өз денсаулығына
ұқыптылықпен қарау.
14 слайд
Ас-адамның арқауы
Аспен күш артады
Тағам іш жағымды
Тазартар жаңынды
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз