Материалдар / Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
2552
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы О

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы Оқу мақсаты: 5.2.1.2. Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың дүниетанымына шолу жасайды Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады Кейбір оқушылар: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды және ажыратады Бағалау критерийі -Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтайды -Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Тілдік мақсаттар Диалогке арналған тармақтар: -Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтай алады -Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Жазылымға арналған тіркестер: -Ежелгі көшпелілердің дүниетанымына байланысты ойын жеткізе алады Пәнге қатысты лексика мен терминология: -көшпелілер, дүниетаным,тайпа

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы Оқу мақсаты: 5.2.1.2. Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың дүниетанымына шолу жасайды Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады Кейбір оқушылар: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды және ажыратады Бағалау критерийі -Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтайды -Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Тілдік мақсаттар Диалогке арналған тармақтар: -Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтай алады -Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Жазылымға арналған тіркестер: -Ежелгі көшпелілердің дүниетанымына байланысты ойын жеткізе алады Пәнге қатысты лексика мен терминология: -көшпелілер, дүниетаным,тайпа

Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел идеясы негізінде оқушылардың бойында ежелгі адамдардың дүниетанымына құрметпен қарауға баул

2 слайд
Құндылықтарға баулу   Мәңгілік ел идеясы негізінде оқушылардың бойында ежелгі адамдардың дүниетанымына құрметпен қарауға баулу   Пәнаралық байланыс   Қазақ әдебиеті пәні (8 сынып)     Тақырып бойынша алдыңғы білім   Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетін біледі  

2 слайд

Құндылықтарға баулу   Мәңгілік ел идеясы негізінде оқушылардың бойында ежелгі адамдардың дүниетанымына құрметпен қарауға баулу   Пәнаралық байланыс   Қазақ әдебиеті пәні (8 сынып)     Тақырып бойынша алдыңғы білім   Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетін біледі  

Қызығушылықты ояту кезеңі. Бастапқы стимул. Бұл сабақта оқушыларға өткен тақырыптарды қайталай отырып, ежелгі тайпалардың дүни

3 слайд
Қызығушылықты ояту кезеңі. Бастапқы стимул. Бұл сабақта оқушыларға өткен тақырыптарды қайталай отырып, ежелгі тайпалардың дүниетанымына саяхат жасайтындығын ескертіп өтемін. «Ежелгі тайпалардың дүниетанымын» қалай түсінесін сұрағын қоя отырып, оқушыларды өзара пікір алмасуға бағыттаймын. 1-тапсырма. Бейнебаянды көру арқылы біліміңді толықтыр Әдісі: «Т» кестесі Жұмыс түрі: Жеке жұмыс 1 – қадам: Бейнебаянды көреді, танысады 2 – қадам: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымындағы ұғымдарды анықтап жазады 3 – қадам: Оқушылар «Пікір алмасу» әдісі арқылы бағалайды Жағымды жағы   Жағымсыз жағы                   Бағалау критерийі Дескриптор: -Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтайды   Бейнебаянды көреді, танысады Ежелгі көшпелілердің дүниетанымындағы ұғымдарды анықтап жазады Оқушылар «Пікір алмасу» әдісі арқылы бағалайды  

3 слайд

Қызығушылықты ояту кезеңі. Бастапқы стимул. Бұл сабақта оқушыларға өткен тақырыптарды қайталай отырып, ежелгі тайпалардың дүниетанымына саяхат жасайтындығын ескертіп өтемін. «Ежелгі тайпалардың дүниетанымын» қалай түсінесін сұрағын қоя отырып, оқушыларды өзара пікір алмасуға бағыттаймын. 1-тапсырма. Бейнебаянды көру арқылы біліміңді толықтыр Әдісі: «Т» кестесі Жұмыс түрі: Жеке жұмыс 1 – қадам: Бейнебаянды көреді, танысады 2 – қадам: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымындағы ұғымдарды анықтап жазады 3 – қадам: Оқушылар «Пікір алмасу» әдісі арқылы бағалайды Жағымды жағы   Жағымсыз жағы                   Бағалау критерийі Дескриптор: -Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтайды   Бейнебаянды көреді, танысады Ежелгі көшпелілердің дүниетанымындағы ұғымдарды анықтап жазады Оқушылар «Пікір алмасу» әдісі арқылы бағалайды  

Бағалау критерийі Дескриптор: Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Мәтін бойынша оқығандарын

4 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор: Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Мәтін бойынша оқығандарын баяндайды Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады 2-тапсырма. Әдіс: «Бір айналым сөйлесу» 1-қадам:Мәтінді оқиды,түсінеді 2-қадам: Мәтін бойынша оқығандарын баяндайды 3-қадам: Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады •Деңгейлік тапсырма

4 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор: Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады Мәтін бойынша оқығандарын баяндайды Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады 2-тапсырма. Әдіс: «Бір айналым сөйлесу» 1-қадам:Мәтінді оқиды,түсінеді 2-қадам: Мәтін бойынша оқығандарын баяндайды 3-қадам: Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады •Деңгейлік тапсырма

ӘДІС. «ЭЛЕКТИВТІ ТЕСТ». Әр оқушыға А,В,С,Д,Е арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикерді таратады.

5 слайд
ӘДІС. «ЭЛЕКТИВТІ ТЕСТ». Әр оқушыға А,В,С,Д,Е арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикерді таратады. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін 20 сек. кідіріп, сыныптан тест жұмысына сәйкес әріпті көтерулерін сұрайды. Өзін өзі және бірін бірі бағалаудағы жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог арқылы талқылайды. 1. Көшпелілердің қай ғұрпы қыстаудан жайлауға көшкен кезде орындалды? А. В. Отпен аластау С. Д. Е. 2. Көшпелілердің дүниетанымында қандай қасиетке ерекше мән берілді? А. В. С. Д.Отпен тазарту Е.

5 слайд

ӘДІС. «ЭЛЕКТИВТІ ТЕСТ». Әр оқушыға А,В,С,Д,Е арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикерді таратады. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін 20 сек. кідіріп, сыныптан тест жұмысына сәйкес әріпті көтерулерін сұрайды. Өзін өзі және бірін бірі бағалаудағы жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог арқылы талқылайды. 1. Көшпелілердің қай ғұрпы қыстаудан жайлауға көшкен кезде орындалды? А. В. Отпен аластау С. Д. Е. 2. Көшпелілердің дүниетанымында қандай қасиетке ерекше мән берілді? А. В. С. Д.Отпен тазарту Е.

, Тапсырма: Шығармашылық тапсырмаларды орындаңыз. 1. «Отқа табынушылық» туралы сурет сал. 2. Суретке қарап отырып әңгіме құр

6 слайд
, Тапсырма: Шығармашылық тапсырмаларды орындаңыз. 1. «Отқа табынушылық» туралы сурет сал. 2. Суретке қарап отырып әңгіме құрастыр. 3.Суретке қарап өз ойыңда тұжырымда.

6 слайд

, Тапсырма: Шығармашылық тапсырмаларды орындаңыз. 1. «Отқа табынушылық» туралы сурет сал. 2. Суретке қарап отырып әңгіме құрастыр. 3.Суретке қарап өз ойыңда тұжырымда.

Кері байланыс. «Бестік». Қағаздардың бетіне өз қолыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар. Әр саусақтың – өзінің орны /поз

7 слайд
Кері байланыс. «Бестік». Қағаздардың бетіне өз қолыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар. Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық Сұқ саусақ – маған қиын болды Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады Төртінші саусақ – менің көңіл күйім Бесінші саусақ – менің ұсынысым Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Басқаларға қарағанда білім деңгейі жоғары оқушыларға күрделі тапсырмалар жоспарладым Оқушыларға берілген материалдар қажеттілігіне қарай сараланды Оқушылардың қажеттілігін ескеріп оқу мақсаттары оқу қабілеттеріне қарай сараланды Пікір алмасу әдісі арқылы оқушылар өз алған білімдерін ортаға салады Элективтті тест арқылы өз алған білім деңгейлерін тексереді Оқушылар сабақ барысында туындатын қауіп-қатердің алдын алу шараларын белгілейді

7 слайд

Кері байланыс. «Бестік». Қағаздардың бетіне өз қолыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар. Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық Сұқ саусақ – маған қиын болды Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады Төртінші саусақ – менің көңіл күйім Бесінші саусақ – менің ұсынысым Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Басқаларға қарағанда білім деңгейі жоғары оқушыларға күрделі тапсырмалар жоспарладым Оқушыларға берілген материалдар қажеттілігіне қарай сараланды Оқушылардың қажеттілігін ескеріп оқу мақсаттары оқу қабілеттеріне қарай сараланды Пікір алмасу әдісі арқылы оқушылар өз алған білімдерін ортаға салады Элективтті тест арқылы өз алған білім деңгейлерін тексереді Оқушылар сабақ барысында туындатын қауіп-қатердің алдын алу шараларын белгілейді