Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру. 9 сынып Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру. 9 сынып Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қосымша көмекші құрал ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна 9-сынып Сабақтың

#1 слайд
А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна 9-сынып Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыру Көпшілік оқушылар: электронды кестеде мәліметтерді ң қорын ың пішінін өзгерту Кейбір оқушылар : мәліметтер қорын құру үшін тәсіл дерді салыстыру А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыру Кейбір оқушылар : мәліметтер қорын құру үшін тәсіл дерді салыстыру

1 слайд

А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна 9-сынып Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыру Көпшілік оқушылар: электронды кестеде мәліметтерді ң қорын ың пішінін өзгерту Кейбір оқушылар : мәліметтер қорын құру үшін тәсіл дерді салыстыру А қмола облысы, Шортанды ауданы, Бозайғыр орта мектебі, информатика пәні мұғалімі Дуйсекова Молдир Утегеновна Сабақтың тақырыбы: Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыру Кейбір оқушылар : мәліметтер қорын құру үшін тәсіл дерді салыстыру

Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы

#2 слайд
Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат : электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады. Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай алады Құндылықтарға баулу: Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке, ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат : электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады. Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай алады Құндылықтарға баулу: Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке, ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері

2 слайд

Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат : электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады. Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай алады Құндылықтарға баулу: Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке, ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері Алдыңғы білім: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі пішімдерін қолдануды, абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді, электронды кестені қолданып отырады. Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін б әрін дерлік түсінеді. Тілдік мақсат : электронды кестеде мәліметтер қорын құру туралы түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: Екі өлшемді кесте – Двухмерная таблица – A tuo-dimensional table Құрылымдық кесте – Структура таблица – Structure tablets Мәліметтер формасы – Форма данных – Form of data Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Мәліметтер қорын құру үшін....... Мәліметтер қорын бағандары...... Мәліметтер қорының формасы Бағалау Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастыра алады Мәліметтер қорын құру үшін екі тәсілін салыстырады. Электронды кестеде мәліметтер қорын түсіндіре алады, ажыратады,өздерін бағалай алады Құндылықтарға баулу: Өмір бойы білім алуға, рухани дамыған жеке тұлға болып қалыптасу. Өндіріспен ғылымды дамытуда оқушыларды зерттеушілікке, ізден ім паздыққа баулу Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі (терминдер арқылы), мат е матика пәндері

Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . П

#3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын құру, үдерісін түсіндіре алады. Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді« 4. Тапсырма. С- деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы тақырыпты бойларына сіңіреді Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын құру, үдерісін түсіндіре алады. Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді « 4. Тапсырма. С- деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы тақырыпты бойларына сіңіреді

3 слайд

Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын құру, үдерісін түсіндіре алады. Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді« 4. Тапсырма. С- деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы тақырыпты бойларына сіңіреді Белсенді оқу әдістері «Сұрақты қағып алу әдісі» Оқушылар топта жаңа сабақты ашып, бір-біріне түсіндіреді . (Ж)1.Тапсырма . Практикалық жұмыс «2. Тапсырма. Венн диаграммасы» « 3. Тапсырма .Тест тапсырмаларын құру» Оқушылар берген тапсырма бойынша мәліметтер қорын кестеде толтырады Оқушылар кестенің көмегімен мәліметтер қорын құру, үдерісін түсіндіре алады. Форма арқылы салыстыра алады Оқушылар қазақстанда мекендейтін құстар мен жануарлар», туралы мәліметтер ізденеді « 4. Тапсырма. С- деңгейлі.» Оқушылар өз бетімен ізденеді,тест құру арқылы тақырыпты бойларына сіңіреді

Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсыр

#4 слайд
Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсырма) Практикалық жұмыс 1.Мәліметтер қорын енгізеді, кестені толтырады, сақтай біледі. 2.(Тапсырма) Венн диаграммасын қолдану арқылы салыстырады, зерттейді 3.Деңгейлі тапсырма арқылы оқушылар жан – жақты ізденеді, оқушы өз ойларын қысқаша қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істеген жұмыста рына қарай өзін-өзі бағалайды. Оқушыларды критерийлер арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сонымен қатар дескрипторларымен де бағалау жүргіземін « Білім қоржыны» Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Ө з ойын стикерге жазып поезд вагондарына жабыстырады. Сол арқылы мен қай баламен қандай жұмыс жасау керек екенің анықтаймын.Саралау әдістеріСаралау әдістері Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсырма) Практикалық жұмыс 1.Мәліметтер қорын енгізеді, кестені толтырады, сақтай біледі. 2.(Тапсырма) Венн диаграммасын қолдану арқылы салыстырады, зерттейді 3.Деңгейлі тапсырма арқылы оқушылар жан – жақты ізденеді, оқушы өз ойларын қысқаша қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істеген жұмыста рына қарай өзін-өзі бағалайды. Оқушыларды критерийлер арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сонымен қатар дескрипторларымен де бағалау жүргіземін « Білім қоржыны» Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Ө з ойын стикерге жазып поезд вагондарына жабыстырады. Сол арқылы мен қай баламен қандай жұмыс жасау керек екенің анықтаймын. Саралау әдістері Саралау әдістері

4 слайд

Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсырма) Практикалық жұмыс 1.Мәліметтер қорын енгізеді, кестені толтырады, сақтай біледі. 2.(Тапсырма) Венн диаграммасын қолдану арқылы салыстырады, зерттейді 3.Деңгейлі тапсырма арқылы оқушылар жан – жақты ізденеді, оқушы өз ойларын қысқаша қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істеген жұмыста рына қарай өзін-өзі бағалайды. Оқушыларды критерийлер арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сонымен қатар дескрипторларымен де бағалау жүргіземін « Білім қоржыны» Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Ө з ойын стикерге жазып поезд вагондарына жабыстырады. Сол арқылы мен қай баламен қандай жұмыс жасау керек екенің анықтаймын.Саралау әдістеріСаралау әдістері Саралау: « Бірге ойлаймыз» арқылы үй жұмысын тексеру; (Оқушылар өз топтарында сұрақтар ға толық жауап береді . ( ЖТапсырма) Практикалық жұмыс 1.Мәліметтер қорын енгізеді, кестені толтырады, сақтай біледі. 2.(Тапсырма) Венн диаграммасын қолдану арқылы салыстырады, зерттейді 3.Деңгейлі тапсырма арқылы оқушылар жан – жақты ізденеді, оқушы өз ойларын қысқаша қорытындылайды Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істеген жұмыста рына қарай өзін-өзі бағалайды. Оқушыларды критерийлер арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сонымен қатар дескрипторларымен де бағалау жүргіземін « Білім қоржыны» Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Ө з ойын стикерге жазып поезд вагондарына жабыстырады. Сол арқылы мен қай баламен қандай жұмыс жасау керек екенің анықтаймын. Саралау әдістері Саралау әдістері

ТАПСЫРМАЛАР ТАПСЫРМАЛАР

#5 слайд
ТАПСЫРМАЛАР ТАПСЫРМАЛАР

5 слайд

ТАПСЫРМАЛАР ТАПСЫРМАЛАР

Бағалау критерийі Дескрипторлар арқылы Білім қоржыны 1-вагонға; Бүгін не үйрендің? 2-вагонға ; Бүгінгі сабақта не ұнады? 3- в

#6 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар арқылы Білім қоржыны 1-вагонға;   Бүгін не үйрендің? 2-вагонға ;  Бүгінгі сабақта не ұнады? 3- вагонға;  Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды? 4-вагонға;   Басқаларға көмегің тиді ме ? Бес жұлдыз -5 Өте жақсы Төртбұрыш -4 Жақсы Үшбұрыш -3 Орташа Бағалау критерийі

6 слайд

Бағалау критерийі Дескрипторлар арқылы Білім қоржыны 1-вагонға;   Бүгін не үйрендің? 2-вагонға ;  Бүгінгі сабақта не ұнады? 3- вагонға;  Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды? 4-вагонға;   Басқаларға көмегің тиді ме ? Бес жұлдыз -5 Өте жақсы Төртбұрыш -4 Жақсы Үшбұрыш -3 Орташа Бағалау критерийі

Файл форматы:
ppt
01.05.2021
854
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі