Материалдар / Электр тогын сипаттайтын шамалар

Электр тогын сипаттайтын шамалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2019
2637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі

1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі

1 слайд

Физика пәнінің мұғалімі Жапакова Гульшара Муссалимовна Жәнібек ауданы Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткіз

2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 8.4.2.1. Электр тогын сипаттайтын шамаларды анықтау; 8.4.2.2 . – Шамаларды есептер шығару барысында қолдана білу Сабақтың мақсаты: 1. Электр тогы –анықтамасы,әсері,пайда болу шарттары(барлығы) 2.Электр тогын сипаттайтын шамалар 3. Электр тізбегі-амперметр,вольтметрдің жалғау тәсілі (көпшілігі) 4.Зерттеушілік әңгіме жүргізу арқылы теорияны практикада қолдана білді. (кейбіреуі)

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Электр тогы. Ток көздері» Сабақ тақырыбы: Электр тогын сипаттайтын шамалар Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 8.4.2.1. Электр тогын сипаттайтын шамаларды анықтау; 8.4.2.2 . – Шамаларды есептер шығару барысында қолдана білу Сабақтың мақсаты: 1. Электр тогы –анықтамасы,әсері,пайда болу шарттары(барлығы) 2.Электр тогын сипаттайтын шамалар 3. Электр тізбегі-амперметр,вольтметрдің жалғау тәсілі (көпшілігі) 4.Зерттеушілік әңгіме жүргізу арқылы теорияны практикада қолдана білді. (кейбіреуі)

1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді о

3 слайд
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді ойла шырақ»  2. « Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  3. Білу.Түсіну. Қолдану. 1 ,2,3 тапсырмалар: 5. Саралау, қолдану тапсырмасы:    

3 слайд

1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады. 2. «Әлемде жоғалатын ешбір зат жоқ,өзгеріп түрленеді ойла шырақ»  2. « Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  3. Білу.Түсіну. Қолдану. 1 ,2,3 тапсырмалар: 5. Саралау, қолдану тапсырмасы:    

1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптасты

4 слайд
  1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы 2-ші тапсырма бойынша оқушыларға проблемалық сұрақтар қою арқылы, олардың түсініктерін дамыту,тақырыпты ашуына мүмкіндік беру; 3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін-бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; 4-ші тапсырма бойынша дескриптор арқылы топ мүшелері жеке бағаланады; 5-ші саралау,қолдану тапсырмасы бойынша оқушылардың жауабы тыңдалады.

4 слайд

  1-ші тапсырма бойынша оқушылардың сұраққа жауап беру шапшаңдығы бақылап, әр оқушыға жетелеуші сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы 2-ші тапсырма бойынша оқушыларға проблемалық сұрақтар қою арқылы, олардың түсініктерін дамыту,тақырыпты ашуына мүмкіндік беру; 3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін-бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; 4-ші тапсырма бойынша дескриптор арқылы топ мүшелері жеке бағаланады; 5-ші саралау,қолдану тапсырмасы бойынша оқушылардың жауабы тыңдалады.

3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірі

5 слайд
3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін- бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; «Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  

5 слайд

3-ші тапсырмада топқа бөліп,әр топ мүшелерінің жауабы тыңдалып, оларды бақылап,керек жағдайда жетелеуші сұрақтар қойылады,бірін- бірі бағалауға мүмкіндік беріледі; «Қар үйіндісі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты топтық өзара талқылайды. 3 топқа тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Оқушылар суреттерді постерге топтастырып, баяндайды.  

 «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды  Қызыл- түсінбедім  С

6 слайд
 «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды  Қызыл- түсінбедім  Сары- түсінбеген жерлерім бар  Жасыл- барлығын түсіндім

6 слайд

 «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі сабақты бағалайды  Қызыл- түсінбедім  Сары- түсінбеген жерлерім бар  Жасыл- барлығын түсіндім

Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдала

7 слайд
Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдаланды. Жеке, топпен жұмыстануын, деңгейлерін қадағалап тапсырмалар ұсынамын Белсенді оқу тәсілдері: «Сұрақты ұстап ал», «Ойлан.Жұптас. Бөліс», « Венн диаграммасы » «Рефлексия» Бағалау Қалыптастырушы бағалауды ұсыну үшін : «басбармақ», « екі жұлдыз бір ұсыныс», «бағдаршам» Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау АКТ-ны уақытылы қолдануға мүмкіндік жасаймын. Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалаймын

7 слайд

Сарал а у Тақырыпты меңгерту үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология диологтік тармақтарын пайдаланды. Жеке, топпен жұмыстануын, деңгейлерін қадағалап тапсырмалар ұсынамын Белсенді оқу тәсілдері: «Сұрақты ұстап ал», «Ойлан.Жұптас. Бөліс», « Венн диаграммасы » «Рефлексия» Бағалау Қалыптастырушы бағалауды ұсыну үшін : «басбармақ», « екі жұлдыз бір ұсыныс», «бағдаршам» Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау АКТ-ны уақытылы қолдануға мүмкіндік жасаймын. Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалаймын

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ