Электр тогын сипаттайтын шамалар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Электр тогын сипаттайтын шамалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі

#1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі

1 слайд

Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткіз

#2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 8.4.2.1. Электр тогын сипаттайтын шамаларды анықтау; 8.4.2.2 . – Шамаларды есептер шығару барысында қолдана білу Сабақтың мақсаты: 1. Электр тогы –анықтамасы,әсері,пайда болу шарттары(барлығы) 2.Электр тогын сипаттайтын шамалар 3. Электр тізбегі-амперметр,вольтметрдің жалғау тәсілі (көпшілігі) 4.Зерттеушілік әңгіме жүргізу арқылы теорияны практикада қолдана білді. (кейбіреуі)

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 8.4.2.1. Электр тогын сипаттайтын шамаларды анықтау; 8.4.2.2 . – Шамаларды есептер шығару барысында қолдана білу Сабақтың мақсаты: 1. Электр тогы –анықтамасы,әсері,пайда болу шарттары(барлығы) 2.Электр тогын сипаттайтын шамалар 3. Электр тізбегі-амперметр,вольтметрдің жалғау тәсілі (көпшілігі) 4.Зерттеушілік әңгіме жүргізу арқылы теорияны практикада қолдана білді. (кейбіреуі)

1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді о

#3 слайд
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді ойла шырақ»  2. « Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  3. Білу.Түсіну. Қолдану. 1 ,2,3 тапсырмалар: 5. Саралау, қолдану тапсырмасы:    

3 слайд

1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді ойла шырақ»  2. « Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  3. Білу.Түсіну. Қолдану. 1 ,2,3 тапсырмалар: 5. Саралау, қолдану тапсырмасы:    

1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптасты

#4 слайд
  1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы 2-ші тапсырма бойынша оқушыларға проблемалық сұрақтар қою арқылы, олардың түсініктерін дамыту,тақырыпты ашуына мүмкіндік беру; 3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін-бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; 4-ші тапсырма бойынша дескриптор арқылы топ мүшелері жеке бағаланады; 5-ші саралау,қолдану тапсырмасы бойынша оқушылардың жауабы тыңдалады.

4 слайд

  1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы 2-ші тапсырма бойынша оқушыларға проблемалық сұрақтар қою арқылы, олардың түсініктерін дамыту,тақырыпты ашуына мүмкіндік беру; 3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін-бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; 4-ші тапсырма бойынша дескриптор арқылы топ мүшелері жеке бағаланады; 5-ші саралау,қолдану тапсырмасы бойынша оқушылардың жауабы тыңдалады.

3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірі

#5 слайд
3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін- бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; «Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  

5 слайд

3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін- бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; «Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  

 «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды  Қызыл- түсінбедім  С

#6 слайд
 «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды  Қызыл- түсінбедім  Сары- түсінбеген жерлерім бар  Жасыл- барлығын түсіндім

6 слайд

 «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды  Қызыл- түсінбедім  Сары- түсінбеген жерлерім бар  Жасыл- барлығын түсіндім

Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдала

#7 слайд
Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдаланды. Жеке, топпен жұмыстануын, деңгейлерін қадағалап тапсырмалар ұсынамын Белсенді оқу тәсілдері: «Сұрақты ұстап ал», «Ойлан.Жұптас. Бөліс», « Венн диаграммасы » «Рефлексия» Бағалау Қалыптастырушы бағалауды ұсыну үшін : «басбармақ», « екі жұлдыз бір ұсыныс», «бағдаршам» Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау АКТ-ны уақытылы қолдануға мүмкіндік жасаймын. Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалаймын

7 слайд

Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдаланды. Жеке, топпен жұмыстануын, деңгейлерін қадағалап тапсырмалар ұсынамын Белсенді оқу тәсілдері: «Сұрақты ұстап ал», «Ойлан.Жұптас. Бөліс», « Венн диаграммасы » «Рефлексия» Бағалау Қалыптастырушы бағалауды ұсыну үшін : «басбармақ», « екі жұлдыз бір ұсыныс», «бағдаршам» Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау АКТ-ны уақытылы қолдануға мүмкіндік жасаймын. Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалаймын

Файл форматы:
pptx
30.11.2019
2851
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі