"Ер қанаты - ат"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті
Тақырыбы: Ер қанаты –ат
Сыныбы: 7 Қармақшы
аудандық білім
бөлімінің № 121
орта мектебі Еленова
Ақмарал
Киікбайқызы 7.Т/А6 Сөйлеу мәдениетін дамыту. Коммуникативтік
жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-
экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты
тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез
және дұрыс шешім қабылдай білу
7.ӘТН4.1 Грамматикалық норма. Етістіктің есімше,
көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін
тілдесім барысында қолдану Оқу мақсаттары
О қушыларды коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш,
эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты
тіркестерді еркін қолдануда диалогке түсіре отырып, сөйлеу мәдениетін
дамыту, дұрыс шешім қабылдай білуге баулып, тілдесім барысында
грамматикалық нормаларды қолдану .
Сөйлеу мәдениеті дамиды.
Пікірталаста тез, дұрыс шешім шығарады.
Тілдесім барысында грамматикалық нормаларды
қолданады.
Көркем бейнелеуіш , эмоционалды- экспрессивті
сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты
тіркестерді қолдануда далогтық қатынасқа еркін
түсе алады. Морфологиялық талдау жасайды. Алдыңғы білім :
Көшпенділер
мәдениеті
жайлы түсінік
қалыптасқанПәнаралық
байланыс :
Әдебиет , тарих,
өзін өзі тану Құндылықтарға баулу:
«Мәңгілік Ел»
жалпыұлтттық идеясы
негізінде тарихи- мәдени
құндылықтарды сақтауға
баулу Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийлері
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті Тақырыбы: Ер қанаты –ат Сыныбы: 7 Қармақшы аудандық білім бөлімінің № 121 орта мектебі Еленова Ақмарал Киікбайқызы 7.Т/А6 Сөйлеу мәдениетін дамыту. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу 7.ӘТН4.1 Грамматикалық норма. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану Оқу мақсаттары О қушыларды коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдануда диалогке түсіре отырып, сөйлеу мәдениетін дамыту, дұрыс шешім қабылдай білуге баулып, тілдесім барысында грамматикалық нормаларды қолдану . Сөйлеу мәдениеті дамиды. Пікірталаста тез, дұрыс шешім шығарады. Тілдесім барысында грамматикалық нормаларды қолданады. Көркем бейнелеуіш , эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді қолдануда далогтық қатынасқа еркін түсе алады. Морфологиялық талдау жасайды. Алдыңғы білім : Көшпенділер мәдениеті жайлы түсінік қалыптасқанПәнаралық байланыс : Әдебиет , тарих, өзін өзі тану Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік Ел» жалпыұлтттық идеясы негізінде тарихи- мәдени құндылықтарды сақтауға баулу Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері
2 слайд
Сыныппен жұмыс «Ассоциация» әдісі
Дескриптор:
-
жылқы малы туралы ой қорыта алады;
-
жылқыға қатысты ырымдар мен мақалдар айтады
Топпен жұмыс «Теріп жаз. Талда» әдісі
Дескриптор :
- грамматикалық нормаларды сақтайды;
өз көзқарасын жазады;
-талдау жасай алады .
Топпен жұмыс «Сарапшы» әдісі
Дескриптор:
-
өз пікірлерін еркін нақтылы түрде айтады;
-
нақты сұрақ қоя алады;
-
бірін- бірі бағалай біледі;
-
өзіндік таңдау жасайды .Жұппен жұмыс «Көзқарас- факт» әдісі
Дескриптор:
- оқушылар көзқарас пен фактілерді салыстыра алады;
- талдау жасайды, қорғайды. Рефлексия .
«3-2-1»
стратегиясы
Бүгінгі
сабақтан
алған үш
маңызды
ақпарат;
Бүгінгі
сабақта
қиындық
тудырған екі
аспекті;
Бүгінгі
сабақта
ұнаған бір іс-
әрекетБелсенді оқу
әдістері
2 слайд
Сыныппен жұмыс «Ассоциация» әдісі Дескриптор: - жылқы малы туралы ой қорыта алады; - жылқыға қатысты ырымдар мен мақалдар айтады Топпен жұмыс «Теріп жаз. Талда» әдісі Дескриптор : - грамматикалық нормаларды сақтайды; өз көзқарасын жазады; -талдау жасай алады . Топпен жұмыс «Сарапшы» әдісі Дескриптор: - өз пікірлерін еркін нақтылы түрде айтады; - нақты сұрақ қоя алады; - бірін- бірі бағалай біледі; - өзіндік таңдау жасайды .Жұппен жұмыс «Көзқарас- факт» әдісі Дескриптор: - оқушылар көзқарас пен фактілерді салыстыра алады; - талдау жасайды, қорғайды. Рефлексия . «3-2-1» стратегиясы Бүгінгі сабақтан алған үш маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған екі аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған бір іс- әрекетБелсенді оқу әдістері
3 слайд
Оқушылар негізгі тақырыппен
шектелмей қосымша ақпарат
ізденеді.Сапалық мазмұнға көңіл
аударып, уақытты тиімді
пайдалануға мән береді.
«Мадақтау»
«Бағдаршам»
«Жұлдызша»
«Смайлик»
Ықшам сабақ жоспары оқушылардың
сауаттылығын арттыруға және алған білімін
өмірде қолдана алуға бағытталады.. Мен курс
барысында қысқа мерзімді жоспар жасауды
меңгердім. Қысқа мерзімді жоспар негізінде
сабақтың оқу мақсатын дұрыс таңдай білу,
мақсатқа сай белсенді оқу әдістерін ұтымды
пайдалана отырып, критериалды бағалау
түрлерін игердім. Белсенді оқу әдістерін сабақ
кезеңдеріне сәйкес таңдау жұмысын
қызығушылықпен жүргіздім. .Сабақты
жоспарлауда тренер мен әріптестерімнің көмегі
зор болды. Болашақта әр сабағымда белсенді
оқыту мен саралап оқыту әдіс –тәсілдерін тиімді
пайдаланамын САРАЛАУ
КРИТЕРИАЛДЫ
БАҒАЛАУ
ЫҚШАМ
САБАҚ
ЫҚПАЛЫҚ О Р Ы Т Ы Н Д Ы
Ә
д
і
с
3 слайд
Оқушылар негізгі тақырыппен шектелмей қосымша ақпарат ізденеді.Сапалық мазмұнға көңіл аударып, уақытты тиімді пайдалануға мән береді. «Мадақтау» «Бағдаршам» «Жұлдызша» «Смайлик» Ықшам сабақ жоспары оқушылардың сауаттылығын арттыруға және алған білімін өмірде қолдана алуға бағытталады.. Мен курс барысында қысқа мерзімді жоспар жасауды меңгердім. Қысқа мерзімді жоспар негізінде сабақтың оқу мақсатын дұрыс таңдай білу, мақсатқа сай белсенді оқу әдістерін ұтымды пайдалана отырып, критериалды бағалау түрлерін игердім. Белсенді оқу әдістерін сабақ кезеңдеріне сәйкес таңдау жұмысын қызығушылықпен жүргіздім. .Сабақты жоспарлауда тренер мен әріптестерімнің көмегі зор болды. Болашақта әр сабағымда белсенді оқыту мен саралап оқыту әдіс –тәсілдерін тиімді пайдаланамын САРАЛАУ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЫҚШАМ САБАҚ ЫҚПАЛЫҚ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Ә д і с