Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру. 9 сынып Ашық сабақ
Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру. 9 сынып Ашық сабақ

#1 слайд
А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі,
информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
электронды кестеде мәліметтер
қорын құрастыру Көпшілік оқушылар:
электронды кестеде
мәліметтерді ң қорын ың
пішінін өзгерту Кейбір оқушылар :
мәліметтер қорын құру
үшін тәсіл дерді
салыстыру А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі,
информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:
электронды кестеде мәліметтер
қорын құрастыру Кейбір оқушылар :
мәліметтер қорын құру
үшін тәсіл дерді
салыстыру
1 слайд
А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна 9-сынып Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыру Көпшілік оқушылар: электронды кестеде мәліметтерді ң қорын ың пішінін өзгерту Кейбір оқушылар : мәліметтер қорын құру үшін тәсіл дерді салыстыру А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыру Кейбір оқушылар : мәліметтер қорын құру үшін тәсіл дерді салыстыру
#2 слайд
Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені
қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді.
Тілдік мақсат :
электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады.
Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table
Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы
Бағалау
Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады
Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады.
Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай
алады
Құндылықтарға баулу:
Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу.
Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке,
ізден ім паздыққа баулу
Пәнаралық байланыс:
Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі
пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені
қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат :
электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады.
Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table
Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау
Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады
Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады.
Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай
алады Құндылықтарға баулу:
Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу.
Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке,
ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс:
Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері
2 слайд
Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат : электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады. Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай алады Құндылықтарға баулу: Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке, ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат : электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады. Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай алады Құндылықтарға баулу: Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке, ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері
#3 слайд
Белсенді оқу әдістері
«Сұрақты қағып
алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне
түсіндіреді
.
(Ж)1.Тапсырма .
Практикалық жұмыс
«2. Тапсырма. Венн
диаграммасы»
« 3. Тапсырма .Тест
тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын
кестеде толтырады
Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын
құру, үдерісін түсіндіре алады.
Форма арқылы салыстыра алады
Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар
мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді« 4. Тапсырма. С-
деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы
тақырыпты бойларына сіңіреді Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып
алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне
түсіндіреді .
(Ж)1.Тапсырма .
Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн
диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест
тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын
кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын
құру, үдерісін түсіндіре алады.
Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар
мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді « 4. Тапсырма. С-
деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы
тақырыпты бойларына сіңіреді
3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын құру, үдерісін түсіндіре алады. Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді« 4. Тапсырма. С- деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы тақырыпты бойларына сіңіреді Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын құру, үдерісін түсіндіре алады. Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді « 4. Тапсырма. С- деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы тақырыпты бойларына сіңіреді
#4 слайд
Саралау:
« Бірге ойлаймыз» арқылы үй
жұмысын тексеру; (Оқушылар өз
топтарында сұрақтар ға толық
жауап береді . ( ЖТапсырма)
Практикалық жұмыс
1.Мәліметтер қорын енгізеді,
кестені толтырады, сақтай біледі.
2.(Тапсырма) Венн
диаграммасын қолдану
арқылы салыстырады, зерттейді
3.Деңгейлі тапсырма арқылы
оқушылар жан – жақты ізденеді,
оқушы өз ойларын қысқаша
қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық
оқушылар істеген жұмыста рына қарай
өзін-өзі бағалайды.
Оқушыларды критерийлер арқылы
қалыптастырушы бағалау жүргіземін.
Сонымен қатар дескрипторларымен де
бағалау жүргіземін « Білім қоржыны»
Поезд тәсілімен стикер
жабыстыру арқылы кері
байланыс береді. Ө з ойын
стикерге жазып поезд
вагондарына жабыстырады.
Сол арқылы мен қай баламен
қандай жұмыс жасау керек
екенің анықтаймын.Саралау әдістеріСаралау әдістері Саралау:
« Бірге ойлаймыз» арқылы үй
жұмысын тексеру; (Оқушылар өз
топтарында сұрақтар ға толық
жауап береді . ( ЖТапсырма)
Практикалық жұмыс
1.Мәліметтер қорын енгізеді,
кестені толтырады, сақтай біледі.
2.(Тапсырма) Венн
диаграммасын қолдану
арқылы салыстырады, зерттейді
3.Деңгейлі тапсырма арқылы
оқушылар жан – жақты ізденеді,
оқушы өз ойларын қысқаша
қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық
оқушылар істеген жұмыста рына қарай
өзін-өзі бағалайды.
Оқушыларды критерийлер арқылы
қалыптастырушы бағалау жүргіземін.
Сонымен қатар дескрипторларымен де
бағалау жүргіземін « Білім қоржыны»
Поезд тәсілімен стикер
жабыстыру арқылы кері
байланыс береді. Ө з ойын
стикерге жазып поезд
вагондарына жабыстырады.
Сол арқылы мен қай баламен
қандай жұмыс жасау керек
екенің анықтаймын. Саралау әдістері Саралау әдістері
4 слайд
Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсырма) Практикалық жұмыс 1.Мәліметтер қорын енгізеді, кестені толтырады, сақтай біледі. 2.(Тапсырма) Венн диаграммасын қолдану арқылы салыстырады, зерттейді 3.Деңгейлі тапсырма арқылы оқушылар жан – жақты ізденеді, оқушы өз ойларын қысқаша қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істеген жұмыста рына қарай өзін-өзі бағалайды. Оқушыларды критерийлер арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сонымен қатар дескрипторларымен де бағалау жүргіземін « Білім қоржыны» Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Ө з ойын стикерге жазып поезд вагондарына жабыстырады. Сол арқылы мен қай баламен қандай жұмыс жасау керек екенің анықтаймын.Саралау әдістеріСаралау әдістері Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсырма) Практикалық жұмыс 1.Мәліметтер қорын енгізеді, кестені толтырады, сақтай біледі. 2.(Тапсырма) Венн диаграммасын қолдану арқылы салыстырады, зерттейді 3.Деңгейлі тапсырма арқылы оқушылар жан – жақты ізденеді, оқушы өз ойларын қысқаша қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істеген жұмыста рына қарай өзін-өзі бағалайды. Оқушыларды критерийлер арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сонымен қатар дескрипторларымен де бағалау жүргіземін « Білім қоржыны» Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Ө з ойын стикерге жазып поезд вагондарына жабыстырады. Сол арқылы мен қай баламен қандай жұмыс жасау керек екенің анықтаймын. Саралау әдістері Саралау әдістері
#5 слайд
ТАПСЫРМАЛАР ТАПСЫРМАЛАР
5 слайд
ТАПСЫРМАЛАР ТАПСЫРМАЛАР
#6 слайд
Бағалау критерийі
Дескрипторлар арқылы
Білім қоржыны
1-вагонға; Бүгін не үйрендің?
2-вагонға ; Бүгінгі сабақта не ұнады?
3- вагонға; Бүгінгі көңіл-күйің қандай
болды?
4-вагонға; Басқаларға көмегің тиді ме ?
Бес жұлдыз -5 Өте жақсы
Төртбұрыш -4 Жақсы
Үшбұрыш -3 Орташа Бағалау критерийі
6 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар арқылы Білім қоржыны 1-вагонға; Бүгін не үйрендің? 2-вагонға ; Бүгінгі сабақта не ұнады? 3- вагонға; Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды? 4-вагонға; Басқаларға көмегің тиді ме ? Бес жұлдыз -5 Өте жақсы Төртбұрыш -4 Жақсы Үшбұрыш -3 Орташа Бағалау критерийі
шағым қалдыра аласыз













