Екі таңбалы санның разрядтық құрамы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі таңбалы санның разрядтық құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы сандардың ондықтар мен бірліктердің санын атайдыЕкі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтап, разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты: 2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.Қ.Сатпаев атындағы ме

#1 слайд
Оқу мақсаты: 2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.Қ.Сатпаев атындағы мектеп-лицейі Бастауыш сынып мұғалімі Пазилбаева Дильбар Кузенбаевна Пәні: Математика. 2-сынып. Тақырыбы: Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандардың ондықтар мен бірліктердің санын атайды. Көпшілік оқушылар: Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтап,разрядтық қосылғыштар- дың қосындысына жіктейді. Кейбір оқушылар: Разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеу білімі негізінде өрнектерді есептейді Бағалау критерийлері: Разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді.

1 слайд

Оқу мақсаты: 2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.Қ.Сатпаев атындағы мектеп-лицейі Бастауыш сынып мұғалімі Пазилбаева Дильбар Кузенбаевна Пәні: Математика. 2-сынып. Тақырыбы: Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандардың ондықтар мен бірліктердің санын атайды. Көпшілік оқушылар: Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтап,разрядтық қосылғыштар- дың қосындысына жіктейді. Кейбір оқушылар: Разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеу білімі негізінде өрнектерді есептейді Бағалау критерийлері: Разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді.

Топтық жұмыс (Бұл әдіс үй тапсырмасын сұрау мақсатында) «Желпуіш» (Веер) әдісі (С) Ширату тапсырмасы . «Шетелдік» әдіс

#2 слайд
Топтық жұмыс (Бұл әдіс үй тапсырмасын сұрау мақсатында) «Желпуіш» (Веер) әдісі (С) Ширату тапсырмасы . «Шетелдік» әдісі. «Cәйкестендір» әдісі. Тапсырма: «А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1 «Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2 «Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3 Көрсетілген сандардың ондықтары мен бірліктерін шетелдік әдіспен көрсет.   Берілген сандарды разрядтық құрамдарымен сәйкестендір .БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Бұл әдістерді алған себебім, оқушылардың бойында Сын тұрғыдан ойлау дағдысы, жұппен, топпен жұмыс істеу қабілеті қалыптасады. (С) «Кубизм» әдісі Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықта.  

2 слайд

Топтық жұмыс (Бұл әдіс үй тапсырмасын сұрау мақсатында) «Желпуіш» (Веер) әдісі (С) Ширату тапсырмасы . «Шетелдік» әдісі. «Cәйкестендір» әдісі. Тапсырма: «А»- тобы: 2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1 «Ә»- тобы: 6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2 «Б»- тобы: 4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3 Көрсетілген сандардың ондықтары мен бірліктерін шетелдік әдіспен көрсет.   Берілген сандарды разрядтық құрамдарымен сәйкестендір .БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Бұл әдістерді алған себебім, оқушылардың бойында Сын тұрғыдан ойлау дағдысы, жұппен, топпен жұмыс істеу қабілеті қалыптасады. (С) «Кубизм» әдісі Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықта.  

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Топпен жұмыс. Уақыт жылдамдығы тәсілі «Кім жылдам» әдісі ( Ерте орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін

#3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Топпен жұмыс. Уақыт жылдамдығы тәсілі «Кім жылдам» әдісі ( Ерте орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін) Тапсырма . Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет. Дескриптор: − бірдей цифрлармен берілген екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді; − екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеп көрсетеді   Қалыптастырушы бағалау әдістері (Ж) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Разрядтар кестесін пайдаланып , екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштар түрінде жаз. 34, 46, 38, 57,,,, Критериа лды бағалау: Разрядтық қосылғыштарға жіктейді. Кері байланыс.  Оқушылар  топты  бағалайды .

3 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Топпен жұмыс. Уақыт жылдамдығы тәсілі «Кім жылдам» әдісі ( Ерте орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін) Тапсырма . Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет. Дескриптор: − бірдей цифрлармен берілген екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді; − екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеп көрсетеді   Қалыптастырушы бағалау әдістері (Ж) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Разрядтар кестесін пайдаланып , екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштар түрінде жаз. 34, 46, 38, 57,,,, Критериа лды бағалау: Разрядтық қосылғыштарға жіктейді. Кері байланыс.  Оқушылар  топты  бағалайды .

1 .Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Маған сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйр

#4 слайд
1 .Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Маған сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Маған басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Маған пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым. 5. Маған сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін . Кері байланыс: «Таңдау» әдісі

4 слайд

1 .Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Маған сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Маған басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Маған пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым. 5. Маған сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін . Кері байланыс: «Таңдау» әдісі

Ықшам сабақты қорытындылау Жалпы осы курс барысында алған біліміммен тоқтап қалмай Блум токсономиясы бойынша үйре

#5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Жалпы осы курс барысында алған біліміммен тоқтап қалмай Блум токсономиясы бойынша үйренетінім көп, саралаудың әдіс-тәсілдерін мұғалімдерге арналған нұсқаулықтан оқып үйренуді жоспарлап қойдымМен ықшам сабақты жоспарлағанда сараланған тапсырмалар құрастыруда қиналдым. Әріптестерім мен тренердің кері байланысы арқасын да мен оқу мақсатынан сабақ мақсатын құрып алып, содан кейін оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыратын тапсырмалар құру керектігін, ол тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланған тапсырма болу керектігін білдім.

5 слайд

Ықшам сабақты қорытындылау Жалпы осы курс барысында алған біліміммен тоқтап қалмай Блум токсономиясы бойынша үйренетінім көп, саралаудың әдіс-тәсілдерін мұғалімдерге арналған нұсқаулықтан оқып үйренуді жоспарлап қойдымМен ықшам сабақты жоспарлағанда сараланған тапсырмалар құрастыруда қиналдым. Әріптестерім мен тренердің кері байланысы арқасын да мен оқу мақсатынан сабақ мақсатын құрып алып, содан кейін оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыратын тапсырмалар құру керектігін, ол тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланған тапсырма болу керектігін білдім.

Файл форматы:
pptx
25.04.2019
896
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі