Электр тогы.Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Электр тогы.Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай,білім алуда белсенді әрекет ету керек (Хэтти,МАН,23 бет) Бағала у Білім беру бағдарл

#1 слайд
Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай,білім алуда белсенді әрекет ету керек (Хэтти,МАН,23 бет) Бағала у Білім беру бағдарлама сы Оқыту тәсілдері Оқушылардың табысын арттырады. МАН.9 бет. (Roach et al, 2008 ж) Білім беру бағдарламасының мазмұны, оқыту тәсілдері, бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылуы тиіс

1 слайд

Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай,білім алуда белсенді әрекет ету керек (Хэтти,МАН,23 бет) Бағала у Білім беру бағдарлама сы Оқыту тәсілдері Оқушылардың табысын арттырады. МАН.9 бет. (Roach et al, 2008 ж) Білім беру бағдарламасының мазмұны, оқыту тәсілдері, бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылуы тиіс

Сабақ негізделген оқу мақсаты 10.4.2.1- аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолдану Барлық

#2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаты 10.4.2.1- аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолдану Барлық оқушылар :тізбек бөлігі үшін Ом заңын есеп шығаруда қолдану Басым бөлігі :аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын сызбаларын талдау Кейбір оқушылар :Ом заңын сапалық есептерді шығаруда қолдану Сабақ мақсаттары Сабақтың тақырыбы: Электр тогы.Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау Жетістік критерийлері 1. Ом заңы арқылы ток күшін, кернеуді, кедергіні анықтайды 2. Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табады 3. Өткізгішті ортасынан майыстырып беттестіргенде,оның кедергісінің өзгерісін талдайды

2 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаты 10.4.2.1- аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолдану Барлық оқушылар :тізбек бөлігі үшін Ом заңын есеп шығаруда қолдану Басым бөлігі :аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын сызбаларын талдау Кейбір оқушылар :Ом заңын сапалық есептерді шығаруда қолдану Сабақ мақсаттары Сабақтың тақырыбы: Электр тогы.Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау Жетістік критерийлері 1. Ом заңы арқылы ток күшін, кернеуді, кедергіні анықтайды 2. Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табады 3. Өткізгішті ортасынан майыстырып беттестіргенде,оның кедергісінің өзгерісін талдайды

Тілдік мақсат Тілді оқыту мақсаты:Сабақ барысында кездесетін термин сөздерді (ток күші, кернеу, кедергі, тізбектей, параллель

#3 слайд
Тілдік мақсат Тілді оқыту мақсаты:Сабақ барысында кездесетін термин сөздерді (ток күші, кернеу, кедергі, тізбектей, параллель, аралас жалғау) топтық жұмыс барысында қажетті сөз тіркесін орынды пайдалануға қолдау көрсету. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Есептер шығаруда амалдарды орындауда математикалық сауаттылығын қолданады, сызбаларды симметриялы сызу туралы біліктіліктері 9 сыныпта қалыптасқан. Құндылықтарға баулу Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу,ынтымақтастыққа баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы оқу Электр өрісінің энергиясын есептеу қазақ тіліндеорыс тілінде ағылшын тілінде ток күші сила тока кернеу voltage кедергі сопротивление Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Электр тогы- зарядталған ….бағытталған қозғалысы. Электр тогы болу үшін шарттар:…. Электр тогының эсерлері........

3 слайд

Тілдік мақсат Тілді оқыту мақсаты:Сабақ барысында кездесетін термин сөздерді (ток күші, кернеу, кедергі, тізбектей, параллель, аралас жалғау) топтық жұмыс барысында қажетті сөз тіркесін орынды пайдалануға қолдау көрсету. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Есептер шығаруда амалдарды орындауда математикалық сауаттылығын қолданады, сызбаларды симметриялы сызу туралы біліктіліктері 9 сыныпта қалыптасқан. Құндылықтарға баулу Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу,ынтымақтастыққа баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы оқу Электр өрісінің энергиясын есептеу қазақ тіліндеорыс тілінде ағылшын тілінде ток күші сила тока кернеу voltage кедергі сопротивление Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Электр тогы- зарядталған ….бағытталған қозғалысы. Электр тогы болу үшін шарттар:…. Электр тогының эсерлері........

Белсенді оқыту Қорытындылау Бағалау Жаңа материалды игеру Өткен тақырыпты бекіту Уәж туындату Сабақтың басы Ынтымақтасты

#4 слайд
Белсенді оқыту Қорытындылау Бағалау Жаңа материалды игеру Өткен тақырыпты бекіту Уәж туындату Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосфера құру «Сызбалар арқылы топтасу» Ширату жаттығуы “Семантикалық карта” Топқа бөлу тізбектей жалғау аралас жалғау параллель жалғау Физикалық шамалар Белгіленуі Формуласы U I R U I R тізбектей параллель

4 слайд

Белсенді оқыту Қорытындылау Бағалау Жаңа материалды игеру Өткен тақырыпты бекіту Уәж туындату Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосфера құру «Сызбалар арқылы топтасу» Ширату жаттығуы “Семантикалық карта” Топқа бөлу тізбектей жалғау аралас жалғау параллель жалғау Физикалық шамалар Белгіленуі Формуласы U I R U I R тізбектей параллель

Кері байланыс: «Не үйрендім, не қиын болды?» Белсенді оқыту: «Джигсо» 1. Тапсырма: (W) 1.Электр үтігі кернеуі 220В желіге

#5 слайд
Кері байланыс: «Не үйрендім, не қиын болды?» Белсенді оқыту: «Джигсо» 1. Тапсырма: (W) 1.Электр үтігі  кернеуі 220В желіге қосылған. Үтіктің қыздыру элементінің кедергісі 50 Ом болған жағдайда  ондағы ток күші неге тең? 2.Ұзындығы 24,2 м,көлденең қимасының ауданы 0,5 мм 2  константан сымы арқылы 2 А ток күші өткенде қандай кернеуге қосуға болады?(ρ=50*10 -8  Ом*м) 3.Электр үтігі кернеуі 120 В болатын желіге қосылғанда, оның спираліндегі ток күші 4 А-ге тең болады. Спиральді дайындау үшін қимасы 0,24 мм 2 болатын 18 м өткізгіш пайдаланылса, ол қандай материалдан жасалған? Білім дағдысы: түсіну,қолдану Бағалау критерийі Дескриптор Ом заңы арқылы ток күшін анықтайд ы -Ом заңының формуласын пайдаланып, есептер шығарады -ток күшін анықтайды Ом заңы арқылы кернеуді есептейді -кедергіні формула арқылы анықтайды -Ом заңының формуласын түрлендіреді -кернеуді есептейді Ом заңының формуласын пайдаланып , меншікті кедергіні табады -кедергіні Ом заңы арқылы есептейді -өткізгіштің меншікті кедергісін табады

5 слайд

Кері байланыс: «Не үйрендім, не қиын болды?» Белсенді оқыту: «Джигсо» 1. Тапсырма: (W) 1.Электр үтігі  кернеуі 220В желіге қосылған. Үтіктің қыздыру элементінің кедергісі 50 Ом болған жағдайда  ондағы ток күші неге тең? 2.Ұзындығы 24,2 м,көлденең қимасының ауданы 0,5 мм 2  константан сымы арқылы 2 А ток күші өткенде қандай кернеуге қосуға болады?(ρ=50*10 -8  Ом*м) 3.Электр үтігі кернеуі 120 В болатын желіге қосылғанда, оның спираліндегі ток күші 4 А-ге тең болады. Спиральді дайындау үшін қимасы 0,24 мм 2 болатын 18 м өткізгіш пайдаланылса, ол қандай материалдан жасалған? Білім дағдысы: түсіну,қолдану Бағалау критерийі Дескриптор Ом заңы арқылы ток күшін анықтайд ы -Ом заңының формуласын пайдаланып, есептер шығарады -ток күшін анықтайды Ом заңы арқылы кернеуді есептейді -кедергіні формула арқылы анықтайды -Ом заңының формуласын түрлендіреді -кернеуді есептейді Ом заңының формуласын пайдаланып , меншікті кедергіні табады -кедергіні Ом заңы арқылы есептейді -өткізгіштің меншікті кедергісін табады

Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. 1.Кедергі

#6 слайд
Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. 1.Кедергілері R 1 = 1 Ом, R 2 = 2 Ом, R 3 = 3 Ом, R 4 = 4 Ом, резисторларды АВ нүктелерінде ток көзіне қосқанда, олардың жалпы кедергісі: R 3 R 4 B A R 1 R 2 Білім дағдысы: қолдану І топ Бағалау критерийі Дескриптор жалпы кедергіні шығарады -сызбаны талдайды -жалпы кедергісін шығарады

6 слайд

Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. 1.Кедергілері R 1 = 1 Ом, R 2 = 2 Ом, R 3 = 3 Ом, R 4 = 4 Ом, резисторларды АВ нүктелерінде ток көзіне қосқанда, олардың жалпы кедергісі: R 3 R 4 B A R 1 R 2 Білім дағдысы: қолдану І топ Бағалау критерийі Дескриптор жалпы кедергіні шығарады -сызбаны талдайды -жалпы кедергісін шығарады

Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. Суретте

#7 слайд
Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. Суретте көрсетілген электр тізбектің берілгендері бойынша жалпы кедергісін және амперметрдің көрсетуін анықта 10 Ом 20 Ом 30 ОмА V ? ІІ топ Білім дағдысы: қолдану Кері байланыс: “Досыңа қоңырау шал” Бағала у критер ийі Дескриптор аралас тізбекте жалпы ток күшін есептейді -тізбектің жалпы кедергісін анықтайды -Ом заңын пайдаланып ток күшін есептейді

7 слайд

Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. Суретте көрсетілген электр тізбектің берілгендері бойынша жалпы кедергісін және амперметрдің көрсетуін анықта 10 Ом 20 Ом 30 ОмА V ? ІІ топ Білім дағдысы: қолдану Кері байланыс: “Досыңа қоңырау шал” Бағала у критер ийі Дескриптор аралас тізбекте жалпы ток күшін есептейді -тізбектің жалпы кедергісін анықтайды -Ом заңын пайдаланып ток күшін есептейді

Кері байланыс: «Досыңа қоңырау шал» Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жа

#8 слайд
Кері байланыс: «Досыңа қоңырау шал» Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. 3 топ.Суретте көрсетілген тізбектің жалпы кедергісін және жалпы кернеуін тап. 15 Ом 10 Ом 14 Ом А 3 А ІІІ топ Білім дағдысы: талдау Бағалау критерийі Дескриптор 3.аралас тізбекте кернеуді анықтайды -тізбектің жалпы кедергісін табады, -Ом заңын арқылы кернеуді анықтайды

8 слайд

Кері байланыс: «Досыңа қоңырау шал» Белсенді оқыту: «Ойлан, жұптас,бөліс» 2.Тапсырма: (G) Аралас жалғанған өткізгіштердің жалпы кедергісін табындар. 3 топ.Суретте көрсетілген тізбектің жалпы кедергісін және жалпы кернеуін тап. 15 Ом 10 Ом 14 Ом А 3 А ІІІ топ Білім дағдысы: талдау Бағалау критерийі Дескриптор 3.аралас тізбекте кернеуді анықтайды -тізбектің жалпы кедергісін табады, -Ом заңын арқылы кернеуді анықтайды

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Белсенді оқыту: «Ойлану уақыты» 3.Тапсырма: (І) Металл сымның кедергісі 36 Ом. Сым

#9 слайд
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Белсенді оқыту: «Ойлану уақыты» 3.Тапсырма: (І) Металл сымның кедергісі 36 Ом. Сымды бірнеше тең бөліктерге бөліп алып, оларды өзара параллель қосқанда кедергі 1 Ом болды. Сым неше бөлікке бөлінген? Білім дағдысы: талдау Бағалау критерийі Дескриптор Ом заңын сапалық есепте қолданад ы -жалпы кедергінің формуласын түрлендіреді -сымның бөліктер санын анықтайды

9 слайд

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Белсенді оқыту: «Ойлану уақыты» 3.Тапсырма: (І) Металл сымның кедергісі 36 Ом. Сымды бірнеше тең бөліктерге бөліп алып, оларды өзара параллель қосқанда кедергі 1 Ом болды. Сым неше бөлікке бөлінген? Білім дағдысы: талдау Бағалау критерийі Дескриптор Ом заңын сапалық есепте қолданад ы -жалпы кедергінің формуласын түрлендіреді -сымның бөліктер санын анықтайды

Сабақтың соңы Тапсырма (W): Тест сұрақтары 1.Тізбектеп қосуда қандай шама тұрақты болады? а)

#10 слайд
Сабақтың соңы Тапсырма (W): Тест сұрақтары 1.Тізбектеп қосуда қандай шама тұрақты болады? а) I ә) U б) R 2. Параллель қосқанда ток күші қалай өзгереді? а) I =0 ә) I = I 1 + I 2 б) I = I 1 - I 2 3. Тізбектеп қосқанда толық кернеу неге тең? а) U = U 1 + U 2 ә) U = 0 б) U = U 1 -U 2 4. Параллель қосқанда тізбектің жалпы кедергісі қалай өзгереді? а) артады ә) кемиді б) өзгермейді 5. Тізбектеп қосқанда тізбектің жалпы кедергісі неге тең? а) R=0 ә) R = R 1 + R 2 б) R = R 1 - R 2 6. Параллель қосуда қандай шама тұрақты болады? а) I ә) U б) R 7. Тізбектеп қосуда жалпы кедергісі қалай өзгереді? а) артады ә) кемиді б) өзгермейді 8. Тізбектегі ток күші барлық жерде бірдей болса, өткізгіштер қалай қосылады? а) параллель ә) тізбектей б) аралас Үйгсе тапырма:Ү Үйде параллель жалғанған электр құралдардың сипаттамалары арқылы кедергісін анықтандар. Оқулықтан қайталау 231-237 беттер. Кері байланыс: “Қате жауаптар” Білім дағдысы: жинақтау Белсенді оқыту: “Егер 5 минутың болса....” Үйге тапсырма:

10 слайд

Сабақтың соңы Тапсырма (W): Тест сұрақтары 1.Тізбектеп қосуда қандай шама тұрақты болады? а) I ә) U б) R 2. Параллель қосқанда ток күші қалай өзгереді? а) I =0 ә) I = I 1 + I 2 б) I = I 1 - I 2 3. Тізбектеп қосқанда толық кернеу неге тең? а) U = U 1 + U 2 ә) U = 0 б) U = U 1 -U 2 4. Параллель қосқанда тізбектің жалпы кедергісі қалай өзгереді? а) артады ә) кемиді б) өзгермейді 5. Тізбектеп қосқанда тізбектің жалпы кедергісі неге тең? а) R=0 ә) R = R 1 + R 2 б) R = R 1 - R 2 6. Параллель қосуда қандай шама тұрақты болады? а) I ә) U б) R 7. Тізбектеп қосуда жалпы кедергісі қалай өзгереді? а) артады ә) кемиді б) өзгермейді 8. Тізбектегі ток күші барлық жерде бірдей болса, өткізгіштер қалай қосылады? а) параллель ә) тізбектей б) аралас Үйгсе тапырма:Ү Үйде параллель жалғанған электр құралдардың сипаттамалары арқылы кедергісін анықтандар. Оқулықтан қайталау 231-237 беттер. Кері байланыс: “Қате жауаптар” Білім дағдысы: жинақтау Белсенді оқыту: “Егер 5 минутың болса....” Үйге тапсырма:

1.Оқушылар оқу үдерісіне белсене қатысады 2.Мұғалім оқыту тәсілдерін қолданады 3.Проблемаларды шешудің тәсілдерін қамтиды 4.Оқ

#11 слайд
1.Оқушылар оқу үдерісіне белсене қатысады 2.Мұғалім оқыту тәсілдерін қолданады 3.Проблемаларды шешудің тәсілдерін қамтиды 4.Оқушылар алған білімдердің талдай білуі 5.Оқушылардың диалогке бірлескен оқуға мүмкіндігі болуы 6.Оқушылар мен мұғалімдер пікірлерді бағалауда білікті болуы  Хименес-Александре Кері байланыс: Нені білдім? Нені үйрендім? Нені білгім келеді? Бағалау “Басбармақ” әдісі арқылы әдісі

11 слайд

1.Оқушылар оқу үдерісіне белсене қатысады 2.Мұғалім оқыту тәсілдерін қолданады 3.Проблемаларды шешудің тәсілдерін қамтиды 4.Оқушылар алған білімдердің талдай білуі 5.Оқушылардың диалогке бірлескен оқуға мүмкіндігі болуы 6.Оқушылар мен мұғалімдер пікірлерді бағалауда білікті болуы  Хименес-Александре Кері байланыс: Нені білдім? Нені үйрендім? Нені білгім келеді? Бағалау “Басбармақ” әдісі арқылы әдісі

Файл форматы:
pptx
07.02.2018
734
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі