Материалдар / ЕББҚ оқушыларға Сабақта сараланған тапсырмаларды бейімдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ЕББҚ оқушыларға Сабақта сараланған тапсырмаларды бейімдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
ЕББҚ оқушыларға сабақта сараланған тапсырмаларды бейімдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
32
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1

1 слайд
1

1 слайд

1

2 слайд

2 слайд

3 Педагогтардың рөлі •Педагогтың басты міндеттері: •Оқушылардың мүмкіндіктерін дұрыс бағалау. •Сараланған тапсы

3 слайд
3 Педагогтардың рөлі •Педагогтың басты міндеттері: •Оқушылардың мүмкіндіктерін дұрыс бағалау. •Сараланған тапсырмаларды жоспарлау және енгізу. •ЕББҚ бар оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу. •Жеке қолдау көрсету. •(Тәжірибелі педагогтардың пікірлері немесе ұсыныстары) ЕББҚ бар білім алушыларға бейімдеу •Деңгейлік тапсырмалар: ЕББҚ бар оқушылар үшін тапсырмаларды жеңілдету (қысқа мәтіндер, суреттермен жұмыс). •Визуалды материалдар: Визуалды қолдауды қамтамасыз ету (суреттер, графиктер, диаграммалар). •Жеке қолдау: Тапсырмаларды орындау кезінде жеке көмек көрсету (мұғалімнің немесе ассистенттің қатысуы). •Сабақтың динамикасы: Сабақ барысында оқу материалын жан- жақты және қызықты түрде ұсыну, эмоциялық қолдау көрсету.

3 слайд

3 Педагогтардың рөлі •Педагогтың басты міндеттері: •Оқушылардың мүмкіндіктерін дұрыс бағалау. •Сараланған тапсырмаларды жоспарлау және енгізу. •ЕББҚ бар оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу. •Жеке қолдау көрсету. •(Тәжірибелі педагогтардың пікірлері немесе ұсыныстары) ЕББҚ бар білім алушыларға бейімдеу •Деңгейлік тапсырмалар: ЕББҚ бар оқушылар үшін тапсырмаларды жеңілдету (қысқа мәтіндер, суреттермен жұмыс). •Визуалды материалдар: Визуалды қолдауды қамтамасыз ету (суреттер, графиктер, диаграммалар). •Жеке қолдау: Тапсырмаларды орындау кезінде жеке көмек көрсету (мұғалімнің немесе ассистенттің қатысуы). •Сабақтың динамикасы: Сабақ барысында оқу материалын жан- жақты және қызықты түрде ұсыну, эмоциялық қолдау көрсету.

•Сараланған тапсырмалар: Оқушыларды 3 топқа бөлу (жоғары,орташа,төмен деңгейлі). •Тапсырмаларды орындау: •Жоғары деңгей: Жазба

4 слайд
•Сараланған тапсырмалар: Оқушыларды 3 топқа бөлу (жоғары,орташа,төмен деңгейлі). •Тапсырмаларды орындау: •Жоғары деңгей: Жазбаша шығармашылық тапсырмалар (эссе жазу). •Орташа деңгей: Мазмұнды оқу, сұрақтарға жауап беру. •Төмен деңгей: Сурет салу, карточкалармен жұмыс. •Оқушылардың өз деңгейлеріне сәйкес тапсырмаларды орындауына мүмкіндік беру.

4 слайд

•Сараланған тапсырмалар: Оқушыларды 3 топқа бөлу (жоғары,орташа,төмен деңгейлі). •Тапсырмаларды орындау: •Жоғары деңгей: Жазбаша шығармашылық тапсырмалар (эссе жазу). •Орташа деңгей: Мазмұнды оқу, сұрақтарға жауап беру. •Төмен деңгей: Сурет салу, карточкалармен жұмыс. •Оқушылардың өз деңгейлеріне сәйкес тапсырмаларды орындауына мүмкіндік беру.

Бағалау : •Оқушылардың жұмысына қысқаша бағалау жасау. •Қарапайым бағалау критерийлерін ұсыну. • оқушылардың оқу жетістіктері де

5 слайд
Бағалау : •Оқушылардың жұмысына қысқаша бағалау жасау. •Қарапайым бағалау критерийлерін ұсыну. • оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерін өлшейді. 5 ЕББҚ бар білім алушыларға бейімдеу •Деңгейлік тапсырмалар: ЕББҚ бар оқушылар үшін тапсырмаларды жеңілдету (қысқа мәтіндер, суреттермен жұмыс). •Визуалды материалдар: Визуалды қолдауды қамтамасыз ету (суреттер, графиктер, диаграммалар). •Жеке қолдау: Тапсырмаларды орындау кезінде жеке көмек көрсету (мұғалімнің немесе ассистенттің қатысуы). •Сабақтың динамикасы: Сабақ барысында оқу материалын жан-жақты және қызықты түрде ұсыну, эмоциялық қолдау көрсету.

5 слайд

Бағалау : •Оқушылардың жұмысына қысқаша бағалау жасау. •Қарапайым бағалау критерийлерін ұсыну. • оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерін өлшейді. 5 ЕББҚ бар білім алушыларға бейімдеу •Деңгейлік тапсырмалар: ЕББҚ бар оқушылар үшін тапсырмаларды жеңілдету (қысқа мәтіндер, суреттермен жұмыс). •Визуалды материалдар: Визуалды қолдауды қамтамасыз ету (суреттер, графиктер, диаграммалар). •Жеке қолдау: Тапсырмаларды орындау кезінде жеке көмек көрсету (мұғалімнің немесе ассистенттің қатысуы). •Сабақтың динамикасы: Сабақ барысында оқу материалын жан-жақты және қызықты түрде ұсыну, эмоциялық қолдау көрсету.

Қорытынды: (Оқушылардың жұмыс нәтижелерін талдау. Сараланған тапсырмаларды қолданудың пайдасы туралы сұрақтар қою. ЕББҚ ба

6 слайд
Қорытынды: (Оқушылардың жұмыс нәтижелерін талдау. Сараланған тапсырмаларды қолданудың пайдасы туралы сұрақтар қою. ЕББҚ бар оқушыларға арналған тапсырмалардың тиімділігіне назар аудару. 6 Үй тапсырмасы : Оқушыларға сараланған тапсырмаларды орындауға берілетін үй тапсырмасын хабарлау. •ЕББҚ бар оқушыларға арналған тапсырмалар туралы түсінік беру.

6 слайд

Қорытынды: (Оқушылардың жұмыс нәтижелерін талдау. Сараланған тапсырмаларды қолданудың пайдасы туралы сұрақтар қою. ЕББҚ бар оқушыларға арналған тапсырмалардың тиімділігіне назар аудару. 6 Үй тапсырмасы : Оқушыларға сараланған тапсырмаларды орындауға берілетін үй тапсырмасын хабарлау. •ЕББҚ бар оқушыларға арналған тапсырмалар туралы түсінік беру.

Н азарлары ңы зға Рахмет ! ЕББҚ бар оқушыларға қолдау көрсету маңызды.

7 слайд
Н азарлары ңы зға Рахмет ! ЕББҚ бар оқушыларға қолдау көрсету маңызды.

7 слайд

Н азарлары ңы зға Рахмет ! ЕББҚ бар оқушыларға қолдау көрсету маңызды.