Электр тогын сипаттайтын шамалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі
Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы
Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі
1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері»
Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме):
8.4.2.1. Электр тогын сипаттайтын шамаларды анықтау;
8.4.2.2 . – Шамаларды есептер шығару барысында қолдана білу
Сабақтың мақсаты:
1. Электр тогы –анықтамасы,әсері,пайда болу
шарттары(барлығы)
2.Электр тогын сипаттайтын шамалар
3. Электр тізбегі-амперметр,вольтметрдің жалғау тәсілі
(көпшілігі)
4.Зерттеушілік әңгіме жүргізу арқылы теорияны
практикада қолдана білді. (кейбіреуі)
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 8.4.2.1. Электр тогын сипаттайтын шамаларды анықтау; 8.4.2.2 . – Шамаларды есептер шығару барысында қолдана білу Сабақтың мақсаты: 1. Электр тогы –анықтамасы,әсері,пайда болу шарттары(барлығы) 2.Электр тогын сипаттайтын шамалар 3. Электр тізбегі-амперметр,вольтметрдің жалғау тәсілі (көпшілігі) 4.Зерттеушілік әңгіме жүргізу арқылы теорияны практикада қолдана білді. (кейбіреуі)
3 слайд
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық
сұрақтар қойылады.
2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді ойла
шырақ»
2. « Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты
топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты
суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге
топтастырып, баяндайды.
3. Білу.Түсіну. Қолдану.
1 ,2,3 тапсырмалар:
5. Саралау, қолдану тапсырмасы:
3 слайд
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді ойла шырақ» 2. « Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды. 3. Білу.Түсіну. Қолдану. 1 ,2,3 тапсырмалар: 5. Саралау, қолдану тапсырмасы:
4 слайд
1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру
шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар
қою арқылы қалыптастырушы
2-ші тапсырма бойынша оқушыларға проблемалық
сұрақтар қою арқылы, олардың түсініктерін
дамыту,тақырыпты ашуына мүмкіндік беру;
3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы
тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші
сұрақтар қойылады,бірін-бірі бағалауға мүмкіндік
беріледі;
4-ші тапсырма бойынша дескриптор арқылы топ мүшелері
жеке бағаланады;
5-ші саралау,қолдану тапсырмасы бойынша
оқушылардың жауабы тыңдалады.
4 слайд
1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы 2-ші тапсырма бойынша оқушыларға проблемалық сұрақтар қою арқылы, олардың түсініктерін дамыту,тақырыпты ашуына мүмкіндік беру; 3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін-бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; 4-ші тапсырма бойынша дескриптор арқылы топ мүшелері жеке бағаланады; 5-ші саралау,қолдану тапсырмасы бойынша оқушылардың жауабы тыңдалады.
5 слайд
3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып,
оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін-
бірі бағалауға мүмкіндік беріледі;
«Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара
талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар
суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.
5 слайд
3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін- бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; «Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.
6 слайд
«Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі
сабақты бағалайды
Қызыл- түсінбедім
Сары- түсінбеген жерлерім бар
Жасыл- барлығын түсіндім
6 слайд
«Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды Қызыл- түсінбедім Сары- түсінбеген жерлерім бар Жасыл- барлығын түсіндім
7 слайд
Сарал а у
Тақырыпты меңгерту
үшін оқушыларға тілдік
мақсаттың лексика және
терминология диологтік
тармақтарын
пайдаланды. Жеке,
топпен жұмыстануын,
деңгейлерін қадағалап
тапсырмалар ұсынамын
Белсенді оқу тәсілдері:
«Сұрақты ұстап ал»,
«Ойлан.Жұптас. Бөліс»,
« Венн диаграммасы »
«Рефлексия» Бағалау
Қалыптастырушы
бағалауды ұсыну үшін :
«басбармақ»,
« екі жұлдыз бір
ұсыныс», «бағдаршам» Денсаулық жəне
қауіпсіздік
техникасын сақтау
АКТ-ны уақытылы
қолдануға мүмкіндік
жасаймын.
Оқушылардың
партада дұрыс
отыруын
қадағалаймын
7 слайд
Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдаланды. Жеке, топпен жұмыстануын, деңгейлерін қадағалап тапсырмалар ұсынамын Белсенді оқу тәсілдері: «Сұрақты ұстап ал», «Ойлан.Жұптас. Бөліс», « Венн диаграммасы » «Рефлексия» Бағалау Қалыптастырушы бағалауды ұсыну үшін : «басбармақ», « екі жұлдыз бір ұсыныс», «бағдаршам» Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау АКТ-ны уақытылы қолдануға мүмкіндік жасаймын. Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалаймын