Материалдар / Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырмасының формуласы

Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырмасының формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
350
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырмасының формуласы 7 Ә сынып Алгебра пәні Пән мұғалімі: К.С.Садырбаева22.0

1 слайд
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырмасының формуласы 7 Ә сынып Алгебра пәні Пән мұғалімі: К.С.Садырбаева22.01.2020ж “ Бекітемін” мектеп директорының УМА: _________Турсынбеков О.Ж. Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырмасының формуласы 7 Ә сынып Алгебра пәні Пән мұғалімі: К.С.Садырбаева22.01.2020ж “ Бекітемін” мектеп директорының УМА: _________Турсынбеков О.Ж. Сабақтың тақырыбы:

Үй тапсырмасын тексеру № 5,74

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру № 5,74

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру № 5,74

           4 4 2 2 3 2 3 2 6 6 2 3 3 3 2 3 3 3 2 4 2 3 3 2 6 2 4 2 3 3 2 6 2 2 3 3 ) 6 1 3 9 1 3 1

3 слайд
           4 4 2 2 3 2 3 2 6 6 2 3 3 3 2 3 3 3 2 4 2 3 3 2 6 2 4 2 3 3 2 6 2 2 3 3 ) 6 1 3 9 1 3 1 3 1 27 ) 5 ) 4 16 )( 4 ( ) 4 ( y - 64 - ) 4 ) 9 3 )( 3 ( 3 27 x) 3 4 1 2 1 2 1 2 1 8 1 ) 2 ) )( ( a - ) 1 n mn m n m n m n m b b b b b y y y y x x x x a a a a a b ab a b a b                                                                                      

3 слайд

           4 4 2 2 3 2 3 2 6 6 2 3 3 3 2 3 3 3 2 4 2 3 3 2 6 2 4 2 3 3 2 6 2 2 3 3 ) 6 1 3 9 1 3 1 3 1 27 ) 5 ) 4 16 )( 4 ( ) 4 ( y - 64 - ) 4 ) 9 3 )( 3 ( 3 27 x) 3 4 1 2 1 2 1 2 1 8 1 ) 2 ) )( ( a - ) 1 n mn m n m n m n m b b b b b y y y y x x x x a a a a a b ab a b a b                                                                                      

Сәйкестендіру3 3 3 3 2 2 2 b) a ( b a b a b a        2 2 2 2 2 2 2 ) )( ( ) )( ( b ab a b a b a b ab a

4 слайд
Сәйкестендіру3 3 3 3 2 2 2 b) a ( b a b a b a        2 2 2 2 2 2 2 ) )( ( ) )( ( b ab a b a b a b ab a b a b ab a b a          

4 слайд

Сәйкестендіру3 3 3 3 2 2 2 b) a ( b a b a b a        2 2 2 2 2 2 2 ) )( ( ) )( ( b ab a b a b a b ab a b a b ab a b a          

А деңгейі3 3 3 3 3 3 3 3 3 1) 12 .. 8 a ) 8 p ) 6 27 ) 10 .. m ) 4 x 2) №5.72

5 слайд
А деңгейі3 3 3 3 3 3 3 3 3 1) 12 .. 8 a ) 8 p ) 6 27 ) 10 .. m ) 4 x 2) №5.72 y q n n y           ) 4 16 )( 4 )( 3 4 2 2 ) 2 ) 4 2 2)(a - (a 1) №5.75 2 2 2 2 b b b y xy x y x a        

5 слайд

А деңгейі3 3 3 3 3 3 3 3 3 1) 12 .. 8 a ) 8 p ) 6 27 ) 10 .. m ) 4 x 2) №5.72 y q n n y           ) 4 16 )( 4 )( 3 4 2 2 ) 2 ) 4 2 2)(a - (a 1) №5.75 2 2 2 2 b b b y xy x y x a        

          8 4 2 ) 2 )( 3 ) 2 1 a 1) (a ) 1 №5.76 2 2 2 2 2 3 2              m m m y x x y xy

6 слайд
          8 4 2 ) 2 )( 3 ) 2 1 a 1) (a ) 1 №5.76 2 2 2 2 2 3 2              m m m y x x y xy x y x a aВ деңгейі

6 слайд

          8 4 2 ) 2 )( 3 ) 2 1 a 1) (a ) 1 №5.76 2 2 2 2 2 3 2              m m m y x x y xy x y x a aВ деңгейі

С деңгейі9 9 9 3 3 6 6 6 3 9 6 3 ) 6 ) 5 ) 4 ) 3 x ) 2 a 1) №5.80 n m q p y x y x y b      

7 слайд
С деңгейі9 9 9 3 3 6 6 6 3 9 6 3 ) 6 ) 5 ) 4 ) 3 x ) 2 a 1) №5.80 n m q p y x y x y b      

7 слайд

С деңгейі9 9 9 3 3 6 6 6 3 9 6 3 ) 6 ) 5 ) 4 ) 3 x ) 2 a 1) №5.80 n m q p y x y x y b      

11 6 7 5 6 7 11 8 Сергіту сәті Тиісті сандарды тауып, сиқырлы квадраттың бос тор

8 слайд
11 6 7 5 6 7 11 8 Сергіту сәті Тиісті сандарды тауып, сиқырлы квадраттың бос тор көздерін толтырыңдар: Нұсқау: Сиқырлы квадраттың қатарлары бойындағы және қарама – қарсы төбелерін қосатын кесінділер (диагональдар) бойындағы сандардың қосындысы тең болуы және бір сан қайталанбауы шарт.

8 слайд

11 6 7 5 6 7 11 8 Сергіту сәті Тиісті сандарды тауып, сиқырлы квадраттың бос тор көздерін толтырыңдар: Нұсқау: Сиқырлы квадраттың қатарлары бойындағы және қарама – қарсы төбелерін қосатын кесінділер (диагональдар) бойындағы сандардың қосындысы тең болуы және бір сан қайталанбауы шарт.

1. Екі өрнектің кубтарының қосындысы осы өрнектердің қосындысын олардың айырмасының толымсыз квадратына көбейткенге тең. 2. Е

9 слайд
1. Екі өрнектің кубтарының қосындысы осы өрнектердің қосындысын олардың айырмасының толымсыз квадратына көбейткенге тең. 2. Екі өрнектің кубтарының айырмасы осы өрнектердің айырмасын олардың қосындысының толымсыз квадратына көбейткенге тең.

9 слайд

1. Екі өрнектің кубтарының қосындысы осы өрнектердің қосындысын олардың айырмасының толымсыз квадратына көбейткенге тең. 2. Екі өрнектің кубтарының айырмасы осы өрнектердің айырмасын олардың қосындысының толымсыз квадратына көбейткенге тең.

Үй тапсырмасы: № 5.77, формула жаттау

10 слайд
Үй тапсырмасы: № 5.77, формула жаттау

10 слайд

Үй тапсырмасы: № 5.77, формула жаттау

Бағалау

11 слайд
Бағалау

11 слайд

Бағалау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ