Материалдар / Дулат Бабатайұлы 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дулат Бабатайұлы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дулат Бабатайұлына арналған презентация 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
75
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті 5-сынып Пән мұғалімі:

1 слайд
Қазақ әдебиеті 5-сынып Пән мұғалімі:

1 слайд

Қазақ әдебиеті 5-сынып Пән мұғалімі:

Сабақтың тақырыбы: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, ақтан жас»

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, ақтан жас»

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, ақтан жас»

Топқа бөлу •Себеттен түрлі-түсті конфеттер алу арқылы 3 топқа бөлу: •1.”Аягөз” • 2.”Ақт

3 слайд
Топқа бөлу •Себеттен түрлі-түсті конфеттер алу арқылы 3 топқа бөлу: •1.”Аягөз” • 2.”Ақтан” •3.”Дулат”

3 слайд

Топқа бөлу •Себеттен түрлі-түсті конфеттер алу арқылы 3 топқа бөлу: •1.”Аягөз” • 2.”Ақтан” •3.”Дулат”

Оқу мақсаты: 5.Т/Ж 2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.А/И 4.Көркем шығармадан алған әсе

4 слайд
Оқу мақсаты: 5.Т/Ж 2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.А/И 4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

4 слайд

Оқу мақсаты: 5.Т/Ж 2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.А/И 4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

Бағалау критерийі •Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; •Шығармадан әсер ала отырып,авторға хат

5 слайд
Бағалау критерийі •Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; •Шығармадан әсер ала отырып,авторға хат жазады; •Өлеңнен зат есім мен етістіктерді табады;

5 слайд

Бағалау критерийі •Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; •Шығармадан әсер ала отырып,авторға хат жазады; •Өлеңнен зат есім мен етістіктерді табады;

Үй тапсырмасын пысықтау •“Кім жылдам?”әдісі арқылы Д.Бабатайұлының өмірбаяны туралы сұрақтарға жа

6 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау •“Кім жылдам?”әдісі арқылы Д.Бабатайұлының өмірбаяны туралы сұрақтарға жауап беру •1.Дулат Бабатайұлы кім? •2.Дулат Бабатайұлы қай жерде туып өскен ? •3.Дулат Бабатайұлының “О,Ақтан жас,Ақтан жас”өлеңі кімге арналған? •4.Дулат Бабатайұлының қандай мысалдарын білесің? •5.Дулаттың “Өсиетнама”кітабы қай жылы басылып шықты?

6 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау •“Кім жылдам?”әдісі арқылы Д.Бабатайұлының өмірбаяны туралы сұрақтарға жауап беру •1.Дулат Бабатайұлы кім? •2.Дулат Бабатайұлы қай жерде туып өскен ? •3.Дулат Бабатайұлының “О,Ақтан жас,Ақтан жас”өлеңі кімге арналған? •4.Дулат Бабатайұлының қандай мысалдарын білесің? •5.Дулаттың “Өсиетнама”кітабы қай жылы басылып шықты?

Жаңа сабақ •“О,Ақтан жас,Ақтан жас!”өлеңін мәнерлеп оқу •Топтық жұмыс •1-топ “Аягөз” Д.Б

7 слайд
Жаңа сабақ •“О,Ақтан жас,Ақтан жас!”өлеңін мәнерлеп оқу •Топтық жұмыс •1-топ “Аягөз” Д.Бабатайұлының “О,Ақтан жас,Ақтан жас!”өлеңінің идеясы мен тақырыбын анықтаңдар •2-топ “Ақтан” Ақынның Ақтан жастың бойынан көргісі келетін қасиеттерді топтастырыңдар •3-топ “Дулат” Өлеңдегі зат есімдерді бір бағанға,етістіктерді бір бағанға теріп жазыңдар •ҚБ “Топтық бағалау” бас бармақ арқылы

7 слайд

Жаңа сабақ •“О,Ақтан жас,Ақтан жас!”өлеңін мәнерлеп оқу •Топтық жұмыс •1-топ “Аягөз” Д.Бабатайұлының “О,Ақтан жас,Ақтан жас!”өлеңінің идеясы мен тақырыбын анықтаңдар •2-топ “Ақтан” Ақынның Ақтан жастың бойынан көргісі келетін қасиеттерді топтастырыңдар •3-топ “Дулат” Өлеңдегі зат есімдерді бір бағанға,етістіктерді бір бағанға теріп жазыңдар •ҚБ “Топтық бағалау” бас бармақ арқылы

1-топ”Аягөз” “О,Ақтан жас,Ақтан жас”өлеңінің тақырыбы мен идеясын анықтау Автордың бейнесі Шығарманың т

8 слайд
1-топ”Аягөз” “О,Ақтан жас,Ақтан жас”өлеңінің тақырыбы мен идеясын анықтау   Автордың бейнесі Шығарманың тақырыбы Шығарманың идеясы Шығарма кейіпкері        

8 слайд

1-топ”Аягөз” “О,Ақтан жас,Ақтан жас”өлеңінің тақырыбы мен идеясын анықтау   Автордың бейнесі Шығарманың тақырыбы Шығарманың идеясы Шығарма кейіпкері        

2-топ “Ақтан” Ақынның Ақтан жастың бойынан көргісі келетін қасиеттерді топтастырып,стикерлерге жазып алма а

9 слайд
2-топ “Ақтан” Ақынның Ақтан жастың бойынан көргісі келетін қасиеттерді топтастырып,стикерлерге жазып алма ағашына ілу

9 слайд

2-топ “Ақтан” Ақынның Ақтан жастың бойынан көргісі келетін қасиеттерді топтастырып,стикерлерге жазып алма ағашына ілу

3-топ “Дулат” Өлеңдегі зат есімдер мен етістіктерді теріп жазу Зат есім

10 слайд
3-топ “Дулат” Өлеңдегі зат есімдер мен етістіктерді теріп жазу Зат есім Етістік

10 слайд

3-топ “Дулат” Өлеңдегі зат есімдер мен етістіктерді теріп жазу Зат есім Етістік

Жеке жұмыс •“Маған сыры мәлім болған бір құпия”тақырыбында Ақтан жасқа хат жазу

11 слайд
Жеке жұмыс •“Маған сыры мәлім болған бір құпия”тақырыбында Ақтан жасқа хат жазу

11 слайд

Жеке жұмыс •“Маған сыры мәлім болған бір құпия”тақырыбында Ақтан жасқа хат жазу

Рефлексия

12 слайд
Рефлексия

12 слайд

Рефлексия

Үйге тапсырма 1.“О,Ақтан жас,Ақтан жас!” өлеңін мәнерлеп,жатқа айту. 2.Өлеңдегі түсініксіз

13 слайд
Үйге тапсырма 1.“О,Ақтан жас,Ақтан жас!” өлеңін мәнерлеп,жатқа айту. 2.Өлеңдегі түсініксіз сөздердің мағынасын тауып келу(ғаламтор желісі,кітап,журналдан)

13 слайд

Үйге тапсырма 1.“О,Ақтан жас,Ақтан жас!” өлеңін мәнерлеп,жатқа айту. 2.Өлеңдегі түсініксіз сөздердің мағынасын тауып келу(ғаламтор желісі,кітап,журналдан)