Екі таңбалы санның разрядтық құрамы
Екі таңбалы санның разрядтық құрамы

#1 слайд
Оқу мақсаты: 2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың
разрядтық құрамын анықтау, разрядтық
қосылғыштарға жіктеу.Қ.Сатпаев атындағы
мектеп-лицейі
Бастауыш сынып мұғалімі
Пазилбаева Дильбар
Кузенбаевна Пәні: Математика. 2-сынып.
Тақырыбы: Екі таңбалы сандардың
разрядтық құрамы.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Екі таңбалы
сандардың ондықтар мен
бірліктердің санын атайды.
Көпшілік оқушылар: Екі таңбалы
сандардың разрядтық құрамын
анықтап,разрядтық қосылғыштар-
дың қосындысына жіктейді.
Кейбір оқушылар: Разрядтық
қосылғыштардың қосындысына
жіктеу білімі негізінде өрнектерді
есептейді Бағалау критерийлері:
Разрядтық қосылғыштардың
қосындысына жіктейді.
1 слайд
Оқу мақсаты: 2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.Қ.Сатпаев атындағы мектеп-лицейі Бастауыш сынып мұғалімі Пазилбаева Дильбар Кузенбаевна Пәні: Математика. 2-сынып. Тақырыбы: Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандардың ондықтар мен бірліктердің санын атайды. Көпшілік оқушылар: Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтап,разрядтық қосылғыштар- дың қосындысына жіктейді. Кейбір оқушылар: Разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеу білімі негізінде өрнектерді есептейді Бағалау критерийлері: Разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді.
#2 слайд
Топтық жұмыс
(Бұл әдіс үй тапсырмасын
сұрау мақсатында)
«Желпуіш» (Веер) әдісі (С) Ширату
тапсырмасы .
«Шетелдік» әдісі. «Cәйкестендір»
әдісі.
Тапсырма:
«А»- тобы:
2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
«Ә»- тобы:
6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
«Б»- тобы:
4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3 Көрсетілген
сандардың
ондықтары мен
бірліктерін
шетелдік әдіспен
көрсет.
Берілген
сандарды
разрядтық
құрамдарымен
сәйкестендір .БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Бұл әдістерді алған себебім, оқушылардың бойында Сын
тұрғыдан ойлау дағдысы, жұппен, топпен жұмыс істеу
қабілеті қалыптасады.
(С) «Кубизм»
әдісі
Екі таңбалы
сандардың
разрядтық
құрамын
анықта.
2 слайд
Топтық жұмыс (Бұл әдіс үй тапсырмасын сұрау мақсатында) «Желпуіш» (Веер) әдісі (С) Ширату тапсырмасы . «Шетелдік» әдісі. «Cәйкестендір» әдісі. Тапсырма: «А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1 «Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2 «Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3 Көрсетілген сандардың ондықтары мен бірліктерін шетелдік әдіспен көрсет. Берілген сандарды разрядтық құрамдарымен сәйкестендір .БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Бұл әдістерді алған себебім, оқушылардың бойында Сын тұрғыдан ойлау дағдысы, жұппен, топпен жұмыс істеу қабілеті қалыптасады. (С) «Кубизм» әдісі Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықта.
#3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Топпен жұмыс.
Уақыт жылдамдығы тәсілі
«Кім жылдам» әдісі
( Ерте орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін)
Тапсырма . Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.
Дескриптор:
− бірдей цифрлармен берілген екі таңбалы санды разрядтық
қосылғыштардың қосындысына жіктейді;
− екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың
қосындысына жіктеп көрсетеді
Қалыптастырушы
бағалау әдістері (Ж) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
Разрядтар кестесін пайдаланып , екі таңбалы санды разрядтық
қосылғыштар түрінде жаз.
34, 46, 38, 57,,,,
Критериа лды бағалау:
Разрядтық қосылғыштарға
жіктейді.
Кері байланыс. Оқушылар топты бағалайды .
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Топпен жұмыс. Уақыт жылдамдығы тәсілі «Кім жылдам» әдісі ( Ерте орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін) Тапсырма . Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет. Дескриптор: − бірдей цифрлармен берілген екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді; − екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеп көрсетеді Қалыптастырушы бағалау әдістері (Ж) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Разрядтар кестесін пайдаланып , екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштар түрінде жаз. 34, 46, 38, 57,,,, Критериа лды бағалау: Разрядтық қосылғыштарға жіктейді. Кері байланыс. Оқушылар топты бағалайды .
#4 слайд
1
.Маған сабақ қызықты
_____________ қызықсыз болды
деп ойлаймын.
2. Маған сабақта: үйрендім
көп нәрсені _____________
үйренгенім аз болды.
3. Маған басқаларды мұқият
______________ зейінсіз
тыңдадым.
4. Маған пікірсайыстарға жиі
______________ сирек
қатыстым.
5. Маған сабақтағы өз
жетістіктеріме ризамын
____________ риза емеспін . Кері байланыс: «Таңдау» әдісі
4 слайд
1 .Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Маған сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Маған басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Маған пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым. 5. Маған сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін . Кері байланыс: «Таңдау» әдісі
#5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау
Жалпы осы курс барысында алған біліміммен тоқтап
қалмай Блум токсономиясы бойынша үйренетінім көп,
саралаудың әдіс-тәсілдерін мұғалімдерге арналған
нұсқаулықтан оқып үйренуді жоспарлап қойдымМен ықшам сабақты жоспарлағанда сараланған тапсырмалар
құрастыруда қиналдым. Әріптестерім мен тренердің кері
байланысы арқасын да мен оқу мақсатынан сабақ мақсатын
құрып алып, содан кейін оқушылардың қажеттілігін
қанағаттандыратын тапсырмалар құру керектігін, ол
тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланған
тапсырма болу керектігін білдім.
5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Жалпы осы курс барысында алған біліміммен тоқтап қалмай Блум токсономиясы бойынша үйренетінім көп, саралаудың әдіс-тәсілдерін мұғалімдерге арналған нұсқаулықтан оқып үйренуді жоспарлап қойдымМен ықшам сабақты жоспарлағанда сараланған тапсырмалар құрастыруда қиналдым. Әріптестерім мен тренердің кері байланысы арқасын да мен оқу мақсатынан сабақ мақсатын құрып алып, содан кейін оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыратын тапсырмалар құру керектігін, ол тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланған тапсырма болу керектігін білдім.
шағым қалдыра аласыз













